اخبار سکه و طلا و بورس

تعداد کل: 18463 صفحه 526 از 924
  • فرمول سوم قیمت آلومینیوم؟ فرمول سوم قیمت آلومینیوم؟

    رخ پایه آلومینیوم به بورس کالای ایران ابلاغ شد ولی تاثیر چندانی از این تغییر تاکتیکی در این بازار را شاهد نبودیم تا جایی که می‌توان این‌گونه گزارش داد که این فرمول قیمتی جدید به‌صورت واقعی و فراگیر اجرایی نشده است....

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • تاکید دوباره بانک ملی در خصوص انجام تبلیغات از رسانه‌های داخلی مجاز تاکید دوباره بانک ملی در خصوص انجام تبلیغات از رسانه‌های داخلی مجاز

    روابط عمومی بانک ملی ایران مجدداً اعلام کرد: تبلیغات این بانک تنها از طریق رسانه‌های داخلی مجاز پخش می‌شود و در غیر این صورت، ارتباطی با این بانک ندارد.

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • رشد دسته‌جمعی قیمتی در بازار پتروشیمیرشد دسته‌جمعی قیمتی در بازار پتروشیمی

    قیمت طلای سیاه در کانالی افزایشی حرکت کرده و به تبع روی قیمت اولفین‌ها تاثیر مثبتی داشته است. البته با توجه به بحث انبار کردن محصولات، این تولیدات تاثیر‌پذیری آنی از افزایش بهای نفت ندارند. ...

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • واردات کدام خودروها متوقف می‌شود!؟واردات کدام خودروها متوقف می‌شود!؟

    در حالی مهلت تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردکنندگان خودرو مبنی بر اخذ مجوز نمایندگی رسمی از خودروسازان خارجی رو به پایان است که هنوز مشخص نیست چه تعداد از این شرکت‌ها موفق به کسب این مجوز شده‌اند.

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • ادامه رشد طلا در نوامبرادامه رشد طلا در نوامبر

    ی و سرمایه‌گذاران خرد انتظار ادامه رشد ارزش این کالای گرانبها را در هفته جدید کاری داشته باشند....

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • کیفیت خودرو فدای داخلی‌سازی آن نشود!کیفیت خودرو فدای داخلی‌سازی آن نشود!

    تجربه داخلی‌سازی برخی خودروها در گذشته نشان داده که این کار کاهش کیفیت این محصولات را به دنبال دارد، این اتفاق نباید دوباره تکرار شود.

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • سرمایه گذاری در بانک یا صندوق های بورسی؟سرمایه گذاری در بانک یا صندوق های بورسی؟

    این روزها بازار رقابت صندوق های متنوع سرمایه گذاری که بانک ها به مشتریان کلان پیشنهاد می کنند، به قدری جذاب شده که آن را به رقیب جدی سپرده گذاری بانکی تبدیل کرده است.

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • واحدهای مسکن مهر 5 استان کشور تا پایان امسال تکمیل می شودواحدهای مسکن مهر 5 استان کشور تا پایان امسال تکمیل می شود

    قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر در یک هزار و 150 شهر در حال ساخت است، گفت: جشن اتمام مسکن در 5استان از جمله در استان یزد تا پایان امسال برگزار می شود.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • آمارگیران تاکنون به هفت میلیون و 544 هزار خانوار مراجعه کرده اندآمارگیران تاکنون به هفت میلیون و 544 هزار خانوار مراجعه کرده اند

    رییس مرکز آمار ایران می گوید، ماموران آمارگیر تاکنون به هفت میلیون و 544 هزار خانوار مراجعه کرده اند که این آمار، خانوارهایی که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند را هم شامل می شود.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • فروش بیمه‌نامه با نرخ غیرفنی، هنر نیستفروش بیمه‌نامه با نرخ غیرفنی، هنر نیست

    رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه فروش بیمه نامه با نرخ غیرفنی و کمتر از قیمت تمام شده و فنی هنر نیست تاکید کرد که شرکت‌های بیمه نباید برای ورشکستگی با یکدیگر رقابت کنند.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • پای فرانسوی ها به معاملات بورس باز شدپای فرانسوی ها به معاملات بورس باز شد

    ۰ سال قبل پیاده سازی شده بود، با مقامات سازمان بورس و سایر ارکان بازار سرمایه مذاکره کنند تا در صورت امکان Atos به عنوان مشاور نرم افزاری بازار سرمایه ایران فعالیت خود را در ایران از سر گیرد....

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • افت سوددهی بانک‌ها به کف رسیدافت سوددهی بانک‌ها به کف رسید

    مدیر پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: با اقدامات نظارتی بانک مرکزی کاهش سوددهی و افزایش زیان بانک ها به کف رسیده و با بهبود حجم معاملات بازار مسکن و شرایط اقتصادی، پیش بینی می‌شود سود بانک ها در سال جاری افزایش یابد.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • بورس رکوردشکنی کردبورس رکوردشکنی کرد

    الان این بازار با یک روز خاص مواجه شوند، خیلی سخت نبود. ...

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • حذف کارت‌سوخت در سطح پمپ بنزین‌ها آغاز شد. حذف کارت‌سوخت در سطح پمپ بنزین‌ها آغاز شد.

    معاون وزیر نفت با اشاره به ابلاغ مصوبه عرضه تک نرخی بنزین، گفت: مطالعات مهندسی حذف کارت‌سوخت در سطح پمپ بنزین‌های کشور آغاز شد.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • پر‌بازده‌ترین صنایع بورسی معرفی شدپر‌بازده‌ترین صنایع بورسی معرفی شد

    در هفته منتهی به ۵ آبان ۱۳۹۵، صنعت «لاستیک و پلاستیک» با بازدهی مثبت ۷/۱۸ درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و در مقابل صنعت «ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی» با افت ۷/۷ درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • مشکلات زیر ساختی در سازمان بورسمشکلات زیر ساختی در سازمان بورس

    یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت بازار بورس درشرایط فعلی گفت: برخلاف تذکرات و اعتراض های مکرر فعالان بازار سرمایه، مشکلات زیر ساختی در سازمان بورس با وجود تعویض دو مدیر عامل در سه سال گذشته همچنان پا برجاست.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • علت اصلی توقف طولانی برخی از نمادها علت اصلی توقف طولانی برخی از نمادها

    ا، ملت، صادرات و نیز آلومینیوم ایران، کنتورسازی ایران، ایران ارقام، تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی و ... اشاره کرد....

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • طرح های کمکی بورس کالا به سهام دارنطرح های کمکی بورس کالا به سهام دارن

    مدیرعامل بورس کالای ایران درباره تامین مالی توسط بورس کالا در شرایط رکودی فعلی گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فروش سلف کالا توسط عرضه کنندگان صورت گرفت که به تامین مالی فروشندگان کمک کرده است.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • طلا پتانسیل افزایش قیمت را داردطلا پتانسیل افزایش قیمت را دارد

    مدیر یک شرکت بزرگ بین المللی سرمایه گذاری در مصاحبه اختصاصی با کیتکونیوز تصریح کرد: کاتالیزورهای زیادی در بازارهای بین المللی وجود دارد که می تواند موجب ادامه روند صعودی قیمت طلا در بازارهای بین المللی شود.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
  • واگذاری زمین و مسکن به بازیکنان تیم ملی فوتسال ایرانواگذاری زمین و مسکن به بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران

    بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال ایران در صورت تصویب طرح وزارت راه و شهرسازی، از این وزارتخانه زمین و مسکن دریافت خواهند کرد.

    ۹ آبان ۱۳۹۵
تعداد کل: 18463 صفحه 526 از 924
نتایج یافت شده: 0 مورد