اخبار خودرو

تعداد کل: 1968 صفحه 94 از 99
  • دو عامل اصلی ضعف در خدمات پس از فروشدو عامل اصلی ضعف در خدمات پس از فروش

    خدمات پس از فروش در حالی هنوز یکی از چالش‌های خودروسازی ایران به‌شمار می‌رود که قدیمی بودن خودروها و همچنین کیفیت نه چندان مناسب قطعات یدکی، نقش ویژه‌ای در بروز این نقطه ضعف بزرگ دارد.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • سهم پرداختی خودروسازان به دولتسهم پرداختی خودروسازان به دولت

    به‌رغم آنکه قیمت خودروهای داخلی با توجه به کیفیت ارائه شده از سوی خودروسازان همیشه مورد انتقاد مشتریان بوده، اما بررسی ساختار مالی شرکت‌های تولیدی نشان از آن دارد که بخش مهمی از قیمت خودروها به جیب دولت و نهادهای عمومی می‌رود.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • حاشیه‌ای سودآور در متن خودروسازی حاشیه‌ای سودآور در متن خودروسازی

    صنعت خودرو عنوان پیشران ده‌ها صنعت دیگر در کشور را یدک می‌کشد و علاوه بر آن نزدیک به ۳درصد تولید ناخالص ملی کشور به تولید در صنعت خودرو اختصاص دارد از این‌رو به راحتی نمی‌توان از نقش آن در رشد اقتصادی یک کشور گذشت.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • دردسرسازترین امکانات خودروهای پیشرفتهدردسرسازترین امکانات خودروهای پیشرفته

    مجله "کانسیومر ریپورتس" گزارش سالانه قابلیت اطمینان خودرو ۲۰۱۶ را منتشر کرده و در این گزارش متداول‌ترین شکایتهای مالکان خودرو و مشترکان این نشریه را اعلام کرده است.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • استقبال نیسان-رنو از شراکت برای طراحی فناوری‌های جدیداستقبال نیسان-رنو از شراکت برای طراحی فناوری‌های جدید

    نیسان موتور و رنو در رقابت برای طراحی خودروهای آینده، آماده شراکت با سایر شرکتها برای مجهز کردن خودروهایشان به فناوری پیشرفته هستند.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • وقتی تویوتا اسب داعش را زین می‌کند!وقتی تویوتا اسب داعش را زین می‌کند!

    رسوایی استفاده گسترده گروه تروریستی داعش از خودروهای تولیدی تویوتا دامن این خودروساز ژاپنی را گرفته است، با این حال این شرکت تاکنون از عذرخواهی در این زمینه خودداری و تنها تقصیر را متوجه چهار کشور مرتجع منطقه کرده است.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • فرصت ۲ ماهه به مراکز معاینه فنی برای تست مخازن CNGفرصت ۲ ماهه به مراکز معاینه فنی برای تست مخازن CNG

    مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد که مراکز معاینه فنی دو ماه فرصت دارند نسبت به فراهم کردن مقدمات انجام تست مخازن CNG اقدام کرده و پس از آن موظفند این تست را در کنار سایر آزمون‌ها انجام دهند.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • خودروهای ساخت آمریکا در ایران چه می‌کنند؟خودروهای ساخت آمریکا در ایران چه می‌کنند؟

    در حالی علی‌رغم بیانات صریح مقام معظم رهبری مبنی بر عدم واردات کالاهای مصرفی از آمریکا، خودروهای ساخت این کشور وارد ایران شده است که وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این رابطه سکوت کرده و شفاف‌سازی نمی‌کند.

    ۵ آبان ۱۳۹۵
  • ساز مخالف خزامیا، در روز سبز خودرویی هاساز مخالف خزامیا، در روز سبز خودرویی ها

    یارد تومان در حدود ۱۱ هزار دفعه مورد دادو ستد قرار گرفت. ...

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • مطمئن‌ ترین برندهای خودرو معرفی شدندمطمئن‌ ترین برندهای خودرو معرفی شدند

    طبق گزارش مجله Consumer Reports، دو برند گروه تویوتا موتور در نظرسنجی سالانه قابلیت اطمینان خودرو در صدر فهرست قرار گرفتند و مدل بوییک جنرال موتورز نخستین برند آمریکایی در ۳۵ سال گذشته بود که در میان سه رتبه برتر جای گرفت.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • کاهش ۱۰ درصدی حقوق مدیران هیوندای کاهش ۱۰ درصدی حقوق مدیران هیوندای

    گروه هیوندای موتور اعلام کرد حقوق حدود ۱۰۰۰ نفر از مدیرانش ۱۰ درصد کاهش پیدا می کند که نخستین کاهش در هفت سال گذشته به شمار می‌رود و منعکس کننده تاثیر منفی کاهش سهم بازار و اختلافات کارگری است.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • موتورسیکلت های برقی به ناوگان حمل و نقل اضافه می‌شوند موتورسیکلت های برقی به ناوگان حمل و نقل اضافه می‌شوند

    معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا، موتورسیکلت های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شوند.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • واردات خودروهای مونتاژ شده در آمریکا هم خط قرمز است واردات خودروهای مونتاژ شده در آمریکا هم خط قرمز است

    رئیس انجمن صنفی کارفرمایی وارد‌کنندگان خودرو، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر واردات خودروهای تولید آمریکا به کشور گفت: واردات خودروهای آمریکایی خط قرمز ما بوده و ممنوع است.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • آماده‌ایم خودروسازی کرمانشاه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیمآماده‌ایم خودروسازی کرمانشاه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم

    مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود، گفت: آمادگی افتتاح کارخانه خودروسازی کرمانشاه را تا پایان سال داریم.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • فرصت یک‌ماهه برای اخذ نمایندگی رسمیفرصت یک‌ماهه برای اخذ نمایندگی رسمی

    در حالی تنها یک ماه از مهلت سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اخذ نمایندگی رسمی از شرکت‌های مادر باقی مانده است که این وزارتخانه اولتیماتوم نهایی خود برای دریافت مجوز از شرکت مادر را به شرکت‌های واردکننده غیرمستقیم خودرو اعلام کرد.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • ورود برخی خودروهای خاص ممنوع شدورود برخی خودروهای خاص ممنوع شد

    در شرایطی که وزارت صنعت، معدن و تجارت هنوز قانون شفاف و جامعی برای ممنوعیت واردات خودروهای ساخت آمریکا ابلاغ نکرده، ثبت‌سفارش و ورود برخی از این خودروها از هفته گذشته متوقف شده و ممنوعیت‌های جدید نیز در راه است.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • ۴ آبان ۱۳۹۵
  • بازار داغ اجاره خودروهای لوکسبازار داغ اجاره خودروهای لوکس

    در شرایط اقتصادی امروز شاهد اتفاقاتی هستیم که شاید برای همه ما عجیب به نظر برسد. ولی در دنیای جوانان این اتفاق‌ها نه تنها عجیب نیست بلکه به‌عنوان یک ضرورت عنوان می‌شود.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • ۵ گروه رانندگان پر‌خطر را بشناسیم! ۵ گروه رانندگان پر‌خطر را بشناسیم!

    آمار تلفات جاده‌ای در سراسر جهان بالغ بر 2/1 میلیون نفر و معلولیت‌های ناشی از حوادث جاده‌ای بالغ بر 50 میلیون نفر در سال گزارش شده است.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • هشدار دوباره به رانندگان خودروهای کاربرتواری هشدار دوباره به رانندگان خودروهای کاربرتواری

    دوباره به رانندگان خودروهای کاربرتواری هشدار داده شد.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
تعداد کل: 1968 صفحه 94 از 99

اخبار خودرو

نتایج یافت شده: 0 مورد