کاهش قیمت طلا برای دومین روز متوالی

کاهش قیمت طلا برای دومین روز متوالی
روز گذشته قیمت طلا برای دومین روز متوالی از شروع معاملات هفتگی بازارهای جهانی، با کاهش قیمت مواجه شد.
روز گذشته قیمت طلا برای دومین روز متوالی از شروع معاملات هفتگی بازارهای جهانی، با کاهش قیمت مواجه شد. این کاهش پس از آن صورت گرفت که وزرای مالی اتحادیه اروپا در رسیدن به توافقی در خصوص بحران مالی یونان به نتیجه مشترکی نرسیدند و این موضوع باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شد. نگرانی از وضعیت یونان زمانی بیشتر شد که اروپایی ها اختصاص 5/31 میلیارد یورو به این کشور را به جلسه بعدی که در 20 نوامبر تشکیل می‌شود موکول کردند.
بر این اساس روزگذشته و تا ساعت 12 ظهر به وقت تهران، طلا در محدوده یک هزار و 722 دلار درهر اونس معامله می‌شد که از یک هزار و 735 دلاری که روز دوشنبه معامله شده بود پایین‌تر بود.
دیروز بالاترین قیمت ثبت شده برای طلا یک هزارو 728 دلار و 58 سنت در هر اونس بود و پایین‌ترین رقم ثبت شده برای آن نیز یک هزارو 721 دلار و 37 سنت بود. به نظر تحلیلگران تکنیکالی سطح مقاومت قیمت طلا یک هزارو 703 دلار تا یک هزارو 745 دلار است.
قیمت نقره هم دیروز درمحدوده 32 دلار و 34 سنت بود که 06/1 درصد پایین‌تر از روز قبل و در بازار آسیا هم قیمت این فلز 32 دلار و 29 سنت بود که 17/0 درصد پایین‌تر از روز قبل ثبت شده بود. از نگاه تکنیکال، فلز نقره در انتظار پیدا کردن سطح حمایتی 32 دلار بود و در صورتی که روند کاهشی آن ادامه پیدا کند احتمال رسیدن آن به 31 دلار و 81 سنت قوی است. روز گذشته پلاتینیوم هم با قیمت یک هزار و 554 دلار معامله شد که از یک هزار و 555 دلار و 40 سنت روز قبل کمتر بود. پالادیوم هم از 602 دلار و 30 سنت تا 603 دلار و 15 سنت در نوسان بود. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای مشاهده و اطلاع از آخرین نرخ ارز غیر مرجع در مرکز مبادلات ارز به صفحه نرخ ارز مبادله ای مراجع نمایید.
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلای جهانی به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۸:۲۵:۲۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد