شرکت هیوندایموتورز خودروهای سوناتا مدل ۲۰۲۰ را تحتتاثیر نقص فنی در فناوری پارک هوشمند بهکار رفته در آن، فراخوان داد. شرکت خودروسازی هیوندای موتور اعلام کرده تمامی صاحبان و دارندگان خودروهای هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۰ به مراکز و نمایندگیهای مجاز این شرکت در ایالاتمتحده آمریکا مراجعه کنند تا مشکل و نقض فنی نرمافزار پارک هوشمند بهکار رفته در آن برطرف شود.
شرکت هیوندایموتورز خودروهای سوناتا مدل ۲۰۲۰ را تحتتاثیر نقص فنی در فناوری پارک هوشمند بهکار رفته در آن، فراخوان داد. شرکت خودروسازی هیوندای موتور اعلام کرده تمامی صاحبان و دارندگان خودروهای هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۰ به مراکز و نمایندگیهای مجاز این شرکت در ایالاتمتحده آمریکا مراجعه کنند تا مشکل و نقض فنی نرمافزار پارک هوشمند بهکار رفته در آن برطرف شود.
طبق بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت که در وبسایت اماسان آمده است، سازمان ملی ایمنی حملونقل بزرگراهها در ایالاتمتحده، روز گذشته اعلام کرد ۱۱ هزار و ۸۷۰ دستگاه خودروی سدان هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۰ فروخته و عرضهشده در بازار این کشور با مشکل و نقص فنی در نرمافزار پارک هوشمند مواجه هستند که این فراخوان شامل تمامی آنها خواهد شد. در این بیانیه گفته شده که مشکل در نرمافزار پارک هوشمند در این خودروها راننده را با خطاهای متعددی در پارک کردن روبهرو میکند.