فناوری اطلاعات

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۲ از ۱۵
  • کسب و کار در سرزمین دیجیتالی وبکسب و کار در سرزمین دیجیتالی وب

    کسب و کار در سرزمین دیجیتالی وب، فرصت های شغلی و تحقیقاتی فراوان و مزیت های رقابتی فوق العاده ممتازی را برای اقشار مختلف جامعه به ارمغان آورده است.

  • آشنایی با امپراتوران دنیای اینترنت آشنایی با امپراتوران دنیای اینترنت

    كسب و كار الكترونیكی، امروزه دنیای تجارت و اقتصاد جهانی را با پتانسیل های غیرقابل انكار و اثربخش خود به چالش كشیده است. آغاز گام های موفق و بزرگ در رونق بخشی به فعالیت های تجاری آی تی مدار از اوایل دهه نود میلادی به اوج رسید.

  • تاثیر تجارت الکترونیک بر اقتصاد چین تاثیر تجارت الکترونیک بر اقتصاد چین

    چین در حال معرفی الگوهای جدید کارآفرینی اینترنتی است که در آن به جای ارتباط با افراد صاحب قدرت سیاسی و اقتصادی، مبنای فعالیت موفق اقتصادی نوآوری، تمرکز بر نیاز مشتری، کیفیت بالای محصول و مسوولیت اجتماعی کسب و کارهاست.

  • مزایا و مدل های تجارت الکترونیک مزایا و مدل های تجارت الکترونیک

    وده است....

  • مراحل شكل گیری اقتصاد دیجیتالیمراحل شكل گیری اقتصاد دیجیتالی

    بی توجهی به مفهوم درست و اصیل تجارت الكترونیكی سبب شده كه در تدوین برنامه ها و راهكارها مسیر درستی طی نشود و بخش قابل توجهی از منابع كشور به هدر رود.

  • اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار

    می توان گفت ورودبه هزارسوم میتواند چالشهای جدیدی برای کشورها بوجود آورده است. جهانی شدن (Globalization) وفناوری اطلاعات و ارتباطات (Information And Commanication Technology)، دو چالش اساسی این هزاره به شمار می‌رود.

  • اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک

    صفحاتی برای بازدیدکنندگان مهیا کنید که اعلان هایی دقیق و واضح داشته باشند. تعداد صفحاتی را که در اثنای خرید نیاز به بازتازه شدن یا کامپایل مجدد دارند را کم کنید.

  • کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره

    دنیای امروز دنیای تكنولوژی است و جو حاكم بر زندگی امروز ، بشر را به سوی مكانیزه كردن و آسانتركردن كارها وا می دارد. امروزه لازم است كه همه كارها،حتی كارهایی كه به نظر مهم و ضروری نمی آیند نیز با زندگی مكانیزه هماهنگ شوند.

  • بازاریابی در وب سایت بازاریابی در وب سایت

    استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ آیا آنها كسب و كار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف كلی هدایت می كنند؟

  • ارزیابی خدمات الکترونیکی ارزیابی خدمات الکترونیکی

    اغلب شرکتهای با تجربه و موفق در تجارت الکترونیک (EC) این نکته را درک کرده اند که عوامل موفقیت یا شکست صرفا حضور شرکت در وب و یا قیمت پایین نیست بلکه عامل مهم انتقال کیفیت بالای خدمت الکترونیک (ESO) است.

  • سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)

    سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS) که آخرین نسل سیستمهای اطلاعاتی هستند توسط افرادی در کشورهای مختلف و با زمینه های فرهنگی متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

  • آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟ آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟

    اشتباهی که بعضی از دارندگان سایت های تجاری مرتکب می شوند این است که تصور می کنند تنها تجارت های بزرگ می توانند از کمک موتور های جستجو برای فروش خود سود ببرند و این روش به کار سایتهای کوچک تجاری نمی آید.اما این تفکر کاملاً غلط است.

  • صفحه ۲ از ۱۵