محمد قربانی گفت : به منظور برنامه های توسعه محصول و ضرورت آماده سازی و تجهیز خط تولید محصول جدید SP100 با استاندارد های روز صنعت خودروسازی درشرکت سایپا، خط برلیانس سایپا به شرکت پارس خودرو منتقل شده و خط SP100 جایگزین آن خواهد شد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا افزود : با تمرکز در مدیریت زنجیره تامین و تولید همه محصولات برلیانس در پارس خودروشاهد ارتقای بیشتر شاخص های کمی و کیفی و در نهایت افزایش رضایت مندی مشتریان وفادار گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود که همواره از عرضه این محصولات استقبال چشمگیری داشته اند.
وی افزود : محصول جدید SP100 از پلت فرم های کاملا ایرانی و جدید سایپاست که استقرار خطوط تولید آن از اوایل سال 96 آغاز خواهد شد.
قربانی تاکید کرد: تولید آزمایشی این محصول در نیمه دوم سال آتی آغاز و متعاقبا" تولید انبوه آن شروع خواهد شد.
وی تصریح کرد: تجمیع خطوط تولید محصولات برلیانس در شرکت پارس خودرو از سیاست های کلی مدیریت ارشد گروه سایپاست که در راستای تامین ارزش افزوده و ارتقای کیفیت محصولات اتخاذ و اجرایی شده است.
عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا هم گفت: یکی از مهم ترین مزایای کارت خدمات طلایی سایپا دیزل تداوم خدمات آن است که حتی پس از پایان گارانتی محصول نیز روند ارائه خدمات ادامه مییابد.
بنابر گزارش سایپا نیوز؛ محمد حسین مهدی افزود : در حاشیه تحویل نخستین سری از کامیون های ولوو در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در شرکت سایپا دیزل انجام شد از کارت خدمات طلائی سایپادیزل نیز رونمایی شد که این کارت خدمات ویژه ای را به دارندگان خودروها ارائه می کند.
وی افزود: شرکت خدمات فنی رنا در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر مشتریان، خدمات متنوع و همه جانبه ای را در قالب کارت خدمات طلائی ارائه نموده است تا بتوان مجموعه ای از نیاز های فنی و خدماتی مشتریان را برآورده کند.
مهدی گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش رضایت مشتری، ارائه خدمات متنوع و سهولت دریافت خدمات برای دارندگان این کارت است و به تمامی متقاضیان طرح نوسازی ناوگان فرسوده که بیش از 2300 نفر در شرکت سایپا دیزل ثبت نام کرده اند و همچنین سایر متقاضیان محصولات سایپا دیزل با تائید این شرکت، کارت طلایی خدمات پس از فروش تا ارزش 150 میلیون ریال اهدا می شود.
وی افزود: یکی از مهم ترین مزایای این کارت تداوم خدمات آن است که حتی پس از پایان گارانتی محصول نیز روند ارائه خدمات ادامه مییابد.
قائم مقام مدیر عامل رنا تصریح کرد: دارندگان کارت طلائی می توانند از خدماتی مانند تعویض رایگان روانکارها و فیلترجات در دوران گارانتی بدون محدودیت کیلومتری و زمانی، تداوم خدمات کارت طلایی حتی در صورت خارج شدن خودرو از شرایط گارانتی، آرامش ذهنی و آسودگی خاطر از هزینه های تعویض روانکارها و فیلترجات، استاندارد بودن اقلام مصرفی در سرویس ها و پوشش هزینه های تعویض روانکارها و فیلترجات در شبکه گسترده نمایندگی های خدماتی شرکت خدمات فنی رنا بهره مند شوند.
وی ادامه داد: علاوه بر امکانات فوق، نوآوری و اطمینان در خدمت رسانی مناسب و رفع تمامی نیازمندی های مشتریان، خدمات مرتبط با فروش خودرو و استفاده از تسهیلات خاص، برای دارندگان کارت های خدمات طلائی سایپا دیزل در برنامه است که در آینده به خدمات این کارت اضافه خواهد شد.