پشت حلقه چیست و نکات لازم برای خرید + عکس چند مدل شیک پشت حلقه

پشت حلقه چیست و نکات لازم برای خرید + عکس چند مدل شیک پشت حلقه
پشت حلقه چیست این موضوعی است که در این مقاله بررسی می کنیم و می گوییم به چه انگشتری پشت حلقه می گویند و نحوه ست کردن آن چگونه است و در حالت کلی پشت حلقه چه ویؤگی هایی باید داشته باشد.

پشت حلقه چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ احتمالا برایتان پیش آمده است که انگشتری در دست دوستان و نزدیکان خود یا حتی یک فرد غریبه در آرایشگاه، مترو ، تاکسی و... توجه شما را به خود جلب کند. از این جهت که شکوه آن انگشتر و شلوغی خاص اطراف آن بسیار چشمگیر بوده و تنها با یک انگشتر خالی مواجه نبوده‌اید و با کمی دقت و کنجکاوی متوجه شدید که این زیبایی به خاطر وجود اجزای تکمیل‌کننده دیگری است.

پشت حلقه چیست

 شاید هم در جریان آماده کردن مقدمات ازدواج باشید و درباره این که انگشتری که قرار است انتخاب ‌کنید و متعلقات مربوط به آن چگونه باشد سوال و تردید دارید. مایلید بدانید بهتر است که تنها یک انگشتر تک را برای انگشت حلقه خود استفاده کنید یا لازم است برای جذابیت بیشتر آن از انگشتر دیگری هم کمک بگیرید.

حلقه و پشت حلقه شیک ازدواج و عروسی - سایت زر

 در هر دو صورت توجه شما به یک انگشتر مکمل جلب شده است و آن انگشتر پشت حلقه است. انگشتری که برای تزیین انگشتر اصلی به کار می‌رود و طرفداران خود را دارد. برای این که بهتر بدانید که انگشتر پشت حلقه چیست و چه نکاتی را باید برای خرید آن در نظر داشته باشید با این مقاله همراه باشید.

انگشتر پشت حلقه چه ویژگی‌هایی دارد؟

انگشتر پشت حلقه همان‌طور که گفته شد انگشتری است که کنار انگشتر اصلی، نقش مکمل را بازی می‌کند و باعث می‌شود انگشتر روی دست شما جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد. بسیاری از خانم ها این انگشتر را کنار انگشتر اصلی ازدواج خود استفاده می‌کنند و بعضی دیگر هم ترجیح می‌دهند تنها از یک انگشتر استفاده کنند. اگر پسند شما هم این است که از دو انگشتر استفاده کنید بهتر است با ویژگی‌های پشت حلقه آشنا شوید و دقیق‌تر درباره این که انگشتر پشت حلقه چیست بدانید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

انگشتر پشت حلقه چه ویژگی‌هایی دارد؟

نکته بسیار مهم در خصوص آشنایی با انگشتر پشت حلقه این است که ابتدا تعریف درستی از انگشتر حلقه که به عنوان انگشتر اصلی در نظر گرفته می‌شود داشته باشیم و سپس به انگشتر پشت حلقه که نقش مکمل را دارد بپردازیم. انگشتر اصلی، معمولا از نوع سولیتر یا انگشترهای تک‌نگین است که برای خواستگاری و اعلام ازدواج کاربرد دارد و به عنوان انگشتر نشان هم شناخته می‌شود. درواقع انگشتر اصلی دارای نگین بزرگ و تک و دارای جزئیات زیبا و چشمگیری است، درحالی که انگشتر پشت حلقه یک انگشتر ساده است.

حلقه ازدواج طلا و جواهر و حلقه پشت حلقه طلا - زر

با توجه به این موضوع می توان گفت انگشتر پشت حلقه نباید به گونه‌ای انتخاب شود که اندازه یا جلوه انگشتر اصلی کمتر دیده شود بلکه باید در عین حفظ شکوه و اهمیت انگشتر اصلی، به زیباتر دیده شدن آن کمک کند. بنابراین باید انگشتری ظریف و تا حد مطلوب نازک را مدنظر داشته باشید. نکته دیگر درباره این انگشتر آن است که با این که انگشتر پشت حلقه معمولا یک حلقه ساده است اما مدت‌هاست که حلقه‌هایی با نگین‌هایی کوچک روی آن نیز به عنوان انگشتر پشت حلقه در نظر گرفته می‌شوند.

پشت حلقه طلا را چه زمانی خریداری می کنند؟

اولین چیزی که درخصوص انتخاب پشت حلقه به نظرتان می‌آید جنس آن است و واضح است که هم‌چنان طلا به عنوان پایه فلزی حلقه اصلی و پشت حلقه حرف اول را می‌زند. طلا به دلیل زیبایی و مقاومت آن و هم‌چنین تنوع رنگی مناسبی که دارد پاسخ‌گوی هر سلیقه‌ای است.

حلقه و پشت حلقه طلا جدید زمرد و برلیان

طلای زرد، طلای سفید و رزگلد انواع فلزات پایه از جنس طلا هستند که شما می‌توانید براساس سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را برای انگشتر خود انتخاب کنید. نکته مهم درخصوص انتخاب جنس پشت حلقه این است که با جنس انگشتر اصلی یکی باشد. بنابراین اگر انتخاب شما برای حلقه انگشتر، طلا است باید پشت حلقه را نیز از جنس طلا و به همان رنگ انتخاب نمایید تا با یکدیگر هماهنگ باشند.

حلقه و پشت حلقه طلا جدید

حلقه و پشت حلقه طلا برای کسانی که مایلند هم‌زمان هر دو انگشتر را خریداری کنند، به صورت ست نیز در بازار موجود است و به این ترتیب خیالتان از تناسب کلی آن‌ها راحت خواهد بود. هرچند لزومی به خرید هم‌زمان و یا ست حلقه و پشت حلقه نیست و اگر بخواهید جداگانه نیز پشت حلقه را تهیه کنید، تنها لازم است به هماهنگی رنگ، عیار و کیفیت طلا با حلقه توجه داشته باشید. تا این‌جا با این که پشت حلقه چیست و توضیحات کلی درباره‌ی آن و پشت حلقه طلا که پرطرفدارترین نوع آن است آشنا شدید. در ادامه درباره نگین پشت حلقه بیشتر خواهید خواند.

حلقه و پشت حلقه برلیان بهترین گزینه برای خاص پسندان

حلقه و پشت حلقه طلا 2023 | حلقه و پشت حلقه شیک

سنگ برلیان با درخشش خیره‌کننده خود از سنگ‌های محبوب برای قرار گرفتن روی انگشتر حلقه و پشت حلقه است. برلیان از تراش‌های خاصی که روی سنگ الماس صورت می‌گیرد به وجود می‌آید. در واقع برلیان همان الماس است که با تراش و برش‌های ویژه ظاهر و درخشش فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. پس برای این که یک حلقه زیبا و درخشان داشته باشید نگین برلیان بهترین انتخاب خواهد بود و لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که جنس نگین پشت حلقه هم بهتر است از برلیان باشد تا انگشتر اصلی و پشت حلقه از لحاظ درخشش و زیبایی یکسان باشند.

چند مدل حلقه و پشت حلقه طلا 2021 | حلقه و پشت حلقه شیک

پشت حلقه ای نگین دار

همان‌طور که در بخش ابتدایی مقاله پشت حلقه چیست خواندید، امروزه بیشتر انگشترهای پشت حلقه دارای نگین هستند و افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید یک حلقه ساده، پشت حلقه‌ای با چند نگین را انتخاب کنند. البته این نگین‌ها معمولا ابعاد کوچکی دارند و کنار هم روی انگشتر قرار می‌گیرند. نکته بسیار مهم درخصوص پشت حلقه نگین‌دار این است که شکل این نگین‌ها و جنس آن‌ها بهتر است با انگشتر اصلی که خود دارای نگین است هماهنگی داشته باشد و چندان متفاوت و مستقل از شکل و جنس نگین انگشتر اصلی نباشد.

نکات مهم در انتخاب حلقه و پشت حلقه جواهر

مدل و نوعی جواهری که به عنوان نگین روی انگشتر پشت حلقه قرار دارد باید با نگین روی انگشتر اصلی تناسب داشته باشد.کیفیت جواهری که روی انگشتر پشت حلقه قرار می‌گیرد باید با کیفیت انگشتر حلقه هم‌خوانی داشته باشد. درواقع چنانچه کیفیت نگین انگشتر پشت حلقه مناسب نباشد به مرور زمان درخشش خود را از دست می‌دهد و نه تنها کمکی به زیبایی انگشتر اصلی نمی‌کند بلکه از جلوه آن نیز می‌کاهد.

حلقه و پشت حلقه جواهر یاقوت و برلیان - سایت زر

 به طور مثال اگر نگین روی انگشتر اصلی از نوع جواهر باشد، مثلا سنگ الماس، اما نگین روی پشت حلقه از نوع اتمی باشد به مرور زمان، نگین اتمی پشت حلقه جلا و زیبایی خود را ازدست می‌دهد و تاثیر منفی روی درخشش و زیبایی حلقه اصلی خواهد داشت. بنابراین باید توجه داشته باشید جواهر حلقه و پشت حلقه هر دو مرغوب و اصل باشند. با توجه به اهمیت این موضوع می‌توان گفت اگر قصد خرید حلقه یا پشت حلقه نگین‌دار را دارید، یکی ازمهم‌ترین بخش‌های مقاله پشت حلقه چیست همین بخش مربوط به دقت در انتخاب جواهر حلقه و پشت حلقه می‌باشد.

قیمت حلقه و پشت حلقه طلا سفید - سایت زر

تناسب مدل حلقه و پشت حلقه

در بازار طلا و جواهر مدل‌های بسیار متنوعی برای حلقه و پشت حلقه وجود دارد و هر کس مطابق با سلیقه خود می‌تواند انگشترهای مطلوب خود را انتخاب کند. با این وجود درباره مدل حلقه اصلی و پشت حلقه می‌توان به مواردی اشاره کرد. حلقه اصلی می‌تواند از نوع سولیتر باشد؛ انگشتری تک‌نگینی و جذاب که استفاده از آن به عنوان حلقه ازدواج بسیار رایج است و پشت حلقه مناسب برای این نوع انگشتر هم حلقه‌ای با نگین‌های کوچک است. هم‌چنین ممکن است حلقه اصلی و پشت حلقه هر دو بدون نگین بوده ولی دارای طراحی خاص باشند و کنار یکدیگر نمای جذابی را ایجاد کنند.

مدل حلقه و پشت حلقه طلا و جواهر - سایت زر

در مورد مدل و تناسب حلقه و پشت حلقه اشاره به این نکته هم جالب توجه است که گاهی تضاد میان این دو انگشتر هم ممکن است جلوه‌ی دل‌پسندی ایجاد کند. به طور مثال می‌توان برای انگشتر حلقه از انگشتر نگین‌دار استفاده کرد اما پشت حلقه ساده باشد اما باید دقت داشته باشید این تضاد به گونه‌ای نباشد که هارمونی حلقه و پشت حلقه از بین برود. مثلا از رنگ نگین متفاوت یا رنگ پایه طلای متفاوت استفاده نکنید.

مدل حلقه و پشت حلقه طلا و جواهر - سایت زر

در این قسمت از مقاله پشت حلقه چیست باید گفت یک حلقه و پشت حلقه شیک چیزی است که هنگام خرید برای شما بسیار مهم است و ممکن است در انتخاب خود دچار تردید باشید اما نکته این‌جاست که انتخاب انگشترهایی با این ویژگی به سلیقه و استایل شما هم بر می‌گردد و شما با رعایت اصول گفته شده و با درنظر گرفتن سلیقه شخصی‌تان می توانید انتظار خود را از داشتن یک حلقه و پشت حلقه متناسب با آن برآورده کنید.

قیمت حلقه و پشت حلقه طلا چگونه محاسبه میشود؟

همان‌طور که می‌دانید قیمت زیورآلات از جنس طلا از جمله حلقه و پشت حلقه طلا بر اساس قیمت روز طلا تعیین می‌شود. بنابراین برای اطلاع از قیمت آن بهتر است به سایت‌ها و منابعی که قیمت روزانه طلا را منتشر می‌کنند توجه داشته باشید و با توجه به وزن انگشتری که مدنظر دارید قیمت آن را برآورد نمایید. ظرایف و مدل انگشتر حلقه و پشت حلقه نیز روی قیمت آن اثرگذار است. هم‌چنین نوع و تعداد نگین‌هایی که روی حلقه و پشت حلقه طلا، کار شده است روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد و هرچه سنگ نگین باارزش‌تر باشد قیمت حلقه و پشت حلقه نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت حلقه و پشت حلقه طلا - سایت زر

شما در جریان جست‌وجو درباره این که پشت حلقه چیست با این مقاله و سایر مطالب مربوط به آن و هم‌چنین سایت‌های عرضه طلا و جواهر روبه‌رو خواهید شد و می‌توانید قیمت زیورآلات مدنظر خود از جمله پشت حلقه طلا را در این منابع بررسی نمایید.

خرید و قیمت قیمت حلقه و پشت حلقه طلا و جواهر - سایت زر

کلام آخر در مورد اینکه پشت حلقه چیست؟

در این مقاله درباره این که پشت حلقه چیست و چه کاربردی دارد و هم چنین نکات مربوط به خرید پشت حلقه که می‌توان گفت عنصری مهم در خرید زیورآلات مربوط به ازدواج است، توضیحاتی کاربردی ارائه شد. اما آن‌چه که درخصوص تهیه پشت حلقه بیش از هر چیز باید به آن توجه داشت، خرید از مراکز فروش طلا و جواهر معتبر است تا اطمینان حاصل کنید که انگشتر موردنظر شما و جواهر روی آن کاملا اصل بوده و نگران کیفیت آن نباشید. به علاوه خرید از فروشگاهی که بتواند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد و انگشتر پشت حلقه مناسبی برای پسند شما نیز ارائه دهد بسیار دارای اهمیت است.

حلقه و پشت حلقه برلیان - سایت زر

خبر خوب این که فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زر با تنوع بالای زیورآلات جواهرنشان خود این امکان را فراهم کرده است که خرید مطمئن و متناسب با سلیقه خود را تجربه کنید. هم‌چنین چنانچه سفارشی خارج از محصولات متنوع و باکیفیت موجود در فروشگاه داشته باشید، می‌توانید مورد مدنظر خود را اعم از تغییر جنس پایه‌ی فلزی، تغییر سایز حلقه، نوع جواهر و... را از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید و انگشتر و سایر زیورآلات مدنظر خود را سفارش دهید. سفارش شما پس از ثبت، در جریان ساخت قرار گرفته و پس از مدت معهود، درب منزل به شما تحویل می‌گردد.

عکس حلقه و پشت حلقه برلیان روی دست عروس - سایت زر

سوالات متداول:

انگشتر پشت حلقه چیست؟
S ChevronDown 18 N

انگشتر پشت حلقه، انگشتری است که کنار انگشتر اصلی، نقش مکمل را بازی می‌کند و باعث می‌شود انگشتر روی دست شما جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد.

انگشتر پشت حلقه طلا را بهتر است چه زمانی خریداری کنند؟
S ChevronDown 18 N

حلقه و پشت حلقه طلا برای کسانی که مایلند هم‌زمان هر دو انگشتر را خریداری کنند، به صورت ست نیز در بازار موجود است و به این ترتیب خیالتان از تناسب کلی آن‌ها راحت خواهد بود. هرچند لزومی به خرید هم‌زمان و یا ست حلقه و پشت حلقه نیست

قیمت حلقه و انگشتر پشت حلقه طلا چگونه محاسبه می شود؟
S ChevronDown 18 N

نوع و تعداد نگین‌هایی که روی حلقه و پشت حلقه طلا، کار شده است روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد و هرچه سنگ نگین باارزش‌تر باشد قیمت حلقه و پشت حلقه نیز بیشتر خواهد بود.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۱:۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد