اعتصاب‌های ۳ میلیارد دلاری در جی‌ام

 اعتصاب‌های ۳ میلیارد دلاری در جی‌ام
اعتصابات چهل روزه کارگران جنرال‌موتورز، هزینه‌ای ۳ میلیارد دلاری را برای بزرگ‌ترین خودروساز ایالات‌متحده درپی داشته است.

 اعتصابات چهل روزه کارگران جنرال‌موتورز، هزینه‌ای ۳ میلیارد دلاری را برای بزرگ‌ترین خودروساز ایالات‌متحده درپی داشته است. اتحادیه کارگران متحد اعلام کرده است که این اعتصابات با تاثیر منفی بر ظرفیت تولید کارخانه‌های جی‌ام در آمریکا موجب شده است تا هزینه‌ای نزدیک به ۳ میلیارد دلار درپی داشته است. این اتحادیه پس از مذاکره با جنرال‌موتورز و امضای یک توافق مناسب برای کارگران حالا چند روزی است که مذاکرات صنفی کارگران با شرکت فورد را کلید زده است.

اگرچه پیش‌بینی شده است که این مذاکرات بسیار دشوار باشد اما امکان اعتصاب در پایین‌ترین حد در نظر گرفته می‌شود. اما بنابر ارزیابی‌های بانک مریل لینچ آمریکا، احتمال اعتصاب برای شرکت فیات‌کرایسلر بسیار بالاتر است. اغلب کارگران این شرکت سابقه‌ای نه چندان طولانی دارند و از این‌رو تعصبی به میراث آن ندارند یا ۱۵ درصد دیگر از کارگران هم پاره‌وقت هستند. از آنجا که کارگران پاره‌وقت توانستند با اعتصابات خود، امتیازات مهمی را از جنرال‌موتورز دریافت کنند، ممکن است کارگران فیات هم همین مسیر را طی کنند.
اعتصاب‌های 3 میلیارد دلاری در جی‌ام
این مطلب برایم مفید است

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۹:۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد