پیش‌بینی افزایش سود لیزینگ رایان‌سایپا برای سال 1396

 پیش‌بینی افزایش سود لیزینگ رایان‌سایپا برای سال 1396
رایان سایپا برای سال 95-288ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال‌جاری با 4 درصد افزایش روبه‌رو شود. به گزارش «دنیای اقتصاد»، سال گذشته شرکت لیزینگ رایان‌سایپا توانست 71‌هزار و 940 دستگاه خودرو را به فروش برساند که این میزان معادل 84 درصد پیش‌بینی فروش سال 95 بوده است.

رایان سایپا برای سال 95-288ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال‌جاری با 4 درصد افزایش روبه‌رو شود. به گزارش «دنیای اقتصاد»، سال گذشته شرکت لیزینگ رایان‌سایپا توانست 71‌هزار و 940 دستگاه خودرو را به فروش برساند که این میزان معادل 84 درصد پیش‌بینی فروش سال 95 بوده است. شرکت در سال 1396 پیش‌بینی فروش 100 هزار دستگاه خودرو را مدنظر قرارداده است که نشان از افزایش 18 درصدی در مقایسه با سال 95 است. شرکت لیزینگ رایان‌سایپا همچنین در کنار افزایش تعداد فروش و میزان تسهیلات اعطایی توانسته هزینه تامین منابع مالی و سایر هزینه‌ها را به ترتیب با 11 و 27 درصد کاهش دهد.

شرکت لیزینگ رایان‌سایپا در اسفند ماه سال 1376 با سرمایه اندک تحت عنوان شرکت تولید قطعات الکترونیکی به صورت سهامی خاص به ثبت رسید و از سال 1380 با تغییر ماموریت، فعالیت خود را در زمینه واگذاری اقساطی خودرو به همراه دو شرکت زیرمجموعه به صورت هلدینگ آغاز کرد. این شرکت با پیوستن به بورس اوراق بهادار در سال 1383، چشم‌انداز جدیدی را برای کسب مزیت رقابتی پایدارو سودآور برای خود ترسیم کرد، به‌طوری که هم‌اکنون به‌عنوان اولین لیزینگ دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یکی از شناخته‌شده‌ترین‌ها در بورس اوراق بهادار تهران در صنعت لیزینگ و با نماد «ولساپا» در حال معامله است. حدود 100 شرکت لیزینگ در کشور فعال هستند و این در حالی است که تعداد شرکت‌های لیزینگ پذیرفته شده در بورس بسیار اندک است و از پنج شرکت فراتر نمی‌رود. این شرکت‌ها بالغ بر 70 درصد سهم بازار لیزینگ را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۰:۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد