تناسبات کاری در کسب و کار اینترنتی

تناسبات کاری در کسب و کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی چیست و افراد مخاطب چه کسانی هستند. تنها بعد از درنظرگرفتن این اصول می‌توانید استراتژی کسب و کار اینترنتی و کارایی آن را برای خود تشخیص دهید. در اینجا سعی کردم تا موضوعات بالا را به 5 دسته طبقه بندی کنم تا خط مشی برای شما باشند.

آیا کسب و کار اینترنتی برای کسب و کارهایکوچک شما مناسب است؟

کسب و کار اینترنتی چیست و افراد مخاطب چهکسانی هستند. تنها بعد ازدرنظرگرفتناین اصول می‌توانید استراتژی کسب و کار اینترنتی و کارایی آن را برای خود تشخیص دهید. در اینجا سعی کردم تا موضوعات بالارا به 5 دسته طبقه بندیکنم تا خط مشی برای شما باشند.

(1در کسب و کار شما ، کسب و کار اینترنتی محتوایی است که در راستایحضور شما در اینترنت می‌باشد. زمانی که اینترنت تازه پا بود ، هر کس برای حس رقابت مجبور بود آنرا تهیه کند و درحقیقت

دروازه های آنرا بگشاید، درست زمانی که به جامعه عمومی راه پیدا کرد،‌ اما جهان علم وآکادمیک همچنان با آن مخالف بودند. موارد مشابهی مانند اینترنت بسیار وجود داشتهاست ،‌ اما هیچکدام کارایی آنرا نداشته اند. در این عصر جدید با تاجران نگران و آشفته بسیاری مشاوره کردم که بسیار درکارشان مضطرببودند. در آنزمان اینترنت تنها یک وسیله بازاریابی بود نه کمتر و نه بیشتر. بنابراینتنها به آنها گفتم که : " اینترنت تنها روشی دیگر برای سهیم شدن در اطلاعات است ،‌ آن وسیله ای دیگر است. "پیام من امروز وآیندهاین است که اینترنت شما را قادر می سازد تا محصولات را به مصرف‌کننده خود بفروشید و یا منتقل سازید. اگر یک وسیله مناسبباشد ، پس از آناستفاده کنید ، در غیر اینصورت آن را رها سازید.

(2کسب و کار اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا اطلاعات رااز مشتریان جمع‌آوریکنید و از طریق وب سایت ، بازاریابی و فروش را انجام دهید. اگرچه این اطلاعات در موردسفارشات است ، اما شما همچنین می‌توانید از مشتریان خود درخصوص اینکه چه کسانی هستند ،‌ محصولات را به کجا منتقلمی‌کنند ، روش نقل وانتقال آنها چیست و سؤالهای دیگر که مایل هستید بدانید اطلاعات بدست آورید. بعلاوهکسب و کار اینترنتی شما را قادر می‌سازد تا به اطلاعات کارت اعتباری در اینترنت دست یابید. زمانی که اطلاعات جمع‌آوریشد کسب و کاراینترنتی موجب می‌شود تا در هر ثانیه کسب و کاری را انجام دهید. شما در آن نه تنها بهتبلیغ ، بازاریابی و فروش می‌پردازید بلکه می‌توانید حسابهای دریافتی و پرداختی خود را نیز کنترل کنید و از نظرفنی شما را حمایت می‌کندتا به ایده هایی دست یابید و همه آنها از منبع منفردی است که همان وب سایت می‌باشد.

(3کسب و کار اینترنتی می‌تواند یک راهحل کامل تلفیقی درخصوص کسب و کار باشد. زمانی که به یک راه حل کسب و کار اینترنتی نظر بیفکنید ، بایدجریان اطلاعات را از وب سایت خود به عملکردهای اداره وو دفتر در نظر بگیرید. آیا شما مایلید تا مصرف‌کننده با فشاریک دکمه اطلاعات راوارد پایگاه داده کند ، دستور‌العملهای حمل و نقل را به انبار بفرستد ، کارتاعتباری را فعال سازد ، داده ها را وارد سیستم حساب شما بکند ، و زمانیکه در حال خواندن روزنامه صبح هستید فنجانی ازقهوه جلوی شما قرارگیرد؟ این امر به شما بستگی دارد که تا چه اندازه بخواهید روند کار شما الکترونیکیباشد. بدون توجه به تلفیق کلی ، باید فرآیند را از شروع تا پایان قبل از آنکه عملی را صورت دهید درک کنید. اگراین فرآیند رادرکنکنید ،‌باید دوباره طرح‌ریزی و کار را از ابتدا شروع کنید که این عمل بسیار گران است. اینهزینه برای مدت یکماه از 200 تا هزاران دلار است که همه اینها با تفاوت میان استفاده از Quicken و به مخاطره انداختن سرمایه در کاسبی قابل مقایسه است.

(4  دنیای آن لاین راه حلهای کسب وکار اینترنتیبسیاری دارد که با یک نیاز خاص سازگار است مانند یک مغازه آرایش که دارای محصولاتیبرای بدن است. اگر احساس می‌کنید که به اندازه کافی اطلاعات در خصوص بهترین راه حل ندارید ، در نتیجه واقعا: تنهاهستید. می‌توانیدبه راحتی این مشکل را حل کنید. با یک فرد باتجربه کار کنید ، او به شما کمک می‌کندکه نه تنها موضوعات فنی راه حل کسب و کار اینترنتی را دریابید ، بلکه به موضوعات تجاری نیز دست یابید. آن افرادخبره می‌توانندمشاوراناینترنتی ، تنظیم‌کنندگان سیستم و افراد دانا در امور بازاریابی فنی باشند.

 (5کسب و کاراینترنتی بخشی از چگونگی عملکرد تجاری شماست.البته اجرای آن گران است ، اما بعنوان یک سرمایه‌گذاریباید به آن نظر افکند.در عوض شما دارای 401 تهیه کننده ، فضای مناسب کار ، پرسنل اصلی ، یا حساب تجاری گسترده هستید. در حقیقت کسب و کاراینترنتی بهترینانتخابدر کسب و کار است. آیا شما قصد دارید که کسب و کار روزانه آن لاین داشته باشید؟ اگرپاسخ شما مثبت است ، باید با بخشهای فروش ، بازاریابی ، امورمالی ، خدمات مشتری ، سیستم های اطلاعاتی ،‌ عملکرد شبکهارتباطی ، کارکنانپشتیبانی و متصدیان پذیرش سروکار داشته باشید تا مطمئن شوید که به همه بخشهای یک راهحل تسلط دارید و در خصوص آن به افراد آگاهی می‌دهید.

 

منبع خبر: سایت جامع خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
  ۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۹:۲۱:۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد