گوشواره طلا اسپرت دخترانه 1402 برای استفاده روزانه + لینک خرید

گوشواره طلا اسپرت دخترانه 1402 برای استفاده روزانه + لینک خرید
گوشواره طلا اسپرت دخترانه و زنانه مدل هایی می باشند که در استفاده روزمره ستفاده آنها ما را دچار خستگی نمی کند. در این مقاله به معرفی انواع گوشواره طلا اسپرت که در سال 1402 ترند هستند پرداخته ایم

گوشواره طلا اسپرت چه مدل گوشواره ای می باشد؟ مدت‌ها به‌دنبال گوشواره‌ای بودم که بتوانم در هر مناسبت و با هر لباسی از آن استفاده کنم. من همیشه استایل‌های ساده و مینیمال را به لباس‌های سنگین و مجلسی ترجیح می‌دادم. بااین‌حال چون سررشته‌ای در مد و سبک‌شناسی نداشتم، برای تمامی استایل‌های ساده و مینیمال کلمه «اسپرت» در ذهنم نقش می‌بست؛ پس برای تکمیل کردن ظاهر خودم به‌دنبال گوشواره طلا اسپرت بودم.

گوشواره طلا اسپرت - عکس + خرید + قیمت

زمانی‌که گوشواره اسپرت را در اینترنت جستجو می‌کردم، با تصاویری از گوشواره‌هایی مواجه می‌شدم که طرح‌های ورزشی داشتند. از طرح توپ‌های فوتبال و بسکتبال گرفته تا دمبل‌های ورزشی که تبدیل به طرح‌هایی برای گوشواره شده بودند. در بهترین حالت با گوشواره‌هایی روبه‌رو می‌شدم که بسیار کوچک و سبک بودند. این گوشواره‌ها هیچ جلوه زیبایی نداشتند و فقط برای بسته نشدن سوراخ گوش مناسب بودند؛ اما به‌دلیل کوچک و سبک بودن به گوشواره‌های ورزشی یا همان گوشواره‌های اسپرت شناخته می‌شدند.

گوشواره‌ ورزشی یا گوشواره‌ اسپرت

هیچ‌کدام از این طرح‌ها مناسب من نبودند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم اطلاعات بیشتری درباره انواع گوشواره کسب کنم. با شناخت مدل‌های متنوع گوشواره توانستم آن‌هایی را که با استایل‌های گوناگون هارمونی پیدا می‌کنند یا در بیشتر مناسبت‌ها یا مکان‌ها قابل‌استفاده هستند، جمع‌آوری کنم. در آخر توانستم فهرستی جدید برای گوشواره طلا اسپرت دخترانه تهیه کنم. در ادامه این اطلاعات را با شما خواننده عزیز به اشتراک خواهم گذاشت.

بیایید معنای متفاوتی به گوشواره اسپرت طلا بدهیم!

من قبول دارم که کلمه «اسپرت» در معنای لغوی به‌معنای ورزش است؛ درنتیجه می‌توان تمام مشتقات ورزشی را در دسته اسپرت جای داد؛ ولی در زبان محاوره «اسپرت» معنایی جدید پیدا کرده است. در حال حاضر ما کلمه اسپرت را فقط برای تیپ‌ها و استایل‌های ورزشی به کار نمی‌بریم؛ بلکه برای تمامی استایل‌هایی که حالت رسمی و مجلسی نداشته باشند یا راحت باشند از کلمه «اسپرت» استفاده می‌کنیم.

گوشواره اسپرت طلا دخترانه و زنانه + لینک خرید

به‌خوبی می‌دانم که ازنظر اهل مد و هنر زیبای طراحی لباس به کار بردن چنین اصطلاحی درست نیست؛ ولی برای ما که اطلاعی از سبک‌های مختلف پوشش نداریم و نمی‌توانیم نام تمامی سبک‌ها را به خاطر بسپاریم، اشکالی ندارد از کلمه «اسپرت» برای رساندن منظورمان استفاده کنیم. با این دید می‌خواهم چند سبک گوشواره را که می‌توانند به‌عنوان گوشواره اسپرت طلا مورداستفاده قرار بگیرند، معرفی کنم.

گوشواره اسپرت طلا قطره‌ای و اشکی

گوشواره اسپرت طلا قطره‌ای و اشکی

گوشواره‌های قطره‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تیپ‌های اسپرت، ساده، غیر مجلسی، کژوال یا مینیمال هستند. این گوشواره‌ها کمی پایین‌تر از لاله گوش آویزان می‌شوند. در این حالت جواهر، سنگ، مروارید یا پلاک گوشواره زیر لاله گوش قرار می‌گیرد و جلوه بیشتری پیدا می‌کند.

گوشواره میخی اسپرت طلا

یکی از مرسوم‌ترین مدل‌های اسپرت، گوشواره‌های میخی هستند. گوشواره میخی اسپرت طلا درست روی لاله گوش قرار می‌گیرد. باتوجه‌به اندازه گوشواره امکان دارد تمام لاله گوش یا بخشی از آن با گوشواره پوشیده شود. مدل‌های میخی راحت‌تر از دیگر مدل‌ها با انواع استایل هم‌خوانی پیدا می‌کنند.

گوشواره میخی اسپرت طلا

گوشواره‌های خوشه‌ای زیرمجموعه‌ای خاص برای گوشواره‌های میخی هستند. این گوشواره‌ها کمی جلوه بیشتری نسبت به مدل‌های میخی و ساده دارند. طرح‌های خوشه‌ای به‌طورمعمول از شکوفه‌ها و گل‌ها الهام گرفته شده‌اند و کمی شلوغ به نظر می‌رسند. گوشواره‌های خوشه‌ای می‌توانند زیبایی بیشتری برای استایل‌های ساده به‌همراه داشته باشند.

مدل گوشواره طلا اسپرت نخی و آویزان

اگر شما هم با شنیدن گوشواره‌های آویزان یاد مدل‌های شلوغ و سنگین می‌افتید، نیاز دارید تا روی طرز نگاه خود به این محصولات تجدیدنظر کنید. در میان گوشواره‌های آویزان مدل‌هایی شیک و ساده وجود دارند که به‌خوبی می‌توانند نقش مدل گوشواره طلا اسپرت را ایفا کنند. این گوشواره‌ها بیش‌ازاندازه بلند نیستند و طراحی‌های ساده‌ای دارند.

گوشواره آویزان اسپرت طلا

نوع خاصی از گوشواره‌های آویزان وجود دارد که با نام مدل نخی شناخته می‌شود. این گوشواره‌ها جلوه خاصی دارند، ظریف طراحی می‌شوند و معمولاً سبک هستند. نوع طراحی آن‌ها سبب می‌شوند تا به‌راحتی امکان ست کردن گوشواره‌های نخی با دیگر زیورآلات وجود داشته باشد. برای استایل‌های ساده، مینیمال یا اسپرت گوشواره‌های نخی انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شوند.

چه کسانی می‌توانند از مدل گوشواره های طلا اسپرت استفاده کنند؟

خوشبختانه گوشواره‌های اسپرت از معدود گوشواره‌هایی هستند که برای همه افراد در هر سن و با هر سلیقه‌ای قابلیت استفاده را دارند. خانم‌های شاغل، خانه‌دار، دانش آموزان یا دانشجویان و به‌معنای واقعی کلمه همه بانوان می‌توانند از مدل گوشواره های طلا اسپرت استفاده کنند.

مدل گوشواره های طلا اسپرت

بااینکه هدف استفاده از گوشواره‌های اسپرت جلوه بخشیدن به استایل‌های ساده، غیررسمی یا مینیمال است؛ ولی با تیپ‌های رسمی یا مجلسی نیز می‌توانید از این گوشواره‌های استفاده کنید. گوشواره‌های اسپرت نه‌تنها محدودیت سنی ندارند؛ بلکه برای ست کردن آن‌ها با استایل‌های گوناگون نیز هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

اگر قصد دارید در کنار مدل گوشواره طلا اسپرت از زیورآلات دیگر مانند گردنبند یا دستبند استفاده کنید، بهتر است گوشواره را به‌عنوان زیور معیار در نظر بگیرید و دیگر زیورآلات را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با گوشواره شما هارمونی داشته باشند. نیازی نیست که حتماً از زیورآلات ست استفاده کنید؛ ولی دقت کنید که زیورآلات نباید ناهماهنگی آشکاری داشته باشند.

در چه مکان‌هایی می‌توانیم از گوشواره طلا اسپرت دخترانه استفاده کنیم؟

ازآنجایی‌که هیچ محدودیت پوشش و استایل برای گوشواره‌های اسپرت وجود ندارد، شما در هر زمان و هر مکان می‌توانید از این گوشواره‌ها استفاده کنید. در محل کار، دورهمی‌های کوچک و خانوادگی، مهمانی‌های دوستانه، مجالس رسمی و بزرگ یا هنگام فعالیت‌های روزمره می‌توانید از گوشواره طلا اسپرت دخترانه برای جلوه بخشیدن به استایل خود کمک بگیرید.

گوشواره طلا اسپرت دخترانه

برای اینکه بتوانید استایل روزمره خود را متفاوت با استایل مهمانی یا دورهمی در نظر بگیرید، باید از ترکیب زیورآلات استفاده کنید. اگر تنها از گوشواره استفاده کنید یا آن را با حداکثر یک یا دو زیور دیگر که ظریف و سبک هستند ترکیب کنید، استایل شما ساده باقی می‌ماند؛ ولی اگر از زیورآلاتی کارشده استفاده کنید، استایل شما رسمی‌تر خواهد شد؛ حتی اگر لباس‌هایی غیررسمی و ساده پوشیده باشید.

برای رسمی‌شدن استایلتان با لباس‌های ساده و مینیمال باید از گردنبند و دستبند در کنار گوشواره اسپرت طلا استفاده کنید. تمام زیورآلات شما باید کارشده باشند تا جلوه بیشتری به استایل شما ببخشند. در مراحل ست کردن زیورآلات با یکدیگر نباید از هارمونی داشتن آن‌ها با لباس‌هایتان غافل شوید. اگر زیورآلات شما مزین شده با جواهر هستند، رنگ جواهرات باید با استایل شما همخوانی داشته باشد. سعی کنید بیشتر از سه رنگ را با یکدیگر ترکیب نکنید؛ زیرا زیبایی استایل شما را از بین می‌برد.

چطور زیباترین و خاص‌ترین مدل گوشواره های طلا اسپرت را خریداری کنیم؟

برای اینکه بتوانید زیباترین و بهترین مدل‌های گوشواره‌های اسپرت را تهیه کنید، باید فروشگاهی معتبر و خوش‌نام را پیدا کنید. پیشنهاد من فروشگاه اینترنتی زر است. روی سایت این فروشگاه طلا و جواهر شما می‌توانید به‌روزترین و متنوع‌ترین مدل گوشواره های طلا اسپرت را بیابید.

فروشگاه طلا و جواهر زر در کنار تنوع بی‌نظیری که برای محصولات خود رد نظر گرفته است، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود دارد. در سایت زر شما امکان سفارشی‌سازی محصولات را دارید. در سفارشی‌سازی می‌توانید وزن محصول، رنگ طلا، رنگ یا نوع یا تعداد جواهرات را تعیین کنید. این کار نه‌تنها روی ویژگی‌های ظاهری محصول اثر می‌گذارد؛ بلکه قیمت گوشواره طلا اسپرت را تغییر می‌دهد.

خرید مدل گوشواره های طلا اسپرت

مورد دیگری که در سفارشی‌سازی محصولات سایت زر برای من جالب بود، امکان سفارش دادن محصولات تک به‌صورت ست یا نیم ست است. بااینکه سایت زر مملو از انواع زیورآلات زنانه مانند انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره یا پابند است؛ همین‌طور انواع ست و نیم ست را تهیه و تولید می‌کند؛‌ بااین‌حال تمامی محصولات تک نیز امکان سفارشی‌سازی و تبدیل‌شدن به ست یا نیم ست را دارند.

روی سایت زر تنوع بی‌نظیری از انواع گوشواره اسپرت شیک وجود دارد و انتخاب کردن چند مدل از این گوشواره‌های کار آسانی نیست؛ بااین‌حال تلاش کردم تا در میان دریای بی‌کران محصولات ارزشمند و چشم‌نواز چند مدل را بیابم که بیشتر از بقیه مناسب تمامی استایل‌ها باشند. در ادامه این محصولات را به شما معرفی می‌کنم.

 گوشواره اسپرت شیک طلا زرد 18 عیار مروارید و برلیان مدل edf1629

اگر گمان می‌کنید گوشواره‌های قطره‌ای یا اشکی بهترین نمونه به‌عنوان گوشواره طلا اسپرت هستند، این مدل انتخابی عالی به‌شمار می‌رود. بخش بالایی این گوشواره که از طلای زرد ساخته شده روی لاله گوش قرار می‌گیرد. این قسمت با الماس‌های برش برلیان مزین شده تا جلوه کار بیشتر شود.

برای بخش قطره‌ای گوشواره مروارید سفیدی در نظر گرفته می‌شود. روی قسمت بالایی مروارید کلاهکی از طلای زرد طراحی شده است. این بخش کمک می‌کند تا مروارید جلوه بیشتری پیدا کند. قسمت قطره‌ای و مرواریدی گوشواره با تکان دادن سر اندکی تکان می‌خورد و در لحظات خاص توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. این گوشواره اگر به‌تنهایی استفاده شده یا با دیگر زیورآلات مرواریدی ترکیب شود، مناسب دورهمیهای کوچک و غیررسمی خواهد بود.

گوشواره میخی اسپرت طلا با یاقوت کبود و برلیان مدل edf1642

برخی گوشواره‌های میخی با جلوه بیشتر طراحی می‌شوند و همان‌طور که گفتیم بیشتر با نام گوشواره‌های خوشه‌ای شناخته می‌شوند. جواهر اصلی این گوشواره یاقوت کبود است. یاقوت کبود در گذشته میان اشراف‌زادگان و خانواده‌های سلطنتی استفاده می‌شد؛ ‌به همین دلیل بهترین انتخاب برای بانوانی است که می‌خواهند از یک گوشواره اسپرت شیک استفاده کنند و با کمک آن به ظاهر ساده و مینیمال خود جلوه بیشتری بدهند.

در این گوشواره قاب از طلای سفید ساخته شده است. برای طراحی قاب گوشواره از برگ‌های کوچک الهام گرفته‌اند و آن‌ها را با الماس‌های برش برلیان مزین کرده‌اند. پشت این گوشواره یاقوت کبود میخی است؛‌ به همین دلیل گوشواره به‌خوبی در جای خود ثابت می‌ماند. این مدل گوشواره اسپرت اگر با دیگر زیورآلات ترکیب شود، مناسب مجالس، مهمانی‌ها یا مراسم مجلل و باشکوه است؛ در غیر این‌ صورت می‌توانید در دورهمی‌های کوچک نیز از آن استفاده کنید.

گوشواره اسپرت طلا و جواهر با نگین یاقوت کبود و الماس تراش برلیان مدل edf1395

برای افرادی که علاقه زیادی به استفاده از گوشواره‌های آویز دارند، پیشنهاد ویژه‌ای دارم! گوشواره مدل edf1395 یکی از بهترین مدل گوشواره های طلا اسپرت به‌شمار می‌رود. این گوشواره از طلای سفید ساخته شده است و روی بخش‌های طلای این محصول از الماس‌های برش برلیان برای جلوه و درخشش بیشتر استفاده کرده‌اند.

بخش پایینی و پلاک گوشواره از یاقوت کبودی تشکیل شده است که اشکی شکل برش می‌خورد. برش اشکی زیبایی جواهر را بیشتر می‌کند؛ زیرا توجه را به سمت مرکز یاقوت و منبع درخشش آن جلب خواهد کرد. قاب طلای سفید یاقوت نیز اشکی شکل طراحی می‌شود تا زیبایی بیشتری به یاقوت کبود و گوشواره ببخشد. الماس استفاده‌شده روی قاب یاقوت، هارمونی زیبایی با جواهر اصلی ایجاد می‌کند. درمجموع این گوشواره انتخابی بی‌رقیب برای بانوان مشکل‌پسند خواهد بود.

گوشواره میخی اسپرت طلا سفید با نگین آمیتیست مدل edf1177

اگر شما هم مثل من هستید و دوست دارید جواهراتی ساده‌تر را برای استایل اسپرت خود استفاده کنید، این مدل گوشواره به‌خوبی رضایت شما را جلب می‌کند. گوشواره میخی اسپرت طلا با سنگ آمیتیست زیبایی، سادگی و راحتی را در کنار یکدیگر فراهم می‌کند.

 

گوشواره طلا اسپرت آمیتیست و برلیان

آمیتیس به‌عنوان جواهر اصلی این گوشواره مربعی شکل برش خورده است. سنگ آمیتیست قابی ندارد و همین امر سبب شده تا جلوه زیبایی را در کنار سادگی به نمایش بگذارد. پشت گوشواره میخی است؛ به همین دلیل این گوشواره ظریف طراحی شده و روی لاله گوش قرار می‌گیرد. گوشواره نگین آمیتیست را می‌توانید در استایل‌های غیررسمی و ساده استفاده کنید. ست کردن این محصول با دیگر زیورآلات آسان است؛ حتی می‌توانید از زیورآلات مدرن نیز کمک بگیرید.

مدل گوشواره طلا اسپرت با نگین مروارید و الماس مدل edf1130

یکی دیگر از مدل‌های گوشواره طلا اسپرت قطره‌ای، گوشواره مدل edf1130 است. بخش بالایی این گوشواره از طلای زرد طراحی شده است. این بخش که روی لاله گوش قرار می‌گیرد، با قطعات الماس برش خورده تزئین شده است. ترکیب طلای زرد و سفیدی الماس ظاهری چشمنواز به این گوشواره می‌بخشد. بخش آویزی گوشواره مروارید سفیدی قرار دارد. این مروارید به‌خوبی صیقل‌خورده و کروی شکل است.

گوشواره طلا اسپرت مروارید و برلیان

قسمت آویز و مروارید گوشواره با تکان دادن سر اندکی تمان می‌خورد؛ ولی شدت تکان خوردن آن کم بوده و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. اگر تمایل دارید از مروارید در زیورآلات خود استفاده کنید؛ اما نمی‌خواهید ظاهری از مد افتاده یا قدیمی داشته باشید، این مدل گوشواره انتخابی هوشمندانه به‌شمار می‌رود. از گوشواره مدل edf1130 می‌توانید در دورهمی‌ها و مجالس کوچک یا مهمانی‌های رسمی استفاده کنید. تفاوت در دیگر زیورآلاتی خواهد بود که به کار می‌گیرید.

استفاده روزمره از این گوشواره به سلیقه شما بستگی دارد. اگر اندکی آویز بودن آن برایتان مسئله مهمی نیست، از گوشواره طلا اسپرت دخترانه با نگین مروارید می‌توانند به‌صورت روزمره نیز استفاده کنید؛ البته استفاده از این محصول در زمان ورزش یا کارهای فیزیکی سنگین توصیه نمی‌شود؛ زیرا امکان آسیب دیدن گوشواره یا گوش وجود دارد.

گوشواره طلا اسپرت دخترانه یاقوت قرمز و برلیان طرح گل مدل edf1216

برای بانوان کم سن‌وسال یا بانوانی که مدل‌های جوانانه و سرزنده را می‌پسندند، انتخاب گوشواره‌هایی با طرح شکوفه و گل توصیه می‌شود. این طرح‌ها نماد جوانی، سرزندگی و شادابی هستند. گوشواره طلا اسپرت دخترانه مدل edf1216 از شکوفه‌های بهاری الهام گرفته شده است. زیبایی این گوشواره چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

برای مرکز گل از قطعه الماسی برش خورده استفاده می‌شود. گلبرگ‌های گل یاقوت‌های سرخی هستند که دایره‌ای شکل برش خورده‌اند. این شکوفه قابی ندارد؛ به همین دلیل طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. گوشواره مدل edf1216 میخی است؛ درنتیجه گل روی لاله گوش قرار می‌گیرد. برای ست کردن این گوشواره میخی اسپرت طلا نیازی نیست به‌دنبال طرح‌های گل باشید. زیورآلات ساده و بدون جواهر یا زیورآلاتی که از یاقوت سرخ یا الماس در آن‌ها استفاده شده باشد، گزینه‌هایی ایده‌آل برای ترکیب با این گوشواره هستند.

گوشواره اسپرت طلا زرد با نگین زمرد و الماس برش برلیان مدل edf1180

تمام عناصر طبیعی می‌توانند الهام‌بخش طراحی زیورآلات باشند. برای طراحی گوشواره اسپرت طلا زرد با نگین زمرد و الماس برش برلیان مدل edf1180 از برگ‌های بهاری الهام گرفته‌اند. اگر به‌دنبال یک گوشواره برای استایلهای بهاری و اسپرت خود می‌گردید، این مدل بهترین انتخاب به‌شمار می‌رود. درست است که گوشوارههایی با طرح گل یا شکوفه نیز می‌توانند انتخاب‌هایی بهاری باشند؛ ولی گوشواره‌هایی با طرح برگ جلوه بیشتری دارند؛ به‌ویژه این مدل که از جواهر زمرد استفاده کرده است.

رنگ سبز همواره سرزندگی و شکوفایی را نشان می‌دهد. استفاده از گوشواره‌ای که از جواهر زمرد استفاده کرده ظاهر شما را سرزنده ولی آرام نشان می‌دهد. اگر به‌دنبال گوشواره‌ای هستید که با کمک آن تأثیرگذاری استایل خود را افزایش دهید، این مدل بهترین انتخاب خواهد بود. برای ست کردن این گوشواره با دیگر زیورآلات می‌توانید از مدلهایی استفاده کنید که از طلای ساده باشند یا از جواهراتی مانند الماس یا زمرد یا دیگر جواهرات سبز رنگ استفاده باشند.

گوشواره اسپرت شیک قلب یاقوت قرمز و برلیان مدل edf1621

به‌جرئت می‌توانم بگویم گوشواره‌های آویزی و نخی بهترین انتخاب برای تیپ‌های اسپرت و مدرن هستند. اگر به‌دنبال گوشواره‌ای هستند که ظاهر شما را مدرن نشان دهد، گوشواره اسپرت شیک قلب یاقوت قرمز و برلیان مدل edf1621 را به شما توصیه می‌کنم.

جواهر اصلی این گوشواره یاقوت سرخ است. یاقوت قلبی شکل برش خورده و در پایین‌ترین بخش گوشواره قرار دارد. بخش نخی و آویزی گوشواره از طلای زرد است و قسمتی از آن با تکه‌هایی از الماس برش برلیان تزئین شده است. با استایلهای مدرن، ساده، غیررسمی و اسپرت می‌توانید از این گوشواره استفاده کنید. با یک گردنبند یاقوت قرمز می‌توانید ترکیب بی‌نظیر خلق کنید.

سخن پایانی درباره انواع گوشواره اسپرت طلا

در این مقاله من تمام تلاش خود را کردن تا نمونه‌هایی زیبا، خاص، دوست‌داشتنی و چشم‌گیر را برای بهترین مدل گوشواره های طلا اسپرتمعرفی کنم. بااین‌حال مقدور نبود تا تمامی مدل‌ها در این مقاله آورده شوند. روی سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر می‌توانید گوشواره‌هایی بسیار متنوع و خاص را ببینید و از میان آن‌ها گوشواره اسپرت مدنظر خود را انتخاب کنید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۵:۲۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد