معرفی سری اول پیمانکاران مسکن مهر

معرفی سری اول پیمانکاران مسکن مهر
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از معرفی سری اول پیمانکاران مسکن مهر این شهر از سوی بانک مسکن به دفاتر اسناد رسمی برای دریافت متمم ۱۰ میلیون تومانی تسهیلات این طرح خبر داد.

سعید غفوری در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش سقف تسهیلاتمسکن مهر از 30 میلیون به 40 میلیون تومان آیا متمم 10 میلیون تومانی به پیمانکاران این طرح در شهر پردیس پرداخت شده است، اظهار کرد: بانک مسکنامروز 35 پیمانکار را در سری اول برای دریافت متمم 10 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر به دفترخانه‌ها معرفی کرده است.

وی با بیان این‌که وام 10 میلیون تومانی شامل پیمانکارانی می‌شود که پروژه‌های آنها پیشرفت فیزیکی بالا داشته و فعال باشد، تصریح کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای تکمیل و اتمام واحدهای مسکن مهر در ماه جاری (اسفند95) تمام پیمانکان شارژ مالی می‌شوند.

وی تاکید کرد: برای فعال شدن کارگاه‌ها به برخی پیمانکاران اولتیماتوم داده‌ایم،‌ضمن آن‌که در ایام نوروز 96 نیز برای پیمانکاران شیفت کاری تعیین شده است.

مدیرعامل عمران پردیس بیان کرد:‌ اعضای هیئت مدیره شرکت عمران نیز برای تسریع روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر در ایام نوروز حضور خواهند داشت.

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
  ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۷:۱۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد