آیا می دانید انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد؟ تاثیر استفاده از انگشتر فیروزه

آیا می دانید انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد؟ تاثیر استفاده از انگشتر فیروزه
انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد؟ تاثیر استفاده از انگشتر فیروزه در دست راست چیست؟ خرید انگشتر فیروزه برای بهره بردن از خواص آن چگونه باید باشد؟ معرفی نمونه‌هایی زیبا از انگشتر فیروزه طلا موضوع اصلی این مقاله می باشد

پاسخ این پرسش که انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد برای بسیاری از کسانی که به فیروزه علاقه دارند و انگشتری فیروزه‌نشان را در دست دارند و یا قصد خرید انگشتری با این نگین زیبا را دارند و مایلند تا با آداب استفاده از آن نیز آشنا شوند، جالب توجه است. از این رو در این مقاله به این پرسش پاسخ خواهیم داد تا با آگاهی از شیوه توصیه‌شده برای در دست داشتن انگشتر فیروزه، بیشتر از خواص آن بهره‌مند شوید و در پایان سه مدل انگشتر فیروزه بسیار جذاب نیز به شما معرفی خواهد شد.

انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد

انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد؟

فیروزه یکی از سنگ‌های ارزشمند است که به دلیل خواص معنوی متعدد آن، به‌عنوان نگین بسیاری از زیورآلات به‌ویژه انگشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و سوالاتی نظیر انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد پیرامون آن مطرح است.

انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد؟

انگشتر فیروزه مانند انگشتر عقیق بیش از آن که جنبه زینتی داشته باشد، به علت خواصی که در دست داشتن آن دارد، مورد توجه است. از جمله این خواص می‌توان به افزایش ثروت و برکت، بیشتر شدن آرامش و... اشاره کرد که در این زمینه می‌توانید مقاله زیر را که در زمینه خواص سنگ فیروزه می باشد را مطالعه کنید.

اما در پاسخ به این پرسش که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد باید گفت در روایات اسلامی توصیه شده است که انگشتر در دست راست قرار بگیرد و استفاده از انگشتر فیروزه نیز مستحب شمرده شده است. درباره این که کدام انگشت برای این منظور مناسب است، در منابع اسلامی آمده است که بهتر است انگشتر در انگشت کوچک و یا انگشت مجاور آن قرار بگیرد. البته این دستورالعمل یک توصیه عمومی برای استفاده از انگشتر در اسلام است و از آن‌جا که سنگ فیروزه در روایات بسیار گرامی داشته شده است، روش یادشده برای در دست کردن انگشتر، برای انگشتر فیروزه نیز معتبر است.

تاثیر استفاده از انگشتر فیروزه در دست راست

تا به این‌جا پاسخ این سوال که انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، مطرح شد. اما این که پوشیدن انگشتر فیروزه در انگشتان دست راست چه تاثیر و فوایدی می‌تواند داشته باشد، باید گفت در منابع مختلف به این موضوع اشاره شده است که دعا و مناجات با در دست داشتن انگشتر فیروزه موجب برکت و فراوانی می‌شود.

تاثیر استفاده از انگشتر فیروزه در دست راست

بنابراین صرف در دست داشتن انگشتر فیروزه می‌تواند تاثیرات معنوی خاص خود را داشته باشد اما چه بهتر که براساس توصیه‌های موجود، این انگشتر در دست راست و در انگشت کوچک و انگشت کنار آن قرار بگیرد.

خرید انگشتر فیروزه برای بهره بردن از خواص آن

همان‌طور که در بخش مربوط به این که انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، اشاره شد سنگ فیروزه دارای خواص معنوی بسیاری است که برای بهره بردن از آن‌ها مهم‌ترین نکته، خرید انگشتر طلا زنانه و یا مردانه اصل است که سنگ فیروزه آن زنده باشد.

خرید انگشتر فیروزه برای بهره بردن از خواص آن

اگر مایلید با مشخصات فیروزه زنده آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود مقاله زیر را که در رابطه با موضوع این است که از کجا بفهمیم سنگ فیروزه زنده است؟ را قبل از خرید انگشتر فیروزه مطالعه و بررسی نمایید.

برای خرید انگشتر فیروزه مردانه طلا و یا انگشترهای زیبای فیروزه زنانه و استفاده معنوی از آن، با علم به این که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، حتما خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. چراکه تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه که ویژگی‌های آن در مقاله سنگ فيروزه نیشابور به تفصیل بیان شده است، شاید به‌آسانی ممکن نباشد و امکان دارد انگشتر فیروزه‌ای که به شما فروخته می‌شود، کیفیت لازم را نداشته باشد.

معرفی نمونه‌هایی زیبا از انگشتر فیروزه طلا

پس از آشنایی با خواص سنگ فیروزه و دانستن این که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، مشاهده نمونه‌هایی از انگشتر فیروزه‌نشان زیبا، ممکن است برای شما جالب توجه باشد. از آن‌جا که از سنگ فیروزه بیشتر در ساخت انگشتر طلا مردانه و یا انگشترهای زنانه استفاده می‌شود، این انگشترها با تنوع بالا و با طراحی‌های منحصربه‌فردی، ساخته و عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی انواع سلیقه‌ها باشند.

