چشم نظر طلا | چرا مردم به طلا و جواهرات چشم نظر علاقه دارند؟

چشم نظر طلا | چرا مردم به طلا و جواهرات چشم نظر علاقه دارند؟
چشم نظر طلا یک انتخاب بی‌نظیر برای طرح زیورآلات است. همان‌طور که احتمالاً خودتان هم می‌دانید، چشم نظر یا چشم زخم یک باور مذهبی در بین مردم ایران است. این باور ریشه‌های عمیق تاریخی و اعتقادی در بین مردم ما دارد.

چشم نظر طلا یک انتخاب بی‌نظیر برای طرح زیورآلات است. همان‌طور که احتمالاً خودتان هم می‌دانید، چشم نظر یا چشم زخم یک باور مذهبی در بین مردم ایران است. این باور ریشه‌های عمیق تاریخی و اعتقادی در بین مردم ما دارد. چشم زخم از حسادت سرچشمه گرفته و می‌تواند برای فردی که مورد این نوع از تنفر قرار می‌گیرد، آسیب‌زا باشد.

عکس چشم نظر طلا - سایت زر

برای دفع کردن چشم نظر راه‌های متعددی وجود دارد. اگر شما حسادت آشکاری را از کسی ببینید و از بد نیت بودن آن شخص اطمینان داشته باشید، می‌توانید از آیاتی که برای دفع این حسادت وجود دارند، استفاده کنید؛‌ اما همه حسادت‌ها آشکار نیستند و همه افراد بد نیت، ذات پلید خود را آشکار نمی‌کنند. در این صورت راهی که میتوانید برای دفع بلا از آن استفاده کنید، چشم نظر است.

چشم نظر طلا سنگی با طرح چشم

حتماً سنگ‌هایی را با طرح چشم که معمولاً به رنگ آبی هستند و به نیت دفع چشم زخم خریداری می‌شوند، دیده‌اید. این سنگ و این طرح معروف‌ترین روش دفع بلای حسادت در میان ایرانیان است. همان‌طور که می‌دانید، برای هر محصولی نمونه‌های اصل و تقلبی وجود دارد. برای این سنگ‌ها هم نمونه‌های تقلبی بی‌تأثیر هستند؛ ‌اما نمونه‌های اصل که از سنگ‌های گفته‌شده در روایات یا احادیث در آن‌ها استفاده شده یا دعا خوانده هستند، به‌راحتی می‌توانند شما یا عزیزانتان را از چشم زخم دور نگه دارند.

عکس گردنبند چشم نظر طلا سنگی با طرح چشم - زر

برای چشم نظر طلا انتخاب‌های بسیاری پیش روی شماست. شما می‌توانید از همین طرح‌های رایج استفاده کنید. همین‌طور می‌توانید از سنگ‌های موجود در آیات و روایات برای تهیه محصول موردنظر خود به شکل‌های دستبند، گردنبند، پلاک یا انگشتر استفاده کرده و از دفع شدن بلای چشم زخم اطمینان داشته باشید. در ادامه بیشتر به بررسی این انتخاب‌ها می‌پردازیم.

امنیت خاطر به شکل گردنبند طلا طرح چشم نظر

انواع مدل گردنبند طلا طرح چشم نظر - زر

یکی از انتخاب‌هایی که برای چشم نظر طلا وجود دارد، محصولات گردنبند هستند. گردنبندهای طلا برای هر سن و هر جنسیتی مناسب بوده و در دو رنگ زرد یا سفید در دسترس قرار می‌گیرند. گردنبند چشم نظر یک انتخاب بی‌نظیر است؛ زیرا گردنبند یکی از زیورآلاتی بوده که کمتر احتمال گم‌ شدن دارد. این محصول نیازی به کنار گذاشتن مداوم ندارد؛ درنتیجه همواره همراه صاحب آن بوده و از او در برابر چشم نظر محافظت می‌کند.

گردنبند طلا طرح چشم نظر و گزینه‌های آن

برای گردنبند طلا چشم نظر شما می‌توانید از طرح چشم نظر که روی طلا حکاکی شده استفاده کنید. در انتخاب دیگر شما می‌توانید برای این طرح چشم نظر طلا، تزئین با جواهرات را در نظر بگیرید. در این حالت طرح چشم نظر با الماس تراش برلیان تزئین می‌شود که این حالت بهترین گزینه و بهترین انتخاب است.

همین‌طور شما می‌توانید از سنگی با نام سنگ حدید یا هماتیت که در روایات از آن به‌عنوان سنگی برای دفع بلای چشم زخم یاد شده در ساخت گردنبند طلا طرح چشم نظر استفاده کنید. این سنگ سفید رنگ است و در کنار طلای زرد بسیار می‌درخشد. هرچند استفاده از سنگ‌ها قیمت محصولات را بالاتر می‌برند و امکان افتادن و گم شدن سنگ نیز وجود دارد.

گردنبند طلا طرح چشم نظریک انتخاب خاص به‌عنوان چشم نظر طلا برای نوزاد پسر

عکس گردنبند طلا چشم نظر کادو پسرانه دخترانه

بسیاری از افراد شنیده‌اند که طلا برای مردان مناسب نیست؛ به همین دلیل نسبت به خرید طلای برای نوزاد پسر خود دو دل هستند. باید بگوییم طلا در مقدار کم، ضرری ندارد. شما می‌توانید برای نوزاد پسر خود از پلاک چشم نظر طلا استفاده کنید. می‌توانید پلاک را در زمانی که نوزاد شما در معرض دید دیگر افراد است، پلاک را به لباس او بیاویزید.

پلاک طلا زنانه محبوبیت زیادی نزد بانوان دارد. اگر خرید پلاک به شکل چشم نظر را برای نوزاد پسر خود انتخاب کرده‌اید یا قصد دارید این پلاک را به نوزاد پسری هدیه دهید، می‌توانید برای مادر او نیز یک پلاک خریداری کنید. این پلاک هم می‌تواند با طرح چشم نظر باشد.

منحصربه‌فردترین انتخاب چشم نظر طلا برای نوزاد دختر

دختران لطیف و دل‌نشین هستند و حتماً می‌دانید که طلا برای بانوان مفید است. می‌توانید برای نوزاد دختر خود گردنبند را به‌عنوان چشم نظر طلا انتخاب کنید. این گردنبند تماس زیادی با پوست نوزاد دارد و انرژی خوبی را به او منتقل می‌کند.

برای این گردنبند می‌توانید از سنگ چشم نظر یا طرح چشم نظر استفاده کنید. ازآنجایی‌که پوست نوزاد حساس است، بهتر است از یک طرح ساده استفاده کنید تا روی پوست نوزاد خراش ایجاد نشود. همین‌طور استفاده از سنگ می‌تواند برای گردن ظریف نوزاد سنگین باشد. هر چه طرح ظریف‌تر باشد، بیشتر مناسب نوزاد است.

دستبند چشم نظر طلا؛ انتخابی ویژه برای بانوان

بانوان به زیورآلات طلا علاقه بسیاری دارند. از بین همه این زیورآلات دستبند طلا زنانه محبوبیتی بیشتر از بقیه محصولات دارد. طرح‌های متنوعی برای دستبندهای زنانه وجود دارند که یک طرح عالی می‌تواند به شکل چشم نظر طلا باشد. در این صورت بانوان در کنار داشتن دستبندی زیبا، از بلایای ناشی از حسادت دور می‌مانند.

عکس دستبند چشم نظر طلا

زینت انگشتان با انگشتر طلا طرح چشم نظر

انگشتر همواره جلوه‌ای بی‌نظیر به انگشتان می‌دهد. به دلیل اینکه نگهداری از انگشتر کمی سخت است، شاید این محصول خواهان کمتری داشته باشد. طرح چشم نظر برای انگشتر به‌قدری زیبا، محبوب و دلنواز است که بر تمامی سختی‌های نگهداری از انگشتر ارجحیت پیدا می‌کند.

یک انگشتر طلا زنانه با طرح چشم نظر می‌تواند انتخابی خاص باشد. برای بانوانی که خاص پسند هستند و همیشه دوست دارند از زیورآلاتی متفاوت و متناسب استفاده کنند، تنوع در مدل‌های مختلف انگشترهای چشم نظر طلا نیاز بانوان شیک پسند را برطرف می‌کند.

پلاک طلا چشم نظر؛ یک انتخاب متناسب با چندین سلیقه

پلاک‌های طلا کاربردهای متفاوتی دارند. این پلاک‌ها می‌توانند یک هدیه مناسب برای هر سن، سلیقه و جنسیت باشند. حتی می‌توانند از وظیفه زیورآلاتی خود فراتر رفته و به‌عنوان یک انتخاب برای نگهداری از سرمایه دیده شوند. اگر پلاک چشم نظر طلا به‌عنوان یک هدیه دیده شود، این پیام را به هدیه گیرنده منتقل می‌کند که سلامت او و دور نگه‌داشتنش از بلایا برای هدیه دهنده اهمیت بالایی دارد.

ترندهای روز و زیورآلات طلا با طرح چشم نظر

عکس گوشواره چشم نظر طلا و نگین برلیان - زر

این روزها یکی از ترندهای جذاب در دنیای زیورآلات، محصولاتی با طرح چشم نظر است. دلیل این محبوبیت این است که این طرح در کنار سادگی و ظرافت، بسیار چشم‌نواز بوده و طیف گسترده‌ای دارد. نمونه‌های ساده‌تر آن از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند؛ ‌اما در کنار سادگی، زیبایی خاص خود را دارند.

نمونه‌های دیگر چشم نظر طلا که طرح‌های خاص‌تری دارند یا با جواهرات روی آن‌ها کار شده است، قیمت بالاتری دارند. حتی با کار شدن روی این مدل زیورآلات، این طرح همچنان جذاب و زیبا بوده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را از دست نمی‌دهد.

قیمت انواع زیورآلات چشم نظر

قیمت محصولات طرح چشم نظر طلا به عوامل بسیاری بستگی دارد. نوع محصول در درجه اول می‌تواند بر قیمت آن اثرگذار باشد. بعدازآن، مدلی که برای محصول مدنظر خود انتخاب می‌کنید، تأثیر بالایی روی قیمت آن دارد. در نهایت عیار طلای استفاده‌شده روی هزینه نهایی محصول اثر می‌گذارند.

تناسب این محصولات با انواع پوشش، بدلیجات یا سایر زیورآلات طلا یا نقره

یکی از محاسن زیورآلاتی با طرح چشم نظر، تناسب آن با سایر موارد است. چشم نظر طلا با هر مدل و هر طرحی که باشد، می‌تواند با هر لباسی استفاده شود؛ به‌عنوان‌مثال برخی گردنبندها فقط با لباس‌های یقه ‌باز زیبا می‌شوند و برخی دیگر بر روی یقه بسته لباس جلوه دارند؛ اما گردنبند با طرح چشم نظر با هر لباسی چشم‌نواز است.

این طرح به‌راحتی با سایر زیورآلات هماهنگی پیدا می‌کند؛‌ بنابراین برای ست کردن آن با سایر زیورآلات خود یا بدلیجاتی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، به مشکل بر نخواهید خورد. چه برای استفاده روزمره بخواهید از محصولاتی با طرح چشم نظر استفاده کنید، چه در مهمانی‌ها و مراسم قصد استفاده از آن‌ها را داشته باشید، این طرح انتخابی بی‌رقیب خواهد بود.

هدیه دادن زیورآلاتی با طرح چشم نظر

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، در فرهنگ کشور ما چشم زخم نمادی برای دوری از ضرر و آسیب است؛ ‌به همین دلیل هدیه دادن چشم نظر طلا به هر شکلی که باشد، این پیام را منتقل می‌کند که قصد دارید شخص مهمی در زندگی‌تان را از چشم زخم دور نگه دارید.

تنوع بسیار زیادی که برای مدل این محصولات طلا وجود دارد، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. محصولات با طرح چشم نظر می‌توانند برای همه نوع سلیقه در هر سن و جنسیتی مناسب باشند؛‌ بنابراین دیگر نگرانی درباره مناسب بودن هدیه خود نخواهید داشت.

بهترین‌ها، بهترین را انتخاب می‌کنند

عکس گردنبند طلا چشم نظر

بعد از تمام این صحبت‌ها و آشنایی با چشم نظر طلا، این سؤال مطرح می‌شود که چطور می‌توانیم یک محصول شیک و اصیل را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب خریداری کنیم؟ آیا فروشگاهی وجود دارد که ما با اطمینان از کیفیت کاری آن، محصولات موردنظر خود را سفارش دهیم؟

پیشنهاد ما به شما سایت زر است! این سایت با بهره‌گیری از مدل‌های به‌روز محصولاتی بسیار زیبا و چشم‌نواز را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب تولید می‌کند. این سایت که با آدرس اینترنتی zar.ir در دسترس است، امکانات بسیاری را برای مشتریان فراهم کرده است.

از امکانات فراهم‌شده در این سایت می‌توان به انتخاب مدل از بین مدل‌های موجود در سایت که تنوع بی‌رقیبی دارند، اشاره کرد. همین‌طور شما می‌توانید طرح دلخواه خود را سفارش دهید. بااینکه سفارش دادن مدل مدنظرتان باید بر اساس توان این مجموعه باشد؛ اما شما انتخاب زیادی در این زمینه دارید.

امکان دیگری که وجود دارد، انتخاب رنگ محصول چشم نظر طلا است. طرح‌های این سایت محدود به یک رنگ نمی‌شوند و در هر دو رنگ طلا زرد و طلا سفید امکان سفارش دادن آن‌ها وجود دارد. جواهر کاری با الماس تراش برلیان نیز یکی از انتخاب‌های پیش روی شماست.

باتوجه‌به وضعیت اقتصادی کشور خیلی از هم‌وطنان بودجه خاصی را برای خرید طلا در نظر می‌گیرند. سایت فروشگاه اینترنتی زر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند تغییراتی در وزن یا سایر ویژگی‌های محصول انتخابی خود ایجاد کرده و تغییرات زیادی را در قیمت نهایی محصول رقم بزنند.

هدیه ویژه از سایت زر برای آنان که به خاص بودن اهمیت می‌دهند

برای خاص پسندها و مشتریان عزیز سایت زر این امکان وجود دارد که بتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی روی محصول خریداری‌شده، حکاکی انجام بدهند. شما می‌توانید هر چه را که می‌خواهید، از نام گرفته تا تاریخ یا متنی کوتاه که ساخت خودتان باشد یا جایی دیده باشید و بر دلتان نشسته باشد، روی چشم نظر طلا خریداری‌شده حکاکی کنید. سایت زر برای این حکاکی هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۳:۵۸:۳۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد