سهم 30 درصدی سیتروئن در بازار ایران

سهم 30 درصدی سیتروئن در بازار ایران
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت سیتروئن گفت: همکاری دو شرکت سایپا و سیتروئن می‌تواند علاوه‌بر تامین نیاز داخلی، در بازارهای منطقه‌ای نیز پاسخگوی نیاز کشورهای هدف در منطقه باشد.

لیندا جکسون، مدیرعامل شرکت سیتروئن فرانسه در راس هیاتی ازسایپابازدید کرد و در نشستی با مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به تبادل‌نظر در خصوص همکاری‌های مشترک پرداخت. در این جلسه مشترک، مهدی جمالی تصریح کرد: قطعا بخشی از همکاری ما با سیتروئن معطوف به تولید خودرو با قیمت مناسب اقتصادی است و تولید خودروی اقتصادی می‌تواند فرصت خوبی برای هر دو شرکت فراهم کند.

جمالی تاکید کرد: قطعا در همکاری مشترک صرفا بازار داخلی مدنظر نیست و بازار کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه، الجزایر و لبنان نیز مدنظر است و در تولید مشترک خودرو اقتصادی می‌توانیم از این بازار به صورت مشترک بهره‌برداری کنیم. لیندا جکسون، مدیرعامل شرکت سیتروئن هم در این جلسه ضمن ابراز علاقه‌مندی به همکاری با گروه سایپا گفت: قطعا در همکاری مشترک بین دو شرکت می‌خواهیم که تولید محصولات متنوعی را تجربه کنیم و در این زمینه با هم رو به جلو حرکت می‌کنیم. وی افزود: در واقع استراتژی سیتروئن هم تلاش و تولید روی سبد متنوع محصول است و هدف‌مان تولید خودرو در کلاس‌های مختلف و در قالب همکاری مشترک با سایپا است و سیتروئن با همکاری سایپا می‌تواند این کار را انجام دهد. جکسون تصریح کرد: هدف‌گذاری سیتروئن تا سال 2021 دستیابی 30 درصدی سهم بازار ایران است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱:۵۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد