گروه خودروسازی فیات-کرایسلر اعلام کرد که از آغاز ماه مه بیش از یک سوم نمایندگیهای فروش آن در ایالاتمتحده شامل برندهای فیات، کرایسلر، دوج، رام، آلفارومئو و مازراتی از سامانه فروش آنلاین این شرکت استفاده میکنند.
این سامانه امکان انجام کلیه امور خرید و تحویل را بدون کوچکترین تماس فیزیکی میان افراد فراهم میکند. پس از انتخاب خودرو توسط مشتری، خودروی خریداری شده بر اساس کد پستی کاربر از طریق یکی از پارکینگهای فیات کرایسلر در شعاع ۱۵۰ مایلی کاربر به محل مورد نظر انتقال پیدا میکند.
کاربران میتوانند با مشاهده موجودی هر یک از نمایندگیها فرآیند خرید را آغاز کنند و با انتخاب نوع پرداخت اعم از نقد یا اقساط، فرآیند خرید را نهایی کنند و منتظر خودروی خود بمانند. به گفته فیات-کرایسلر در اسناد لازم برای خرید به هیچ عنوان نیاز به حضور فیزیکی نیست و از امضای دیجیتال مشتری استفاده خواهد شد.