معرفی 7 نگین از بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها + خواص | زر

معرفی 7 نگین از بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها + خواص | زر
بهترین سنگ انگشتر برای خانم ها کدام است و چه خواصی دارد؟ در این مقاله میگوییم چگونه سنگ خاص و مورد علاقه خود را باتوجه به قیمت و خواص آن انتخاب نمایید

بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها می‌تواند از هر نگینی انتخاب شود. انگشترهای جواهرنشان و نگین‌دار در میان بانوان، از اهمیت و ارزش خاصی برخوردار هستند. البته گاهی اوقات برخی از افراد به یک نگین خاص علاقه دارند و یا گاها با دانستن اثرات و خواص آن، تمایل به استفاده از آن نگین دارند. سنگ‌ها و نگین‌های انگشتری مرد و زن نمی‌شناسند و محدودیتی در استفاده از آنان نیست. اما برخی از سنگ‌ها نسبت به سایرین بیشتر مورد توجه بوده و استفاده می‌شوند.

بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها

بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها

بدون شک شما هم در میان طلا و اکسسوری‌های مختلف و جذاب، پشت ویترین‌ها محو تماشای نگین‌های رنگارنگ می‌شوید. ترکیب جادویی آلیاژ طلا با سنگ‌های قیمتی، در هر حالتی جلب توجه می‌کند. در حالت کلی از نگین‌های متفاوت و بسیار زیبایی برای نگین انگشتر بانوان استفاده می‌شود. سنگ‌های برلیان، الماس، عقیق، فیروزه، زمرد، یاقوت کبود، یاقوت قرمز و غیره از جمله سنگ‌های بسیار پرکاربرد و پرطرف‌دار هستند. بهترین نگین انگشتر برای خانم‌ها با درنظرگرفتن خواص هر کدام از این سنگ‌ها تعیین می‌شود. ما در ادامه بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. 

بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها

انگشتر برلیان زنانه

اگر بگویم انتخاب سنگ انگشتر برای بانوان آسان است، بدون شک عده‌ای با من مخالفت خواهند کرد. سلیقه‌ها در این حوزه متفاوت است و البته کم نیستند افراد سخت‌پسندی که راضی کردن آنها آسان نخواهد بود. در این بین انگشتر برلیان زنانه و در حالت کلی نگین الماس با برش برلیان، در تمام دوره‌ها موردتوجه بوده است. بشخصه بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها را الماس و بطور خاص برلیان می‌دانم. همان‌طور که می‌دانید الماس در میان سنگ‌ها و جواهرات، بسیار با ارزش و گران‌قیمت است و برش‌های گوناگونی دارد.

انگشتر نشان و نامزدی برلیان طلا

تراش برلیان یکی از تراش‌های الماس است که زیبایی و درخشش این سنگ گران‌بها را صد چندان می‌کند. انگشتر برلیان زنانه هدیه‌ای خاص برای بانوان محسوب می‌شود و البته به‌شدت مورد انتخاب افراد سخت‌پسند نیز قرار می‌گیرد. همچنین بد نیست بدانید که سنگ الماس با تراش برلیان، قادر است احساسات شیطانی و منفی را از شما دور کرده و در درمان اضطراب، بدخلقی و عصبانیت مؤثر باشد. در نهایت باید گفت که سنگ الماس به شما کمک می‌کند که به صلح درونی و آرامشی انکارناپذیر دست پیدا کنید و درست به همین دلایل است که به‌عنوان بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها انتخاب می‌شود. البته الماس در فرهنگ‌ها و در میان ملت‌های مختلف معانی متعددی دارد اما درکل سنگی گران‌بها، خوش‌یمن و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود.

انگشتر الماس زنانه

همان‌طور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها از دیدگاه بسیاری از افراد، سنگ الماس است. سنگ الماس علاوه بر اینکه چشمگیر  و بی‌‌نظیر است، خواص بسیار زیادی نیز دارد. سیاره حاکم بر سنگ الماس زهره است و نشان از زیبایی و جذابیت دارد. سنگ الماس را بیشتر برای افرادی توصیه می‌کنند که در حوزه هنر و سرگرمی فعال هستند. این سنگ به‌راحتی می‌تواند برای افراد ثروت و خوشبختی به همراه داشته باشد و شیطان را از زندگی آنها دور کند. نکته جالب اینجاست که شما بعد از ۷ روز که انگشتر الماس خود را پوشیدید، به‌راحتی تجربه‌های خوب و مثبتی را در زندگی خود خواهید داشت. همین خواص مثبت الماس توانسته آن را به سنگی بسیار محبوب تبدیل کند.

انگشتر الماس زنانه

این زیبای باشکوه و پر طمطراق، به‌راحتی می‌تواند خلاقیت ذهن افراد هنرمند را به آنها بازگرداند. اگر انتخاب شما سنگ الماس است باید بدانید که این سنگ بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها محسوب می‌شود. از نشانه‌های سنگ الماس اصل می‌توان به رنگ نداشتن و بدون ترک خوردگی و لکه بودن آن اشاره کرد. وزن ایده آل برای یک قطعه الماس حدود نیم تا یک نیم قیراط است. در نهایت اگر از آن دسته از افراد هستید که در بیشتر ساعات روز به‌شدت به فکر فرو می‌روید، ما استفاده از این جواهر بی‌نظیر را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین انگشتر الماس زنانه با هر برشی، هدیه‌ای جذاب و انتخابی مناسب برای انگشتر نامزدی و یا نشان محسوب می‌شود.

انگشتر عقیق زنانه

یکی دیگر از سنگ‌هایی که آن را به‌عنوان بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها در نظر گرفته‌اند، سنگ عقیق است. عقیق سنگی که آن را به‌عنوان نماد پشتیبانی و حامی بودن  و حمایتگری مورداستفاده قرار می‌دهند. یعنی درست زمانی که به پایداری و ثبات در زندگی خود نیاز دارید، سنگ عقیق به کمک شما می‌آید. زیبایی باور نکردنی این جواهر از گذشته‌های دور مورد تحسین و ستایش بوده است. سنگی بی‌رقیب، با کیفیت بالا، بی‌نظیر و رویایی که جنسی صادراتی و تجاری محسوب می‌شود. سنگ عقیق به‌واسطه توانایی، قدرت و پایداری شگفت‌انگیزی که دارد در رنگ‌های مختلفی مانند سیاه، خاکستری، سفید، بنفش، زرد، صورتی، قرمز و قهوه‌ای موجود است.

انگشتر عقیق زنانه طلا

سنگ عقیق نوعی کریستال است که حتی برای درمان بیماری‌ها نیز به‌شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگی که با ارتعاشات مستقیم زمین سروکار داشته و بسیاری از کلکسیونرها در حوزه طلا، جواهرات و سنگ‌های قیمتی، سنگ‌های عقیق بی‌نظیری دارند. سنگ عقیق می‌تواند سردرگمی و اضطراب شما را کاهش داده و به واسطه طبیعت از شما پشتیبانی کند. عقیق به شما کمک می‌کند تا خود را همان گونه که هستید پذیرفته و دوست داشته باشید. اگر آشفته بودید و احساس عدم آرامش داشتید به شما توصیه می‌کنیم حتما از انگشتر عقیق زنانه استفاده کنید. این سنگ که بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها محسوب می‌شود، به شما شجاعت، اعتبار، شکیبایی، ثبات و اعتماد به نفس می‌بخشد.

انگشتر فیروزه زنانه

یکی دیگر از جواهرات پرطرف‌دار سنگ فیروزه است. سنگی آبی و یا سبز آبی رنگ که بسیار محبوب بوده و البته ارزش زیادی دارد. این سنگ بسیار قدیمی و پرطرف‌دار است و در طیف تیره تا روشن یافت می‌شود. سنگ فیروزه که از بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها محسوب می‌شود، همانند سنگ عقیق خواص گوناگون و بی نظیری دارد. طیف آبی و سبز رنگ فیروزه سبب شده که آن را به جواهری محبوب در میان افراد تبدیل کند. البته فیروزه اصل متعلق به شهر نیشابور است و رنگ آن آبی آسمانی یکدست و کمی مات است. رگه‌های سیاه رنگی که بر روی سنگ‌های فیروزه ایجاد شده‌اند به‌خوبی می‌توانند یک نشانه مثبت برای شناسایی سنگ فیروزه اصل باشند.

انگشتر فیروزه زنانه طلا

اگر شما سنگ فیروزه اصل نیشابور داشته باشید، در مقابل آفتاب به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و با استفاده از سوزن نمی‌توانید بر روی آن خطوط عمیق ایجاد کنید. فیروزه‌هایی که رگه‌های طلایی دارند از ارزش و قیمت بالاتری برخوردار هستند. سنگ فیروزه برای مدیتیشن و انرژی درمانی بسیار مفید است. این سنگ را بر گودی گلو در قالب گردنبند قرار داده و به فرد کمک می‌کنند تا با مشکلات و موانع خود مقابله کند. همچنین به‌عنوان بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها ، سبب افزایش انگیزه و تفکر در افراد شده و احساسات مثبت در افراد را افزایش می‌دهد. همچنین این سنگ را نماد صلح می‌دانند که انرژی‌های منفی خصوصاً چشم‌زخم را از شما دور می‌کند. سنگ فیروزه برای درمان ترس، بلایا و وحشت مؤثر بوده و به کسب‌وکار شما رونق می‌بخشد.

انگشتر زمرد زنانه

زمرد انتخاب برخی افراد خاص بوده و در دسته بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها قرار دارد. سنگ سبز زمرد بسیار گران‌بها است و در میان ادیان مختلف قداست زیادی دارد. در مذهب کاتولیک از  رنگ سبز زمرد به‌عنوان باارزش‌ترین رنگ مذهبی یاد می‌کنند. البته این سنگ به شما کمک می‌کند تا روح و جسم خود را جلا بخشیده و انرژی‌های منفی را از خود دور کنید. زمرد در درمان بیماری‌های جسمانی مفید است و البته به تعالی روح نیز کمک می‌کند. برای تشخیص زمرد اصل تنها کافی است که اشعه ماوراء بنفش را از آن عبور دهید.

انگشتر زمرد زنانه طلا

زمرد اصل اشعه ماورای بنفش را عبور نداده و نسبت به سنگ‌های تقلبی خود مات‌تر است. بد نیست بدانید که این سنگ به‌شدت ظریف و شکننده است و با کوچک‌ترین فشار و ضربه‌ای به‌راحتی ترک می‌خورد. به شما توصیه می‌کنیم که در زمان انجام کارهای روزمره انگشتر زمرد زنانه را از انگشت خود خارج کنید تا آسیبی متوجه آن نباشد. استفاده از این سنگ در انواع و اقسام اکسسوری‌های طلا و جواهرات، هدیه‌ای ارزشمند برای متولدین اردیبهشت ماه محسوب می‌شود. سنگی که از بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها بوده و انرژی شگفت‌انگیزی به شما می‌دهد تا افکار و نگرانی‌های خود را تخلیه کرده و مجدداً نیرو بگیرید. بهتر است انگشتر زمرد زنانه خود را در دست چپ بپوشید و به‌راحتی اجازه بدهید که این سنگ با ارزش، احساسات مثبت غالب در ذهن شما را در دست بگیرد.  

انگشتر یاقوت کبود زنانه

سنگ یاقوت کبود را سنگی باارزش و با اصالت می‌دانند که از کیفیت بالایی برخوردار است و مزیت‌های آن متعدد هستند.  این سنگ که به نوعی بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها محسوب می‌شود، عاشقان و طرف‌داران خاص خود را دارد و طیف‌های گوناگون رنگ آبی را نشان می‌دهد. نکته جالب اینجاست که ۲ سنگ یاقوت کبود هیچگاه شبیه یکدیگر نیستند. سنگ یاقوت کبود به‌راحتی می‌تواند ارتعاشات پرقدرت و مؤثری بر روی روان انسان ایجاد کند. احساسات منفی درونی را در گرفته و با آرامش جایگزین کند. همچنین این سنگ را برای از بین بردن طلسم‌های پیچیده و مهم استفاده می‌کنند. توصیه ما این است که هیچگاه از این سنگ خودسرانه برای اهداف جادویی استفاده نکنید.

 انگشتر یاقوت کبود زنانه طلا

سنگ یاقوت کبود که به انتخاب طرف‌داران پر و پا قرص خود بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها محسوب می‌شود، سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و به‌راحتی قدرت تشخیص دروغ از حقیقت را به شما خواهد داد. این سنگ به شما کمک خواهد کرد که از چالش‌ها و مصیبت‌های زندگی به سلامت عبور کرده و فریب افراد حقه‌باز اطراف خود را نخورید. به شما توصیه می‌کنیم اگر از این سنگ گران‌بها در اکسسوری‌های خود استفاده می‌کنید هیچگاه دروغ نگویید. جریاناتی که به واسطه این سنگ‌ها ایجاد می‌شوند سبب خواهد شد تا سرنوشت شما دستخوش تغییرات منفی و مخربی قرار گیرد. سنگ یاقوت کبود بسیار مستحکم است و دومین سنگ قیمتی و سخت دنیا محسوب می‌شود. بدی‌ها را از بین برده، چشم زخم را مرتفع می‌کند و بواسطه کنترل کردن انرژی کمک خواهد کرد تا نیروهای جادویی و جادوگری بر شما بی‌تأثیر باشند.

انگشتر یاقوت قرمز زنانه

نگینی پرطرف‌دار که به اعتقاد برخی بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها محسوب می‌شود. سنگی که در نگاه اول یادآور چغندر قرمز است! سنگ یاقوت سرخ به‌شدت قیمتی است و محبوبیت آن هم ردیف با زمرد و الماس است. نام دیگر آن روبی بوده و سلاطین بزرگ جهان از آن در انگشتر و تاج‌های خود استفاده می‌کردند. این سنگ در رنگ‌های زرشکی و قرمز وجود دارد و سنگی شفاف و نیمه شفاف محسوب می‌شود. نایاب‌ترین آن به رنگ خون کبوتر مشهور است که به‌شدت گران‌بها است. از این سنگ برای ایجاد شور و هیجان در زندگی استفاده می‌کنند. همچنین به تمرکز افراد کمک کرده و خرد آنها را ارتقا می‌بخشد.

انگشتر یاقوت قرمز زنانه

قدرت ذهن و از بین بردن گرفتاری‌های مادی و معنوی از دیگر خواص سنگ یاقوت قرمز است. برخی معتقدند اگر این سنگ را در چهار گوشه خانه و یا باغ قرار دهید، از طوفان‌های سخت، باد، باران و تگرگ شما را حفظ می‌کند. این جواهر زیبا به شما کمک می‌کند تا خواب‌هایی با تعبیرهای روشن و واقعی ببینید و شیاطین از ناخودآگاه شما دور باشند. به اعتقاد برخی از افراد اگر یاقوت قرمز را در خواب دیدید آن را به شانس و ورود ثروت به زندگی‌تان تعبیر کنید. سنگی که به‌راحتی شجاعت شما را افزایش داده و خشم را در وجودتان کنترل می‌کند. برخی معتقدند که بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها سنگ یاقوت قرمز است اما این سنگ قدرتی در اشخاص به وجود می‌آورد که اگر آن را به‌درستی اداره نکنند، سبب ایجاد افکار خودخواهانه و خشمی مهارنشدنی می‌شود. 

دنیای شگفت‌انگیز جواهرات

جواهرات و سنگ‌های قیمتی با هر نام و هر رنگی که باشند طرف‌داران خاص خود را دارند. البته ما در این مطلب سعی کردیم تا بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌هارا به شما معرفی کنیم. اما بد نیست بدانید که دنیای به این بزرگی با توجه به تنوع سلیقه‌ها، به این زیبایی خلق شده است.

مدل انگشتر زنانه طلا

بهترین نوع سنگ برای انگشتر و یا سایر اکسسوری‌ها باید با درنظر گرفتن سلیقه شخصی افراد انتخاب شود. البته گاهاً برخی از افراد صرف‌نظر از سلیقه شخصی با اهدافی مانند شفای جسمی و روحی و یا اعتلای زندگی مادی و معنوی خود، این سنگ‌ها را انتخاب می‌کنند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۶:۳۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد