قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
قیمت طلا در بازارهای جهانی از 1758 دلار چهارشنبه گذشته به 1721 دلار در هر اونس در حال حاضر کاهش یافته است.
قیمت طلا در بازارهای جهانی از 1758 دلار چهارشنبه گذشته به 1721 دلار در هر اونس در حال حاضر کاهش یافته است.
روند کاهشی قیمت طلا در بازارهای جهانی که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است، همچنان ادامه دارد. قیمت جهانی طلا صبح امروز شنبه تا 1721 دلار در هر اونس کاهش یافته، این در حالی است که چهارشنبه هفته گذشته این قیمت 1758 دلار در هر اونس بوده است.
همزمان با کاهش قیمت جهانی طلا، قیمت سکه و طلا نیز در روز پنجشنبه کاهش یافت و پیش بینی می شود با توجه به روند کاهشی قیمت طلا در بازارهای جهانی، امروز شنبه بازهم قیمتها در این بازار کاهش یابد.
در این میان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه نسبت به روز چهارشنبه کاهش شدیدی نشان می‌دهد به طوری که قیمت این نوع سکه از یک میلیون و 500 هزار تومان به یک میلیون و 390 هزار تومان ارزان شده است.
همچنین سکه تمام طرح قدیم از یک میلیون و 450 هزار تومان به یک میلیون و 360 هزار تومان، نیم سکه از 740 به 698 هزار تومان، ربع سکه از 370 به 350 هزار تومان و سکه گرمی از 185 به 180 هزار تومان کاهش یافته است.
در همین حال، هر گرمی طلای 18 عیار نیز از 145 هزار تومان چهارشنبه به 137 هزار تومان در حال حاضر کاهش یافته، ضمن اینکه پیش بینی‌ها از تداوم کاهش قیمت انواع سکه و طلا در روزهای آینده حکایت دارد.شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای مشاهده و اطلاع از آخرین نرخ ارز غیر مرجع در مرکز مبادلات ارز به صفحه نرخ ارز مبادله ای مراجع نمایید.
منبع خبر: خبرگزاری مهر
  ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۷:۷:۲۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد