آشنایی با 11 مدل گوشواره آویز بلند طلا جدید خاص و جذاب + عکس و لینک خرید

آشنایی با 11 مدل گوشواره آویز بلند طلا جدید خاص و جذاب + عکس و لینک خرید
در این مقاله به بررسی تعدادی از جدیدترین گوشواره‌های آویز بلند طلا می پردازیم که بسیار منحصر به فرد هستند. این مدل گوشواره آویز با طراحی‌های خیره‌کننده و جذاب، برای علاقمندان به افراد لوکس و شیک و تمام دوست داران صنعت طلا و جواهر می باشد.

همه دخترها توی یک برهه از زندگی شون دوست دارند گوشواره های آویز طلا استفاده کنند. خیلی بچه بودم شاید 6 تا 7 ساله مامان یک دوست سانتی مانتال داشت به اسم خاله بهاره که انگار از لای مجله مد بیرون آمده بود. خاله بهاره خوشگل بود و های کلاس همین اداهاش هم باعث شد یک شوهر خیلی پولدار پیدا کنه وقتی می آمد خونه ما گوشواره های آویز بلندی می انداخت که هنوز صدای زیبای برخورد گوشوارهای طلای خاله بهاره رو با هوای اطرافش توی گوشم می شنوم.

انواع گوشواره آویز بلند طلا جدید - سایت زر

امسال بعد از کلی سبک سنگین خواستم گوشواره هایی شبیه به گوشواره های خاله بهاره داشته باشم. هر چه می گشتم کمتر پیدا می کردم گوشواره هاش یک جور خاصی بود از این نگین الکی ها نبود یک درخشش خاصی داشتو دل و زذم به دریا و ازش پرسیدم خاله جون گوشوارهاتون رو از کجا خرید می کنید.

خندید و گفت جدیدها رو می گی عزیزم؟

گفتم : آره

خاله آدرس یک سایت رو بهم داد که اسمش سایت زر بود. وای خدای من نمی تونستم باتور کنم این همه طرح زیبا تازه بهم امکان شخصی سازی و سفارشی کردن کار هم می داد. اینطوری شد که من با سایت طلا و جواهر زر آشنا شدم یک عالمه انتخاب زیبا رو پیش روم بود.

انواع گوشواره آویز بلند طلا جدید - خرید و قیمت در سایت زر

آشنایی با انواع گوشواره زنانه

گوشواره آویز بلند طلا جدید یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم ها هستند. همه خانم ها باید در بین زیورآلات خود حتما یک جفت گوشواره آویز طلا داشته باشند تا در هنگام لزوم از آن استفاده کنند. انتخاب گوشواره آویز باید بر اساس فاکتورهای خاصی انجام بگیردو اگر می خواهید با 0 تا100 انتخاب گوشواره آشنا شوید می توانید راهنمای خرید گوشواره طلا 0 تا 100 را مطالعه کنید. در این مطلب با اشاره به هفت روش کاربردی امکان بهترین انتخاب را برای شما به وجود می آوزد.

گوشواره آویز بلند طلا جدید - گوشواره توپاز طلا - سایت زر

گوشواره ها انواع مختلفی دارند برخی از افراد در هنگام خرید گوشواره طلا جدید زنانه به دلیل ناآگاهی از مدل های موجود ممکن است گوشواره مورد نظرتان را نادرست انتخاب کنند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با انواع مختلف مدل گوشواره ها مقاله انواع گوشواره طلا را مطالعه کنید.

خرید گوشواره طلا جدید زنانه با سنگ عقیق و برلیان -  سایت زر

در ادامه قصد داریم چند نمونه بی نظیر از انواع گوشواره آویز بلند طلا جدید را معرفی کنیم. اما پیش از آن قصد داریم به این مطلب اشاره کنیم که گوشواره آویز طلا زنانه چه ویژگی هایی دارد.

ویژگی هایی گوشواره آویز بلند طلا جدید جواهر

یکی از انواع پرطرفدار گوشواره طلا جدید زنانه گوشواره های آویز است که از زیبای خاصی برخوردار است و از گذشته تاکنون در میان خانم ها و بعضا آقایان طرفداران زیادی داشته است. گوشواره های آویز زا معمولا بر اساس میمیک و شکل صورت افراد انتخاب می کنند. علاوه بر این اکسسوری مورد نظر در مدل ها و نمونه های مختلفی ساخته می شوند. برای آشنایی بیشتر با گوشواره های آویز زنانه باید بدانید که این اکسسوری را در مدل های کلیپسی، آویز، حلقه ای ، میخی، آویز و .... عرضه می شوند.

ساخت و سفارش گوشواره طلا جدید زنانه تورمایلن و برلیان - سایت زر

گوشواره های آویز دارای طراحی کشیده و قدی می باشند که اغلب ارتفاع آن ها از 4 سانتی متر به بالا انتخاب می کنند. این مدل گوشواره دارای جلوه ای زیبا و فوق العاده است و می تواند روح زنانگی را در خود به نمایش بگذارد. برای آشنایی بیشتر با انواع گوشواره های آویز زنانه با ما همراه باشید.

گوشواره جواهر زمرد و الماس تراش برلیان مدل: edf1281

یکی از مدل های گوشواره طلا جدید زنانه که بسیار پرطرفدار نیز است گوشواره جواهر زمرد و الماس تراش برلیان است که به شکل آویز طراحی شده است. این گوشواره بسیار زیبا با استفاده از زمرد و الماس به همراه طلای سفید بسیار زیبایی ساخته شده است. گوشواره شبیه به اشک است و در قسمت پایین نیز آویزهای متصل شده که زیبایی کار را چند برابر کرده است.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید زمرد و برلیان سایت زر

استفاده از سنگ های برلیان سفید با ترش بسیار ظریف باعث شده که این اکسسوری بسیار درخشان و زیباتر به نظر برسد.

گوشواره طلا جدید زنانه جواهر سیترین و برلیان مدل: edf1679

افرادی که به دنبال یک گوشواره آویز منحصر به فرد هستند می توانند مدل گوشواره طلا جدید زنانه جواهر سیترین و الماس برلیان پشت میخی طرح آویزان را امتحان کنند. این گوشواره بسیار زیبا در قسمت بالایی با حلقه های ظریفی در هم قفل شده که با استفاده از نگین های الماس تراش برلیان به همدیگر متصل می شوند.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید سیترین و برلیان سایت زر

این گوشواره طلا زنانه آویز بسیار زیبا از طلای زرد ساخته شده که با جواهر سیترین هارمونی زیبایی را به وجود آورده است. تراش به کار رفته برای جواهر سیترین به صورت اشک تراش خورده است که زیبایی فوق العاده ای به کار بخشیده است.

گوشواره بخیه ای طلا زرد توپاز و برلیان طرح برگ مدلedf1630

یکی از طرح های بسیار پرطرفدار و زیبا در میان گوشواره های آویز زنانه مدل بخیه ای است. گوشواره بخیه ای طلا زرد توپاز و برلیان طرح برگ دارای یک طراحی مینیمال و فوق العاده زیبا است. این نوع گوشواره ها به دلیل طرز قرارگیری آن ها در سوراخ گوش بسیار منحصر به فرد هستند. استفاده از طلای زرد به همراه توپاز و برلیان  هارمونی زیبایی را به وجود آورده است. قسمت بالای گوشواره با استفاده از سنگ توپاز بسیار زیبایی تزیین شده و در انتهای زنجیر یک برگ بسیار ظریف و زیبا قرار دارد که با استفاده از برلیان سفید تزیین شده است.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید توپاز و برلیان سایت زر

این گوشواره معمولا مورد توجه دختران و خانم های جوان قرار می گیرد و برای مواردی پیشنهاد می شود که فرد تمایل دارد چند سوراخ بر روی لاله گوش خود ایجاد کند.

گوشواره مروارید طلا سفید میخی و جواهر برلیان مدل: edf1620

برخی از افراد تمایل دارند از جواهرات آوانگارد و منحصر به فرد استفاده کنند. گوشواره مروارید طلا سفید میخی و جواهر برلیان شیک دارای طراحی منحصر به فردی است و بر اساس مدرنیته طراحی شده است این گوشواره بسیار زیبا است و با الهام از طرح های اروپایی ساخته شده است. استفاده از طلای سفید و مروارید باعث شده که یک اکسسوری فوق العاده به وجود بیاید. مروارید ها به شکل غلتان است که زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید مروارید و برلیان سایت زر

در قسمت بالایی مروارید ها برگ هایی به شکل در هم تنیده است که جلوه ی فوق العاده ای دارد. این گوشواره به صورت میخی طراحی شده و به راحتی در گوش افراد قرار می گیرد.

گوشواره طلا با سنگ رنگی آمیتیست، زمرد و سیترین مدل:edf1617

افرادی که به دنبال طح های منحصر به فرد و اکسسوری هایی هستند که با سنگ های ارزشمند طراحی شده باشد می توانند از گوشواره طلا با سنگ رنگی آمیتیست، زمرد و سیترین ستفاده کنند. این گوشواره زیبا مجموعه ای ارزشمند از سنگ های جواهر و طلای سفید است می توانید بازی رنگ ها را در این کار مشاهده کنید. نگین های آمیتیست، زمرد و سیتیرین در قابی از طلای سفید و الماس زیبایی خاصی را به نمایش گذاشته اند.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید سنگ های رنگی جواهر و برلیان سایت زر

نگین ها به صورت برگ طراحی شده اند که زیبایی خارق العاده ای را به نمایش می گذارد.

گوشواره طلای زنانه توپاز و الماس تراش برلیان مدل: edf1548

اگر به دنبال یک اکسسوری شرقی با ظرافت خارق العاده را انتخاب کنید گوشواره طلای زنانه توپاز و الماس تراش برلیان یک گزینه بسیار مناسب و مطلوب است. این گوشواره بسیار زیبا ترکیبی از سنگ های ارزشمند توپاز و طلای سفید است که باعث شده ملاحت و زیبایی خاصی به کار ببخشد.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید توپاز و برلیان سایت زر

تراش فوق العاده سنگ توپاز در قابی از طلای سفید یک زیبایی رویا گونه را ایجاد کرده است.

گوشواره جواهر زمرد و الماس تراش برلیان و پرنس با طلای سفید مدل: edf1507

یکی از طرح های بسیار زیبا از گوشواره های آویز که نماد فرهنگ و زیبایی ایران زمین را در خود منعکس کرده است گوشواره جواهر زمرد و الماس تراش برلیان و پرنس با طلای سفید می باشد. ترکیب زمرد و الماس با تراش فوق العاده برایان و پرنس یک اشرافیت بی نظیر را در این اکسسوری انعکاس داده است.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید زمرد و برلیان سایت زر

هاله الماس تراش برلیان به صورت قاب زیبایی به دور زمرد باعث شده که این سنگ جواهر فوق العاده بیش از بیش بدرخشد.

گوشواره جواهر زمرد و الماس تراش برلیان با طلای سفید مدل: edf1499

استفاده از سنگ های الماس و زمرد می تواند هر اکسسوری را جذاب و بی نظیر کند. گوشواره جواهر زمرد و الماس تراش برلیان با طلای سفید ترکیبی از طلای سفید و الماس تراش برلیان و سنگ جواهر زمرد است. طراحی این گوشواره به شکل کلاسیک است و یک آویز کاملا زیبا و تراش خورده را در اختیار بینندگان می گذارد. طراحی آزاد سنگ های زمرد در قسمت میانی بسیار زیبا و بی نظیر است با هر حرکت این سنگ ها شکست زیبایی از نور را مشاهده خواهید کرد.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید زمرد و برلیان سایت زر

استفاده از طلای سفید برای ساخت این گوشواره باعث شده که جلوه کار چند برابر شده و با سنگ الماس هماهنگی زیبایی را ایجاد کند.

گوشواره جواهر یاقوت کبود و الماس تراش برلیان با طلای سفید مدل: edf1498

افرادی که به طلاهای با نمای خاص علاقه مند هستند می توانند گوشواره جواهر یاقوت کبود و الماس تراش برلیان با طلای سفید را انتخاب کنند. این گوشواره آویز بلند طلا جدید دارای ظاهری کاملا اشرافی و زیبا است. سنگ یاقوت همواره یادآور اشرافیت و ثروت بوده ایت. استفاده از این سنگ باعث شده که ظاهر این آویز به نحو چشمگیری جذاب و بی نظیر به چشم آید. قرار گرفتن سه آویز مجزا در همدیگر که با استفاده از یاقوت کبود زینت شده اند جلوه چشمگیری به کار داده است. طراحی کار پیچیده کلاسیک و مانند همه کارهای شرقی دارای جزئیات و ظرافت های خاصی است.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید یاقوت آبی و برلیان سایت زر

حالت خوشه ای شکل بالای کار در امتداد آویزها با ظرافت فوق العاده ظریفی انجام گرفته است. این اکسسوری به راحتی می تواند استایل شما را خیره کننده نماید.

گوشواره طلای سفید با نگین یاقوت کبود و الماس تراش برلیان مدل: edf1443

افرادی که به دنبال طرح های اصیل و ماندگار هستند می توانند گوشواره طلای سفید با نگین یاقوت کبود و الماس تراش برلیان را انتخاب کنند. طراحی بسیار زیبا و اصیل این کار بسیار زیبا و چشم نواز است . این کار در عین سادگی زیبایی فوق العاده ای دارد. استفاده از ترکیب طلای سفید و الماس با تراش بی نظیر برلیان یک کار جذاب را به وجود آورده است.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید یاقوت کبود سیلان و برلیان سایت زر

طراحی کار در کل اشکی شکل است که به عنوان یکی از طرح های پرطرفدار و محبوب در دنیای جواهر سازی شرق و غرب می باشد که باعث شده کار بسیار قابل قبول باشد.

گوشواره طلا با نگین مروارید و الماس تراش برلیان مدل: edf1427

استفاده از مروارید از دیرباز برای تزیین جواهرات مرسوم بوده است کمتر کسی وجود دارد که سنگ های غلتان زیبای مروارید را دروست نداشته باشد. مروارید های به کار رفته در گوشواره آویز بلند طلا جدید باعث شده که این کار بسیار فوق العاده و جذاب به نظر برسد. طراحی قاب طلای سفید و به کار گیری سنگ الماس سفید در اطراف موروارید های به کار رفته در گوشواره طلا با نگین مروارید و الماس تراش برلیان یادآور صدف های زیبا است که مروارید ها را در بر گرفته اند.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید مروارید و برلیان سایت زر

سنگ های مروارید نماد دوشیزگی و دخترانگی در فرهنگ کهن هستند. این گوشواره یک انتخاب مناسب برای دختران جوان به شمار می رود.

گوشواره توپاز و برلیان با طلای سفید مدل: edf1426

سنگ های توپاز همواره نماد آرامش و زیبایی هستند. کمتر کسی وجود دارد که به این سنگ خوش رنگ علاقه ای نداشته باشد. استفاده از سنگ جواهر توپاز می تواند ظاهر یک کار را به میزان زیادی جلا ببخشد. گوشواره توپاز و برلیان با طلای سفید ترکیبی از ظرافت و زیبایی در کنار اشرافیت و جذابیت است. طراحی به کار رفته برای ساخت این گوشواره بسیار هوشمندانه و زیبا است با الهام از بته جقه های ایرانی است. بین سنگ توپاز، الماس و طلای سفید در این کار یک هارمونی دلپذیری جریان دارد.

خرید و قیمت گوشواره آویز بلند طلا جدید توپاز و برلیان سایت زر

زیبایی این اکسسوری بسیار به موسیقی شبیه است روان، روشن و زیبا معمولا افراد خاث پسند به سمت گوشواره طلا جدید زنانه با سنگ توپاز جذب می شوند.

فروشگاه طلا و جواهر زنانه سایت زر چه خدماتی را ارائه می دهد

سایت زر به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه خرید و فروش و طراحی انواع طلا و جواهرات خاص با استفاده از نگین های اصلی و ارزشمند به وسیله سنگ جواهر است.

فروشگاه طلا و جواهر زنانه سایت زر ارایه دهنده انواع گوشواره آویز بلند طلا و جواهر

این مرکز قابلیت سفارشی سازی را در زمینه تغییر نگین ها به سلیقه افراد، تغییر رنگ طلا از سفید به زرد، رزگلد بر اساس تناژ رنگ پوست، همچنین امکان تغییر وزن و سایز اکسسوری ها را ایجاد کرده است. با مراجعه فروشگاه طلا و جواهر زنانه می توانید نگین اکسسوری ها را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید.

جمع بندی مطلب

گوشواره آویز بلند طلا جدید با طنگ جواهر یاقوت کبود و برلیان

گوشواره آویز بلند طلا جدید یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم ها است. در اینجا تعدادی از طرح های طراحی شده توسط سایت زر را به دوست داران این اکسسوری معرفی کردیم امیدواریم که مفید باشد.

سوالات متداول:

انواع مدل گوشواره آویز بلند طلا برای چه افرادی مناسب است؟
S ChevronDown 18 N

گوشواره‌های آویز بلند طلا برای افرادی که دنبال جزئیات و لمس فاخر در استایل خود هستند، مناسب است. این نوع گوشواره‌ها معمولاً در مجالس و رویداد‌های ویژه بسیار شکیل و جذاب به نظر می‌آیند.

نحوه سفارش و خزید انواع مدل گوشواره زنانه طلا و جواهر از سایت زر چگونه است؟
S ChevronDown 18 N

برای سفارش انواع مدل گوشواره آویز بلند طلا جدید که در سایت زر می بینید کافی است پس از بررسی کامل آن را انتخاب نمایید. سپس آن را سفارش داده البته در طول جریان سفارش هرگونه سوالی را می توانید از مشاوران ما سوال بفرمایید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲:۳۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد