خاص ترین مدل های عکس حلقه نامزدی جدید در سال 1402 برای نوعروسان!!

خاص ترین مدل های عکس حلقه نامزدی جدید در سال 1402 برای نوعروسان!!
عکس حلقه نامزدی جدید از مواردی است که برای عروس خانم ها از ابتدا فضایی برای جست و جو می باشد ما در این مقاله سعی کردیم عکس حلقه نامزدی و ازدواج برخی از مدل های سایت زر را گردآوری کنیم تا کاتالوگی برای نوعوسان باشد به همراه لینک خرید و معرفی!

عکس حلقه نامزدی جدید، یکی از پر مخاطب ترین جستجوهای هر عروس خانمی می باشد. یکی از شگفتی‌های ایران و فرهنگی ایرانی، داشتن رسوم بسیار گسترده و متفاوت است. این رسوم سبب زیبایی مناسبت‌ها و مراسم گوناگون می‌شوند؛ بااین‌حال امکان دارد این رسوم برای برخی افراد گیج‌کننده باشند. یکی از رسوم زیبای باقی‌مانده از گذشته، رسم نامزدی است. نامزدی به دورانی بین خواستگاری و عروسی گفته می‌شود. این دوره مسئولیت‌ها و آداب خاص خود را دارد و برای شناخت بیشتر عروس و داماد از یکدیگر در نظر گرفته شده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم نامزدی، حلقه نشان یا همان حلقه نامزدی طلا خواهد بود. در دنیای پرمشغله امروز، باید بتوانیم راهی پیدا کنیم که به‌کمک عکس حلقه نامزدی جدید بتوانیم بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنیم.

عکس حلقه نامزدی جدید 1401 عروس

در روز خواستگاری، خانواده داماد به منزل خانواده عروس می‌روند. در چنین روزی صحبت‌های اولیه مطرح می‌شود. اگر عروس، داماد و خانواده‌هایشان اشتراکات و تفاهم‌های لازم برای شروع یک زندگی مشترک را داشتند، بعد از مراسم خواستگاری زمانی برای مراسم بله برون تعیین می‌شود. در مراسم بله برون که بسیار مفصل‌تر و طولانی‌تر از مراسم خواستگاری برگزار می‌شود، آخرین سنگ‌های بین خانواده‌ها یا عروس و داماد وا کنده می‌شود. در همین مراسم تاریخی برای عقد و عروسی در نظر گرفته شده و روی آن صحبت می‌شود.

عکس حلقه نامزدی و ازدواج

از مهم‌ترین بخش‌های بله برون، آداب رسوم هدایایی است که خانواده داماد باید با خود به منزل عروس ببرند. گل، شیرینی، قواره پارچه برای چادر، قواره پارچه مجلسی، قرآن، دفترچه بله برون، کله‌قند و انگشتر نشان یاحلقه نامزدی جدید از هدایای خانواده داماد به عروس محسوب می‌شوند. در میان این هدایا برخی دیگر کاربردی ندارند و برخی هدایای جدید باتوجه‌به فرهنگ خانواده‌ها یا هم‌زمانی مناسبت بله برون با مناسبتی دیگر مانند یلدا، جایگزین این هدایا شده است؛ اما آنچه هیچ تغییری نکرده، نیاز به وجود حلقه نشان یا انگشتر نامزدی است.

عکس حلقه نامزدی جدید طلا

باتوجه‌به اینکه طول بازه زمانی میان خواستگاری و بله برون کوتاه است، بهترین راه برای تهیه حلقه نامزدی، خرید آنلاین و اینترنتی است. برای خرید اینترنتی و آنلاین در گام اول باید یک فروشگاه طلا و جواهر مطمئن و حرفه‌ای را پیدا کنیم. در گام دوم باید بتوانیم از روی عکس حلقه نامزدی، انگشتر موردنظر خود را پیدا کرده و خریداری کنیم. در ادامه این مقاله من چند راه برای انتخاب حلقه را مطرح می‌کنم. برای هر راه چند نمونه از زیباترین مدل حلقه‌های نامزدی که روی سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر قرار دارند، معرفی خواهم کرد.

عکس حلقه نامزدی - سایت زر

با طراحی قلب روی حلقه نامزدی الماس، عروس خانم را به جادوی عشق دچار کنید

یکی از طراحی‌های خاص برای انگشتر نامزدی، طرح قلب است. این طرح می‌تواند با طرح‌های دیگری مانند بال، بی‌نهایت، قفل، گل یا هر طرح دیگری ادغام شده و معانی ترکیبی پیدا کند. قلب در طراحی زیورآلات نمادی برای نشان دادن عشقی پاک و درونی است؛ به همین دلیل انتخابی عالی برای استفاده در حلقه نامزدی الماس محسوب می‌شود.

حلقه قلب طلا نامردی و ازدواج

استفاده کردن از جواهراتی که طراحی قلب داشته باشند، به قرون‌وسطا بازمی‌گردد. در این زمان از سنجاق‌سینه‌هایی با طرح قلب که روی آن نوشته‌هایی عاشقانه حکاکی شده بود، استفاده می‌کردند. معتقد بودند که استفاده از این جواهرات سبب جادو شدن معشوق شده و او را به عشق گرفتار می‌کند. بعدازآن طراحی قلب وارد عرصه تولید دیگر زیورآلات شد. این روزها چنین باوری برای این مدل طراحی وجود ندارد؛ بااین‌وجود هنوز هم قلب نمادی برای نشان دادن عواطف عاشقانه محسوب می‌شود.

عکس حلقه نامزدی قلب طلا سفید نگین الماس تراش برلیان مدل eng2285

در این حلقه قلبی شکل نامزدی یک قلب توخالی از طلای رزگلد به چشم می‌خورد. درون آن قلبی تو پر از طلای سفید قرار گرفته است. رکاب حلقه نیز از طلای سفید ساخته شده تا زیبایی کار را چندین برابر کند. روی بخش‌های بالایی رکاب که به قلب‌ها ختم می‌شوند و روی هر دو قلب، از تراش الماس‌های برلیان استفاده شده است. برش برلیان ظاهری دایره‌ای شکل به الماس داده و جلوه آن را افزایش می‌دهد.

عکس حلقه نامزدی قلب طلا و جواهر

عکس حلقه نامزدی رینگ طلا برلیان طرح قلب و بی‌نهایت مدل eng2284

گفتیم که طراحی قلب می‌تواند با طراحی‌های دیگر ترکیب شود. همان‌طور که در عکس حلقه نامزدی جدید می‌بینید، در این انگشتر طراحی قلب با طراحی بی‌نهایت ترکیب شده است. حلقه نامزدی مدل قلب و بی‌نهایت رینگی است که نیمی از آن ساده و از طلای سفید بوده و نیمی دیگر طراحی قلب و بی‌نهایت را به‌صورت یکی در میان دارد.

قلب‌ها در طراحی این انگشتر از طلای رزگلد ساخته شده‌اند. در مرکز قلب‌ها قطعاتی از الماس‌های تراش برلیان استفاده قرار دارند. طراحی بی‌نهایت در این انگشتر مانند رکاب آن از طلا سفید است. همین طراحی سبب می‌شود که در نگاه اول ابتدا قلب‌ها و سپس بی‌نهایت توجه را به خود جلب کند. روی بخش‌هایی از طراحی بی‌نهایت برای بهتر مشخص شدن طراحی آن و جلوه بیشتر، از تراش الماس‌های برلیان استفاده شده است.

عکس حلقه نامزدی قلب طلا طرح بی نهایت - زر

عکس حلقه نامزدی طلا سفید نگین برلیان طرح قلب مدل eng2272

حلقه نامزدی با طلا سفید جلوه خاص خود را دارد؛ به‌ویژه اگر سفیدی طلا با درخشش الماس ترکیب شود. در این حلقه نامزدی الماس یک قلب توخالی از طلا سفید به چشم می‌خورد. بخشی مرزی وجود داشته و سپس قلبی تو پر از طلا سفید درون قلب تو خالی جا گرفته است. قلب تو خالی نشان‌دهنده یک قلب خالی و در انتظار عشق است. قلب تو پر نماد از قلبی سرشار از عشق خواهد بود. قرار گرفتن ترکیب این دو قلب در انگشتر نامزدی این پیام را دارد که داماد می‌خواهد قلب خود را به‌کمک عشق عروس خانم گرم و پر کند.

 روی هر دو قلب از الماس‌های تراش برلیان استفاده شده است. الماسهای استفاده‌شده روی قلب تو خالی کوچک‌تر بوده و تعداد بیشتری دارند. روی قلب تو پر از الماس‌های کمتر ولی بزرگ‌تر استفاده شده که ساختار الماس را بیشتر نشان می‌دهد. بخش‌های بالایی رکاب این انگشتر نیز به‌کمک الماس مزین شده و هارمونی بسیار زیبایی را ایجاد کرده است.

عکس حلقه نامزدی طلا و جواهر طرح قلب + زر

عکس حلقه نامزدی طلا نگین برلیان طرح قلب و بی‌نهایت مدل eng2273

طرح بی‌نهایت در دنیای جواهرات نمادی از ابدیت و پیوندی ناگسستنی است. ترکیب قلب و بی‌نهایت در طراحی حلقه نامزدی جدید نشان از آرزوی ابدی بودن عشق میان عروس و داماد در کنار داشتن آرزوی ازدواجی بادوام و عمری طولانی خواهد بود. در طراحی این انگشتر، قلب و بی‌نهایت درهم‌آمیخته شده‌اند تا بیشتر و بهتر پیام ابدی بودن عشق را منتقل کنند.

قلب تو خالی از طلا سفید است. روی آن با قطعاتی از الماس‌های برش برلیان مزین شده و در مرکزی‌ترین بخش انگشتر نامزدی قرار گرفته است. بی‌نهایت از طلای رزگلد ساخته شده و روی آن با جواهر کار نشده تا این تضاد رنگی مشهودتر باشد. در آخر رکاب انگشتر رینگی ساده از طلا سفید است.

عکس حلقه نامزدی طلا طرح قلب و بی نهایت - زر

عکس حلقه نامزدی جدید و گل‌های طراحی‌شده روی آن

عکس حلقه نامزدی گل طلا و جواهر

در صنعت تولید جواهرات نمی‌توان گل‌ها را سمبل یا نمادی خاص در نظر گرفت. هر گل معنای خود را دارد و جالب اینجا است که در هر فرهنگ و کشوری معنای برخی گل‌ها تغییر می‌کند. بااین‌وجود استفاده از طرح گل برای تولید جواهرات زیبایی خاصی داشته و محبوبیت زیادی برای بانوان دارد. درمجموع می‌توان گفت طراحی‌هایی که از طبیعت الهام گرفته می‌شوند؛ مانند طراحی از گل‌ها یا برگ‌ها، نشان‌دهنده خلوص، معصومیت و وفاداری هستند؛ به همین دلیل حلقه‌های نامزدی با طراحی گل محبوبیت بالایی دارند و عکس حلقه نامزدی جدید با طرح گل به‌وفور یافت می‌شود.

عکس حلقه نامزدی طلا سفید فلاور نگین برلیان مدل eng2285

حلقه نامزدی که در این بخش قصد معرفی آن را دارم، رینگی ساده از طلای سفید دارد. برای نگین این انگشتر، طرح گل در نظر گرفته شده است. در بخش مرکزی آن الماسی برش برلیان قرار دارد. برای تکمیل ظاهر گل، 6 گلبرگ با الماس تراش برلیان در نظر گرفته شده است. در میان این گلبرگ‌ها، بخش‌هایی از طلا سفید به چشم می‌خورد که مرزی زیبا ایجاد کرده و شبیه به گلبرگ‌های زیرین گل به نظر می‌رسند.

عکس حلقه نامزدی فلاور طلا و جواهر برلیان

عکس حلقه نامزدی و انگشتر نشان طلا رزگلد برلیان طرح گل مدل eng2283

حلقه نامزدی با طراحی گل رز خاص‌ترین و زیباترین نمونه‌ای است که می‌توان از آن به‌عنوان نشانی از عشق و علاقه استفاده کرد. در ایران گل رز نمادی از عشق محسوب می‌شود. همان‌طور که در عکس حلقه نامزدی جدید می‌بینید، در بخش مرکزی این حلقه، گل رزی با طلای رزگلد طراحی شده است. طراحی این گل رز جزئیات زیادی دارد. در مرکز گل رز، قطعه‌ای الماس به چشم می‌خورد. این الماس درشت‌تر از دیگر الماس‌های استفاده شده در این انگشتر است.

عکس حلقه نامزدی گل طلا - زر

گل رز روی رکابی ساخته شده از طلای سفید قرار دارد. دورتادور گل حصاری از طلای سفید است. این حصار با قطعات برش الماس برلیان تزئین شده تا درخشش آن به جلوه بیشتر سرخی گل رز کمک کند. بعد از تمام شدن مسیر الماسی دور رز سرخ، طراحی فرورفته و برآمده‌ای را روی رکاب می‌بینیم. بعدازآن مابقی رکاب که زیر انگشت قرار می‌گیرد، ساده تولید شده است.

عکس حلقه نامزدی طلا زرد نگین برلیان طرح گل فلاور مدل eng2282

حلقه نامزدی نیاز ندارد تا برای جلوه داشتن تنها از یک رنگ برای رکاب استفاده کرده باشد. رکاب دو بخشی حلقه نامزدی الماس از دو رنگ طلای زرد و طلای سفید تولید شده است؛ البته بیشتر بخش رکاب طلای زرد به چشم می‌خورد. روی بخش‌های طلای سفید رکاب از الماسهای برش برلیان استفاده شده است. این الماس‌ها ترکیبی عالی با گل قرار گرفته شده به‌عنوان نگین این انگشتر تشکیل داده‌اند.

عکس حلقه نامزدی طلا جدید گل

برای نگین این انگشتر، گلی 6 پر قرار داده شده که برگ‌های آن از الماس‌های برش برلیان هستند. این الماس‌ها به نسبت الماس‌های روی بدنه درشت‌تر برش خورده‌اند. در مرکز گل نیز الماسی قرار دارد که از تمامی الماس‌های استفاده‌شده دیگر درشت‌تر است.

عکس حلقه نامزدی طلا گل با نگین برلیان طرح فلاور مدل eng2281

برای این انگشتر نامزدی، نگین الماسی درست در مرکز آن در نظر گرفته شده است. این نگین بیشترین توجه را به خود جلب کرده و جلوه‌ای خاص به انگشتر می‌بخشد. با وجود این نگین بازهم انگشتر طراحی مینیمال و ساده‌ای دارد. برای یک انگشتر نشان، طراحی ساده ولی خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود. گلبرگ‌هایی کوچک برای این گل در نظر گرفته شده که هرکدام الماسی کوچک را در اختیار دارند. بخشی از رکاب انگشتر طراحی کابلی داشته و درون هر بخش فرورفته الماسی قرار دارد. بخش زیرین رکاب ساده و از طلای سفید است.

عکس حلقه نامزدی طلا گل - زر

عکس حلقه نامزدی فلاور جواهر نگین برلیان و طلای زرد مدل eng2228

انگشتر نامزدی دارای طراحی ساده با سلیقه بانوان مینیمال پسند جور خواهد بود. در عکس حلقه نامزدی مینیمال می‌بینید که یک گل متشکل از الماس به‌عنوان نگین این انگشتر در نظر گرفته شده است.

عکس حلقه نامزدی طلا زرد عروس - زر

بخشی از رکاب انگشتر به‌گونه‌ای طراحی شده که شبیه ساقه این گل به نظر می‌رسد. سایر بخش‌های رکاب ساده و از طلای زرد است. این انگشتر مصداقی برای جمله «زیبایی در سادگی است» خواهد بود.

عکس حلقه نامزدی فلاور جواهر نگین برلیان مدل eng2179

حلقه نامزدی موردنظر از 7 الماس برای تشکیل گل استفاده کرده است. عدد هفت در بسیاری از فرهنگ‌ها عدد هفت عددی خوش‌یمن محسوب می‌شود. از این 7 الماس یکی در مرکز گل به‌کاررفته و 6 تا الماس برش برلیان دیگر گلبرگ‌های گل را تشکیل داده‌اند.

عکس حلقه نامزدی و ازدواج جدید فلاور - زر

رینگ طراحی‌شده برای این انگشتر نامزدی بدون برآمدگی یا فرورفتگی است. بخش بالایی آن و از دو طرف گل، مسیری از الماس به چشم می‌خورد. این الماس‌ها کوچک‌تر از الماس‌های استفاده‌شده برای گل هستند.

عکس حلقه نامزدی فلاور جواهر با نگین برلیان مدل eng2143

برای یک انگشتر نامزدی همیشه قرار نیست رینگی ساده و تک را به‌عنوان پایه و رکاب انگشتر داشته باشیم. همان‌طور که در عکس حلقه نامزدی جدید دیده می‌شود، پایه این حلقه از دو بخش یا دو رینگ تشکیل شده است. این‌طور به نظر می‌رسد که دو حلقه در یکدیگر گیر کرده باشند. این مدل طراحی با طلای رزگلد حلقه‌ای خاص خلق کرده است.

عکس حلقه نامزدی جدید - زر

بااینکه نمونه‌های زیادی وجود دارند که از گل برای نگین انگشتر استفاده کرده باشند؛ ولی تفاوت رکاب این انگشتر، جلوه آن را خاص‌تر از بسیاری رقبا می‌کند.

عکس حلقه نامزدی فلاور جواهر نگین الماس تراش برلیان مدل eng2136

برای انگشتر نامزدی مدل eng2136 از رینگ ساده به‌عنوان پایه استفاده شده است. دو ردیف الماس بخش بالایی رینگ را پر کرده‌اند. برای بخش اصلی حلقه نامزدی جدید، گلی از الماس قرار دارد. بخشی ساده از طلای سفید به دور گل پیچیده و در مسیری موازی رینگ اصلی قرار می‌گیرد. این بخش شبیه شاخه گل به نظر رسیده و از میانه راه به رینگ اصلی می‌پیوندد.

عکس حلقه نامزدی جدید طلا و جواهر - زر

ظاهر انگشتر نامزدی مانند شاخه‌ای درهم‌تنیده بوده که گلی روی آن شکوفه زده است.

طرح‌های مدرن یا مینیمال دریچه‌ای برای یافتن بهترین عکس حلقه نامزدی جدید

عکس حلقه نامزدی جدید مینیمال

یافتن معنا و مفهوم برای خرید حلقه نامزدی زیبا است. اینکه معنایی پشت انگشتر نشان باشد، رمانتیک بودن و احساساتی بودن داماد را نشان می‌دهد؛ اما در زمان خرید انگشتر نشان مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، سلیقه عروس خانم است. حلقه نشان روزانه توسط عروس مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید بیشترین هماهنگی را با سلیقه او داشته باشد.

در ادامه چند نمونه عکس حلقه نامزدی جدید آورده شده که طراحی‌های مینیمال و ساده دارند. با وجود طراحی مینیمال، زیبایی این مدل انگشترها کمتر از بقیه نیست. انگشترهای مینیمال راحت‌تر با انواع سلیقه‌ها هماهنگی پیدا می‌کنند؛ به همین دلیل برای حلقه نامزدی انتخاب‌های مناسبی هستند؛ به‌ویژه اگر مدت‌زمان زیادی از آشنایی عروس و داماد نگذشته و شناخت کمی از سلیقه یکدیگر دارند.

حلقه نامزدی طلا دو رنگ با نگین برلیان مدل eng2030

عکس حلقه نامزدی جواهر

طراحی‌های دو رنگ در دنیای طراحی مینیمال محبوبیت دارند. ترکیب دو رنگ طلای زرد و طلای سفید در طراحی‌های ساده جلوه بیشتری به انگشتر می‌بخشد. در این انگشتر نیمی از رکاب از طلای زرد و نیمی دیگر از طلای سفید است. روی کار دو بخش سفید و زرد در خلاف جهت یکدیگر قرار گرفته و قرینه هستند. تک نگینی از الماس بین این دو بخش قرار دارد.

حلقه نامزدی طلا دو رنگ با نگین برلیان

خریدی خاص با مشاهده عکس حلقه نامزدی جدید

سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر با نمونههای بسیاری برای انواع حلقه نامزدی، مملو شده است. روی این سایت انواع زیورآلات به چشم می‌خورد. تمامی طراحی‌های موجود روی این سایت خلاقانه و خاص هستند؛ بااین‌وجود امکان سفارشی‌سازی محصولات وجود دارد. شما خریداران عزیز با مشاهده عکس حلقه نامزدی جدیدروی این سایت، می‌توانید نمونه دلخواه خود را انتخاب کنید.

درصورتی‌که نمونه انتخابی شما با ایدئالتان فاصله داشت، می‌توانید رنگ طلا (از بین رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد یا ترکیبی از دو یا چند رنگ)، تعداد یا نوع جواهرات استفاده‌شده یا وزن محصولات را تغییر دهید. این تغییرات می‌توانند تنها روی ظاهر محصول اثر گذاشته یا قیمت آن را دستخوش تغییر کنند. در صورت تمایل خریداران، روی محصولات حکاکی انجام می‌شود. حکاکی روی محصولات در مجموعه زر رایگان خواهد بود.

سوالات متداول:

عکس حلقه نامزدی با نماد قلب نشانه چیست؟
S ChevronDown 18 N

قلب در طراحی زیورآلات نمادی برای نشان دادن عشقی پاک و درونی است؛ به همین دلیل انتخابی عالی برای استفاده در حلقه نامزدی الماس محسوب می‌شود.

عکس حلقه نامزدی جدید طلا در سال 1402 با نماد گل نشانه چیست؟
S ChevronDown 18 N

طراحی‌هایی که از طبیعت الهام گرفته می‌شوند؛ مانند طراحی از گل‌ها یا برگ‌ها، نشان‌دهنده خلوص، معصومیت و وفاداری هستند

چگونه با مشاهده عکس حلقه نامزدی جدید در سایت زر می توان آن را سفارشی سازی نمود؟
S ChevronDown 18 N

درصورتی‌که نمونه انتخابی شما با ایدئالتان فاصله داشت، می‌توانید رنگ طلا (از بین رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد یا ترکیبی از دو یا چند رنگ)، تعداد یا نوع جواهرات استفاده‌شده یا وزن محصولات را تغییر دهید. این تغییرات می‌توانند تنها روی ظاهر محصول اثر گذاشته یا قیمت آن را دستخوش تغییر کنند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹:۹ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد