معرفی 16 حلقه ازدواج افراد مشهور در جهان به همراه عکس آنها

معرفی 16 حلقه ازدواج افراد مشهور در جهان به همراه عکس آنها
گلچینی از 16 حلقه ازدواج افراد مشهور و زیبا از سراسر جهان را گردآوری کرده ایم به همراه عکس و تصویر آنها پس با ما در سایت زر همراه باشید و لیست را ببینید

همان‌طور که می‌دانید حلقه ازدواج افراد مشهور از گذشته تا به امروز جذابیت دو چندانی دارد و بسیار پرطرف‌دارند. حلقه ازدواج افراد مشهور چه الماس‌های رنگی باشند و چه ساخته شده از پلاتین و طلا، تاریخ داستان‌های جذابی را درمورد آن‌ها روایت می‌کند.

حلقه ازدواج افراد مشهور

آن‌هایی که متعلق به پادشاهان سابق و کنونی، بازیگران زن برنده جوایز، مدل‌ها و فرشته‌های ویکتوریا سکرت هستند. از میراث خانوادگی گرفته تا طرح‌های سفارشی، همگی در صدر فهرست حلقه ازدواج افراد مشهور هستند که باید طراحی آنها را زیر نظر داشت. با ما تا انتها همراه باشید تا متوجه شوید کدام افراد مشهور سبک حلقه نامزدی مورد علاقه‌ی شما را داشته است. 

در اینجا لیستی از نام حلقه ازدواج افراد مشهور در این مقاله به آنها می‌پردازیم می‌آوریم و سپس به بررسی هر یک را تشریح می‌کنیم:

  1. پریسیلا پریسلی
  2. الیزابت بووز لیون
  3. جسیکا سیمپسون
  4. رایان رینولدز و بلیک لایولی
  5. ژاکلین لی بوویه
  6. گریس کلی
  7. ژاکلین کندی اوناسیس
  8. مرلین مونرو
  9. انگشتر ملکه الیزابت دوم از شاهزاده فیلیپ
  10. گریس کلی
  11. پرنسس دایانا و کیت میدلتون
  12. آدری هپبورن
  13. میا فارو
  14. الیزابت تیلور
  15. مگان مارکل
  16. ملکه ویکتوریا

​حلقه ازدواج پریسیلا پریسلی (Priscilla Presley)

حلقه ازدواج افراد مشهور-  پریسیلا پریسلی

اولین حلقه ازدواج افراد مشهوردر لیست ما، یکی از عجیب‌ترین حلقه ازدواج افراد مشهور متعلق به پریسیلا پریسلی بود که توسط خود پادشاه، الویس پریسلی از اعضای خانواده سلطنتی راک‌اند رول به او داده شد.

الویس پریسلی افسانه ای به عنوان "پادشاه" صحنه موسیقی شناخته می شد که به طور طبیعی پریسیلا پریسلی را ملکه خود کرد. این زوج مشهور تعریف حق التدریس صنعت موسیقی بودند و سبک زندگی ای داشتند که اکثر مردم فقط رویای آن را می بینند. با وجود یک رابطه پر فراز و نشیب پر از فراز و نشیب، داستان عشق قابل توجه آنها هنوز هم در افسانه است. حلقه متشکل از یک الماس آبی ۳. ۵ قیراطی بود که ۲۱ سنگ زینتی کوچک‌تر الماس آبی را احاطه کرده بود.

​حلقه ازدواج الیزابت بووز لیون

الیزابت بووز لیون (مادر متوفی ملکه الیزابت امروزی) هرگز نمی‌خواست ازدواج کند. شاهزاده آلبرت سه بار به او پیشنهاد ازدواج داد و دو بار رد شد زیرا او می‌ترسید که بعد از ازدواج آزاد نباشد و نتواند به راحتی فکر کند، حرف بزند و آن‌طور که احساس می‌کند عمل کند. اما در سال ۱۹۲۳، پادشاه پیگیر توانست حلقه‌ی نامزدی را به دستان ملکه بیندازد. او یک حلقه نامزدی با الماس و یاقوت کبود بیضی شکل زرق‌وبرق دار دریافت کرد و در لیست حلقه ازدواج افراد مشهور قرار گرفت. الیزابت تحصیلات عالی داشت، دارای فصاحت بود و توانست محبت خالصانه مردم را به دست آورد. وقتی در طول جنگ می‌خواستند ملکه را با فرزندانش به کانادا ببرند، او گفت: «بچه‌ها بدون من انگلیس را ترک نمی‌کنند. من بدون شاه نمی‌روم و او هرگز کشورش را ترک نخواهد کرد!»

​حلقه ازدواج جسیکا سیمپسون

حلقه ازدواج افراد مشهور-  جسیکا سیمپسون

حلقه‌ی ازدواج جسیکا سیمپسون و نیک لاچی ظاهر خیره‌کننده‌ای داشت و خود را در لیست حلقه ازدواج افراد مشهور ما قرار داده است. وزن حلقه نزدیک به ۴ قیراط بود. انگشتر طلای سفید جسیکا با استفاده از سه سنگ محبوب طراحی شده بود که این سه سنگ نمادی از گذشته، حال و آینده بود. متأسفانه برای این زوج، حلقه تنها چیزی بود بین آن‌ها که آینده داشت.

حلقه ازدواج رایان رینولدز و بلیک لایولی

یکی دیگر از حلقه ازدواج افراد مشهور که موردتوجه بسیاری قرار گرفت مربوط به لایولی بود که همسرش، رایان رینولدز با یک حلقه نامزدی الماس صورتی روشن ۱۲ قیراطی از طلای رزگلد به ارزش ۲ میلیون دلار از بلیک لایولی خواستگاری کرد. از زیبایی و جذابیت این حلقه هرچه بگوییم کم است.

حلقه ازدواج ژاکلین لی بوویه

ژاکلین لی بوویه شیک، باکلاس و جاودانه با جان اف کندی در یک مهمانی شام در واشنگتن دی سی ملاقات کرد، زمانی که او به‌عنوان عکاس یا روزنامه‌نویس برای واشنگتن هرالد کار می‌کرد. به نقل از جان که فوراً مات و مبهوت ژاکلین شده بود، گفت: "من هرگز کسی را مانند او ندیده‌ام". این زوج به مدت ۲ سال به معاشرت ادامه دادند تا اینکه کندی همسر آینده‌ی خود را با یک حلقه‌ی خیره‌کننده زمرد ۲. ۸۴ قیراطی و الماس ۲. ۸۷ قیراطی سورپرایز کرد و یکی از زیباترین حلقه ازدواج افراد مشهور متعلق به این زوج می باشد. آن‌ها در طول زندگی مشترکی که داشتند صاحب دو فرزند شدند.

حلقه ازدواج گریس کلی (Grace Kelly)

حلقه ازدواج افراد مشهور-  گریس کلی

گریس کلی، ستاره زیبای آمریکایی، برای اولین بار با شاهزاده رینیر سوم موناکو، هنگام فیلم‌برداری فیلمی از هیچکاک در سال ۱۹۵۵، ملاقات داشت. مدت کوتاهی پس از یک خواستگاری ناموفق، شاهزاده شکست خورده از ستاره ۲۸ ساله هالیوود خواستگاری کرد. او یک حلقه افسانه‌ای کارتیه را به همسر آینده‌اش داد که آن حلقه‌ی زیبا دارای یک الماس ۱۰. ۴۸ قیراط تزئین شده بود و دو الماس درخشان دیگر در کنار آن قرار داشت. حلقه نامزدی او ۴ میلیون و ۶۰ هزار دلار قیمت داشت و یکی دیگر از حلقه ازدواج افراد مشهور متعلق به این زوج است که به مدت ۲۶ سال زندگی کردند و سه فرزند مشترک داشتند.

حلقه ازدواج ژاکلین کندی (Jacqueline Kennedy)

حلقه ازدواج افراد مشهور-   ژاکلین کندی

ژاکلین کندی یکی از محبوب ترین بانوان اول آمریکاست. یکی دیگر از مدل حلقه ازدواج افراد مشهور متعلق به ژاکلین کندی است. این انگشتر واقعاً در نوع خود بی‌نظیر بود. این حلقه‌ی زیبا و خیره‌کننده شامل یک حلقه طلای زرد فوق‌العاده که دارای یک الماس ۲. ۸۸ قیراطی و یک زمرد با وزن ۲. ۸۴ است. ارزش تخمینی حلقه اکنون ۱. ۳۹ میلیون دلار است. پس از ازدواج او و جان، جکی تغییراتی در حلقه ایجاد کرد و الماس‌های برش گرد و مارکیزی را به وزن تقریبی 2.12 قیراط اضافه کرد.

حلقه ازدواج مرلین مونرو

منطقی است که حلقه نامزدی مرلین به اندازه‌ی شخصیتش نمادین باشد و مرلین مونرو هم یکی از افراد لیست حلقه ازدواج افراد مشهور باشد. حلقه‌ی ساده و ظریف که توسط نامزد جودی ماجیو به بازیگر فقید هدیه شده است، متشکل از ۳۵ الماس تراش خورده است. این انگشتر در سال ۱۹۹۹ به قیمت ۷۷۲۵۰۰ دلار به حراج گذاشته شد.

انگشتر ملکه الیزابت دوم از شاهزاده فیلیپ

حلقه ملکه الیزابت دوم یکی دیگر از زیباترین حلقه ازدواج افراد مشهور است که شامل یک رینگ پلاتینی است که روی حلقه یک الماس ۳ قیراطی و پنج الماس کوچک‌تر در هر قرار گرفته است. انگشتری که شاهزاده فیلیپ در سال ۱۹۴۷ به پرنسس الیزابت هدیه کرد، مظهر ظرافت و شکوهی است که به‌عنوان یکی از پرکاربردترین جواهرات ملکه استفاده می‌شود.

حلقه ازدواج گریس کلی

ازدواج گریس کلی و شاهزاده رینیر سوم از موناکو به‌عنوان "بزرگ‌ترین عروسی قرن" در نظر گرفته شد. اما عروسی تنها چیزی نبود که مردم می‌خواستند ببینند. حلقه نامزدی کلی دارای یک الماس زمرد باورنکردنی ۱۰. ۴۷ قیراطی بود. گزارش شده است که شاهزاده در ابتدا با یک حلقه بسیار ساده‌تر خواستگاری کرد، اما به سرعت حلقه عروس آینده‌اش را نشان داد و حلقه ازدواج آنها نیز در لیست لقه ازدواج افراد مشهور قرار گرفت.

حلقه ازدواج پرنسس دایانا و کیت میدلتون (Princess Diana & Kate Middleton)

حلقه ازدواج افراد مشهور-  پرنسس دایانا و کیت میدلتون

حلقه نامزدی بیضی شکل و یاقوت کبود پرنسس دایانا که اکنون متعلق به کیت می‌دلتون است به راحتی یکی از نمادین‌ترین جواهرات تاریخ و همچنین از زیباترین مدل حلقه ازدواج افراد مشهور در لیست ما است. یاقوت کبود ۱۲ قیراطی که دارای ۱۴ الماس اطراف یاقوت است. پس از مرگ دایانا در سال ۱۹۹۷، این انگشتر به شاهزاده ویلئام داده شد و او در سال ۲۰۱۰ با آن از می‌دلتون خواستگاری کرد. حلقه‌های زیادی با الهام از طراحی حلقه‌ی دایانا وجود داشته است.

حلقه ازدواج آدری هپبورن

آدری هپبورن در سال ۱۹۵۴ در حالی که در سوئیس تعطیلات خود را می‌گذراند، با مل فرر نامزد کرد. گویا ازدواجشان به اندازه کافی رمانتیک نبود و در نتیجه فرر نه یک، بلکه با سه حلقه، عروس آینده‌اش را شگفت‌زده کرد. اولی یک حلقه با الماس طلای سفید بود که به دنبال آن یک رینگ رزگلد داشت و سومی از طلای زرد بود. فکر همسرش این بود که هپبورن می‌تواند هرکدام از حلقه‌ها را با رنگ لباس‌هایش ست کند.

حلقه ازدواج میا فارو

یکی دیگر از زیباترین حلقه ازدواج افراد مشهور برای میا فارو است. می‌ا فارو در ژوئن ۱۹۶۶ یک حلقه نامزدی خیره‌کننده با الماس گلابی شکل ۹ قیراطی از فرانک سیناترا دریافت کرد. ازدواج آن‌ها تنها ۲ سال به طول انجامید، اما این حلقه به دلیل طراحی منحصربه‌فردی که داشت از دید مردم دنیا هرگز فراموش نخواهد شد.

حلقه ازدواج الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor)

حلقه ازدواج افراد مشهور-  الیزابت تیلور

الیزابت تیلور هشت بار ازدواج کرد و جواهرات باشکوهی در طول این ازدواج‌ها جمع‌آوری کرد. از بین تمام حلقه‌های نامزدی او، حلقه ریچارد بزرگ‌تر است. او یک حلقه با الماس ۳۳ قیراطی به او داد که اغلب به‌عنوان الماس کروپ یا الماس الیزابت تیلور شناخته می‌شود توسط بازیگر ریچارد برتون به تیلور داده شد و حلقه ازدواج آنها نیز در لیست حلقه ازدواج افراد مشهور قرار گرفت. در مورد ارزش فعلی آن سؤال‌های زیادی وجود دارد، اگرچه تخمین زده می‌شود که حدود ۹۲۵۰۰۰۰ دلار باشد! تیلور وابستگی نزدیکی به الماس پیدا کرد و اغلب با پوشیدن آن در ملاء عام و فیلم‌هایش ظاهر می‌شد. حتی در یکی از اپیزود‌های سیمپسون هم نمایش داده شد.

حلقه ازدواج مگان مارکل

شاهزاده هری و بازیگر زن مگان مارکل در یکی از رویداد‌های مورد بحث دهه اخیر ازدواج کردند. اما قبل از مراسم تلویزیونی، هری با حلقه‌ای که به همان اندازه احساساتی و خیره‌کننده است، از مارکل خواستگاری کرد. این انگشتر که در لیست حلقه ازدواج افراد مشهور می باشد، دارای الماس برش کوسن ۳ قیراطی است که از بوتسوانا تهیه شده است، جایی که این زوج خاطره‌ی مشترکی را با هم داشتند. علاوه بر این، الماس مرکزی با دو سنگ کوچک‌تر که متعلق به مجموعه خصوصی لیدی دیانا است، مرزبندی شده است.

حلقه ازدواج ملکه ویکتوریا (Queen Elizabeth)

حلقه ازدواج افراد مشهور-  ملکه ویکتوریا

ویکتوریا از آلبرت خواستگاری کرد (طبق عادت یک ملکه) و در فوریه ۱۸۴۰، عروسی سلطنتی برگزار شد. او لباس سفید، تاج گل و چادری به طول پنج متر را برای این مراسم انتخاب کرد. شاهزاده او را با حلقه نامزدی مارپیچ منحصربه‌فردی که با زمرد بزرگ، یاقوت و الماس برجسته شده بود، شگفت‌زده کرد. ازدواج آن‌ها ایدئال، چشم‌پوشی از تقلب، نزاع و شایعات رسوایی تلقی می‌شد. او را فرشته و معنای زندگی خود خواند. آن‌ها به‌شدت عاشق بودند و ۹ فرزند داشتند!

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا مطالعه فرمودید مقاله‌ی امروز ما درمورد حلقه ازدواج افراد مشهور بود. ما سعی کردیم تا لیستی از زیباترین حلقه‌ها در طول تاریخ از گذشته تا به امروز را که مربوط به پادشاهان، بازیگران هالیوود و افراد معروف دیگر را برای شما بیاوریم. ممنون از اینکه تا انتهای مقاله‌ی حلقه ازدواج افراد مشهور با ما همراه بودید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۸:۳۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد