کارلوس تاوارز، مدیرعامل گروه خودروسازی پژو-سیتروئن میگوید که پس از ادغام این شرکت با فیات-کرایسلر، دو طرف به دلیل سهم ۵۰ درصدی هریک از شرکت جدید، قرار نیست هیچیک از برندهای دو خودروساز حذف شوند. ادغام این دو گروه خودروساز میتواند چهارمین غول بزرگ خودروسازی در جهان را متولد کند که پیشبینی میشود فروش سالانه آن به ۷/ ۸ میلیون دستگاه خودرو برسد.
کارلوس تاوارز، مدیرعامل گروه خودروسازی پژو-سیتروئن میگوید که پس از ادغام این شرکت با فیات-کرایسلر، دو طرف به دلیل سهم ۵۰ درصدی هریک از شرکت جدید، قرار نیست هیچیک از برندهای دو خودروساز حذف شوند. ادغام این دو گروه خودروساز میتواند چهارمین غول بزرگ خودروسازی در جهان را متولد کند که پیشبینی میشود فروش سالانه آن به ۷/ ۸ میلیون دستگاه خودرو برسد.
این ادغام تاریخی، ۱۳ برند خودروی مختلف نظیر جیپ، رام، اوپل، وکسهال، پژو، سیتروئن، فیات، آلفارومئو و مازراتی را زیر پرچم یک گروه خودروسازی قرار میدهد. کارشناسان میگویند شاید این دو شرکت پس از ادغام نیازی به تمامی برندهای خود نداشته باشند، چراکه برخی از آنها برای سوددهی، نیاز به نوسازی خطوط تولید و سرمایهگذاریهای عظیم دارند؛ این امر میتواند ریسک رقابت درون گروهی برندها با یکدیگر را برای این شرکت افزایش دهد. تاوارز میگوید: «همه این برندها دارای تاریخ شگفتانگیزی هستند و ما سعی داریم این چالش را بهدرستی مدیریت کنیم.»