اهدای 303 قطعه طلای زنجانی‌ها به دسته‌های عزاداران حسینی

اهدای 303 قطعه طلای زنجانی‌ها به دسته‌های عزاداران حسینی
رییس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اهداء 303 قطعه طلا به دسته عزاداری امام حسین(ع) گفت: امسال با رشد 20 درصدی جمع نذورات همراه بودیم.
رییس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اهداء 303 قطعه طلا به دسته عزاداری امام حسین(ع) گفت: امسال با رشد 20 درصدی جمع نذورات همراه بودیم.
منطقه زنجان،«محمدجواد غم‌پرور» روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران، مجموع احشام ذبح شده در مسیر دسته عزاداری مسجد حسینیه اعظم شامل گوسفند، گاو و شتر را 1663 دانست و گفت: تعداد گوسفندان زنده‌ی ذبح شده و پول گوسفندان 10 هزار و 694 بوده است هم‌چنین دو شتر و دو عدد مرغ و خروس به حسینیه اعظم اهداء شد.
وی جمع کل نذورات نقدی و غیرنقدی را بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد.
رییس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان این که جمع کل نذورات سال پیش در قالب گوسفندان معادل 18میلیارد و 442 میلیون و 548 هزار ریال بوده است، گفت:هم‌چنین 459 قطعه طلا به اجتماع عظیم حسینه‌ی اعظم زنجان اهدا شده بود.
غم‌پور با اشاره به این‌که امسال‌ 59 گروه برای جمع‌آوری نذورات نقدی مردم در طول مسیر دسته عزاداری مسجد حسینیه اعظم در نظر گرفته شده بود، گفت: 10 گروه سیار و 47 گروه ثابت در چادرهای دارای آرم حسینیه به همراه کادر متحدالشکل، نذورات مردم را جمع‌آوری کردند.
وی افزود: در محرم امسال 3400 خادم افتخاری با کارت شناسایی، در مسجد حسینیه‌ی اعظم زنجان فعالیت کردند و در این راستا مهد کودک فرشته‌های حسینی مسجد حسینیه‌ی اعظم زنجان با داشتن کادر مجرب، هر شب میزبان 400 کودک است.
رییس هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان وجه اهدایی بابت خرید گوسفند را بر مبنای دو میلیون 500 هزار ریال دانست و گفت: اهدای 2 مرغ و خروس در مسیر دسته‌ی عزاداری مسجد حسینیه‌ی اعظم زنجان نیز از نذورات بوده است.
غم‌پرور با اشاره به فعالیت دارالشفای مسجد حسینیه‌ی اعظم زنجان در این ایام گفت: در دهه اول محرم امسال 45 پزشک عمومی، 20 پزشک متخصص، شش پزشک فوق تخصص و 25 دندانپزشک در دارالشفای سیدالشهدا خدمت کردند.
وی با بیان این‌که در شب تاسوعا 9600 نفر ویزیت شدند، ادامه داد: برای 3000 مراجعه‌کننده به این مرکز، داروی رایگان داده شد.
رییس هیئت امنای حسینیه‌ی اعظم زنجان، با بیان اینکه 470 نفر برای دریافت خدمات رایگان در بخش‌های رادیولوژی، آزمایش، سی‌تی‌اسکن، M.R.I و سونوگرافی به مراکز درمانی معرفی شدند، افزود: تاکنون 4200 نفر برای انجام خدمات دندانپزشکی به دارالشفا مراجعه کرده‌اند. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای مشاهده و اطلاع از آخرین نرخ ارز غیر مرجع در مرکز مبادلات ارز به صفحه نرخ ارز مبادله ای مراجع نمایید.
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلای جهانی به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
منبع خبر: ایسنا
  ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۸:۰:۴۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد