دومین قرعه‌کشی خودرو برگزار شد

 دومین قرعه‌کشی خودرو برگزار شد
قرعه‌کشی محصولات سایپا دیروز انجام شد. در این فرآیند بیشترین ثبت‌نام برای تیبا صورت گرفته بود؛ به‌طوری‌که به ازای هر ۱۳۹ ثبت‌نام انجام شده برای این خودرو، یک دستگاه تیبا عرضه می‌شود

قرعه‌کشی محصولات سایپا دیروز انجام شد. در این فرآیند بیشترین ثبت‌نام برای تیبا صورت گرفته بود؛ به‌طوری‌که به ازای هر ۱۳۹ ثبت‌نام انجام شده برای این خودرو، یک دستگاه تیبا عرضه می‌شود.در فروش فوق العاده محصولات سایپا ۳۰۷ هزار و ۲۹ نفر برای خرید ۲ هزار دستگاه تیبا ثبت‌نام کردند که با احتساب ۱۰ درصد ظرفیت رزرو، به ازای هر ۱۳۹ ثبت‌نام صورت گرفته، یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. علاوه بر این، معادل ۱۰ درصد ظرفیت یعنی ۲۰۰ نفر نیز به‌عنوان رزرو مشخص شده‌اند.

در مورد تیبا۲ نیز ۲۹۶ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که در نهایت ۲هزار و۵۰۰ نفر به‌عنوان منتخب اصلی و ۲۵۰ نفر نیز به‌عنوان منتخب رزرو مشخص شدند.برای ساینا نیز هزار و ۹۰۰ نفر به‌عنوان منتخب اصلی و ۱۹۰ نفر به‌عنوان رزرو مشخص شدند. در مورد وانت سایپا ۱۵۱ نیز ۶۳ هزار و ۸۱۷ نفر متقاضی خرید بودند که به ازای هر ۵۷ نفر، یک خودرو عرضه می‌شود.برای پیکاپ دوکابین ریچ نیز ۳۷ هزار نفر ثبت‌نام کرده بودند که به ازای هر ۲۸۰ نفر، یک خودرو اختصاص یافته است. در مورد وانت نیسان دوگانه‌سوز نیز ظرفیت عرضه هزار و۶۰۰ دستگاه پیش‌بینی شده است که ۵۹ هزار و ۹۸۷ نفر برای خرید این خودرو ثبت‌نام کرده بودند.تعداد ثبت‌نام‌های انجام‌شده برای وانت نیسان دوگانه‌سوز هم ۱۱ هزار و ۹۳۳ نفر بود که در نهایت به ۸۸۰ نفر خودرو اختصاص می‌یابد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۲:۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد