هايما اس5 اتومات معرفی شد

 هايما اس5 اتومات معرفی شد
گروه صنعتي ايران‌خودرو به منظور جلب رضايت و خواست مشتريان و تامين بخش بزرگ‌تري از بازار محصولات كراس اوور، اين بار محصول هايما اس5 را طی مراسمی به بازار و مشتريان معرفي كرد.

گروه صنعتي ايران‌خودرو به منظور جلب رضايت و خواست مشتريان و تامين بخش بزرگ‌تري از بازار محصولات كراس اوور، اين بار محصول هايما اس5 را طی مراسمی به بازار و مشتريان معرفي كرد. مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این مراسم افزودن سالانه یک محصول SUV به سبد محصولات این شرکت از اهداف راهبردی عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال1400 ،20 تا 25 درصد از محصولات SUV موجود در بازار متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

بیژن زاهدی فرد ضمن تاکید بر افزایش ظرفیت تولید در سایت خراسان گفت: تیراژ تولید از 210 دستگاه در سال 93 به بیش از 600 دستگاه در سال 96 افزایش یافته است. وی افزود: با شروع تولید سوزوکی گرندویتارا در سایت خراسان تولید همه محصولات SUV به‌صورت انحصاری به این سایت محول شد و پس از عرضه محصول هایما اس7 خودروی جدید اس5 به بازار عرضه خواهد شد. زاهدی فرد اشتغال‌زایی در منطقه را از نتایج تولید در سایت خراسان دانست و افزود: در 3سال اخیر حدود 1300 نفر مشغول به کار شده‌اند که این اقدام در راستای مسوولیت‌های اجتماعی ایران خودرو مانع از مهاجرت به مناطق شهری شده است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۱:۵۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد