لینک خرید 17 مدل انگشتر فانتزی طلا؛ خیره کننده‌ترین مدل‌های ۱۴۰۲

لینک خرید 17 مدل انگشتر فانتزی طلا؛ خیره کننده‌ترین مدل‌های ۱۴۰۲
انگشتر فانتزی طلا برای اهل هنر، جذابیت دارد. انگشتر فانتزی طلا برای دختران و زنان بسیار مناسب و در تمامی مجالس قابل استفاده می باشد.در این مقاله به معرفی 17 مدل انگشتر فانتزی طلا که در سایت زر می باشد پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

انگشتر فانتزی طلا به انگشترهایی گفته می‌شود که دارای طراحی بسیار کاریزماتیک و فان هستند. انگشتر طلا زنانه از جمله محبوب‌ترین اکسسوری‌های زنانه محسوب می‌شود که دارای تنوع بسیار بالایی از نظر طراحی و مدل است. شاید بتوان گفت که پر طرفدارترین مدل انگشتر زنانه، انگشتر فانتزی طلا است. به ویژه برای نسل جوان و کسانی که به دنبال مدل‌هایی همیشگی هستند که بتوان برای سال‌های متمادی آن‌ها را استفاده کرد بدون این که از مد افتاده و قدیمی به نظر برسند، انگشتر طلا فانتزی بهترین انتخاب خواهد بود. در این مقاله از سایت زر قصد داریم جدیدترین و زیباترین مدل‌های انگشتر فانتزی طلا با طراحی‌های منحصر به فرد و چشمگیر را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

انگشتر فانتزی طلا؛ خیره کننده‌ترین مدل‌های ۱۴۰۲

عناوین اصلی

انگشتر فانتزی طلا زنانه شامل چه مدل انگشترهایی می‌شود؟

انگشتر فانتزی طلا، انگشترهایی که با الهام از طبیعت طراحی می‌شوند و یا انگشترهایی که دارای نگین‌های جواهر رنگی و جذاب هستند نیز در این دسته قرار می‌گیرند. انگشترهای فانتزی اغلب طرح‌های مدرن و همه پسندی دارند؛ به این ترتیب خانم‌ها بدون هیچ محدودیت سنی قادر به استفاده از این مدل انگشترها هستند، ضمن این که دیگر نگرانی بابت از مد افتادن یا قدیمی شدن این انگشترها نخواهید داشت.

انگشتر فانتزی طلا زنانه شامل چه مدل انگشترهایی می‌شود؟

من در انتخاب انگشتر بسیار حساس هستم و هر مدلی که انتخاب می‌کنم با وسواس فراوان مورد بررسی قرار می‌دهم. چندین سال پیش مادربزرگم یک انگشتر جواهر به من نشان داد و گفت: از این مدل خوشت می‌آید؟ به انگشتر نگاه کردم، یک انگشتر طلا زرد با نگین‌های جواهر براق و درخشان که با الهام از طاووس ساخته شده بود. مطمئنم که مادربزرگ برق چشمانم را زمانی که از شدت هیجان و خوشحالی به انگشتر خیره بودم احساس کرد. به من گفت این انگشتر را برای یادگاری به تو می‌بخشم. اما باید بدانی که این انگشتر از مادر مادربزرگم به من ارث رسیده! تعجب کردم. انگشتری با این قدمت در نظر من که دختر جوان و سرزنده‌ای بودم بسیار امروزی و شیک به نظر می‌رسید. بعدها که در زمینه طراحی جواهرات مطالعه کردم و وارد این شغل شدم، متوجه شدم که انگشتر فانتزی طلا همان انتخابی است که هرگز از مد نمی‌افتد. در واقع طرح‌های فانتزی، طرح‌هایی ساخته شده از جنس الهام و خلاقیت هستند و به همین دلیل نیز گذر زمان روی آن‌ها هیچ تأثیری ندارد.

انگشتر فانتزی طلا مادربزرگ

امروز که قصد نوشتن این مقاله را داشتم با خودم فکر می‌کردم بسیاری از خانم‌ها با توجه به گران بودن جواهرات ترجیح می‌دهند که انتخابی دائمی داشته باشند. اما نمی‌دانند چه مدل انگشتری را انتخاب کنند که بتوان آن را با هر استایل و سبک پوششی استفاده کرد و یا انگشتری که بتوان برای سال‌های سال بدون این که قدیمی و از مد افتاده باشد خریداری کرد. برای همین تصمیم گرفتم در این مقاله جامع بسیاری از مدل‌های انگشتر فانتزی طلا به دوستداران انگشتر طلا فانتزی زنانه معرفی کنم. با من همراه باشید تا از دیدن این همه زیبایی شگفت زده شوید!

انگشتر طلا زنانه طرح مار جواهر نگین مروارید و برلیان؛ یک انتخاب از اعماق تاریخ

هیچ خانمی را نمی‌شناسم که به مروارید علاقه نداشته باشد، مروارید نماد حکمت و قداست زنان است و از جمله سنگ‌های جواهر طبیعی است که از قعر دریا استخراج می‌شود. به همین دلیل زیبایی رازگونه مروارید می‌تواند هر فردی را مسحور کند. این انگشتر فانتزی طلا، با طراحی مار و مروارید یک انگشتر پر رمز و راز است. شاید جالب باشد بدانید که در گذشته‌های دور مار نمادی از محافظت و نگهبانی از گنج‌ها به شمار می‌رفته، ضمن این که مار نماد شفا هم هست و باستانیان اعتقاد داشتند که همراه داشتن نشانی از مار می‌تواند بیماری را از انسان دور نگه دارد.

انگشتر فانتزی طلا طرح مار نگین مروارید و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

در دوران ویکتوریا نیز مار را به ویژه در طراحی انگشتر نمادی از عشق جاودانه می‌دانستند. حال خودتان به خوبی می‌توانید تصور کنید که این مدل انگشتر تا چه اندازه پر معنا و سرشار از مفاهیم استعاری است. من انتخاب این انگشتر را به کسانی که می‌خواهند یک انگشتر طلا فانتزی زنانه با طراحی مفهومی و عمیق داشته باشند توصیه می‌کنم.

انگشتر طلا زنانه یاقوت کبود و برلیان طرح پروانه؛ انتخاب عالی برای همه خانم‌ها

این انگشتر فانتزی طلا با الهام از پروانه‌های زیبا طراحی شده است. یک انگشتر ساخته شده از طلای سفید و ترکیب نگین‌های جواهری چون یاقوت کبود و الماس‌های تراش برلیان که واقعا خیره کننده و درخشان به نظر می‌رسد. پروانه نمادی از تغییرات مثبت، شادی و زیبایی است. ضمن این که در زمان‌های باستان اعتقاد داشتند که پروانه نمادی از تولد دوباره و ایجاد تغییرات اساسی است. ضمن این که بال‌های پروانه حس رهایی و آزادی را منتقل می‌کنند.

انگشتر فانتزی طلا طرح پروانه نگین یاقوت کبود و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

بسیار خب! همین بررسی نماد نشان می‌دهد که این پروانه زیبای ساخته شده از طلا، یاقوت و الماس‌های تراش برلیان برای کسانی که وارد برهه جدیدی از زندگی خود می‌شوند مناسب است. مثلا می‌توان آن را در روز نامزدی به دختری که از دوران مجردی وارد دنیای تأهلی می‌شود هدیه داد. یا هدیه دادن این انگشتر زیبا به زنان جوان در دوران بارداری که آغاز زندگی آنان با مسئولیت مادری است انتخاب بسیار زیبایی به نظر می‌رسد. من خرید این انگشتر فانتزی طلا دخترانه را به دخترانی که وارد دانشگاه می‌شوند، دخترانی که فارغ التحصیل شده و قصد دارند وارد دنیای کار شوند و یا دختران نوجوانی که به تازگی وارد دنیای جوانی شده‌اند پیشنهاد می‌کنم.

انگشتر طلا زنانه طرح پروانه آمیتیست؛ انتخابی رنگارنگ و دلربا

اگر به دنبال یک انگشتر فانتزی طلا با مدلی اغواکننده و ناب هستید من این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنم. در قسمت قبل در مورد نماد پروانه و مفاهیم استعاره‌های مرتبط با آن نوشتم. پروانه نمادی از تغییرات مثبت در زندگی است. بنابراین انتخاب این انگشتر طرح پروانه با نگین‌های با ارزش و رنگارنگ به معنای ورود به یک زندگی کاملا شاد و رنگارنگ است.

انگشتر فانتزی طلا طرح پروانه طلا نگین آمیتیست و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

از آنجایی که در طراحی این مدل انگشتر طلا فانتزی از جواهرات رنگی آمیتیست (بنفش) توپاز (آبی) و الماس استفاده شده است و همچنین طرح پروانه انتخابی برای این مدل بسیار جذاب و فانتزی به نظر می‌رسد، خرید آن را به بانوان جوان توصیه می‌کنم.

انگشتر گل خاص زنانه طلا سه تیکه یاقوت و برلیان؛ انتخاب کاملا اعیانی

یکی از زیباترین طرح‌های مورد استفاده در طراحی جواهرات، گل است. در اکسسوری‌های زنانه طرح گل بیشترین طرفدار و محبوبیت را دارد. گل نمادی از زنانگی، لطافت و ظرافت است. در میان نگین‌های جواهر رنگی نیز، نگین جواهر یاقوت قرمز بیشترین محبوبیت را دارا است. یاقوت قرمز نمادی از عشق آتشین است. تصور کنید ترکیب ظرافت و لطافت وجود یک زن با عشق آتشین و شعله‌ور چه ترکیب هیجان‌انگیزی خواهد بود.

انگشتر فانتزی طلا طرح گل طلا نگین یاقوت و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

من انتخاب این مدل انگشتر فانتزی طلا بزرگ را به خانم‌هایی که به دنبال مدل‌های پر زرق و برق، لوکس و چشم گیر هستند پیشنهاد می‌کنم. این انگشتر از نمای بسیار چشمگیری برخوردار است. ضمن این که حجم بالای استفاده از نگین‌های الماس تراش برلیان این انگشتر، سبب درخشش خیره کننده آن می‌شود. اگر در اکثر موارد استایل رسمی و خانمانه دارید این انگشتر می‌تواند استایل شما را به یک استایل خیره کننده و اعیانی تبدیل کند.

انگشتر پروانه طلا و یاقوت؛ رقص پروانه‌ها در آسمان

باز هم یک مدل انگشتر فانتزی طلا با طرح پروانه! فکر می‌کنم که دیگر خودتان هم اعتراف می‌کنید که فانتزی‌ترین طرح در جواهرات طرح پروانه است. پروانه موجودی ظریف، زیبا و بسیار دلربا! این انگشتر طلا سفید از ترکیب یاقوت کبود و برلیان ساخته شده است. یاقوت کبود نماد عقل، دانایی، وفاداری، شانس و راستگویی است، ضمن این که رنگ یاقوت کبود، یادآور آسمان آبی نیز هست.

انگشتر فانتزی طلا طرح پروانه زنانه + خرید و قیمت سایت زر

اگر به دنبال خرید یک مدل انگشتر طلا فانتزی با طرحی شبیه به تابلوهای نقاشی هستید من این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنم. طراحی پروانه‌ها در این انگشتر بسیار هنری و زیبا به نظر می‌رسد، به علاوه طراحی خاص انگشتر آن را به یک انتخاب چشمگیر و متفاوت تبدیل کرده است.

مدل انگشتر عقیق و برلیان زنانه با طلا زرد؛ یک انتخاب هوشمندانه!

امکان ندارد از عرفان و صوفی‌گری خوشتان بیاید، اما با سنگ جواهر عقیق بیگانه باشید! سنگ عقیق در محافل عرفانی نمادی از امید، معصومیت و خلوص است. این سنگ جواهر زیبا و خوش رنگ مفهوم قوی از خوشبختی، فداکاری، صداقت و اعتماد را جلوه می‌دهد.

انگشتر فانتزی طلا نگین عقیق اصل و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

این انگشتر عقیق با طراحی فانتزی، سه بعدی و برجسته‌ای که دارد، یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای خانم‌های میانسال است. البته اگر به سنگ جواهر عقیق علاقه داشته باشید، مطمئنا می‌توانید بدون هیچ محدودیت سنی از این انگشتر استفاده کنید. این انگشتر را می‌توان در دسته‌بندی انگشتر فانتزی طلا بزرگ جای داد. پس اگر یک انگشتر فانتزی طلا با طراحی کلاسیک می‌خواهید این مدل را از دست ندهید.

انگشتر طلا زنانه زمرد و الماس؛ یک انگشتر فانتزی طلا ظریف و خیره کننده!

برای علاقمندان به سرسبزی و طبیعت نگین زمرد یک انتخاب عالی است. زمرد رنگ سبز بسیار زنده، زیبا و باشکوهی دارد. شاید جالب باشد بدانید که سنگ زمرد نماد رفاه، موفقیت و پیشرفت است. شاید به همین دلیل است که در گذشته آن را جواهر پادشاهان نامیده اند.

انگشتر فانتزی طلا نگین زمرد و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

در این مدل انگشتر فانتزی طلا ترکیب زیبا و جذابی از طلای سفید و زرد را مشاهده می‌کنید. نگین‌های انتخاب شده برای این انگشتر ظریف و زیبا نیز سنگ جواهر زمرد و الماس تراش برلیان است. این ترکیب جذاب از رنگ‌ها را می‌توان مهمترین دلیل وجود این مدل انگشتر فانتزی طلا در فهرست زیباترین‌ها دانست. طراحی این انگشتر کمی مینیمال و ساده است اما مطمئن باشید که انتخاب این انگشتر می‌تواند شما را برای همیشه از داشتن یک انگشتر زیبا و قابل ست شدن با هر استایل و لباسی بهره‌مند سازد.

انگشتر طلا زنانه یاقوت کبود مارکیز؛ درختی جواهرنشان با رنگ اقیانوسی!

این انگشتر زیبا و چشم نواز را باید در دسته انگشتر فانتزی طلا ظریف قرار داد. یک انگشتر ظریف، زیبا و در عین حال جذاب و خیره کننده که از ترکیب طلای زرد، یاقوت کبود و الماس‌های تراش برلیان ساخته شده است. یاقوت‌های تراش مارکیز روی رکابی از طلای زرد که بسیار ظریف طراحی شده است، یادآور پیچک‌های نازک و زیبای جنگلی است.

انگشتر فانتزی طلا طرح خوشه گندم یاقوت کبود و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

پیچک‌های زیبایی که در این انگشتر فانتزی طلا به رنگ آسمان طراحی شده‌اند و دل هر بیننده‌ای را به لرزه در می‌آورند. اگر انگشتان کشیده و بلندی دارید خرید این مدل انگشتر فانتزی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

انگشتر زنانه نگین آمیتیست! فانتزی‌ترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید!

همان طور که از تصویر این انگشتر زیبا پیدا است، با یک انگشتر فانتزی طلا دخترانه روبه رو هستید. یک انگشتر با طراحی ظریف، جذاب و دلبرانه که بیشتر به صحنه‌هایی از یک انیمیشن رویایی شباهت دارد. نماد قلب در جواهرات سمبلی از عشق و علاقه عمیق است، ضمن این که نگین آمیتیست با رنگ بنفش و جذابش این نماد را بیشتر و بهتر نمایان می‌سازد و با آن همخوانی دارد.

انگشتر فانتزی طلا طرح قلب + خرید و قیمت سایت زر

در کنار قلب جذابی که به صورت سه بعدی و برجسته طراحی شده و اطراف آن را الماس‌های تراش برلیان پوشانده است، یک پروانه بسیار زیبا و ظریف دیده می‌شود که بال‌های الماس نشان و بدنی ساخته شده از نگین آمیتیست دارد. پروانه نماد تغییرات مثبت و قلب نمادی از عشق است. ناگفته پیدا است که این مدل انگشتر فانتزی طلا برای حلقه ازدواج و نامزدی چقدر مناسب است!

انگشتر طلا با سنگ‌های جواهر رنگی؛ یک پروانه ظریف و رنگارنگ از جنس جواهر!

یک انگشتر دیگر با طرح پروانه! از آنجایی که پروانه موجودی ظریف و زیبا است عموما به عنوان استعاره‌ای از زنان زیبا به کار برده می‌شود. شاید به همین دلیل است که نماد پروانه در میان نمادهای فانتزی جای گرفته است. در طراحی این مدل انگشتر فانتزی طلا ظریف از طرح پروانه به شکلی مدرن استفاده شده است.

انگشتر فانتزی طلا طرح پروانه نگین جواهر رنگی و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

یک پروانه با بال‌هایی گشوده از جنس طلای سفید که به صورت میان تهی طراحی شده و دارای خال‌های رنگی از جنس سنگ‌های جواهر است. وجود نگین‌های رنگارنگ جواهر در گوشه و کنار بال‌های پروانه شکل بسیار جذابی به آن بخشیده است. این انگشتر ظریف و جذاب برای خانم‌های جوان و افرادی که ترجیح می‌دهند از نگین‌های جواهر مختلف به جای انتخاب یک نگین استفاده کنند مناسب است.

انگشتر طلا زنانه یاقوت کبود و الماس؛ یک انگشتر ظریف و بی‌نظیر

این انگشتر فانتزی طلا ظریف طراحی بسیار خیره کننده‌ای دارد. اگرچه انگشتر بسیار ظریف و ساده به نظر می‌رسد اما وجود دو نگین بزرگ یاقوت کبود با تراش اشک در این انگشتر که دارای طراحی چپ و راستی است جلوه بسیار خاصی به آن بخشیده است. عموما انگشترهای ظریف با طراحی مینیمال و فانتزی را در دسته انگشتر فانتزی طلا دخترانه قرار می‌دهند.

انگشتر فانتزی طلا طرح دو طرفه نگین یاقوت و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

من فکر می‌کنم که ترکیب طلای سفید، الماس‌های تراش برلیان و نگین‌های یاقوت کبود یک ترکیب جذاب و چشم نواز از نظر هارمونی رنگ‌ها است. به عقیده من این مدل انگشتر فانتزی طلا یک انتخاب عالی به عنوان حلقه نامزدی محسوب می‌شود.

انگشتر طلا و جواهر آمیتیست؛ یک هدیه خاص پر از قلب‌های عاشق!

محصول بعدی که به شما معرفی می‌کنم یک مدل انگشتر فانتزی طلا با طرح قلب است. همان طور که قبلا هم اشاره کردم نماد قلب در طراحی جواهرات نشان عشق ابدی، پاک و عمیق است. از طرفی سنگ جواهر آمیتیست با آن رنگ فانتزی و رویایی‌اش نمادی از عشق و خوشبختی است. انتخاب طرح قلب و ترکیب آن با سنگ آمیتیست بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد؛ به این ترتیب این مدل انگشتر فانتزی را می‌توان یک انتخاب کاملا هوشمندانه به عنوان هدیه نامزدی یا حلقه ازدواج دانست.

انگشتر فانتزی طلا طرح سه قلب جواهر + خرید و قیمت سایت زر

ضمن این که رنگ فانتزی آمیتیست و وجود قلب‌های فراوان با طراحی‌های مختلف این مدل انگشتر طلا فانتزی را برای خانم‌های جوان نیز مناسب می‌سازد. پس اگر از طرح قلب خوشتان می‌آید، منتظر شاهزاده سوار بر اسب سپید نباشید که این انگشتر جذاب دخترانه را به عنوان نماد ازدواج در انگشتتان جای دهد. وقت آن رسیده که خودتان دست به کار شوید و یک انتخاب عاشقانه برای خود رقم بزنید!

انگشتر طلا و جواهر زمرد و الماس؛ یک انگشتر فانتزی طلا ظریف!

اگر انگشتان کشیده و بلندی دارید و یا عاشق انگشترهای ظریف هستید، این انگشتر فانتزی طلا را به شما پیشنهاد می‌کنم. ترکیب جذابی از طلای سفید، الماس‌های تراش برلیان خیره کننده و زمردهای تراش اشک خوش رنگ! این انگشتر از طرحی خاصی برخوردار است و در قسمت تاج به صورت عمودی روی انگشت قرار می‌گیرد.

انگشتر فانتزی طلا طرح کشیده نگین زمرد و برلیان + خرید و قیمت سایت زر

به همین دلیل استفاده از این انگشتر ظریف را به کسانی که انگشتان کشیده‌ای دارند توصیه می‌کنم. این انگشتر طلا ظریف از طراحی فانتزی و خیره کننده‌ای برخوردار است، ضمن این که وجود الماس‌های تراش برلیان درخشندگی بی‌نظیری به آن بخشیده که مطمئنا باعث می‌شود در همه محافل همچون ستارگان بدرخشید.

انگشتر جواهر فیروزه و الماس؛ یک انتخاب عالی برای ساده پسندان!

این انگشتر جذاب از ترکیب نگین فیروزه، طلای زرد، سفید و نگین الماس ساخته شده است. نگین فیروزه خوش رنگ با تراش گنبدی و برجسته در میان این انگشتر همچون گنبد آسمان می‌درخشد. در دو طرف این نگین، طلای سفید را با طرح بسیار جالب و فانتزی از گل رز مشاهده می‌کنید که در مرکز آن یک نگین الماس تراش برلیان قرار داده شده است.

انگشتر فانتزی طلا فیروزه طرح گل + خرید و قیمت سایت زر

این انگشتر فانتزی طلا ظریف برای خانم‌هایی که به دنبال مدل‌های ساده و مینیمال هستند یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

انگشتر زنانه الماس؛ خاص و منحصر به فرد روی انگشت شما می‌درخشد!

برای علاقمندان به انگشتر فانتزی طلا بزرگ این مدل بهترین انتخاب است. یک انگشتر جذاب و خیره کننده با مدلی فانتزی و مدرن که می‌تواند استایل شما را به طور کلی دگرگون سازد. قسمت تاج این انگشتر به صورت دو طبقه طراحی شده است که قسمت بالایی شبیه به یک برگ مزین به الماس‌های تراش برلیان دیده می‌شود. قسمت پایینی نیز دارای یک طرح تکرار شونده نردبانی است که روی همه ردیف‌ها الماس‌های تراش برلیان قرار داده شده است.

انگشتر فانتزی طلا و جواهر تمام برلیان + خرید و قیمت سایت زر

این مدل انگشتر فانتزی طلا به دلیل حجم بالای استفاده از نگین‌های الماس تراش برلیان بسیار درخشان و خیره کننده و البته لوکس به نظر می‌رسد. پس اگر به دنبال مدل‌های لاکچری و خیره کننده هستید این مدل انگشتر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

انگشتر گل طلا و جواهر الماس؛ زیباترین گل جواهر را میهمان انگشت خود کنید!

یک مدل انگشتر فانتزی طلا بزرگ دیگر با طراحی خیره کننده، خاص و دیدنی که می‌تواند تحسین برانگیزترین آیتم در استایل شما باشد. این انگشتر جذاب با طرحی از یک گل با گلبرگ‌های ظریف و باریک ساخته شده است که گلبرگ‌ها به صورت یک درمیان از طلای سفید و زرد بوده و روی آن‌ها یک ردیف الماس تراش برلیان قرار داده شده است. قسمت مرکزی گل نیز دارای الماس‌های تراش برلیان با چینش فلاور است.

انگشتر فانتزی طلا طرح گل جواهر نگین برلیان + خرید و قیمت سایت زر

در واقع این مدل انگشتر طلا فانتزی زنانه یک گل جواهر نشان سه بعدی و جذاب است که روی انگشت شما می‌نشیند و چشم‌ها را به خود خیره می‌سازد. رکاب انگشتر نیز به صورت ارگونومیک طراحی شده و در انگشت بسیار راحت است. گل نمادی از زیبایی و زنانگی است و به همین دلیل این مدل انگشتر فانتزی طلا برای خانم‌ها در همه سنین انتخاب مناسبی خواهد بود.

انگشتر زنانه جواهر برلیان؛ این فرشته نگهبان همراه همیشگی شما خواهد بود!

مطمئنا این انگشتر فانتزی طلا یکی از زیباترین مدل‌های موجود در فهرست ما است. یک انگشتر جذاب با طرحی از بال فرشتگان و الماس‌های تراش برلیانی که این درخشندگی و تلالو خاصی به این بال‌ها بخشیده است. بال فرشته را می‌توان یکی از زیباترین و خاص‌ترین نمادها در طراحی جواهرات دانست. نماد بال فرشته در اکسسوری‌های جواهر سمبل سمبل محافظت، پاکی، شجاعت، شادی، امید، ایمان، و هماهنگی عاشقانه است.

انگشتر فانتزی طلا طرح بال فرشته نگین برلیان + خرید و قیمت سایت زر

ترکیب طلای رزگلد و الماس تراش برلیان در این انگشتر فانتزی طلا دخترانه آن را به یک انتخاب خاص برای خانم‌های سخت پسند تبدیل کرده است. من انتخاب این مدل انگشتر فانتزی طلا زنانه را به خانم‌هایی که یک انگشتر با مفهوم جذاب و زیبایی خیره کننده می‌خواهند توصیه می‌کنم.

خرید انگشتر فانتزی طلا به سبک زر!

بسیار خب، تا انتهای مدل‌های پیشنهادی من همراه ما بوده اید. این مدل‌ها همگی خاص و فانتزی هستند و می‌توانید با خرید هریک از آن‌ها از داشتن یک انگشتر طلا فانتزی زنانه لاکچری و زیبا لذت ببرید. اما آنچه باعث می‌شود انگشترهای فانتزی در سایت زر متمایز از سایر مدل‌های مشابه باشند، امکان سفارشی‌سازی آن‌ها است. شما می‌توانید مدل انگشتر فانتزی طلا مورد نظر خود را به صورت کاملا سفارشی از نظر انتخاب رنگ طلا، نوع نگین جواهر، اندازه، تعداد و سایز نگین‌های جواهر و همچنین میزان طلای متناسب با بودجه خود خریداری کنید. پس منتظر چه هستید همین حالا مورد نظر خود را انتخاب کنید تا با یک انگشتر فانتزی طلادر همه مجالس و میهمانی‌ها بدرخشید.

سوالات متداول:

انگشتر فانتزی طلا چه نوع انگشتری می باشد؟
S ChevronDown 18 N

انگشتر فانتزی طلا، انگشترهایی که با الهام از طبیعت طراحی می‌شوند و یا انگشترهایی که دارای نگین‌های جواهر رنگی و جذاب هستند نیز در این دسته قرار می‌گیرند. انگشترهای فانتزی اغلب طرح‌های مدرن و همه پسندی دارند

خرید انواع انگشتر فانتزی طلا از سایت زر چگونه است؟
S ChevronDown 18 N

شما برای خرید انگشتر فانتزی طلا می توانید مدل دلخواه خود را از قسمت انگشتر طلا زنانه انتخاب کرده و آن را به صورت آنلاین ثبت سفارش نموده و یا می توانید با مراجعه حضوری به شرکت مدل خود را سفارش دهید. در هر زمان مشاوران ما در سایت زر آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

آیا می توانیم انگشتر فانتزی مد نظر خود را سفارش دهیم؟
S ChevronDown 18 N

بله، شما می توانید در هنگام ثبت سفارش مدل خود را مطابق با بودجه خود سفارش دهید و یا با تماس با مشاوران ما و یا ثبت سفارش رنگ طلا نوع نگین خود را تغییر دهید.

آیا امکان ساخت انگشتر فانتزی طلا با ایده و یا عکس ما وجود دارد؟
S ChevronDown 18 N

در پاسخ به این سوال بدانید سایت زر قابلیت ساخت هرگونه ایده طلا و جواهر شما را دارد. کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۸:۴۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد