آخرین و جدیدترین اخبار بورس تهران امروز - اخبار بورس کالا

تعداد کل: 4969 صفحه 179 از 249
  • گام‌های آهسته «آتی» برای صعودگام‌های آهسته «آتی» برای صعود

    ایران، کمترین میزان در سال جاری را ثبت کرده بود....

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
  • استراحت بازار بورساستراحت بازار بورس

    بورس اوراق بهادار تهران دیروز پس از یک دوره رشد، شاهد عرضه‌های سنگینی بود که اکثر صف‌های خرید بازار را در هم شکست.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
  • کمترین قیمت معاملات آتی سکه طلا در سال جاریکمترین قیمت معاملات آتی سکه طلا در سال جاری

    به دنبال کاهش چشمگیر قیمت جهانی طلا در هفته گذشته قیمت معاملات آتی سکه طلا در بورس کالای ایران به کمترین میزان در سال جاری رسید. به بیان دیگر در هفته گذشته برای نخستین بار در سال جاری قیمت معاملات آتی سکه طلا به زیر 900 هزار تومان سقوط کرد.

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • پنج دست‌انداز احتمالی بورس تهرانپنج دست‌انداز احتمالی بورس تهران

    کنیکال قبلی و امیدواری نسبت به سیاست‌های انبساطی دولت از جمله مهم‌ترین عوامل این رشد محسوب می‌شوند. در این میان، توافقات هسته‌ای یکی از جدی‌ترین محرک‌هایی بود که به‌ویژه در گروه‌هایی مثل خودرو و بانک توانست اقبال سهامداران را به همراه داشته باشد. بنابراین، تداوم این روند صعودی می‌تواند با افزایش قیمت‌ها، نسبت قیمت به درآمد (P/E) بازار را به مقدار متوسط سال‌های اخیر (بیش از 6 مرتبه) نزدیک کند. با این حال، باید در نظر داشت که پس از رسیدن به نقطه مزبور، بازار سهام علاوه‌بر خوش‌بینی، نیازمند تغییرات بنیادی در فضای واقعی اقتصاد است. به عبارت دقیق‌تر، در حال حاضر موانعی بنیادی وجود دارند که ممکن است در صورت عدم بهبود اوضاع اقتصادی روند رشد شاخص را کُند کنند. در این میان می‌توان به کاهش شاخص بهای کالاهای صادراتی از خرداد، رکود نسبی در بورس کالا، احتمال پایین آمدن ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران در صورت عدم تغییر نرخ بهره، تضعیف اوضاع اقتصادی شرکای تجاری کشور و در نهایت احتمال خروج برخی سهامداران قبلی در صورت خروج از زیان اشاره کرد. ...

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • رشد در فضای نیمه تعطیلرشد در فضای نیمه تعطیل

    هفته جاری به‌رغم در برداشتن دو روز تعطیل برای سرمایه‌گذاران بورس تهران کاملا خوش یمن بود تا آنجا که با افزایش 7/2 درصدی شاخص کل، پس از یک وقفه کوتاه در هفته گذشته، دومین هفته هیجان‌انگیز بورس به لحاظ رونق در فصل پاییز رقم خورد.

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
  • روز 1.2درصدی بورس تهرانروز 1.2درصدی بورس تهران

    ست که اخبار مثبت از مذاکرات هسته‌ای نیز این موضوع را تقویت می‌کند. بررسی‌های «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهند روند افزایشی قیمت در بازار سهام آغاز شده و در صورتی که نسبت قیمت به درآمد طبق پیش‌بینی‌ها به رقم 4/6 درصد برسد، به‌طور میانگین قیمت سهام تا 31 درصد رشد خواهد کرد. در این میان اخبار مثبتی که روز گذشته در باب مذاکرات هسته‌ای منتشر شد، به خوش‌بینی بازار منتهی شده و تحلیلگران معتقدند افق بورس درمجموع روشن است و حمایتی که حقیقی‌ها در کنار حضور فعالان حقوقی از بورس به‌عمل می‌آورند، می‌تواند شرایط مناسبی را در میان‌مدت و بلندمدت پیش‌پای بازیگران بورس قرار دهد؛ به‌طوری‌که طی مدت 4 ماه گذشته، بازار سهام حتی با رشد 6/6 درصدی شاخص کل مواجه شده که نشانه مثبتی برای بازار به‌شمار می‌رود....

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
  • فراز و فرود بازار با شاخصی مثبتفراز و فرود بازار با شاخصی مثبت

    ‌ها در بازار کنترل شده و جریان متعادلی در بازار برقرار شود، هر‌چند که بازار به دلیل حضور معامله‌گران کوتاه‌مدت با رشد قیمت‌ها شاهد حضور پرشمار فروشندگان است....

    ۶ آبان ۱۳۹۳
  • زیان معامله‌گران بورس در مسیر کاهشیزیان معامله‌گران بورس در مسیر کاهشی

    تظار در شرایطی صورت گرفت که دلایل متعددی برای آن ذکر می‌شود. ...

    ۳ آبان ۱۳۹۳
  • شاخص 74 هزار واحد بورسشاخص 74 هزار واحد بورس

    بورس اوراق بهادار تهران دیروز نیز با رشد شدید شاخص معادل 558واحد مواجه شد و به مرز 74 هزار و 109 واحد رسید. در بازار دیروز معاملات جریان تند و سریعی را به نمایش گذاشت که برای یک بازار تازه بهبود یافته چنین انتظاری وجود نداشت.

    ۳۰ مهر ۱۳۹۳
  • پرش بورس پس‌از روز بهاریپرش بورس پس‌از روز بهاری

    دماسنج بورس تهران روز گذشته در شرایطی با رشد هزار و 267 واحدی معادل 1.75 درصد با پرش از کانال 72 هزار واحد روی رقم 73 هزار و 548 واحد قرار گرفت که کارشناسان معتقدند این جهش می‌تواند سیگنال خوبی از برون‌رفت بازار سهام از شرایط رکودی باشد.

    ۲۹ مهر ۱۳۹۳
  • قیمت طلا در دست شاخص سهامقیمت طلا در دست شاخص سهام

    ‌بینی کرده‌اند در هر حال بیشتر شدن است....

    ۲۸ مهر ۱۳۹۳
  • فرصت‌های بورس درسه سال آیندهفرصت‌های بورس درسه سال آینده

    پس از 9 ماه روند نزولی شاخص کل، اکنون قیمت سهام به سطوح نسبتا معقولی رسیده که جذابیت سرمایه‌گذاری در بازار سهام با نگاه بلندمدت را افزایش داده است.

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
  • عرضه‌های اولیه دغدغه بازار سهامعرضه‌های اولیه دغدغه بازار سهام

    از تب و تاب درون‌بازاری کاسته شده بود اما در بیرون بازار مجددا شایعاتی در مورد احتمال بروز تغییرات در مدیریت سازمان بورس پس از مدت‌ها خاتمه مطرح شده است. ...

    ۲۲ مهر ۱۳۹۳
  • دورخیز بازار برای صعوددورخیز بازار برای صعود

    نرخ فلزات پایه در اولین روز از هفته معاملاتی در بازارهای داخلی با ثبات قیمت همراه شد البته این در حالی است که بازارهای جهانی به دلیل کند شدن رشد تولید ناخالص داخلی در چین، ریزش نرخ نفت و افزایش ارزش دلار با روند نزولی مواجه شدند.

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
  • روزهای کم‌رونق بورس و بازارروزهای کم‌رونق بورس و بازار

    در روز گذشته رینگ محصولات پالایشی و پتروشیمی جذابیت چندانی نداشت. عرضه حجم بزرگی از مواد اولیه و عدم توجه بازار را در شرایطی که خرید برای اغلب کالاها کاملا آزاد بود را می‌توان مهم‌ترین‌ رخداد بورس کالا در روز گذشته دانست.

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
  • گره بورس در انتظار رونق شرکت‌هاگره بورس در انتظار رونق شرکت‌ها

    روز گذشته در جریان افت و خیزهای محدود شاخص کل بورس تهران که در دوره‌ای بیش از 2 ماه با نوسانات محدودی در حدود 15/0 درصد روبه‌رو‌ بوده شاخص 12 واحد افت کرد و به این ترتیب زیان بازار سهام از ابتدای سال به 2/9 درصد رسید.

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
  • آینده بورس در سه سناریوآینده بورس در سه سناریو

    سان قیمت‌های کنونی را مناسب ارزیابی می‌کنند. گرچه این نسبت به کمتر از متوسط سال‌های اخیر (9/5 مرتبه) رسیده است، اما کاهش ریسک‌پذیری در میان سرمایه‌گذاران اجازه رشد قیمت‌ها را تا‌کنون نداده است....

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
  • رشد 2/0 درصدی بورس در دومین هفته پاییزرشد 2/0 درصدی بورس در دومین هفته پاییز

    حرکت بورس تهران روز گذشته در شرایطی با رشد 65 واحدی در کانال 71 هزار واحدی توام بود که بعد از یک هفته افت دوباره به مسیر سوددهی هفتگی خود برگشت و 2/0 درصد سود را به ثبت رساند.

    ۱۷ مهر ۱۳۹۳
  • افزایش قیمت «آتی» در شرایط نزولی اونسافزایش قیمت «آتی» در شرایط نزولی اونس

    روند عمومی قیمت معاملات آتی سکه طلای بورس کالای ایران در ماه اخیر نزولی بوده با این حال طی روزهایی شاهد افزایش قیمت در این بازار هستیم.

    ۱۶ مهر ۱۳۹۳
  • ایست یک ماهه شاخص در کانال 71 هزارایست یک ماهه شاخص در کانال 71 هزار

    معامله‌گران بازار سهام روز گذشته شاهد ادامه جو ركود و افت حجم و ارزش معاملات بودند تا جایی که شاخص کل این بازار با افت 102 واحدی معادل 14/0 درصد درهمان محدوده 71هزار واحد درجا زد و به رقم 71 هزار و 718 واحدی رسید.

    ۱۶ مهر ۱۳۹۳
تعداد کل: 4969 صفحه 179 از 249
نتایج یافت شده: 0 مورد