عکس انگشتر فیروزه

در ادامه دو نمونه انگشتر فیروزه زنانه طلا و یک مدل انگشتر فیروزه مردانه به شما معرفی خواهد شد تا چنانچه قصد خرید انگشتر فیروزه را دارید، با مشاهده این نمونه‌ها  در کنار سایر مدل‌های موجود در گالری آنلاین زر، برای خرید خود بهتر تصمیم‌گیری نمایید.

انگشتر زنانه طلا سفید با نگین فیروزه و برلیان: مدل rgf1270

 این انگشتر فیروزه زنانه فوق‌العاده زیبا و خاص، با طراحی منحصربه‌فردی که دارد، از جمله انگشترهای زنانه فیروزه است که در مجالس نیز قابل پوشیدن است که با توجه به دانستن پاسخ این پرسش که انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، در دست راست شما به‌خوبی خود را نشان می‌دهد.

انگشتر فیروزه زنانه طلا سفید

این انگشتر از طلای سفید ساخته شده است و بخش فلزی آن دارای سه حلقه با یک سر مشترک است که یک طراحی مدرن و جذاب محسوب می‌شود. یک قطعه سنگ فیروزه با برش سه‌بعدی به شکل نیم‌دایره در میانه کار قرار گرفته است که جلوه انگشتر را دوچندان نموده است. لبه‌های بالایی حلقه‌های انگشتر نیز با نگین‌های کوچک برلیان تزئین شده و بر خاص و گران‌بها بودن این انگشتر افزوده است.

انگشتر فیروزه زنانه طلای زرد و برلیان طرح مجلسی مدل rgf1807

اگر به طلای زرد و فرم کلاسیک و چشم‌گیر زیورآلات علاقه داشته باشید، انگشتری که در این بخش به شما معرفی می‌شود، توجه شما را جلب خواهد کرد. این انگشتر که از جمله انگشترهای پهن با نگین درشت به حساب می‌آید، فرم ساده‌ای دارد که این موضوع، خود باعث جذابیت این انگشتر شده است. قسمت پایین حلقه این انگشتر دارای طرحی مشبک و ظریف است که با دانستن این که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، می‌تواند به انگشت دست راست شما زینت ببخشد.

انگشتر فیروزه زنانه طلا زرد

هم‌چنین لبه‌های سنگ فیروزه و بخشی از حلقه انگشتر با نگین‌های کوچک و متعدد الماس تراش برلیان به شکلی خاص، پوشانده شده است. درنهایت باید گفت این انگشتر برای استفاده روزانه و یا استفاده در مجالس انتخابی عالی است.

انگشتر فیروزه شجر طلا و جواهر با نگین الماس تراش برلیان مدل: rgm1637

نوبت به معرفی یک انگشتر فیروزه شیک و خاص مردانه رسیده است که می‌تواند نظر آقایان خوش‌سلیقه را جلب کند و یا انتخابی عالی برای هدیه دادن باشد. این انگشتر که از طلای سفید ساخته شده و قابل سفارش دادن با پلاتین نیز است، رکابی پهن دارد که یک سنگ فیروزه شجری فوق‌العاده زیبا که به شکل گرد و محدب تراش خورده است، در مرکز آن قرار دارد. دو طرف این سنگ زیبا با الماس تراش برلیان تزئین شده است که درخشش طلای سفید و جلوه فیروزه را مضاعف کرده است.

انگشتر فیروزه شجر مردانه طلا سفید

اگر به این موضوع اهمیت می‌دهید که انگشتر فیروزه در کدام انگشتر باشد، این انگشتر فیروزه مردانه با قرار گرفتن در انگشت دست راست شما، با نمای ساده و درعین‌حال شیک خود، می‌تواند مناسب استفاده روزانه و پوشیدن با استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

سخن پایانی در رابطه با اینکه انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد؟

در این مقاله به این پرسش که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد پرداخته شد تا ضمن رعایت آداب استفاه از این انگشتر ارزشمند، بتوان بیشتر از خواص آن بهره برد. هم‌چنین به اهمیت لزوم خرید فیروزه اصل از فروشگاه‌های معتبر اشاره شد تا فیروزه‌ای زنده را روی انگشتر خود داشته باشید. درنهایت چند نمونه از انگشترهای فیروزه زنانه و مردانه موجود در گالری آنلاین زر که از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر در ایران است، معرفی گردید تا برای خرید انگشتری فیروزه‌نشان بهتر تصمیم بگیرید.

سوالات متداول:

پوشیدن انگشتر فیروزه در انگشتان دست راست چه تاثیر و فوایدی می‌تواند داشته باشد؟
S ChevronDown 18 N

در منابع مختلف به این موضوع اشاره شده است که دعا و مناجات با در دست داشتن انگشتر فیروزه موجب برکت و فراوانی می‌شود.

خواص استفاده از انگشتر فیروزه در دست چیست؟
S ChevronDown 18 N

از جمله خواص استفاده از انگشتر فیروزه در دست می‌توان به افزایش ثروت و برکت، بیشتر شدن آرامش و... اشاره کرد

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۵:۲۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد