رتبه برتر برای تسلا ۳

رتبه برتر برای تسلا ۳
آمارهای منتشر شده از میزان فروش خودروی برقی تسلا مدل ۳ در ماه گذشته میلادی نشان می‌دهد این محصول با اختلاف فاحشی نسبت به سایر رقبا در بازار چین، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

آمارهای منتشر شده از میزان فروش خودروی برقی تسلا مدل ۳ در ماه گذشته میلادی نشان می‌دهد این محصول با اختلاف فاحشی نسبت به سایر رقبا در بازار چین، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش خودرو‌های الکتریکی در بازار چین در ماه گذشته میلادی یعنی مه ۲۰۲۰، خودروی تسلا مدل ۳ با فروش ۱۱ هزار و ۴۶۸ دستگاهی موفق شده است با اختلاف بسیار زیادی در رتبه نخست جدول رده‌بندی پرفروش‌ترین خودروهای برقی در این کشور جای بگیرد.
 بر اساس نموداری که در وب‌سایت cleantechnica نیز آمده است، خودروی برقی جک مدل Aion S با فروش ۳ هزار و ۸۹۲ دستگاهی و بیوک مدل ۶ Velite  با فروش ۳ هزار و ۵۲۶ دستگاهی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند. طبق این نمودار، خودروهای برقی BYD Qin Pro،۶ NIO ES، بی‌ام‌و ۵۳۰ ال ای، چری‌ای کیو، سایک سری ای، گریت‌وال اورا آر۱، لی ژانگ وان، BYD یوان اس۲، BAIC سری EU، خودروی۲ BYD e، ولتمیستر‌ای ایکس۵، سایک رووی، ایکس پنگ جی۳، فولکس واگن پاسات پلاگین هیبریدی، سایک رووی پلاگین هیبریدی و سایک ام جی‌ای زد اس برقی به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا بیستم این جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۱:۲۸ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد