برنامه سوبارو برای برقی‌سازی

 برنامه سوبارو برای برقی‌سازی
شرکت ژاپنی سوبارو به‌تازگی هدف‌گذاری جدید خود را برای تولید و توسعه ناوگان خودروهای برقی تا نیمه نخست دهه ۲۰۳۰ اعلام کرد.

شرکت ژاپنی سوبارو به‌تازگی هدف‌گذاری جدید خود را برای تولید و توسعه ناوگان خودروهای برقی تا نیمه نخست دهه ۲۰۳۰ اعلام کرد. این خبر در حالی مطرح شد که سوبارو مشغول توسعه همکاری‌ها با تویوتا در عرصه سرمایه است؛ روندی که طی سال‌های گذشته بین خودروسازان جهانی مرسوم شده است تا بتوانند هزینه‌های تحقیق و توسعه خودروهای مجهز به فناوری نوین را بین خود تقسیم کنند. سوبارو که اکنون مدل‌هایی از خودروهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی را نیز در سبد خود دارد، به دنبال این است تا توسعه این نوع محصولات را با استفاده از فناوری تویوتا تقویت کند.

به‌علاوه تویوتا و سوبارو قرار است یک خودروی تمام‌برقی را نیز در این مدت بسازند. افسر ارشد فنی سوبارو تاکید کرد: «اگرچه ما برای تولید هیبریدی‌ها از فناوری تویوتا استفاده می‌کنیم اما می‌خواهیم محصولاتی را روانه بازار کنیم که کاملا رنگ و بوی سوبارو را داشته باشند.» سوبارو می‌گوید تا سال ۲۰۳۰، حدود ۴۰ درصد از خودروهای خود را به‌صورت تمام‌برقی یا هیبریدی می‌سازد.

منبع خبر: 
  ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۷:۵۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد