هدیه روز مادر طلا: ایده های جذاب برای خرید هدیه طلا + لینک خرید

هدیه روز مادر طلا: ایده های جذاب برای خرید هدیه طلا + لینک خرید
هدیه روز مادر طلا و ایده هایی جذاب برای خرید کادو روز مادر محتوایی است که در این مقاله به آن پرداهته ایم. ما به شما گزینه هایی جهت خرید هدیه برای روز مادر می دهیم که در کنار زیبایی بی نظیر آن برای آنها سرمایه ای دلنشین نیز باشد.

هدیه روز مادر طلا و جواهر یکی از پرشکوه‌ترین هدایایی است که می‌توانید برای مادری که شبانه‌روز برای خوشبختی تو تلاش می‌کند، خریداری کنید یک جواهر جاودانه به مادرتان هدیه دهید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای وی بسازید.

عکس هدیه روز مادر طلا - زر

کشور ما سالروز تولد حضرت فاطمه که بیستم جمادی‌الثانی است به عنوان روز مادر گرامی داشته می‌شود.  در تقویم میلادی روز مادر 8 ماه می در نظر گرفته می‌شود ولی همان‌طور که می‌دانید تاریخ قمری مبنای تعیین روز مادر در ایران است. این روز برای بسیاری از افراد یک روز مهم و خاص است به طوری که از هفته‌ها قبل به فکر خرید هدیه‌ای مناسب برای مادران خود هستند.

در بین گزینه‌هایی که می‌توان برای هدیه روز مادر در نظر گرفت، طلا همیشه یک مورد جذاب است و بسیاری ترجیح می‌دهند با این هدیه مادی و گرانبها ذره‌ای از زحمات مادی و معنوی مادران خود را جبران کنند و قدردانی خود را ابراز نمایند. اگر شما هم برای خرید هدیه روز مادر طلا را در نظر دارید این مقاله مخصوص شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای هدیه طلا روز مادر

همان‌طور که پیش‌تر بیان شد طلا یکی از مواردی است که برای هدیه روز مادر بسیار مناسب است. اما برای هدیه دادن طلا در روز مادر نکاتی وجود دارد که دانستن آن‌ها شما را در انتخاب بهتر یاری می‌کند تا یک طلای با کیفیت و مطابق سلیقه او انتخاب کنید. اولین نکته آن است که بدانید مادر شما چه رنگ طلایی دوست دارد. طلای زرد، سفید یا رزگلد؟

راهنمای هدیه طلا روز مادر - خرید طلا روز مادر

طلای زرد بیشتر موردعلاقه خانم‌هایی است که به سبک کلاسیک علاقه دارند. از این گذشته طلای زرد محبوبیتی همیشگی بین خانم‌ها دارد. اگر مادر شما نیز به این رنگ از طلا علاقه دارد، بهتر است یک طلای زرد برای او هدیه بگیرید. طلای سفید و روزگلد ظاهری مدرن‌تر دارند و امروزه بسیاری از خانم‌ها با هر سن و سالی دوست دارند از زیورآلات ساخته شده با طلای سفید و یا رزگلد استفاده کنند.

 پس از انتخاب رنگ طلا، باید به این پرسش پاسخ دهید که مادر یا همسر شما چه سبک طلایی می پسندد؟ آیا طلایی با طراحی ساده و اصطلاحا سنگین دوست دارد و یا یک طلای مدرن و با طراحی شلوغ یا پر زرق و برق موردپسند اوست؟ این پرسش را علاوه بر در نظر گرفتن طلاهایی ک قبلا خریداری کرده، از روی سلیقه کلی کسی که می‌خواهید به او هدیه دهید نیز می‌توان فهمید. اگر فردی است که به تجملات و جزئیات اهمیت زیادی می‌دهد یک طلای نگین دار و یا با طراحی خاص برای او مناسب است و اگر ساده‌پسند است جواهراتی با طراحی ساده اما باشکوه برای هدیه بهتر به نظر می‌رسد.

خرید و قیمت پلاک طلا طرح مادر طلا و جواهر - سایت زر

نکته دیگر برای خرید هدیه روز مادر طلا این است که ببینید در بین زیورآلات مادر شما جای چه چیزی خالی است و به سراغ خرید آن بروید. البته باید توجه داشته باشید که این انتخاب با سلیقه و طلاهای مورد پسند او هماهنگی داشته باشد. به علاوه دانستن این که مادرتان به چه نوع زیورآلاتی بیشتر علاقه دارد و هر تعداد از آن داشته باشد، باز هم با هدیه گرفتن آن خوشحال خواهد شد، می‌تواند به انتخاب شما کمک کند.

خرید طلا برای روز مادر

در قسمت قبل نکاتی درباره هدیه روز مادر طلا بیان شد. در این قسمت به مواردی که هنگام خرید طلا باید به آن توجه کنید می‌پردازیم. مهم‌ترین نکته این است که خرید خود را از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی معتبر خریداری کنید تا طلای اصل و باکیفیت به مادر خود هدیه دهید. هم‌چنین هنگام خرید به مشخصات طلایی که می‌خرید از جمله عیار، رنگ، شناسنامه طلا و... توجه داشته باشید.

پلاک و آویز گردنبند طلا طرح روز مادر - سایت زر

لینک خرید پلاک طلا زنانه جواهر زمرد سبز و برلیان طرح گل مدل:npdf13308

اگر قصد خرید یک قطعه طلای خاص و به‌یادماندنی دارید می‌توانید به طلافروشی‌ها و گالری‌های آنلاین معتبری که می‌شناسید مراجعه کنید تا این سفارش ویژه را بسازند. به طور مثال شما می‌توانید یک طلای خاص سفارش دهید که به نشانه علاقه و احترام به مادر، چیزی روی آن حک شده باشد. هم‌چنین میتوانید از علایق مادر خود موردی را انتخاب کنید و ساخت آن را به صورت نمادین روی یک قطعه طلا سفارش دهید. به طور مثال اگر به گل و گیاه یا یک ساز موسیقی علاقه دارد می‌توانید گردنبندی شامل آن برای او هدیه بگیرید.

انگشتر طلا برای روز مادر

شاید بتوان گفت اولین زیورآلاتی که به عنوان هدیه روز مادر به ذهن می‌آید انگشتر طلا است. انگشترهای طلا در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تنوعی را ایجاد می‌کنند که می‌تواند پاسخ‌گوی هر سلیقه‌ای باشد. به همین دلیل انتخاب انگشتر برای هدیه روز مادر طلا یک انتخاب درست است. اگر قصد خرید یک انگشتر نگین‌دار دارید حتما در انتخاب نگین انگشتر دقت کنید تا علاوه بر زیبایی، از لحاظ نمادین و هم‌چنین خواصی که دارد، انگشتر درخور و جذابی باشد. برای این کار می‌توانید به علایق مادر خود توجه داشته باشید و نگینی که به آن مربوط است را انتخاب کنید. به طور مثال سنگ زمرد نشان جاودانگی است و یا سنگ فیروزه نماد پاکی و آرامش است. بنابراین انتخاب سنگ انگشتر نیز به اندازه مدل حلقه آن مهم است.

 پیشنهاد ما به شما خرید انگشتر فیروزه زنانه طلا زرد 18 عیار نگین برلیان مدل: rgf187 است. این انگشتر از طلای باکیفیت ساخته شده و سنگ فیروزه با خواص شگفت‌انگیز آن در وسط حلقه قرار گرفته است. سنگ برلیان با درخشندگی بی‌نظیر خود نیز کنار سنگ فیروزه زینت‌بخش این حلقه طلایی است.

اگر مادر شما به سنگ عقیق علاقه‌مند است، انتخاب یک انگشتر ب این سنگ نیز می‌تواند انتخابی بسیار عالی باشد. انگشتر عقیق زنانه با نگین الماس تراش برلیان مدل: rgf1362 پیشنهاد ما به شماست تا انگشتری باشکوه انتخاب کنید.

پلاک طلا برای روز مادر

پلاک یا آویز طلا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه روز مادر است. شما می‌توانید یک پلاک طلا با طراحی خاص سفارش دهید و  یا پلاکی با اسم او یا اول اسم او انتخاب کنید. هم‌چنین می‌توانید یک پلاک گوهرنشان که یکی از سنگ‌های قیمتی را با خود دارد انتخاب نمایید. برای سنگ پلاک را می‌توانید سنگ ماه تولد مادرتان یا یکی از سنگ‌های موردعلاقه او در نظر بگیرید. پلاک‌های دارای نگین‌های کوچک نیز انتخاب خیلی خوبی می‌توانند باشند. لازم است به اندازه پلاک و تطابق آن با سلیقه مخاطب هدیه باید توجه داشته باشید. اگر پلاک بزرگ را دوست دارد چنین پلاکی را انتخاب کنید و اگر پلاک‌های ظریف و کوچک را ترجیح می‌دهد به سراغ این پلاک‌ها بروید. اگر قصد دارید به همراه پلاک، زنجیر هم هدیه دهید، به طول و مدل زنجیر نیز توجه داشته باشید.

همان‌طور که گفته شد خرید یک پلاک طلا با طراحی خاص مربوط به مادر می‌تواند بسیار جذاب و دل‌نشین باشد. به همین جهت پلاک طلا با نگین آمیتیست و برلیان طرح قلب مادر و کودک مدل:npdf13105 برای کسانی که به تازگی مادر شده‌اند و برای هدیه به تمامی مادران یک انتخاب با محتوای نمادین و زیباست.

هم‌چنین پلاک طلا قلب مادر و جواهر نگین سیترین و آمیتیست و برلیان مدل:npdf13300 با دو سنگ گران‌بهایی که روی آن کار شده است، یک طراحی خاص برای پلاک طلا و تقدیم آن به عنوان هدیه روز مادر طلا است. برای دیدن مدل‌های بیشتر از سایر نمونه‌های آویز طلا مادر و کودک و پلاک طلا زنانه دیدن نمایید.

طلا برای روز مادر بخریم

در مقاله هدیه روز مادر طلا درباره خرید طلا برای روز مادر نکاتی مطرح شد. اما برای این که طلا برای روز مادر خریداری کنید علاوه بر نکات یاد شده لازم است به بودجه خود نیز توجه داشته باشید تا با خیال راحت طلایی مناسب تهیه و تقدیم کنید. اگر بودجه زیادی برای این کار در نظر نگرفته‌اید خرید زیورآلاتی که سنگ‌های قیمتی دارند شاید برای شما مناسب نباشد و بهتر است به سراغ سنگ‌های نیمه‌قیمتی کارشده روی طلا بروید. هم‌چنین بهتر است زیورآلاتی که طراحی خاص آن موجب بالا رفتن اجرت ساخت آن می‌شود را نیز در نظر نداشته باشید و طلایی ساده‌تر در عین زیبایی خریداری کنید. اگر هم برای خرید طلا محدودیتی ندارید، دست شما برای خرید انواع جواهرات باز است. با این همه باید گفت خرید طلا برای روز مادر کاری ارزشمند است و مادران نیز به این ارزش به خوبی واقف‌اند.

هدیه روز زن طلا

روز مادر، در اصل روز گرامیداشت مقام زن است و بسیاری از آقایان در این روز به همسران و مادران خود هدیه تقدیم می‌کنند. طلا نیز پای ثابت انتخاب بسیاری از مردان است و می‌کوشند به همین مناسبت هدیه‌ای درخور به همسر خود تقدیم کنند. در این مقاله نکاتی در خصوص خرید طلا به عنوان هدیه در این روز مطرح شد که توجه به آن‌ها شما را در خریدتان یاری می‌کند. به علاوه شما می‌توانید انواع مدل‌های انگشتر طلا زنانه، نیم‌ست طلا زنانه، گوشواره طلا زنانه و... را مشاهده کنید و هدیه مطلوب مدنظرتان را خریداری کنید.

سخن پایانی در مورد هدیه روز مادر از جنس طلا و جواهر

روز مادر که بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام مادر است برای بسیاری از افراد روز مهمی است و سعی می‌کنند در این روز  با تقدیم یک هدیه، احساس قدردانی خود را نشان دهند. برای هدیه روز مادر طلا یکی از بهترین‌هاست و همه ساله عده زیادی طلا را برای خرید انتخاب می‌کنند. با این وجود خرید طلا برای روز مادر کار ساده‌ای نیست و بهتر است هنگام خرید به نکاتی توجه داشت.

در این مقاله این نکات مهم به همراه مدل‌های بسیار جذابی برای هدیه روز مادر معرفی شدند. شما می‌توانید با توجه به مطالب مطرح‌شده زیورآلاتی مناسب و مطابق سلیقه مادرتان خریداری کنید. به علاوه مدل‌های معرفی‌شده همگی در گالری آنلاین طلا و جواهر زر موجود هستند و شما می‌توانید به راحتی مدل مدنظر خود را سفارش دهید. هم‌چنین اگر سفارشی خاص مدنظر شماست، مدل و جزئیات مدنظر خود را از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید تا سفارش شما بهترین کیفیت ساخته شود و یک هدیه به‌یادماندنی برای تقدیم به مادرتان داشته باشید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶:۴۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد