آخرین اخبار بازار سکه - اخبار امروز سکه در بازار سکه طلا

تعداد کل: 2382 صفحه 15 از 120
  •  سکه تمام به مرز ۴ میلیونی نزدیک شد سکه تمام به مرز ۴ میلیونی نزدیک شد

    افزایشی را در بازار فعال‌تر کرد. سقف قبلی دلار در ماه هشتم سال‌جاری ۱۱ هزار و ۴۲۰ تومان بود. ...

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸
  •  فشار مضاعف بر قیمت سکه فشار مضاعف بر قیمت سکه

    راه کاهشی را در پیش گرفت. دیروز دلار ۷۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و روی عدد ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان قرار گرفت. این افت از آن جهت اهمیت داشت که انتظارات افزایشی تقویت شده را یک‌بار دیگر تضعیف کرد....

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  •  سکه تمام زیر مرز ۴ میلیونی باقی ماند سکه تمام زیر مرز ۴ میلیونی باقی ماند

    سه افزایش متوالی را به ثبت رسانده بود و عده‌ای از معامله‌گران انتظار داشتند که حرکت این ارز به سوی مرز ۱۱هزار و ۵۰۰ تومانی ادامه پیدا کند. در واکنش به توقف رشد دلار، سکه تمام بهار آزادی نیز راه کاهشی را در پیش گرفت و ۱۶ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید. این در حالی بود که فلز گرانبهای داخلی در مقطعی از روز یکشنبه توانسته بود بالای مرز ۴ میلیون تومانی نوسان کند. در کنار افت دلار، یکی از عوامل دیگری که زمینه‌ساز کاهش بهای سکه شد، نوسانات محدود طلای جهانی بود. در واقع می‌توان گفت روز دوشنبه هیچ عامل بنیادی وجود نداشت که سکه تمام بهار آزادی را تحریک به افزایش کند. ...

    ۱۴ آبان ۱۳۹۸
  •  سکه ۳۵ هزار تومان افزایش یافت سکه ۳۵ هزار تومان افزایش یافت

    در دومین روز کاری هفته، دلار دومین رشد متوالی را سپری کرد تا از کف ۸۰ روزه فاصله بیشتری بگیرد. روز دوشنبه، شاخص ارزی ۴۰ تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای ۱۱ هزار و ۲۴۰ تومان رسید.

    ۸ آبان ۱۳۹۸
  •  وضعیت عجیب در بازار طلا و سکه وضعیت عجیب در بازار طلا و سکه

    بازار طلا و سکه ایران این روزها با به کف رسیدن تقاضا شرایطی متفاوت را تجربه می کند، نه افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی می تواند زمینه را برای رشد قیمت مهیا کند و نه نوسان نرخ ارز، چشم انداز اتی بازار را تغییر می‌دهد.

    ۸ آبان ۱۳۹۸
  •  سکه و دلار به آرامی افزایشی شدند سکه و دلار به آرامی افزایشی شدند

    داخلی با رشد ۵ هزار تومانی روی عدد ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان قرار گرفت. ...

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
  •  بازگشت سکه به کانال ۴ میلیونی بازگشت سکه به کانال ۴ میلیونی

    دلار بود. روز دوشنبه، شاخص ارزی ۵تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۱۱ هزار و ۴۳۵ تومان رسید. این افزایش در حالی به ثبت رسید که دلار در دو روز ابتدایی هفته دو کاهش ۸۰ و ۵۰ تومانی را به ثبت رسانده بود و با همین افت قیمت توانسته بود زمینه‌ساز دو افت ۱۵ هزار تومانی در بازار سکه شود....

    ۱۶ مهر ۱۳۹۸
  •  فشار شاخص ارزی به سکه ادامه یافت فشار شاخص ارزی به سکه ادامه یافت

    دلار در تمام طول مهرماه در دامنه محدود ۲۰۰ تومانی تغییرات قیمتی خود را ثبت کرده است. نوسانات دلار در روز چهاردهم مهرماه نیز از این قاعده مستثنی نشد و این ارز در یک روز کاهشی به سمت کف بازه پاییز ۹۸ حرکت کرد.

    ۱۵ مهر ۱۳۹۸
  •   افت ۵۰۰ هزار تومانی سکه افت ۵۰۰ هزار تومانی سکه

    خص ارزی در نیم سال اول سال ۹۸، بازدهی منفی را تجربه کرده است، انحراف معیار بسیار کمتری را نسبت به ۶ ماه ابتدایی سال ۹۷ به ثبت رسانده و در دامنه نوسانی محدودتری نیز تغییرات قیمتی خود را ثبت کرده است....

    ۱ مهر ۱۳۹۸
  •  حرکت صعودی سکه با امید به طلای جهانی حرکت صعودی سکه با امید به طلای جهانی

    وده ۴ میلیون و ۸۰ هزار تومانی افزایش پیدا کرد. ...

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
  •  بازدهی سکه در ۸ نیم سال اخیر بررسی شد بازدهی سکه در ۸ نیم سال اخیر بررسی شد

    در آخرین روز شهریورماه، دلار به سوی مرز ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان حرکت کرد و سکه تمام بهار آزادی در کانال ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باقی ماند. روز شنبه، دلار با ۴۰ تومان افزایش به قیمت ۱۴ هزار و ۴۹۰ تومان رسید.

    ۱ مهر ۱۳۹۷
  • قیمت ربع‌سکه رکورد زد قیمت ربع‌سکه رکورد زد

    در اولین هفته کامل شهریورماه، استقبال از ربع‌سکه بیشتر از دلار و سایر سکه‌ها بود. روز چهارشنبه، ربع‌سکه پس از ۲ رشد پیاپی ۳۰ هزار تومانی، ۵ هزار تومان افزایش دیگر را تجربه کرد تا روی قیمت ۹۷۵ هزار تومان قرار بگیرد.

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۷
  •   طرح بهارستان و نوسان سکه طرح بهارستان و نوسان سکه

    ن فلز گرانبها به کانال ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جهید و پس از آن نیز از آن پایین نیامد. ...

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
  •  خریداران طلا و سکه مراقب باشند خریداران طلا و سکه مراقب باشند

    عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر ضمن اعلام اینکه قیمت سکه یک میلیون تومان حباب دارد، به خریداران طلا و سکه توصیه کرد که در خرید طلای خام یا طلای آب شده و سکه بیشتر دقت کنند و مواظب عرضه‌های تقلبی و حضور شیادان در بازار باشند.

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
  • علت حباب در بازار سکهعلت حباب در بازار سکه

    اعضای هیات‌مدیره اتحادیه طلا و جواهر اعلام کردند: بازار سکه یک میلیون تومان حباب دارد؛ اما مردم نباید حتی به خرید طلای آب شده نیز روی آورند.

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
  • کاهش ۱۲۰هزار تومانی قیمت سکهکاهش ۱۲۰هزار تومانی قیمت سکه

    در جریان معاملات امروز(یکشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۲۰ هزار تومان کاهش به سه میلیون و ۷۲۳ هزار تومان رسید.

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
  •  کاهش وجه تضمین سکه آتی؛ از امروز کاهش وجه تضمین سکه آتی؛ از امروز

    بورس کالا اعلام کرد: از پایان معاملات روز یکشنبه ۲۱ مرداد، وجه تضمین اولیه معاملات سکه آتی به همراه وجه تضمین اضافی در مجموع ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین می‌شود.

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
  • متغیرهای کاهنده در بازار سکهمتغیرهای کاهنده در بازار سکه

    به گفته فعالان، یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شد سکه تمام بهار آزادی افت بیشتری را نسبت به دلار تجربه کند، خبرهایی بود که در کانال‌های اطلاع‌رسانی معامله‌گران جریان داشت.

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  •  معاملات آتی سکه در بورس حذف نمی‌شود معاملات آتی سکه در بورس حذف نمی‌شود

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: قرار نیست معاملات آتی سکه از بورس حذف شود و تلاش می‌کنیم که محدودیت‌های ایجاد شده را برطرف کنیم.

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  •  نوسانات شبانه در بازار سکه نوسانات شبانه در بازار سکه

    روز پنج‌شنبه، دلار و سکه توان زیادی برای نوسانات شدید افزایشی از خود نشان ندادند؛ هر چند آرامش در بازار سکه پایدار نماند.

    ۶ مرداد ۱۳۹۷
تعداد کل: 2382 صفحه 15 از 120

سکه | اخبار سکه
قیمت سکه امامی,قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد امروز,قیمت خرید سکه,قیمت طلا در حال حاضر,قیمت طلای ۱۸عیار,قیمت دلار در ایران امروز چنده,قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز تهران,قیمت فروش طلا

نتایج یافت شده: 0 مورد