افت ۹۰ درصدی فروش خودرو در بریتانیا

 افت ۹۰ درصدی فروش خودرو در بریتانیا
میزان فروش خودرو در بازار بریتانیا در ماه مه سال جاری میلادی، بسیار کمتر از مدت مشابه سال گذشته گزارش شده است. به نقل از رویترز، میزان فروش خودرو در بازار بریتانیا در ماه گذشته میلادی (مه) با اینکه نسبت به ماه قبل از آن یعنی آوریل اندکی بهبود یافته

 میزان فروش خودرو در بازار بریتانیا در ماه مه سال جاری میلادی، بسیار کمتر از مدت مشابه سال گذشته گزارش شده است. به نقل از رویترز، میزان فروش خودرو در بازار بریتانیا در ماه گذشته میلادی (مه) با اینکه نسبت به ماه قبل از آن یعنی آوریل اندکی بهبود یافته اما تحت تاثیر پاندمی ویروس کرونا، ۹۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر است.بر اساس آمار منتشر شده از سوی انجمن خودروسازان و واردکنندگان خودرو در بریتانیا، در ماه گذشته میلادی حدود ۲۰ هزار خودروی جدید در این کشور ثبت سفارش شده که نسبت به آوریل با عدد ۴ هزار و ۳۲۱ دستگاهی، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که در مه ۲۰۱۹ بالغ بر ۱۸۳ هزار دستگاه خودرو در بازار بریتانیا به فروش رفت. شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا در کشورهای مختلف جهان موجب آسیب و ضرر و زیان‌های مالی متعددی به بخش‌های مختلف از جمله صنعت و بازار خودرو شده است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴:۵۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد