ترند جواهرات سال 2022: محبوب ترین جواهرات در سال 2022 کدام است؟

ترند جواهرات سال 2022: محبوب ترین جواهرات در سال 2022 کدام است؟
ترند جواهرات سال 2022 چگونه بود و چه روندی داشته است حال که به اواخر سال نزدیک میشویم جواهرات مد سال را در نظر و ترند جواهرات ۲۰۲۲ و 1401 را در این مقاله عنوان می کنیم و میگوییم مدل طلا۲۰۲۲ کونه بوده است؟

کسانی که به دنیای مد و فشن علاقه دارند، حوزه طلا و جواهر را نیز  جزء جدایی‌ناپذیر آن در نظر می‌گیرند و پیوسته پیگیر گزارش‌ها و مطالب مربوط به آشنایی با زیورآلات ترند فصل، سال و... هستند تا استایل خود را با استفاده از این جواهرات به‌روز تکمیل کنند. در این مقاله درباره ترند جواهرات 2022 مطالبی مطرح خواهد شد تا کسانی که به دنبال انتخاب زیورآلاتی مطابق مد سال هستند، برای خرید خود ایده بگیرند.

ترند جواهرات سال 2022 - سایت زر

ترند جواهرات ۲۰۲۲ از چه الگویی پیروی می‌کند؟

بسیاری از طراحان طلا و جواهر در سال 2022 به دنبال ترکیب انواع سبک‌های طلا و جواهر و ساخت استایل‌های خاص و بدون تکرار هستند. ادوینا هیلتون از طراحان زیورآلات در این‌باره می‌گوید: "هنر لایه‌بندی هنوز در دنیای جواهرات غالب است. از ترکیب فلزات، رنگ‌ها و برندها نترسید تا ظاهری منحصربه‌فرد بسازید". با در نظر گرفتن این رویکرد می‌توان گفت، استفاده از طلا و جواهرات به صورت ترکیبی و لایه‌لایه یکی از ترندهای طلا و جواهر در سال 2022 است.

ترند جواهرات ۲۰۲۲ از چه الگویی پیروی می‌کند؟

مورد دیگر درخصوص ترند جواهرات 2022 استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی رنگارنگ در زیورآلات به خصوص به حالت تکی است. به عنوان مثال، چوکرهایی که سنگی مانند یک یاقوت کبود روی آن قرار دارد، یکی از سبک‌های ترند محسوب می‌شود، هرچند استفاده از ترکیبی از سنگ‌های رنگی نیز بسیار مورد توجه است. هم‌چنین بازگشت به مدل‌های کلاسیک نیز از جمله ترندهای سال 2022 در نظر گرفته می‌شود.

این کلاسیک‌سازی با استفاده از الماس و سنگ‌های مشهور و سایر روش‌ها از جمله استفاده از آیتم‌های نوستالژیک انجام می‌پذیرد. استفاده از زیورآلات درشت نیز بیشتر از گذشته مورد توجه بوده  است. گردنبندهای پند لایه و بلند یا دارای زنجیرهای ضخیم نیز از جمله ترند جواهرات 2022 هستند که با انواع پوشش‌ها از یک تی‌شرت ساده تا یک کت با سایز بزرگ قابل ست کردن است.

ترند جواهرات ۲۰۲۲ از چه الگویی پیروی می‌کند؟

استفاده از رزگلد نیز به عنوان پایه فلزی جواهرات در سال 2022 بسیار رایج شده است. به این ترتیب که انواع زیورآلات با رنگ رزگلد شامل گردنبند، گوشواره و... با سنگ‌های مختلفی از جمله زمرد، برلیان و یا ترکیبی از آن‌ها تزئین می‌شود. هم‌چنین وجود جواهراتی با رنگ‌های خاص‌تر مانند یاقوت کبود و سنگ آمیتیست روی رزگلد نیز بسیار پرطرفدار شده است.

آن دسته از مدل‌های طلا و جواهر که تعادلی بین سبک‌های جسورانه و مینیمال ایجاد می‌کنند نیز جزو ترند جواهرات 2022 هستند چراکه بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که در عین این‌که طلا و جواهری ساده و با زرق‌وبرق کم را انتخاب نمایند، متفاوت و جذاب نیز جلوه کنند. این کار از طریق ترکیب سبک‌ها، به کار بردن زنجیرهایی با رنگ و جنس مختلف، استفاده از سنگ‌های گوناگون و... امکان‌پذیر است.

نکات مربوط به ترند جواهرات 1401

همان‌طور که در قسمت قبلی به آن اشاره شد، ترکیب سبک‌های مختلف و جسارت داشتن برای کنار هم قرار دادن طلا و جواهرات مختلف، جزو پایه‌های ترند جواهرات 2022 محسوب می‌شود. با این حال درباره جواهرات مد سال می‌توان به نکات دیگری نیز اشاره کرد. یکی دیگر از ترند جواهرات 2022 استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی با تراش‌ها و برش‌های نامنظم است که این سنگ‌ها به طور خاص برای آویز و پلاک طلا زنانه به کار می‌روند.

 ترند جواهرات 1401

به علاوه از آن‌جا که شعارهایی از جمله این که هیچ راه درست یا غلطی برای استایل دادن و یا زیبا بودن وجود ندارد، در سال‌های اخیر به ویژه سال 2022 رایج شده است، بسیاری از افراد به دنبال شخصی‌سازی زیورآلات خود هستند، به طوری که می‌توان گفت شخصی‌سازی طلا و جواهر، ترند جواهرات 2022 محسوب می‌شود و بر این اساس افراد می‌توان طلا و جواهرات رو مطابق سلیقه خود سفارش دهند یا نمونه‌های موجود را خریداری کنند و به صورت ترکیبی از آن‌ها استفاده کنند.

لازم به ذکر است استفاده از سنگ‌های مربوط به ماه تولد و هر قطعه جواهری که علایق یا شخصیت افراد را توصیف می‌کند در سال 2022 بسیار رواج داشته است. بنابراین می‌توان گفت استفاده از سنگ‌ها با در نظر گرفتن خواص آن، به صورت تکی و ترکیبی روی زنجیرهایی از جنس طلا و سایر فلزات، از ترند جواهرات در سال 1401 است و افراد می‌توانند آزادانه سلیقه و علایق خود را برای انتخاب جواهرات به کار بگیرند.

نکته مهم درخصوص خرید طلا و جواهرات ترند 2022 پس از آشنایی با مدل‌های مربوط به آن، مراجعه به فروشگاه طلا و جواهر زنانه و فروشگاه طلا مردانه معتبر مانند گالری طلا و جواهر آنلاین زر است که بهترین و به‌روزترین مدل‌های طلا و جواهر را مطابق با مد سال و سلیقه مشتریانی که پیگیر ترندهای جواهرات هستند، عرضه می‌کند.

ترند انگشتر ۲۰۲۲ ‎ شامل چه جزئیاتی است؟

مدل انگشتر طلا زنانه و الماس - ترند 1400 و 2022

استفاده از نماد قلب در سال 2022 بسیار مورد استقبال واقع شده است و حک شدن قلب روی بدنه انگشتر و یا وجود شکل قلب با استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی به عنوان نگین انگشتر نیز مورد توجه بوده است. نکته دیگر در خصوص ترند جواهرات 2022 درباره مدل‌های انگشتر، استفاده از سنگ‌های رنگی روی انگشتر است. درواقع وجود المان‌های رنگی در انگشتر و هم‌چنین استفاده از مروارید تکی روی آن از جمله مدل‌های ترند انگشتر محسوب می‌شود. حلقه‌های نامزدی چندسنگی و استفاده از پشت حلقه نیز از دیگر موارد مربوط به ترند انگشتر طلا زنانه در این سال بوده است.

ترند انگشتر ۲۰۲۲ ‎ شامل چه جزئیاتی است؟

مدل‌های النگو ترند ۲۰۲۲؛ بزرگ و چشم‌گیر

مدل‌های النگو ترند ۲۰۲۲؛ بزرگ و چشم‌گیر

مدل‌های النگو که در سال 2022 ترند محسوب می‌شوند، شامل النگوهای با سایز بزرگ و نمونه‌های بدون سنگ و یا با سنگ‌های رنگی است. این النگوها همراه با انگشترهایی چندتایی و یا به همراه زنجیر تکی یا متعدد، ظاهری مدرن خواهند داشت و کسانی که به استایل‌های ترکیبی علاقه دارند، از این نوع ترند جواهرات 2022 برای زیورآلات روی دست، استقبال خواهند کرد. مدل‌های کاف بزرگ نیز از جمله النگوهایی هستند که در سال 2022 بسیار جذاب جلوه کرده‌اند و کسانی که به استایل‌های مدرن علاقه دارند، به استفاده از مدل‌های بدون نگین این نوع النگو روی آورده‌اند.

گوشواره های ترند 2022 چه مدل‌هایی هستند؟

گوشواره های ترند 2022 چه مدل‌هایی هستند؟

درباره گوشواره‌های ترند 2022 می‌توان گفت مدل گوشواره حلقه‌ای همیشه محبوب، در این سال هم بسیار مورد توجه است و طراحان جواهر، مدل‌های متنوعی از این نوع گوشواره را عرضه می‌کنند و بسیاری از خانم‌ها نیز مایل به استفاده از این نوع گوشواره هستند. از دیگر ترند جواهرات 2022 مربوط به گوشواره، مدل‌های ناهماهنگ است که برای استفاده با استایل‌های مدرن و کژوال بسیار مناسب هستند. گوشواره‌های مروارید و الماس با طراحی‌های مدرن نیز از دیگر گوشواره‌های ترند 2022 محسوب می‌شوند. گوشواره‌های دارای المان‌های آسمانی مانند ستاره و ماه و هم‌چنین گوشواره‌های شخصی‌سازی شده و ترکیبی و مدل‌های زنجیره‌ای از دیگر ترندهای گوشواره طلا زنانه در 2022 در نظر گرفته می‌شوند.

دستبند ترند ۲۰۲۲ و ترکیب زیورآلات دست

دستبند ترند ۲۰۲۲ و ترکیب زیورآلات دست

در مورد ترند دستبند در سال 2022 می‌توان گفت دستنبدهای طلای بزرگ و دارای بافت درشت از جمله زیورآلاتی است که مورد استقبال واقع شده است. استفاده از سنگ‌های رنگی روی دستبند طلا زنانه نیز از ترندهای مربوط به دستبند به حساب می‌آید به طوری که چند رنگ سنگ نیز به صورت ردیفی یا موازی روی این دستبندها ممکن است وجود داشته باشد. استفاده از ساعت و زنجیرهای دیگر در کنار دستبند نیز سبکی ترکیبی است که جزو ترند جواهرات 2022 برای زیورآلاتی که روی دست قرار می‌گیرند، محسوب می‌شود. استفاده از بازوبندهای طلا در کنار دستبند طلا به خصوص با استایل‌های مجلسی نیز از ترندهای استفاده از این نوع زیورآلات است.

ترند سرویس طلا 2022 چه خصوصیاتی دارد؟

ترند سرویس طلا 2022 چه خصوصیاتی دارد؟

سرویس‌های طلا و نیم‌ست‌هایی که دارای سنگ الماس و تراش‌ برلیان هستند مثل همیشه بسیار پرطرفدارند و افراد زیادی کماکان برای خرید سرویس طلا ازدواج در سال 2022 نیز ترجیح می‌دهند از سرویس‌های الماس‌دار استفاده کنند. سرویس‌هاس طلا سفید و رزگلد با سنگ‌های قیمتی رنگی نیز جزو ترند جواهرات 2022 به حساب می‌آیند. سنگ مروارید نیز از سنگ‌های محبوب 2022 است که استفاده از آن در سرویس‌های طلا و جواهر نیز بسیار جذاب خواهد بود و از این رو بسیاری از افراد مایلند سرویس طلای خود را مرواریدنشان انتخاب کنند.

مدل طلا ۲۰۲۲ چه شکل و شمایلی دارد؟

مدل طلا ۲۰۲۲ چه شکل و شمایلی دارد؟

با توجه به مطالب مطرح‌شده می‌توان گفت مدل طلا و جواهرات ترند 2022، بر محور جسورانه و ترکیبی عمل کردن می‌چرخد. هم‌چنین استفاده از المان‌های رنگی در کنار طلا با قرار گرفتن یک سنگ قیمتی یا نیمه‌قیمتی روی کار بسیار موردتوجه است. زنجیرهای طلای ضخیم، استفاده از نگین‌های بزرگ، استفاده از سایز فلزات در کنار طلا و ... از جمله مواردی است که درخصوص مدل طلا و جواهر در این سال قابل بیان است. با این حال باید گفت سایر مدل‌های طلا نیز جایگاه خود را در دنیای زیورآلات دارند و هر کس می‌تواند بنابر سلیقه خود جواهرآلات خود را انتخاب کند و از استفاده از آن لذت ببرد.

سخن پایانی

در این مقاله درباره ترند جواهرات 2022 و ویژگی‌های این زیورآلات مطالبی مطرح شد. کسانی که به ترند بودن طلا و جواهر خود اهمیت می‌دهند با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله و استفاده از منابع خارجی، می‌توانند در جریان مدل‌های ترند جواهرآلات قرار بگیرند. همان‌طور که در قسمتی از این مقاله هم به آن اشاره شد، بعد از شناخت جواهرات ترند، برای خرید آن‌ها لازم است به فروشگاه‌های معتبر و بهروزی مانند گالری آنلاین زر مراجعه کنید تا زیورآلات مدنظر خود را با بهترین کیفیت تهیه نمایید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۸:۱۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد