رازهای انتخاب طلای مناسب با رنگ پوست سفید یا سبزه!!

رازهای انتخاب طلای مناسب با رنگ پوست سفید یا سبزه!!
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که طلای مناسب با رنگ پوست چه رنگی از طلا می باشد؟ طلای زرد، طلای سفید یا طلای رزگلد؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که طلای مناسب با رنگ پوست چه رنگی از طلا می باشد؟ طلای زرد، طلای سفید یا طلای رزگلد؟

ممکن است طلا و جواهری زیبا برای خود خریده باشید و یا زیورآلاتی برازنده در استایل آشنایان خود یا فردی غریبه دیده باشید، اما احساس کنید چیزی ناموزون در میان است و آن طلا آن‌طور که باید خود را نشان نمی دهد. یکی از دلایل چنین اتفاقی ممکن است ناهماهنگی رنگ طلا و جواهرات روی آن با رنگ پوست باشد.

 رازهای انتخاب طلای مناسب با رنگ پوست سفید یا سبزه!!

درواقع توجه به تناسب طلا با رنگ پوست صورت و بدن در انتخاب زیورآلات اهمیت زیادی دارد و کسانی که در خرید طلا هوشمندانه عمل می‌کنند، به رنگ طلایی که می‌خرند نیز دقت دارند. در این مقاله درباره طلای مناسب با رنگ پوست نکاتی مطرح خواهد شد تا شما را در انتخاب طلای مناسب یاری کنیم.

طلای مناسب با رنگ پوست چگونه باید انتخاب شود؟

طلای مناسب با رنگ پوست چگونه باید انتخاب شود؟

برای تشخیص رنگ طلای مناسب پوست، قدم اول این است که نوع رنگ پوست خود را تشخیص دهید و براساس آن طلا و جواهر مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. این کار به آسانی قابل انجام است و فقط کافی است نگاهی به رگ‌های دست خود بیندازید. اگر رگ‌های شما آبی یا مایل به بنفش است، پوست شما سرد محسوب می‌شود و اگر رگ‌های سبزی دارید نوع پوست شما گرم است و اگر نتوانستید به خوبی رنگ رگ خود را تشخیص دهید یا رگ‌های بی‌رنگ و نامرئی دارید، پوست شما خنثی در نظر گرفته می‌شود.

طلای مناسب با رنگ پوست

در ادامه کافی است که بدانید با توجه به تونالیته رنگ پوست خود چه رنگ طلایی باید استفاده کنید و با در نظر گرفتن آن زیورآلات مدنظر خود را خریداری نمایید. البته علاوه بر دقت به انتخاب طلای مناسب با رنگ پوست باید به رنگ موهای و فرم صورت خود نیز توجه داشته باشید که بهتر است مقاله راهنمای انتخاب گوشواره مناسب بر اساس فرم صورت را در این رابطه مطالعه کنید.

طلا در رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد وجود دارد که هر یک از آن‌ها با یک یا چند رنگ پوست بهتر جلوه می‌کنند که در ادامه این مقاله به طلا و جواهر مناسب با رنگ پوست پرداخته خواهد شد. اما قبل از آن لازم است به نکاتی درباره میزان اهمیت تناسب رنگ طلا با پوست اشاره شود.

نکات انتخاب زیورآلات بر اساس رنگ پوست

اولین نکته‌ای که در انتخاب رنگ طلا مناسب رنگ پوست باید به آن اشاره کرد پاسخ به این پرسش است که هر فرد باید همیشه از همان رنگ طلایی که به پوستش می‌آید استفاده کند؟ در پاسخ باید گفت خیر، محدودیتی در این رابطه وجود ندارد و افراد اگر به به غیر از رنگ طلا مناسب پوست خود به رنگ‌های دیگری نیز علاقه دارند می توانند از آن استفاده کنند اما باید به مناسبت استفاده از طلا نیز توجه کنند.

انتخاب زیورآلات بر اساس رنگ پوست

به این معنی که در مراسم های خاص مثل جشن ازدواج بهتر است خانم‌ها، طلای مناسب با رنگ پوست خود را در نظر بگیرند و برای این مناسبت ریسک نکنند اما در سایر شرایط می‌توانند از رنگ‌های دیگر طلا نیز استفاده کنند. نکته دیگر این که با توجه به ترند شدن استفاده از زیورآلات با رنگ های مختلف به صورت لایه‌ای، افرادی که به استایل‌های مدرن علاقه دارند می‌توانند در کنار طلای مناسب با رنگ پوست خود از سایر رنگ‌های طلا یا سایر فلزات نیز در استایل خود بهره ببرند.

نکته مهمی که باید مطرح شود این است که ممکن است بعضی افراد به نوعی از طلا حساسیت داشته باشند و علی‌رغم این که آن رنگ طلا با پوستشان تناسب دارد، امکان استفاده از آن را ندارند که پیشنهاد می‌شود مقاله شناخت و عوامل حساسیت طلا + درمان خانگی حساسیت به طلا مطالعه شود. در این حالت هم نیازی نیست فرد حتما از رنگ طلای مناسب با پوست خود استفاده کند و می‌تواند به سراغ سایر فلزاتی که به آن حساسیت ندارد، برود.

رنگ طلا و جواهر متناسب با رنگ پوست

درباره جواهراتی که روی طلای مناسب با رنگ پوست قرار می‌گیرند نیز بیان نکاتی خالی از لطف نیست. سنگ گران‌بهای الماس روی هر پوستی جلوه‌ی خاص خود را دارد و از معدود جواهراتی است که مناسب هر رنگ پوست است. این سنگ درخشش طلای سفید را افزایش می‌دهد و تضاد بسیار زیبایی با رنگ های گرم طلای زرد و رزگلد ایجاد می‌کند. یاقوت، زمرد، یاقوت سرخ و کبود، توپاز و آمتیست به رنگ پوست سرد و اوپال، سیترین، یاقوت کبود به پوست‌های گرم می‌آید.

طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن

کسانی که رنگ پوست سرد، سفید و روشن دارد باید زیورآلات خود از جمله پلاک طلا زنانه را نیز به رنگ‌های سرد و روشن انتخاب کنند. در بین رنگ‌های طلا، طلای سفید بهترین انتخاب برای کسانی است که پوستی به رنگ روشن دارند و رزگلد و طلای زرد در مقایسه با طلای سفید برای این رنگ پوست چندان مناسب به نظر نمی‌رسند. رنگ یخی فلزات سفید مانند پلاتین و طلای سفید ته رنگ آبی پوست‌های روشن را تکمیل می‌کند و می‌تواند جلوه‌ی بیشتری نیز به پوست بدهد.

طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن

طلای سفید به خوبی با سنگ‌های بدون رنگ مانند الماس و برلیان هماهنگ می‌شود و درخشش بی‌نظیری ایجاد خواهد کرد و قرار گرفتن این ترکیب روی پوست‌های روشن بسیار زیبا جلوه می‌کند. هم‌چنین سنگ‌هایی مانند یاقوت کبود، یاقوت سرخ، آمیتیست و گارنت نیز روی طلای سفید خوش می‌درخشند و این طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن، در کنار این جواهرات، چشم‌گیر خواهد بود.

طلای مناسب پوست سبزه

طلای مناسب پوست سبزه

رنگ پوست سبزه با توجه به‌ ته‌مایه گرمی که دارد با طلای زرد بسیار زیبا به نظر می‌آید و استفاده از این رنگ طلا به افرادی که رنگ پوست سبزه و غیرروشن دارند، توصیه می‌شود. به علاوه طلای سفید و رزگلد نیز طلای مناسب با رنگ پوست سبزه هستند. هرچند بهتر است هنگام انتخاب طلا علاوه بر توجه به رنگ پوست به رنگ مو هم توجه شود و افرادی که دارای رنگ موی بسیار تیره و پوست سبزه هستند بهتر است از طلای سفید استفاده کنند. رنگ طلا مناسب پوست سبزه با اکثر سنگ‌های قیمتی از جمله الماس نیز هم‌خوانی دارد.

چه رنگ طلایی به پوست سبزه میاد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت همه رنگ‌های طلا به پوست سبزه می‌آیند و کسانی که رنگ پوست سبزه دارند می‌توانند بدون نگرانی از طلا و جواهر مناسب با رنگ پوست خود، به انتخاب زیورآلات بپردازند چراکه هر یک از رنگ‌های طلا جلوه‌ی خاصی به ظاهر و استایل آن‌ها می‌دهد. بنابراین طلا برای پوست سبزه همه طیف‌های رنگ طلا را شامل می‌شود و سنگ‌های مناسب برای قرار گرفتن روی این فلزات نیز شامل الماس، سیترین، یاقوت و سایر جواهرات دارای رنگ گرم است. چنانچه پوست سبزه‌ای دارید می‌توانید با کمترین نگرانی درباره تناسب رنگ طلا با پوستتان به سراغ فروشگاه طلا و جواهر زنانه بروید و زیورآلات موردعلاقه خود را تهیه کنید.

رنگ طلا مناسب پوست گندمی کدام است؟

رنگ طلا مناسب پوست گندمی کدام است؟

کسانی که رنگ پوست گرم و گندمی دارند نیز می‌‌توانند از انواع رنگ طلا برای زیورآلات خود مانند انگشتر طلا زنانه استفاده کنند. رنگ طلای زرد کلاسیک و رزگلد روی پوست‌های گندمی بسیار زیبا به نظر می‌رسند و در مقایسه با طلای سفید این دو رنگ برای پوست‌ها گرم بهتر هستند. هرچند طلای سفید نیز به علت تضادی که با این نوع رنگ پوست ایجاد می‌کند انتخاب بسیاری از افراد است. سنگ های قیمتی با تونالیته گرم مانند سیترین، گارنت، یاقوت سرخ، گارنت و الماس های زرد فانتزی نیز انتخاب خوبی برای سنگ جواهرات طلای مناسب با رنگ پوست گندمی هستند.

رنگ طلا برای پوست گندمی طلای زرد است؟

رنگ طلا برای پوست گندمی

بسیاری از افراد گمان می‌کنند طلای زرد بهترین رنگ طلا برای افراد با پوست گندمی است چراکه با این رنگ پوست هماهنگی دارد، اما باید گفت طلای سفید و رزگلد نیز برازنده پوست گندمی هستند. به خصوص طلای رزگلد با تزریق رنگ صورتی ملایم، طلای مناسب با رنگ پوست گندمی به حساب می‌آید و حالت روشن‌تری به این رنگ پوست می‌دهد. به علاوه طلای رزگلد بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست خنثی است. بنابراین کسانی دارای پوست گرم می‌توانند انواع زیورآلات از جمله گوشواره طلا زنانه، دستبند طلا زنانه و... را بدون نگرانی از تناسب رنگ آن با پوست خود خریداری کنند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره طلا و جواهر مناسب با رنگ پوست توضیحاتی ارائه شد تا افرادی که قصد خرید طلا و جواهر دارند و به نکات و جزئیات مربوط به انتخاب خود اهمیت می‌دهند با اطلاعات بیشتری خرید خود را از فروشگاه‌های به‌روز و معتبری هم‌چون گالری آنلاین طلا و جواهر زر انجام دهند.

سوالات متداول:

طلای مناسب با رنگ پوست چگونه باید انتخاب شود؟
S ChevronDown 18 N

برای تشخیص رنگ طلای مناسب پوست، قدم اول این است که نوع رنگ پوست خود را تشخیص دهید و براساس آن طلا و جواهر مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. اگر رگ‌های شما آبی یا مایل به بنفش است، پوست شما سرد محسوب می‌شود

طلای مناسب پوست سبزه چیست؟
S ChevronDown 18 N

رنگ پوست سبزه با توجه به‌ ته‌مایه گرمی که دارد با طلای زرد بسیار زیبا به نظر می‌آید و استفاده از این رنگ طلا به افرادی که رنگ پوست سبزه و غیرروشن دارند، توصیه می‌شود.

طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن چیست؟
S ChevronDown 18 N

کسانی که رنگ پوست سرد، سفید و روشن دارد باید زیورآلات خود از جمله پلاک طلا زنانه را نیز به رنگ‌های سرد و روشن انتخاب کنند. در بین رنگ‌های طلا، طلای سفید بهترین انتخاب برای کسانی است که پوستی به رنگ روشن دارند و رزگلد و طلای زرد در مقایسه با طلای سفید برای این رنگ پوست چندان مناسب به نظر نمی‌رسند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷:۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد