معرفی جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه که از شما یک افسانه می‌سازد!

معرفی جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه که از شما یک افسانه می‌سازد!
جدیدترین مدل گردنبند طلا و جواهر سایت زر کدام مدل ها هستند. در این مقاله به معرفی انواه مدل گردنبند طلا زنانه پرداخته ایم و لینک خرید و قیمت مدل گردنبندهای موجود سایت زر را گذاشته ایم تا شما بهتر تصمیم بگیرید. این مقاله به روزرسانی میشود

می‌خواهید باجدیدترین مدل گردنبند طلا آشنا شوید؟ با من همراه باشید تا نمونه‌هایی را به شما معرفی کنم که مناسب شاهزادگان و شاهدختان است. اگر شما هم مثل من علاقه‌مند به داستان‌های افسانه‌ای یا اساطیری باشید، حتماً برایتان پیش آمده که در این داستان‌ها با سنگ‌هایی جادویی و خاص مواجه شده باشید که هرکدام قدرتی اعجاب‌انگیز داشتند. ممکن است با خود گمان کنید قدرت این سنگ‌ها فقط مربوط به همین داستان‌ها و افسانه‌ها می‌شود؛ ولی باید بگویم این فکر اشتباه است!

جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه - سایت زر

سنگ‌ها و جواهرات بخشی از طبیعت هستند؛ ‌به همین دلیل خواص و انرژی خاصی با خود به‌همراه دارند؛‌ پس خبر خوب این است که اگر شما هم از زیورآلاتی استفاده کنید که با سنگ‌های زینتی و جواهرات تزئین شده باشند، شاید نتوانید همانند قهرمانی افسانه‌ای از آن سنگ استفاده کنید؛‌ ولی قطعاً می‌توانید از خواص بی‌نظیر و انرژی خاص آن جواهر بهره‌مند شوید. در ادامه قصد دارم چند نمونه از بهترین‌هایی که دیدم و با دیدنشان شگفت‌زده شدم را به شما معرفی کنم. این نمونه‌ها، انتخاب‌هایی بی‌رقیب به‌عنوان گردنبند طلا زنانه هستند.

جواهر اسکیلیپوس و هدیه‌ای شکست‌ناپذیر برای زیور شما

جدیدترین مدل گردنبند طلا - سایت زر

تصمیم گرفتم معرفی جدیدترین مدل گردنبند طلا را با گردنبندهایی آغاز کنم که جواهر اصلی آن‌ها الماس است. الماس سخت‌ترین سنگ در جهان بوده و درجه سختی 9 را دارد. من نام اسکیلیپوس (Asclepius) را برای الماس انتخاب کرده‌ام. اسکیلیپوس نام یکی از خدایان یونانی بوده که به‌عنوان خدای پزشکی شناخته می‌شد.

در فرهنگ یونان باستان و در زمان قرون‌وسطا، الماس را سنگی شفابخش می‌شناختند. یونانیان معتقد بودند که این سنگ می‌تواند برای مواردی مانند از دست دادن حافظه، خستگی یا افسردگی درمان باشد. در زمان درد یا عفونت الماس را روی نقطه موردنظر قرار می‌دادند و تا حاصل شدن بهبود صبر می‌کردند.

امروز اما مردم تا این اندازه به معجزه‌آسایی یک سنگ باور ندارند و حق هم دارند! علم پیشرفت کرده و دیگر نیازی به باورهای خرافی قرون‌وسطا وجود ندارد؛ ولی سنگ‌های معدنی هنوز هم حاوی انرژی هستند و بر موارد بسیاری تأثیر می‌گذارند. استفاده از الماس در زیورآلات می‌تواند انرژی‌های منفی را از صاحب خود دور کرده و او را از کابوس و مشکلات خواب دور نگه دارد. همین‌طور انرژی مثبت الماس تا حدودی در تسکین درد مؤثر عمل می‌کند.

گردنبند تمام الماس برلیان مارکیز قلم خور طلا مدل nec2030

یکی از گردنبندهایی که برای مزین کردن آن از جواهر الماس به‌عنوان سنگ اصلی زینتی استفاده شده است، گردنبند تمام الماس برلیان مارکیز قلم خور طلا است. این گردنبند طراحی متقارنی داشته و به شکل مارکیز قلم خورده است. در بخش‌های قلم‌خورده آن از الماس‌های تراش برلیان استفاده شده که درخشش کار را بیشتر می‌کنند. طراحی ظاهری این گردنبند شبیه به خوشه‌ای انگور دیده می‌شود. این گردنبند الماس جواهر بسیار سلطنتی و خاص به نظر می‌رسد.

عکس گردنبند طلا زنانه و جواهر الماس - خرید و قیمت سایت زر

گردنبند بال فرشته طلا زرد و جواهر الماس برلیان مدل nec2013

تنها نگاه کردن به این گردنبند کافی است تا مرا به یاد زیورآلاتی که فراعنه و ملکه‌های مصری استفاده می‌کردند، بیندازد. بال در زیورآلات نمادی برای امنیت و معصومیت است. حتی اگر این معنا را نمی‌دانستیم، حس خوبی که با نگاه کردن به این طراحی برای گردنبند الماس جواهر به ما منتقل می‌کند، خود به‌تنهایی برای تأیید شکوه این نمونه کافی است. بال‌های این گردنبند از جنس طلا هستند و بخش‌های بالایی آن‌ها با الماس‌های برش برلیان مزین شده است.

 

عکس گردنبند طلا بال فرشته - خرید و قیمت سایت زر

عشق را با سنگ راوانا تجربه کنید

سنگ یاقوت در بسیاری از افسانههای شرق زمین دیده می‌شود. در یکی از افسانه‌هایی که از یاقوت سرخ خواندم، گفته می‌شود که در گذشتگان بسیار دور جنگی میان سوریا، خدای خورشید و راوانا، یکی از پادشاهان سریلانکا در گرفت. پیش‌ازاین جنگ، سوریا توانسته بود یکی از قدرتمندترین دیوها را که تهدیدی مهیب محسوب می‌شد، از بین ببرد. زمانی‌که سوریا قصد داشت خون دیو را به خود به آسمان‌ها ببرد تا شعله خورشید را عظیمتر کند، موردحمله راوانا قرار گرفت و بخشی از خون دیو به زمین ریخت. خون ریخته شده به جواهر یاقوتی تبدیل شد که انرژی بسیاری داشت. راوانا از این سنگ برای درمان جراحات خود در طول جنگ‌ها استفاده می‌کرد.

عکس جدیدترین مدل گردنبند طلا - زر

شاید وجود چنین افسانههایی بود که سبب می‌شد مردم در قرون‌وسطا باور داشته باشند که یاقوت سرخ برای درمان مشکلات خونی یا بهبود جراحت‌های ناشی از آن مؤثر است. رنگ سرخ یاقوت قرمز که شباهت زیادی به رنگ خون دارد هم گواهی بر این افکار بود. با گذشت زمان یاقوت سرخ به نمادی برای عشق تبدیل شد. البته این سنگ همچنان دارای انرژی‌های خاصی برای دارنده خود است. رنگ قرمز این سنگ احساساتی قوی را در فرد بر می‌انگیزد و به همین دلیل یاقوت سرخ به سنگ عشق معروف بوده و یک انتخاب عالی برای به کار رفتن در جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه است.

گردنبند طلا زنانه ظریف جواهر یاقوت قرمز و برلیان مدل ndf142

این گردنبند که جواهر اصلی آن یاقوت سرخ است، به شکل یک تکه کوچک از شاخه‌ای پاییزی طراحی شده است. برگ‌های سرخ آویخته به این شاخه از یاقوت‌های قرمز تراش مارکیز ساخته شده‌اند. برای شکوه بیشتر گردنبند یاقوت سرخ زنانه، قطعات الماس تراش برلیان در جای‌جای آن استفاده شده تا شبیه به شکوفه‌هایی کوچک به نظر برسند.

 

عکس گردنبند طلا زنانه و جواهر یاقوت سرخ و برلیان - خرید و قیمت سایت زر

همانند پادشاهان و ملکه‌ها، خود را در امان نگه دارید

یاقوت سنگی استثنائی است که در بسیاری از باورها و اعتقادات وجود دارد. این سنگ به پادشاه جواهرات شناخته می‌شود. این لقب هم به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد این جواهر است و هم به این دلیل است که یاقوت برای سال‌های بسیار طولانی تنها در زیورآلات سلطنتی مورداستفاده قرار می‌گرفت.

عکس طوق طلا زنانه - زر

مردم باستان معتقد شده بودند که یاقوت یک گوهر بهشتی است که می‌تواند افراد را از حسادت و آسیب‌های آن در امان نگه دارد. یونانیان باستان یاقوت کبود را با آپولو، خدای خورشید، مرتبط می‌دانستند. این سنگ به‌دلیل رنگ آبی خود، نمایی از جلوه آسمان‌ها است. یاقوت کبود می‌تواند برای تقویت چشم و افزایش سلامت آن مورداستفاده قرار بگیرد. یاقوت آبی یک انتخاب همیشگی برای به کار رفتن در صنعت طلا و جواهر یا ساخت جدیدترین مدل گردنبند طلا است.

گردنبند دخترانه طلا و جواهر یاقوت کبود و برلیان مدل ndf139

یاقوت کبود طیفی آبی دارد. یاقوت استفاده‌شده در این گردنبند آبی تیره بوده و یادآور آسمان شب است. اصلی‌ترین یاقوت استفاده در پلاک این گردنبند یاقوت کبود زنانه، تراش اشک بوده؛ ولی این قطعه تنها جواهر این گردن‌آویز نیست. طلای سفید این گردنبند به شکل طرحی از باد است که قطعات کوچک‌تری از یاقوت آبی مانند ستاره‌هایی در دل آن به نظر می‌رسند. روی کار با قطعات الماس برلیان مزین شده تا جلوه کار انحصاری شود.

 

عکس گردنبند طلا زنانه یاقوت - خرید و قیمت سایت زر

گردنبند طلا و جواهر با نگین یاقوت کبود و الماس تراش برلیان مدل ndf1372

این مدل از گردن‌آویزی که قصد معرفی آن را دارم، طراحی خاصی دارد. نگاه کردن به آن من را شیفته می‌کند؛ زیرا احساس می‌کنم به چشمان گیرای آهویی جنگلی خیره شدم. پیچ‌وخم‌های طراحی‌شده برای این گردن‌آویز این جلوه خاص را ایجاد کرده‌اند. روی کار با قطعات کوچک تراش الماس برلیان زینت داده شده؛ ولی جلوه اصلی این گردنبند یاقوت‌های آن است. سه قطعه یاقوت آبی در گردنبند یاقوت کبود زنانه استفاده شده که دو قطعه بالایی تراش مارکیز هستند و چشمان این آهو به نظر می‌رسند. بزرگ‌ترین قطعه تراش اشک بوده و جایگزینی برای بینی آهو در این ترکیب است.

 

عکس گردنبند طلا زنانه و دخترانه - خرید و قیمت سایت زر

گردنبند چشم نظر طلا و جواهر یاقوت کبود و برلیان مدل ndf145

با انتخاب این مدل گردنبند یاقوت کبود زنانه می‌توانید تیر آخر را بزنید! همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، یاقوت سنگی است که از گذشتگان بسیار دور برای دور کردن حسادت استفاده می‌شد. در فرهنگ ما چشم نظر نمادی برای دور کردن چشم زخم یا همان پلیدی‌های ناشی از حسادت است. چه چیز بهتر از ترکیب طراحی چشم نظر و سنگ یاقوت کبود می‌تواند انرژی‌های منفی را از شما دور کند؟

عکس گردنبند طلا چشم نظر زنانه - خرید و قیمت سایت زر

شجاعت شوالیه‌های اژدها کش را به خود هدیه دهید

بیایید این بار سری به شرق دور بزنیم. می‌خواهم داستانی کهن از چین را روایت کنم. شاید بدانید که اژدهایان بیشتر در افسانه‌های شرقی دیده شده و مقدس هستند. اژدها موجودی قدرتمند و عظیم است و مقابله با چنین موجودی در توان هر کسی قرار ندارد. برطبق افسانه‌ای از تمدن اولیه چین، مروارید شی گران‌بهایی بود که در سر اژدها شکل می‌گرفت. این مروارید بعد از کامل شدن در بین دندان‌های اژدها قرار می‌گرفت و اگر شوالیه‌ای خواهان مروارید بود، باید دست به کشتن اژدها میزد.

عکس گردنبند مروارید و طلا زنانه - سایت زر

امروز ما می‌دانیم که مرواریدها، هدایایی از اعماق دریا هستند؛ اما نمی‌توان منکر زیبایی آن‌ها در صنعت طلا و جواهر یا ساخت زیورآلات شد. مروارید محبوبیت زیادی در این صنعت داشته و هنوز هم نمادی برای شجاعت است؛ به همین دلیل این بخش از مقاله یافتن جدیدترین مدل گردنبند طلا، به گردنبندهای مرواریدی تعلق دارد.

گردنبند زنانه طلا و جواهر با نگین مروارید و الماس تراش برلیان مدل ndf1374

اولین نمونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم، من را به یاد سرزندگی فصل بهار می‌اندازد. طراحی این گردنبند در بخش پلاک آن شامل گلی پنج پر است که با جواهرات الماس مزین شده. یک مروارید گرد و صیقلی از این گل پنج پر آویزان است. در دو طرف این گل، دو شاخه پر از برگ قرار دارند. برگ‌ها نیز با الماس مزین شده‌اند و تقارن آن‌هاست که چشم را خیره می‌کند.

عکس گردنبند طلا و مروارید زنانه  - خرید و قیمت سایت زر

گردنبند طلا زنانه و مروارید با نگین جواهر برلیان مدل ndf147

زمانی‌که اسم مروارید به میان می‌آید، تصویری از یک مروارید سفید یا صورتی روشن در ذهن تداعی می‌شود؛ ولی مرواریدها رنگ‌های بسیاری دارند. یکی از جذاب‌ترین و گیرا‌ترین مروارید، نمونه سیاه آن است. صیقلی بودن مروارید در رنگ سیاه جلوه بیشتری پیدا می‌کند. این گردنبند مروارید طلا تقارن را رعایت نکرده و به همین دلیل طراحی چشم‌نوازی را به نمایش گذاشته است.

 

عکس گردنبند طلا و مروارید مشکی زنانه - خرید و قیمت سایت زر

گردنبند مروارید و طلا سفید زنانه برلیان طرح قلب مدل ndf137

قلب یکی از محبوب‌ترین طراحی‌ها برای زیورآلات زنانه است. این طرح جایی ویژه در قلب بانوان دارد. در این گردنبند طرحی از قلب را داریم که روی آن با قطعات الماس تراش برلیان مزین شده است. بخش موردتوجه در این گردنبند مروارید طلا، مرواریدی است که از این گردنبند آویزان شده و نقش پلاک را ایفا می‌کند. در دو طرف قلب دو طرح برگی شکل را می‌بینیم که به نظر من شبیه بال‌هایی برای این قلب هستند. این برگ‌ها نیز با قطعات الماس مزین شده‌اند.

 

عکس گردنبند مروارید و طلا زنانه  - خرید و قیمت سایت زر

فروشگاهی افسانه‌ای برای خرید زیورآلاتی بر خواسته از اسطوره‌ها

تمامی طرح‌هایی که به‌عنوان نمونه‌ای برای جدیدترین مدل گردنبند طلا در این مقاله معرفی شد، از سایت فروشگاه طلا و جواهر زنانه و مردانه زر برداشته شده است. این فروشگاه اینترنتی مملو از انواع متنوع زیورآلات است که همه و همه طراحی‌هایی خاص و منحصربه‌فرد دارند. جواهرات و سنگ‌های به‌کاررفته در محصولات این فروشگاه همه اصل بوده و تضمین کیفیت خواهند داشت.

با وجود طراحی‌های متفاوت و انحصاری فروشگاه الماس و جواهرات زر، شما قطعاً می‌توانید نمونه‌ای را که مدنظر دارید در این سایت پیدا کنید؛ اما حتی اگر نتوانستید، یکی از ویژگی‌های این سایت امکان سفارشی‌سازی محصولات توسط مشتریان و خریداران است.

به‌عنوان‌مثال تصور کنید از طراحی گردنبندی خوشتان آمده که از سنگ یاقوت سرخ برای آن استفاده شده است. شما طراحی را پسندیده‌اید؛ ولی تمایل دارید از یاقوت کبود، زمرد یا هر سنگ یا جواهر دیگری در طراحی استفاده شود. این امکان در فروشگاه طلا و جواهر زر وجود دارد. همین‌طور شما می‌توانید ویژگی‌های دیگری مانند رنگ طلا یا تعداد جواهرات به‌کاررفته را هم تغییر داده و مستقیم روی ظاهر زیور یا هزینه نهایی آن تأثیر بگذارید.

این روزها اعتماد کردن به فروشگاه‌ها آنلاین کار سختی است؛ ولی فروشگاه اینترنتی خوش‌سابقه زر با فعالیت‌های خود و کیفیت یا تضمینی که برای محصولات خود ارائه کرده، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان و مخاطبان را جلب کند؛‌ به همین دلیل است که این سایت به فروشگاهی معتبر برای خرید آنلاین طلا و رصد قیمت زنده طلا تبدیل شده است.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶:۱۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد