معرفی 14 ایده مدل جذاب و منحصر به فرد کادو و هدیه طلا برای نوزاد پسر

معرفی 14 ایده مدل جذاب و منحصر به فرد کادو و هدیه طلا برای نوزاد پسر
امروزه هدیه طلا نوزاد و پسرانه دادن به کودکان دغدغه های خود را دارد. ما در این مقاله سعی کردیم چند ایده برای خرید پلاک طلا پسرانه برای هدیه به شما ارائه دهیم تا شاید راهگشای شما باشد پس با ما همراه باشید

هدیه خریدن برای من همیشه یک موضوع چالش برانگیز بود منی که همیشه با اعداد و ارقام و ریاضیات سرو کار داشتم تمام دانش من از خریدن هدیه این بود که خانم ها گل دوست دارند. اما خرید طلا کودک به عنوان هدیه برای یک نوزاد آن هم نوزاد پسر بسیار دردسر ساز بود. من و صنم دوستم از بچگی با هم بزرگ شدیم همسایه روبروی خانه ی خانم جان بودند. از وقتی که تنها شدم باقی عمرم را پیش خانم جان گذراندم صنم جای خواهرم را پر کرده بود.

هدیه طلا برای نوزاد پسر - سایت زر

همه روزهای خوب و بد را با هم گذرانده بودیم الان او مادر شده بود من می خواستم برای چشم روشنی پسر کوچلوش ی هدیه بخرم. تمام روز ذهنم درگیر هدیه بود تا شب که به خونه رسیدم و از خانم جون کمک خواستم. بدون اینکه سرش را از قلاب بافی بردارد گفت براش طلا بخر هم سر سنگین هست هم برا بعدش خوبه

گفتم : خانم جون پسره ها

شانه ای بالا انداخت و گفت: خب باشه این روزها برا پسرها هم پلاک و طلای مناسب وجود داره

عجب من که نمی دونستم

خانم جان گفت : پس صبح تا شب سرت توی اون گوشی چیکار می کنی

پلاک طلا پسرانه برای هدیه - خرید از سایت زر

چرا به فکر خودم نرسیده بود ی سرچ توی گوگل بزنم. ی سرچ کردم چند ثانیه بعد پیشنهاد های زیادی برام بالا اومد. هر کدوم رو نشن خانم جون می دادم از بالای عینک می گفت نچ اینا نگین شون اتمی هست، نه رنگ و مینا کاری هست نمی خوام. داشتم خسته می شدم که توی همین گیر و دار یه سایت طراحی و ساخت طلا یک پیشنهاد جالب داده بود معرفی ایده های پلاک طلا برای نوزاد پسر داشتم از ذوق می مردم. جالب تر اینکه خودشون همه ی نمونه ها را داشتند. از این جا بود که من با سایت طلا و جواهر زر آشنا شدم. از اون روز به بعد هر وقت می خوام طلا بخرم برا هدیه برای کودک یا هر کس دیگه به سایت زر سر می زنم تو عرض چند دقیقه مشکلم رو حل می کنم. تازه نگین ها شون هم از سنگ های جواهر ارزشمند هست و دیگه خانم جون نمی تونه ایراد بگیره.

عناوین اصلی

در سال های گذشته خرید هدیه طلا برای پسران یک مشکل اساسی به شمار می رفت اما امروزه پیشنهادات زیادی برای هدیهطلای نوزاد پسر وجود دارد. امروزه می توانید به راحتی از گزینه پلاک طلا برای نوزاد پسر استفاده کنید و یک هدیه ارزشمند به عنوان چشم روشنی برای نوزادان پسر انتخاب کنید.

سایت زر به عنوان یکی از فعالان حرفه ای در عرضه طراحی و ساخت انواع مدل طلا برای نوزاد پسر این امکان را به وجود آورده است که افراد بتوانند گزینه های منحصر به فردی را بره عنوان هدیه برای نوزادان پسر انتخاب کنند.

خرید و سفارش انواع پلاک طلا پسرانه برای هدیه - سایت زر

این فروشگاه امکان طراحی، شخصی سازی و سفارشی سازی پلاک طلا برای نوزاد پسر را به وجود آورده است. یکی از مهمترین ویژگی های سایت زر استفاده از سنگ های جواهر اصلی است. این سنگ ها برخلاف نگین های اتمی از ارزش بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این می توانید به شکل رایگان پشت پلاک را حکاکی کرده به این ترتیب پلاک مورد نظر را شخصی سازی کنید. می توانید حکاکی ها را از بین نام، تاریخ های مهم و .... را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی 20 مدل از زیباترین پلاک های طلا پسرانه می پردازیم.

پلاک طلا کودک طلا و جواهر طرح پسرک و برلیان مدل: gdc1024

یکی از نمونه های بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر آویز طلای زرد و سفید پسربچه با نگین الماس می باشد. این آویز فوق العاده زیبا به شکل پسرکی بازیگوش ساخته شده که جنس آن از طلای زرد و سفید می باشد که نگین به کار رفته بر روی آن از برلیان سفید پاک است که به شکل قلب تراش خورده است. علاوه بر نقش قلب روی پیراهن بر روی کلاه و کفش پلاک پسر نیز نگین به کار رفته است. این هدیه زیبا می تواند به عنوان هدیه تولد و چشم روشنی به آقا پسرها تقدیم کنید.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح پسرک در سایت زر همراه با قیمت

پلاک طلای کودک پسرانه طرح توپ طلا نگین برلیان مدل: pgb2243

اگر می خواهید یک هدیه ی فوق العاده برای تولد، چشم روشنی یا هر مراسم دیگری برای یک پسربچه انتخاب کنید می توانید پلاک طلای طرح توپ را انتخاب کنید. این پلاک فوق العاده زیبا که به صورت توپ فوتبال است ظاهری کاملا پسرانه و زیبا دارد. نقش توپ با استفاده از میناکاری ایجاد شده و بر روی آن از نگین های ارزشمند برلیان اسشتفاده شده است. این پلاک زیبا با یک زنجیر پیچ فوق العاده کامل می شود.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح توپ در سایت زر همراه با قیمت

پلاک طلا کودک طرح سگ پاپیون دار جواهر برلیان و یاقوت مدل: pgb2240

پلاک طلا کودک طرح سگ پاپیون دار یک زلای مناسب برای نوزادان پسر می باشد. این پلاک زیبا به شکل توخالی طراحی شده و رنگ آن طلای رزگلد می باشد. طرح پاپیون که دور گردن سگ قرار گرفته با استفاده از نگین های برلیان تراش خورده می باشد. انتخاب طرح سگ برای این اکسسوری پلاک را کاملا پسرانه کرده است. در قسمت چشم سگ از سنگ قرمز گارنت استفاده شده که در صورت تمایل می توانید آن را به یاقوت کبود تغییر دهید.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح سگ پاپیون دار در سایت زر همراه با قیمت

پلاک طلا کودک طرح اسب متحرک با جواهر برلیان مدل pgb2238

یکی از بهترین مدل های پلاک طلا برای نوزاد که بسیار پرطرفدار است پلاک طلا کودک طرح اسب متحرک رکابدار می باشد. این پلاک زیبا نمادی از بازی های کودکانه است. اسباب بازی اسب متحرک یک اسباب بازی پسرانه است که طراحی آن برای پلاک های طلا پسرانه یک انتخاب هوشمندانه است. این پلاک زیبا از طلای رزگلد است با استفاده از نگین های ارزشمند برلیان تزیین شده است. استفاده از برلیان سفید باعث شده که کار بیشتر ظاهر پسرانه ای به خود بگیرد.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح اسب در سایت زر همراه با قیمت

آویز طلای زرد کودک طرح ابر برلیان پسرانه pgb2232

اگر به دنبال یک طرح مینیمال و خاص هستید می توانید آویز طلای زرد کودک طرح ابر برلیان پسرانه را انتخاب کنید. این گردنبند زیبا با استفاده از طلای زرد ساخته شده است که با سنگ جواهر برلیان تزیین شده این سنگ های فوق العاده در کنار طلای زرد هارمونی بسیار زیبایی به وجود آورده است. طراحی این ابر به شکل توخالی بئپوده و از ظرافت خاصی برخوردار است. البته می توانید این گردنبند را برای دختران نوزاد نیز پیشنهاد می شود.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح ابر در سایت زر همراه با قیمت

آویز طلا کودک طرح میکی موس برلیان و میناکاری مدل pgb2228

شخصیت های کارتونی همیشه در طراحی طلای کودکانه نقش ویژه ای داشته اند آویز طلا کودک طرح میکی موس یک پلاک کاملا پسرانه است. این گردنبند از طلای سفید ساخته شده که برای زیبایی بیشتر آن از میناکاری استفاده شده است. در قسمت حاشیه گردنبند میکی موس پسرانه می توانید نگین های الماس تراش خورده ای را مشاهده کنید. ظاهر گردنبند به شکلی طراحی شده که ظاهر مردانه ای را در ذهن تداعی می کند.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح میکی ماوس در سایت زر همراه با قیمت

پلاک طلای کودکانه با نگین الماس تراش برلیان طرح پسرک مدل: pgb2216

یکی دیگر از پیشنهادات فوق العاده برای نوزادان پسر پلاک طلای کودکانه طرح پسرک این پلاک صورت یک پسربچه ی خندان و بازیگوش را به نمایش می گذارد. طراحی این اکسسوری به شکل اختصاثی برای نوزادان پسر است یک هدیه فوق العاده برای چشم روشنی می باشد. ترکیب طلای زرد و برلیان درخشش فوق العاده ای برای این کار ایجاد کرده است. این گردنبند زیبا نمایی کاملا پسرانه دارد و همین امر باعث شده که به عنوان یک هدیه خارث العاده و جذاب برای نوزادان پسر به شمار رود.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح پسرک در سایت زر همراه با قیمت

سنجاق سینه طلای نوزاد با نگین برلیان و میناکاری شده طرح فیل مدل: pgb2203

یکی دیگر از هدیه های فوق العاده برای نوزادان پسر که بسیار مرسوم است و از قدیم به عنوان چشم نظرطلا برای نوزاد پسر استفاده می شود سنجاق سینه ها هستند. سنجاق سینه طرح فیل با استفاده از برلیان و سبک میناکاری تزیین شده است. سنجاق سینه ها برای نوزادان پسر از دیرباز مرسوم بوده است. طراحی این سنجاق بسیار زیبا به شکل یک فیل بسیار بامزه هست. صورت فیل کاملا میناکاری و به رنگ فیروزه می باشد. در امتداد خرطوم فیل می توانیم سنگ های ارزشمند برلیان را مشاهده کنید. این هدیه خارق العاده  برای نوزادان پسر کاملا مناسب است.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح فیل در سایت زر همراه با قیمت

سنجاق سینه طلای نوزاد با نگین برلیان و فیروزه طرح کفش مدل: pgb2205

یکی از سنجاق سینه های منحصر به فرد که از طراحی بسیار خاصی برخوردار است سنجاق سینه طلا نوزاد با نگین برلیان و فیروزه است. در قسمت بالای سنجاق از نگین های تراش خورده برلیان استتفاده شده و دو پای کوچک که نماد کفش نوزاد و خوش قدمی است با استفاده از طلای زرد و نگین فیروزه وجود دارد. در بخش پایین کار نیز می توانید یک سکه مشاهده کنید. مطمئنا این یک هدیه چشم روشنی مناسب برای نوزادان پسر است که باعث می شود استایل کوچلوی نورسیده بسیار زیبا شود.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - سنجاق طلا طرح کفش در سایت زر همراه با قیمت

سنجاق سینه طلای نوزاد با نگین برلیان و میناکاری شده طرح قطار مدل: pgb2198

سنجاق سینه طلای نوزاد طرح قطار ظاهری کاملا پسرانه دارد میناکاری های موجود بر روی واگن های قطار بسیار زیبا و زنده است. استفاده از طرح لوکومونیو و واکن های آن باعث شده یک طرح کاملا انحضاری برای نوزادان پسر باشد. پلاک طرح قطار بسیار در میان افرادی که قصد خرید طلا برای نوزاد پسر را دارند محبوب است. میناکاری در رنگ های زنده و استفاده از برلیان یک اکسسوری فوق العاده زیبا را به وجود آورده است. واگن ها به صورت یکی درمیان از رنگ های مورد توجه پسران به شکل میناکاری و استفاده از سنگ برلیان طراحی شده است.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - سنجاق نوزاد قطار بی نهایت در سایت زر همراه با قیمت

 آویز بچه گانه جواهر با نگین برلیان طرح پستونک طلا مدل: pgb2015

گردن آویز طلا برای نوزاد پسر با طرح پستونک یک کار بسیار زیبا و بامزه است. طراحی این گردنبند به تولد نوزاد اشاره دارد. این طرح بسیارزیباست و متناسب با موقعیت و شرایط افرادی است که قصد دارند یک هدیه خاص را انتخاب کنند. این گردنبند بسیار جذاب پسرانه از طلای زرد و نگین های برلیان ساخته شده است. این گردنبند بسیار زیبا هدیه ارزشمندی برای نورسیده ها می باشد.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح پستونک طلا در سایت زر همراه با قیمت

آویز کودکانه طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان طرح شیرخوار مدل: pgb2176

گردن آویز طلا مخصوص کودک با طرح شیرخوار این یک انتخاب فوق العاده برای هدیه چشم روشنی است. افرادی که منتظر نوزاد پسر در اطرافیان خود هستند می تواند با این گردنبند والدین او را غافلگیر کنند. گردنبند شیرخوار دارای طراحی بسیار زیبایی است. یک کودکبسیار بامزه با شیشه شیر که در حالت نشسته است در قسمت شیشه و پوشک نوزاد از نگین کاری به وسیله برلیان استفاده شده است. افراد زیادی به دلیل تطابق طرح با هدف هدیه جذب این طرح بسیار زیبا می شوند. استفاده از طلای زردف میناکاری و برلیان های بسیار زیبا یک گردنبند فوق العاده را به وجود آورده است.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح نوزاد شیر خوار در سایت زر همراه با قیمت

سنجاق سینه طلای نوزاد طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان مدل: pgb2143

افرادی که تمایل دارند برای کادوی چشم روشنی نوزاد یک اکسسوری چشم زخم طلا برای نوزاد پسر خریداری کنند. سنجاق سینه طلای نوزاد طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان یک گزینه فوق العاده است. این سنجاق سینه حالتی کمانی شکل دارد و دو نماد چشم زخم زیبا دارد که به وسیله الماس تراش برلیان احاطه شده است. این سنجاق زیبا با استفاده از طلای زرد ساخته شده است. افرادی که به دنبال خرید چشم نظرطلا برای نوزاد پسر هستند می توانند این مدل را انتخاب کنند.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - سنجاق نوزاد طلا چشم زخم  در سایت زر همراه با قیمت

طلا نوزادی و کودکانه با نگین برلیان طرح بادی نوزادی مدل: pgb2119

اگر به دنبال یک طرح خاص و ماندگار هستید یا به دنبال اکسسوری های خاص می باشید می توانید از طلا نوزادی و کودکانه با نگین برلیان طرح بادی نوزادی استفاده کنید. این طرح بسیار زیبا و مینیمال و در عین حال جذاب است. یک بادی نوزاد که برای ساخت آن از طلای رزگلد استفاده شده است. بر روی این بادی حروف لاتین B حکاکی شده که نماد بی بی یا همان نوزاد است. در قسمت گردنی بادی از سنگ های برلیان بسیار ظریف و متناسبی استفاده شده است. از دو نگین ظریف دیگر نیز به عنوان دکمه های بخش پایینی بادی استفاده کرده اند این هدیه منحصر به فرد را می توانید برای نوزادان پسر انتخاب کنید.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک نوزادی در سایت زر همراه با قیمت

آویز بچه گانه جواهر با نگین الماس تراش برلیان طرح ماشین مدل: pgb2046

استفاده از طرح ماشین برای ساخت وسایل کودکانه جایگاه ویژه ای دارد. افراد در هنگام خرید طلا برای نوزاد پسر می توانند از آویز بچه گانه جواهر با نگین الماس تراش برلیان طرح ماشین استفاده کنند. این گردن آویز پسرانه بی نظیر شکل یک ماشین کلاسیک با رنگ هیجان انگیز قرمز می باشد که به شکل هنرمندانه ای بر روی کار میناکاری شده است. این پلاک پسرانه از طلای زرد ساخته شده و چرخ های آن ها از دو برلیان سفید درخشان است. که باعث زیبایی کار شده است.

خرید بهترین هدیه طلا برای نوزاد پسر - پلاک طلا طرح ماشین در سایت زر همراه با قیمت

چرا فروشگاه زر را برای خرید طلا برای نوزاد انتخاب کنیم؟

سایت زر همانطور که در ابتدا اشاره کردیم از سنگ های ارزشمند استفاده برای تزیین کارهای خود استفاده می کند. افراد می توانند با استفاده از قابلیت سفارشی سازی امکان تغییر نگین ها بر اساس سلیقه افراد را به وجود آورده است. امکان حکاکی رایگان که به کاربران اجازه می دهد تاریخ ها و اتفاقات مهم یا نام و حروف اسم را در پشت پلاک حکاکی کند و طراحی پلاک طلا برای نوزاد پسر  به شکل اختصاصی وجود دارد. همچنین کاربران امکان  تغییر رنگ طلا به زرد، رزگلد و سفید  را دارند. می توانید با تغییر وزن پلاک طلا نوزاد پسر قیمت پلاک طلا برای نوزاد پسر را خودتان تعیین کنید. سایت زر با این پیشنهادات جذاب امیدوار است مفید حاصل شده باشد.

با مراجعه به این فروشگاه می توانید طرح اختصاصی خودتان را داشته باشید. استفاده از نگین های ارزشمند یکی از سیاست های کاری این مجموعه می باشد. برای اطلاع از شرایط جهت  طراحی با شماره تلفن هایی که بر روی سایت زر وجود دارد تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

سایت زر در این مطلب 14 مدل گزینه خرید طلا برای نوزاد پسررا به شکل مختصر معرفی کرده است. انتخاب چشم روشنی برای تولد نوزاد پسر در گذشته بسیار دشوار بود امروزه با وجود پلاک های طلا مخصوص نوزادان پسر ابن امر بسیار ساده شده است. می توانید با انتخاب این اکسسوری ها علاوه بر هدیه دادن یکسرمایه گذاری را برای نوزاد در آینده به وجود بیاورید. امیدواریم که مطلب مفید واقع شود.

سوالات متداول:

از متداول ترین هدیه طلا برای نوزاد پسر چه موردی را می توان نام برد؟
S ChevronDown 18 N

امروزه می توانید به راحتی از گزینه پلاک طلا برای نوزاد پسر استفاده کنید و یک هدیه ارزشمند به عنوان چشم روشنی برای نوزادان پسر انتخاب کنید.

هدیه طلا برای نوزاد پسر را چگونه می توان در سایت زر سفارش داد؟
S ChevronDown 18 N

برای سفارش انواع هدیه طلا برای نوزاد پسر می توان مدل مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و با توجه به بودجه ای که مورد نظر دارید از قسمت سفارش سازی قیمت آن را تعیین نمایید.

برای اختصاصی کردن هدیه طلا برای نوزاد پسر چه کاری می توان انجام داد؟
S ChevronDown 18 N

شما می توانید برای اینکه یک هدیه طلا را اختصاصی نمایید اسم و یا تاریخ تولد نوزاد خود را بر روی کادو حکاکی نمایید که این مورد در سایت زر به رایگان برای شما انجام خواهد شد و هدیه برای کودک همیشه به یادگار خواهد ماند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸:۲۹ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد