دلیل مخالفت با عرضه پتروشیمی در بورس

دلیل مخالفت با عرضه پتروشیمی در بورس
مدیرعامل بورس کالا گفت: اینکه هر کس چه در سمت مصرف و چه در سمت تولید، دست بالا را دارد، حاکم بر معاملات باشد، صحیح نیست.

زیرا محصولات پتروشیمی، استراتژیک و تولید شده از ثروت ملی هستند و بر زندگی همه مردم اثر گذارند. بنابراین طبیعی است که آحاد مردم تقاضا داشته باشند که در فضای شفاف معامله شوند و همه بدانند که این محصولات جذب تولید و صنایع پایین‌دستی می‌شوند یا خیر. حامد سلطانی‌نژاد، مدیر عامل بورس کالای ایران درباره مخالفت وزیر صنعت، معدن و تجارت با عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا اظهار کرد: طبق آخرین اخباری که من از آن مطلع هستم آقای نعمت زاده سرانجام موافقت کرده محصولات پتروشیمی در بورس کالا عرضه شود.

وی افزود: اکنون همه به این جمع بندی رسیده‌اند که باید به شفافیت احترام بگذاریم و فضایی فراهم شود که طرفین معامله احساس امنیت داشته باشند. سلطانی‌نژاد خاطرنشان کرد: اینکه هر کس چه در سمت مصرف و چه در سمت تولید، دست بالا را دارد، حاکم بر معاملات باشد، صحیح نیست. زیرا محصولات پتروشیمی، استراتژیک و تولید شده از ثروت ملی هستند و بر زندگی همه مردم اثر گذارند. بنابراین طبیعی است که آحاد مردم تقاضا داشته باشند که در فضای شفاف معامله شوند و همه بدانند که این محصولات جذب تولید و صنایع پایین دستی می‌شوند یا خیر.وی تاکید کرد: نعمت‌زاده باید دلیل مخالفت خود را بیشتر توضیح دهد و ما نیز در این رابطه از وی دعوت کردیم که موضوع را تبیین و تشریح کند تا فضا تلطیف شود.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴:۱۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد