ایران خودرو: اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه با افزایش تولید کاهش می یابد

ایران خودرو: اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه با افزایش تولید کاهش می یابد
مدیرعامل شرکت ایران خودرو با ارسال نامه ای به رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) با اعلام اینکه فرآیند فروش خودرو در بستر اینترنت و به صورت عمومی اجرا می شود، تاکید کرد که اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه با افزایش تولید کاهش می یابد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی ایدرونیوز، «هاشم یکه زارع» در نامه خود به «منصور معظمی» اطمینان داد که با افزایش تولید و عرضه خودرو، شاهد روند کاهشی اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه باشیم و این رویه در هفته های آتی استمرار یابد.
وی در این نامه با یادآوری اختلاف قیمت در هزینه های محضری نقل و انتقال خودرو، اعلام کرده که فروش شرکت ایران خودرو در ماه های گذشته مطابق بخشنامه های صادره این شرکت از طریق سایت اینترنتی اجرا و تاکنون بیش از 30 هزار دستگاه خودرو در ماه های شهریور و آبان از طریق همین بخشنامه ها، به روش اینترنتی توسط مشتریان این شرکت خریداری شده است.
یکه زارع، تسهیل در دسترسی مشتریان به خرید خودرو و نظارت دقیق بر عرضه خودرو در نمایندگی ها را از دیگر فعالیت های ایران خودرو اعلام کرده است.
 رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حدود دو هفته پیش در نامه ای به مدیران عامل دو شرکت ایران خودرو و سایپا خواسته بود برای حذف اختلاف قیمت رسمی خودرو در کارخانه و بازار تلاش کنند.
«منصور معظمی» همچنین تقویت عرضه اینترنتی خودروها به مصرف کنندگان اصلی از طریق شبکه نمایندگی های مجاز را خواستار شده بود تا با حذف بازار دلالی، محصولات با قیمت های مصوب در اختیار هموطنان قرار داده شود.

منبع خبر: ایرنا
  ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۴:۴۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد