نقش وسهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقا برند ، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش ، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدمات فروش و پس از فروش ، اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش ، حاکمیت و قوانین در موضوع خدمات فروش و پس از فروش و الگوها و رویه های موفق در خدمات فروش و پس از فروش از محورهای این همایش اعلام شده است .
قرار است همایش چهارم تا لحظاتی دیگر محمدرضا نعمت زاده سخنرانی کند.
قائم مقام ارشد رنو فرانسه و مدیرعامل سیتروئن دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه خواهند بود .
همزمان با این همایش دو روزه 6 نشست تخصصی ، 9 کارگاه تخصصی و یک نشست میان قطعه سازان ایرانی و خارجی برگزار می شود .