توانایی ، مهارت و قدرت یک کارخانه موفق

توانایی ، مهارت و قدرت یک کارخانه موفق
پاندول تولید جواهر سوییس - آلمان بیش از۱۰۰ سال است که به حرکت موزون، هماهنگ و موفقیت‌آمیز خود در۳ حیطه تکنیک‌های ...

پاندول تولید جواهر سوییس - آلمان بیش از۱۰۰ سال است که به حرکت موزون، هماهنگ و موفقیت‌آمیز خود در۳ حیطه تکنیک‌های تخصصی، مهارت و خدمت به مشتریان ادامه داده‌است. درنتیجه این شرایط، "تئومیسترTheo Meister" به‌عنوان مالک توانسته است نسبت به دیگر تولیدکنندگان جواهر در سطح ملی و بین‌المللی پیشتاز باشد. از سال ۱۹۶۵ به بعد این مدیر سوییسی، بدون وقفه و برمبنای فلسفه صریح و مشترک خود و اصل وحدت، این شرکت را اداره می‌کند.

- توانمندی شبکه

دو شرکت مرکزی و مهم به‌عنوان تولیدکنندگان مشهور حلقه عروسی و جواهرات، در سواحل دریاچه "کانستنس Constance" و "دریاچه زوریخ lake Zurich" واقع شده‌اند. ادارات مهم در"ولروwellerau" واقع در سوییس در کنار مراکز ارایه کننده تسهیلات تولید به‌طورتقریبی ۱۱۰ نفر پرسنل را تحت پوشش خود دارند.

در سطح اروپا، شرکتی فراتراز شرکت "سنتی می‌سترMeister " نمی‌توان یافت که بتواند در زمینه تولید حلقه‌های عروسی، زیورآلات مردانه و جواهرات زنانه با آن ها برابری کند. این شرکت از زمان تاسیس در سوییس بیش از۱۰۰۰ سال پیش تاحدی پیشرفت کرده که توانسته است جایگاهی جهانی به‌دست بیاورد.

طراحی بین‌المللی جواهرات و وجود شبکه‌های ارتباطی در بسیاری از کشورها و مکان‌های فروش در سراسر دنیا، موجب گسترش مستمر و بدون وقفه قلمرو شرکت و میزان آگاهی آن شده‌است.

- توانمندی‌های محوری

مهارت‌های ویژه سبب متمایزشدن یک شرکت از دیگر رقبا شده و سبب غلبه اداره بازار می‌شود. "می‌ستر" در حیطه عرضه حلقه‌های عروسی و زیورآلات مردانه جایگاه بلند مرتبه‌ای یافته‌است و اولین محل فروش، در این بخش از تجارت محسوب می‌شود. در طی۳۰ سال گذشته از نظر تولید جواهر اولین شرکتی بوده‌است که اقدام به عرضه جواهرات ساخته شده از پلاتینیوم کرده‌است.

این فلز گرانبها در طول این سال‌ها در کلکسیون "می‌ستر" در قالب اشکال مختلف و متنوع ارایه شده و از این لحاظ توانسته‌است در سطح جهانی به ایفای نقش بپردازد. دستبند، گردنبند، آویز و حلقه در ترکیب با مواد غیرمتعارف همچون تیتانیوم، پلاستیک یا چرم هندی، از جمله نمونه‌های استانداردی هستند که در فهرست جواهرات اروپایی مردانه "می‌ستر" قرار می‌گیرند. "می‌ستر" همچنین مسئولیت عرضه اقلامی همچون ساعت خورشیدی، قطب‌نما و دیگر زیورآلات کاربردی مردانه را برعهده دارد. این شرکت هم‌اکنون در زمینه ارایه شیوه‌های خلاق و عقاید جدید پیشگام است. کسب جوایز و امتیازات متعدد بین‌المللی موید این نکته است.

-  فلسفه نیاز

علاوه بر طراحی، خدمت، کیفیت محصول، رعایت اصول اخلاقی و انسانیت از جمله مواردی هستند که به گفته "می‌ستر" فلسفه تشکیل این شرکت را شکل می‌دهند. موارد فوق همه افراد و حتی کارکنان شرکت را در برمی‌گیرد. ضمن آن که بر وجود هر فرد، محیط کار، سبک و نحوه فعالیت آن نیز تاثیرگذار است.

به گفته "لیدیامی‌ستر (Lydia Meister، نکات فوق به‌عنوان ضامن‌های موفقیت مبتنی بر این اصل است که همه کارکنان در هر سطحی هستند باید حداکثر تلاش خود را بکنند. او بر این موضوع تاکید می‌کند که تقاضای ما بسیار است. اما عرضه‌مان نیز با آن برابری می‌کند.

بیش از۱۰۰ نفر متخصص در شرکت "می‌ستر" فعالیت دارند که شامل طراحان، گوهرشناسان، طلاسازان، پولیش‌دهندگان، تزیین‌کنندگان می‌شوند که از بهترین و گران قیمت‌ترین مواد در محیطی سرشار از وحدت و هماهنگی بهره می‌جویند. این و شرکت خانوادگی علاوه بر ایفای نقش در سطح بین‌المللی در حیطه اکولوژیکی نیز توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارد. کاربرد منطقی منابع طبیعی و استفاده از درجه حرارت زمین به معنای آن است کل ساختمان شرکت در سوییس ازسیستم ذخیره هوای سرد و گرم برخوردار است.

-  توانمندی‌های فرامرزی

توانایی خدمت به مشتریان در سراسر جهان بیانگر وسعت شبکه ارتباطی این شرکت با دیگر کشورهای جهان است، نمونه بارز آن شعباتی است که در استرالیا، بریتانیا، ایرلند، پرتقال و اسپانیا دایر شده‌است.

همچنین نمایندگی‌هایی در کشورهای سوئد و نروژ فعالیت می کنند. بخش اعظم آن ها در جمهوری قزاقستان، مجارستان، لهستان و روسیه فعالیت دارند. شرکت "می‌ستر" با دفاتر مرکزی خود واقع در" زوریخ Lake Zurich" دارای شبکه‌های لجستیکی در سوییس و همچنین ژاپن است. گسترش قلمرو این شرکت به‌زودی کشورهای ایالات متحده و چین را نیز دربرمی‌گیرد.

صرف‌نظر از مکان استقرار در زوریخ یا مونیخ، پاریس، لندن، شانگهای توجه به خواسته‌های مشتریان و رفع آن ها به بهترین نحو، هدف اصلی این شرکت را تشکیل می‌دهد. تعیین اثر انگشت، کنده کاری‌های شخصی، ثبت نام زوجین روی حلقه‌های عروسی از جمله وظایفی هستند که دراین روابط به انجام می‌رسند. ضمن اینکه، با یک اشاره خواسته مشتری درهرجای دنیا به سرعت و با عرضه بهترین کیفیت برآورده می شود. این خصوصیت سبب شده است که شرکت سوییسی آلمانی تبدیل به قدرتی بین‌المللی شود.

دراین رابطه متذکر می شویم که وقتی "فابین می‌سترFabien Meister" در سال ۱۹۹۸ عضو شرکت شد، با تجدیدنظر در زمینه برخی نگرش‌های شرکت، استمرار مدیریت آن را تضمین کرد

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۶:۱:۵۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد