تحول تست ایمنی خودرو در اروپا

 تحول تست ایمنی خودرو در اروپا
یورو انکپ (برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپایی) که مرجع تست ایمنی خودرو در اروپا است، با معرفی روش‌های جدیدی برای سنجش ایمنی تصادف و فناوری‌های ایمنی خودروها، شیوه آزمایش‌های خود در سال ۲۰۲۰ را به کلی تغییر داد.

 یورو انکپ (برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپایی) که مرجع تست ایمنی خودرو در اروپا است، با معرفی روش‌های جدیدی برای سنجش ایمنی تصادف و فناوری‌های ایمنی خودروها، شیوه آزمایش‌های خود در سال ۲۰۲۰ را به کلی تغییر داد. متیو اوری، مدیر یورو انکپ این تغییرات را که شیوه‌های یک دهه گذشته یورو انکپ را متحول می‌کنند انقلابی توصیف کرد و از معرفی پروتکل‌های کاملا جدیدی تا پایان سال جاری خبر داد.

اولین تغییر اساسی ایجاد شده مربوط به آزمایش برخورد است که حالا با شیوه جدید دو مانع به سمت خودرو حرکت داده می‌شوند و اثرات ضربه هم روی خودرو و هم روی مانع مورد بررسی قرار می‌گیرد. این تغییر با هدف تشویق خودروسازان به تفکر در مورد اثرات ایجاد شده از تصادف محصولات آنها با وسایل نقلیه کوچک‌تر انجام شده است.

همچنین در آزمایش برخورد جدید از یک انسان شبیه‌سازی‌شده که بسیار پیچیده و با قابلیت ضبط صدمات در قسمت بالاتنه است استفاده می‌شود.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۱:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد