قیمت جهانی طلا پس از یک هفته افزایش یافت

قیمت جهانی طلا پس از یک هفته افزایش یافت
بهای جهانی طلا پس از یک هفته کاهش، افزایش یافت ، با این احتمال که محرکهای اقتصادی بانک های مرکزی کشورهای جهان همچنان حفظ خواهد شد،زیرا داده های اقتصادی نشان می دهد که ممکن است شتاب رشد اقتصادی جهان کمتر شود.
به نقل از بلومبرگ، در ساعت سه بعد از ظهر روز دوشنبه در سنگاپور، بهای تحویل فوری طلا شش دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و 585 دلار و دو سنت در هر اونس رسید و به یک کاهش سه روزه قیمت پایان داد.
بهای تحویل فوری طلا در سنگاپور در تاریخ اول مارس (11 اسفند) به یک هزار و 564 دلار و 88 سنت در هر اونس کاهش یافته بود که کمترین قیمت از 21 فوریه 2013 (دوم اسفند) تاکنون است.
بهای طلا برای تحویل در ماه آوریل (13 فروردین تا 11اردیبهشت) در بازار کامکس نیویورک هشت دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و 584 دلار و 30 سنت در هر اونس رسید
بهای طلا برای تحویل در ماه آوریل در بازار کامکس نیویورک پیش از این یک هزار و 577 دلار و 60 سنت در هر اونس بود که در این بازار نیز کاهش سه روزه قیمت پایان یافت.
قیمت نقدی یا تحویل فوری نقره دو دهم درصد بالا رفت و به 645/28 دلار در هر اونس رسید. قیمت نقدی پلاتین با اندکی تغییر یک هزار و 572 دلار و 75 سنت بود و قیمت نقدی پالادیوم نیز با پنج دهم درصد کاهش به 719 دلار و 65 سنت در هر اونس رسید.
منبع خبر: ایرنا
  ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸:۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد