معرفی انواع انگشتر مردانه طلا و جواهر به همراه لینک خرید و قیمت در سایت زر

معرفی انواع انگشتر مردانه طلا و جواهر به همراه لینک خرید و قیمت در سایت زر
انواع انگشتر مردانه از دیرباز تاکنون در همه اعصار مورد توجه آقایان بوده است. جالب است بدانید در گذشته مردان قدرتمند از انگشتری خود به عنوان نماد یا مهر استفاده می کرده اند.

انواع انگشتر مردانه از دیرباز تاکنون در همه اعصار مورد توجه آقایان بوده است. جالب است بدانید در گذشته مردان قدرتمند از انگشتری خود به عنوان نماد یا مهر استفاده می کرده اند. انگشتر طلا مردانه این اکسسوری مردانه بسیار مورد توجه آقایان می باشد. در این بحث قصد داریم انواع مختلف انگشتری مردانه را مورد بررسی قرار داده و بهترین نمونه ها را به شما معرفی کنیم.

انواع انگشتر مردانه طلا و جواهر - سفارش و خرید سایت زر

ممکن است برخی از افراد با شنیدن نام انگشترهای مردانه هنوز به مدل های قدیمی و سنتی که در گذشته وجود داشت فکر کنند. اما امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در بازار طلا و جواهرسازی اتفاق افتاده است انگشترهای مردانه در مدل های جذاب و فوق العاده ای در اختیار افراد قرار می گیرند. انواع انگشتر مردانه می تواند به نوعی نشان دهنده شخصیت افراد باشد بنابراین در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید.

معرفی انواع انگشتر مردانه طلا و جواهر به همراه لینک خرید و قیمت در سایت زر

انگشترهای نگین دار مردانه

یکی از محبوب ترین مدل ها برای انگشترهای مردانه آیتم های نگین دار است. نگین ها می توانند از بین سنگ های قیمتی مختلف انتخاب شده و با تراش های مناسب جلوه ی زیبایی به خود بگیرند. این نگین ها را می توانید از بین سنگ های جواهر فیروزه، الماس، یاقوت، عقیق، زمرد و ..... برگزینید.

انگشتر طلا مردانه تک نگین  الماش تراش پرنس

یکی از تراش های پرکاربرد برای انگشترهای نگین دار مردانه تراش کابوشن یا دامله است که طراحی آن به صورت نقش برجسته بوده و در مرکز انگشتری قرار می گیرد کاربرد این نوع نگین بیشتر در انگشتر عقیق مردانه طلا و انگشتر فیروزه مردانه طلا می باشد. معمولا این نوع انگشتری ها را به عنوان نماد قدرت و ثروت می شناسند.

انگشترهای طلا بدون نگین

انگشتر مردانه طلا بدون نگین یکی دیگر از نمونه های این اکسسوری پرطرفدار می باشد. این مدل از انگشترهای مردانه دارای طراحی ساده و کلاسیک می باشد. افرادی که به دنبال اکسسوری های ساده تر هستند می توانند به سمت این گزینه بروند. معمولا در طراحی انگشترهای بدون نگین از نمادهایی استفاده می کنند که شامل خطوط ساده می باشند. این خطوط می تواند اشکال هندسی یا حروف الفبا باشد.

انگشترهای طلا بدون نگین

برای این نوع انگشترهای مردانه طرح های زیادی وجود دارد. برای ایجاد جذابیت بیشتر در این نمونه انگشترها برای تزیین کردن آن ها از نقره، چرم و طلای سفید کمک می گیرند. می توانید انگشترهای بدون نگین را با طراحی های خاصی مشاهده کنید مانند طرح های دارای نقش بندی یا حالت مجسمه ای شکل هر کدام از این طرح ها مفهوم خاص خودشان را دارند.

انگشتر رولکسی مردانه طلا

یکی از نمونه های پرطرفدار و بسیار جوان پسند انواع انگشتر مردانه  که از طراحی فوق العاده و اسپرت برخوردار است انگشتر رولکسی مردانه طلا می باشد. این مدل همانطور که از نام آن مشخص است با الهام از طرح شناخته شده ساعت های رولکس طراحی و ساخته شده است. طراحی خاص این انگشتر باعث شده که آقایان جوان بسیار به آن تمایل داشته باشند.

انگشتر رولکسی مردانه طلا و جواهر نگین برلیان - سایت زر

این مدل انگشتری در نمونه های مختلف با استفاده از طلای زرد، سفید و در برخی موارد رزگلد ساخته می شود که نوع رزگلد آن بسیار جحذاب و پرطرفدار است. افرادی که به دنبال اکسسوری های خاص هستند می توانند این نوع انگشتر را استفاده کنند. انگشترهای مردانه با طرح رولکس به راحتی با اکسسوری های دیگر مثل ساعت، دستبند و گردنبندهای مردانه با طرح رولکس ست می شوند.

انگشترهای میناکاری شده

یکی دیگر از انواع انگشترهای مردانه مدل هایی است که با استفاده از میناکاری تزیین شده اند. در این شیوه ی طراحی بر روی رینگ انگشتر که از طلا ساخته شده است از تکنیک میناکاری استفاده کرده و آن را با استفاده از طرح ها و نقوس مختلفی تزیین می کنند. تکنیک میناکاری یک ترفند بسیار قدیمی ایرانی است که سالیان درازی است در بین جواهرسازان کشور ما رواج داشته است.

انگشترهای میناکاری شده طلا مردانه به رنگ مشکی و طلا زرد

معمولا طراحی که برای این مدل از انگشترهای مردانه استفاده می کنند بیضی، گرد و مستطیل است البته این یک موضوع کاملا سلیقه ای می باشد. برای ایجاد میناکاری گاهی از سنگ های قیمتی مانند الماس، زمرد و یاقوت استفاده می کنند.

انگشتر پلاتین مردانه

در بین انواع انگشتر مردانه یکی از نمونه های بسیار کاربردی و پرطرفدار انگشتر پلاتین مردانه است. این نوع انگشترعلاوه بر ظاهر زیبا و متفاوتی که دارد از دوام فوق العاده ای نیز برخوردار است. استفاده از این فلز برای ساخت اکسسوری های مردانه به سال 1780 میلادی باز می گردد. لویی شانزدهم پادشاه فرانسه برای نخستین بار برای ساخت انگشتر خود از فلز پلاتین استفاده کرده است. در واقع وی به شکل رسمی پلاتین را وارد صنعت جواهرسازی کرده است. از این رو این فلز زیبا در بین مردان اشراف در آن سال ها رواج یافت.

خرید و سفارش انواع انگشتر پلاتین مردانه در سایت زر

انگشتر مردانه پلاتین دارای خواص بسیار زیادی است. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع انگشتری بعد از دوام بالای آن این است که به هیچ عنوان بر روی پوست دست الرژی و حساسیت به وجود نمی آورد. ترکیب فلز پلاتین با سنگ های قیمتی زیبایی و درخشش زیادی را به وجود می آورد. یکی دیگر از مزیت های آن عدم نیاز به آبکاری است از این رو بیشتر اقایان تمایل دارند از حلقه ها و انگشتری های ساخته شده از پلاتین استفاده کنند.

انگشتر طلا مردانه حکاکی

یکی دیگر از انواع انگشتر مردانه رایج انگشترهای دارای حکاکی می باشد. این اکسسوری ها را با استفاده از طلای زرد 18 عیار، سفید و پلاتین می سازند. انگشتر های حکاکی می توانند تاریخ های خاص، نام افراد، علامت ها و نمادهای مخصوص را بر روی خود داشته باشند.

انگشتر طلا مردانه حکاکی شده نگین برلیان بر روی انگشت مرد

یکی از اکسسوری هایی که دارای ظاهر کاملا مردانه است انگشترهای حکاکی شده هستند در گذشته افراد نماد تجارت، خانواده یا کشور خود را به عنوان نشانه و مهر بر روی انگشترها حکاکی می کردند که این امر تا به امروز نیز ادامه یافته است.

چگونه از انواع انگشتر مردانه، انگشتری متناسب با سلیقه خود انتخاب کنیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم انواع انگشتر مردانه در نمونه ها و مدل های مختلفی وجود دارد اما برای خرید انگشتر مردانه طلا باید مواردی را رعایت کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

چگونه  انگشتری متناسب  با سلیقه خود انتخاب کنیم؟

ممکن است برخی از افراد معتقد باشند که خرید انگشتر مردانه طلا یک کار آسان است. نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید یک انتخاب اصولی و صحیح را داشته باشید. برای خرید انواع انگشتر مردانه از یک فروشگاه طلا و جواهر مردانه باید به فاکتورهای زیر دقت کنید.

سبک و مدل انگشتر مورد علاقه خود را انتخاب نمایید

پیش از اینکه اقدام به خرید انگشتر مردانه نمایید بهتر است سبک و مدلی را که مد نظرتان است و با سلیقه ی شما همخوانی دارد را انتخاب کرده و بر اساس رنگ پوست و فرم انگشتان خود آن را مورد محاسبه قرار دهید. انگشترهای مردانه امروزه در طرح های مدرن و کلاسیک وجود دارند. در ابتدای امر مشخص کنید به دنبال چه نوع انگشتری هستید. آیا انگشتر مورد نظر شما سنگین است یا سبک؟ این موارد باعث می شود که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سبک و مدل انگشتر مورد علاقه خود را انتخاب نمایید - خرید انگشتر مردانه

قابلیت سفارشی سازی انواع انگشتر مردانه در فروشگاه طلا و جواهر زر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید همه این موارد را با دقت بررسی کرده و یک آیتم مناسب با سلایق خود را داشته باشید. شما می توانید با مراجعه با سایت فروشگاه نگین های جواهر را نیز مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که قصد دارید انگشتر نگین دار انتخاب کنید می توانید از نگین متناسب با سلیقه ی خودتان استفاده کنید.

بودجه و قیمت انگشتر مردانه را در نظر داشته باشید

در هنگام انتخاب انگشتر مردانه یکی از پارامترهای بسیار مهم در انتخاب انگشترهای مردانه قیمت آن ها می باشد. این امر بستگی به نوع، برند و وزن انگشترها دارد.

انگشتر مردانه طلا و جواهر نگین الماس تراش برلیان - خرید در سایت زر

بهتر است پیش از اینکه اقدام به خرید انگشتر کنید قیمت ها را بررسی کرده و با همدیگر مقایسه کنید. دقت داشته باشید برای خرید انگشترهای طلا مردانه لازم است که مراکز معتبر را انتخاب نمایید.

جنس انگشتر را انتخاب نمایید

مهمترین و تاثیرگذارترین مسئله بر روی قیمت انواع انگشتر مردانه جنس آن است. انتخاب جنس بر روی قیمت این اکسسوری ها تاثیر مستقیمی دارد. انگشترهای طلا و پلاتین طبیعتا از قیمت بالایی برخوردار هستند با انتخاب مراکز معتبر مانند سایت زر می توانید پس از انتخاب طرح انگشتری جنس مناسب را نیز انتخاب کنید.

جنس انگشتر را انتخاب نمایید - خرید انگشتر طلا و پلاتین مردانه

سایز انگشتر را اندازه گیری نمایید

انتخای مناسب سایز انگشتری برای آقایان یک امر بسیار مهم است. بهتر است به فروشگاه هایی مراجعه کنید که امکان سفارشی سازی مطابق با سایز شما را داشته باشند. فروشگاه زر این امکان را برای شما فراهم آورده است که انگشتر مورد نظرتان را بر اساس سایز انگشتان خود داشته باشید.

لازم است انگشتر مردانه مورد نظرتان را بر اساس دیگر اکسسوری هایی که دارید انتخاب نمایید. دقت داشته باشید رنگ و جنس آن باید با دیگر اکسسوری های شما مطابقت داشته باشد. در صورتی که قصد دارید از انگشترهای دارای نگین استفاده کنید بهتر است آن را با دیگر جواهرات هماهنگ کنید.

سایز انگشتر را اندازه گیری نمایید

انتخاب سنگ ها برای نگین انگشترهای مردانه معمولا محدود به جواهراتی نظیر فیروزه، عقیق، الماس و زمرد و.... می شود که انتخاب هر کدام از این گوهرها باعث می شود به قیمت انگشتر شما افزوده گردد. برای سفارش و انتخاب نگین های مناسب می توانید به بخش سنگ های جواهر در سایت زر مراجعه کرده و نگین مورد نظرتان را انتخاب کنید. شماره های موجود بر روی سایت به شما این امکان را می دهد که بتوانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره های لازم طرح مورد نظر خود را ثبت نموده و سفارش دهید.

سوالات متداول:

کدام مدل از انواع انگشتر مردانه با سبک و استایل جوانان متناسب می باشد؟
S ChevronDown 18 N

انگشتر رولکس طلا مردانه یکی از مدل انگشتر هایی است که می توان آن را به راحتی با انواع دستبند و ساعت بند رولکس ست کرد از این رو در میان جوانان مورد علاقه بیشتری قرار گرفته است.

کدام مدل از انواع انگشتر مردانه به هیچ عنوان بر روی پوست دست الرژی و حساسیت به وجود نمی آورد؟
S ChevronDown 18 N

انگشتر مردانه پلاتین دارای خواص بسیار زیادی است. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع انگشتری بعد از دوام بالای آن این است که به هیچ عنوان بر روی پوست دست الرژی و حساسیت به وجود نمی آورد.

چگونه می توان از انواع انگشتر مردانه به راحتی یکی مدل را انتخاب کرد؟
S ChevronDown 18 N

برای خرید انواع انگشتر مردانه باید به فاکتورها از جمله سبک و مدل انگشتر، قیمت انگشتر مردانه، جنس انگشتر مردانه و همین طور سایز انگشتر دقت کافی داشت و در نهایت به جایی که پیشینه خوبی در فروش داشته است اعتماد کنیم.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶:۵۷ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد