دستبند تنیسی طلا چیست؟ بهترین ایده‌های دستبند تنیسی طلا جواهر

دستبند تنیسی طلا چیست؟ بهترین ایده‌های دستبند تنیسی طلا جواهر
دستبند تنیسی طلا نوعی دستبند پرطرفدار در میان دوستداران طلا و جواهر است. شکل ظاهری دستبند تنیسی ردیف های پی‌درپی و منظم از تراش‌های برلیان است که عمدتا با ریلی از قطعات مشابه و هم‌وزن طلا هماهنگ شده‌اند.

دستبند تنیسی طلا جواهر ایده‌ای بسیار همه‌پسند و شیک است که می‌تواند انعطاف خود را در هماهنگ شدن با انواع اکسسوری مردانه و زنانه، به‌خوبی نشان دهد. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که دستبند تنیسی چیست و چگونه می‌توان این جواهر محبوب را مورد مقایسه قرار داد.

دستبند تنیسی چیست

نقطه عطفدستبند تنیسی طلا، وجود ردیفی پی‌درپی و منظم از تراش‌های برلیان است که عمدتا با ریلی از قطعات مشابه و هم‌وزن طلا هماهنگ شده‌اند. این محصول ایده‌ای مناسب برای تهیه  و استفاده از ارزشمندترین و خوش انرژی‌ترین سنگ‌های قیمتی من‌جمله الماس است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ظاهری انواع دستبند تنیسی طلا و پارامترهایی که در هنگام انتخاب و خرید می‌تواند شما را به ایدئال ذهنی خود نزدیک‌تر کند خواهیم پرداخت.

دستبند تنیسی طلا و جواهر زنانه

علت نام‌گذاری دستبند تنیسی چیست؟

شاید در ابتدا احساس کنید که دستبند تنیسی طلا به دلیل ویژگی‌های ظاهری خود به این نام معروف شده است، اما این نام از حرفه‌ی یکی از خریداران سرشناس این نوع از دستبند معروف شده است. کریس اورت تنیس‌باز حرفه‌ای و سرشناسی است که در حین بازی چنین دستبندی را به دست داشت. او با افتادن جواهر محبوب خود، درخواست توقف بازی را اعلام کرد چراکه دستبند گم شده بود و این درخواست نیز نشان می‌داد که این جواهر برای تنیس‌باز سرشناس از اهمیت بالایی برخوردار است.

علت نام‌گذاری دستبند تنیسی چیست؟

حتی اگر تا قبل از این، خرید دستبند تنیسی به‌اندازه‌ی دیگر انواع جواهرات محبوبیت داشت، این اتفاق توجه افراد زیادی را به این سبک از طراحی دستبند جلب کرد. فارغ از ارزش ذاتی، دستبند تنیسی طلا ردیفی از جواهرات درخشان را دور مچ دست به نمایش می‌گذارد و حتی در صورت ظریف و کوچک بودن تراش سنگ نیز، می‌توان درخشش و جلوه‌ی فوق‌العاده‌ی آن‌ها را احساس کرد.

آیا می‌توان دستبندهای تنیسی را به کمک دیگر سنگ‌های قیمتی سفارشی‌سازی کرد؟

دستبند تنیسی طلا و جواهر

در این مورد باید گفت بله، هرچند اگر به‌ عکس انواع دستبند تنیسی طلا موجود در سایت دقت کنید متوجه خواهید شد که تراش الماس از عمومیت بیشتری برخوردار است اما زمانی که فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر را انتخاب می‌کنید، هیچ حدومرزی برای انتخاب سنگ‌های قیمتی محبوب نخواهید داشت و کلیه‌ی این موارد قابل‌جایگزینی هستند. شما می‌توانید تراش‌های ظریفی از سیترین، زمرد یا یاقوت را به دستبند موردعلاقه‌ی خود اضافه کنید.

در نمونه‌ای مثل دستبند طلای سفید تنیسی الماس تراش برلیان مدل bgd2083، قطعات تراش برلیان بسیار خودنما و چشمگیر هستند و در صورت تغییر نوع سنگ و رنگ‌بندی نیز همچنان جواهر موردعلاقه‌ی شما قدرت مانور بالایی خواهد داشت.

دستبند تنیسی طلا تمام جواهر برلیان

تراش برلیان از مهم‌ترین نقاط عطف دستبند تنیسی طلا محسوب می‌شود و برخلاف تراش‌های کلاسیک انواع سنگ قیمتی، از زوایای متعدد و مهندسی‌شده‌ای تبعیت می‌کند. این تراش حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا حتی کوچک‌ترین انواع سنگ قیمتی نیز با حداکثر توان خود بدرخشند و چشم‌های بیننده را به بازی بگیرند.

تفاوت طراحی انواع دستبند تنیسی مردانه و زنانه

دستبند تنیسی طلا نه‌تنها ایده‌ای بسیار جالب برای تکمیل کلکسیون جواهرات زنانه بخصوص در دوران نامزدی است بلکه می‌تواند توسط آقایان نیز مورداستفاده قرار بگیرند. تراش‌های باگت با ظاهر مستطیلی خود، یا آن دسته از دستبندهایی که ردیف‌هایی از جواهرات را روی مقاطع مستطیلی به نمایش می‌گذارند، ازجمله ایده‌های محبوب دستبند تنیسی مردانه محسوب می‌شوند.

 دستبند تنیسی مردانه طلا

استفاده از انواع الماس سیاه یا تراش‌های ظریف یاقوت کبود در طراحی دستبند تنیسی مردانه امری رایج است. این دستبندها می‌توانند با توجه به ابعاد خود به‌عنوان سرآستینی یا در کنار ساعت و دیگر اکسسوری‌های مردانه به‌عنوان مکمل با وجه اصلی، مورداستفاده قرار بگیرند.

پرطرفدارترین رنگ طلای پایه در طراحی دستبند تنیسی طلا

اگر قصد دارید سنگ الماس پاک و سفید را به‌عنوان سنگ اصلی دستبند تنیسی طلا موردعلاقه‌ی خود در نظر بگیرید، طلای پایه‌ی سفید در این مورد از عمومیت بیشتری برخوردار است. بااین‌حال ما نمونه‌های موفقی از ترکیب الماس و طلای پایه‌ی زرد را نیز در گالری خود داریم که می‌توان به‌عنوان نمونه جهت مقایسه و خرید دستبند تنیسی طلا مورداستفاده قرار بگیرد.

خرید دستبند تنیسی طلا

مدل دستبند طلا زنانه با نگین یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان مدل bdf1228 نمونه از کاربرد قطعات درشت و خیره‌کننده‌ی یاقوت است که هر یک به‌وسیله‌ی ردیفی از تراش‌های ریز الماس احاطه‌شده‌اند. رنگ طلای پایه‌ی به‌کاررفته در این دستبند تنیسی طلا نیز طلای زرد است که در ترکیب با یاقوت قرمز کاملا موفق عمل می‌کند. دستبند تنیسی طلا سفید با نگین تانزانیت مدل bgf1032 ترکیبی موفق و درون‌گرا از تراش‌های آبی پررنگ و طلای سفید را به نمایش می‌گذارد.

دستبند طلا زرد با نگین گارنت مدل bgf1037 نیز ایده‌ای بسیار گرم و برونگرا است که جلوه‌هایی عمیق و مرموز از برنزی و طلایی را در یک طرح با پهنای متوسط به نمایش می‌گذارد. اگر به دنبال جلوه‌هایی فاخر و شکوهمند هستید که علاوه بر انرژی بالا، سلیقه و خاص پسند بودن شما را در مهمانی و مجالس رسمی به نمایش بگذارد، دستبندی با ردیف سنگ زمرد را انتخاب کنید. در این مورد دستبند طلای زرد با نگین زمرد مدل bgf1096 خواهد توانست برق شادی و رضایت را در چشمان شما ایجاد کند.

دستبند زنانه طلا با نگین الماس تراش برلیان و زمرد مدل bdf1281 نمونه‌ی درونگرایانه تر و خونسردتری از ردیف جواهرات زمرد در یک دستبند تنیسی طلا است که به‌سرعت توجه بیننده را به خود جلب خواهد کرد. این موضوع مدیون قاب‌های مستطیلی خاصی هستند که به‌وسیله‌ی طلای سفید و قطعات تراش الماس در اطراف هر تراش زمرد ایجادشده‌اند.

نمونه‌های اسپورت را برای آقایان و افراد ماجراجو کنار بگذارید

اگر قصد خرید یک دستبند تنیسی طلا برای فرد موردعلاقه‌ی خود را دارید، نمونه‌های اسپورت بسیار موفق عمل می‌کنند و پتانسیل بالایی نیز برای استفاده‌ی روزمره و دائمی دارند. در این مورد شما نمونه‌های متنوعی از دستبندهایی با پهنای متوسط و بالا را پیش روی خود خواهید داشت که می‌توانند به‌عنوان یک دستبند سرآستینی بسیار خودنمایی کنند.

دستبند طلا تنیسی

قیمت دستبند تنیسی جواهر با توجه به تعداد جواهرات به‌کاررفته و ابعاد هر یک می‌تواند طیف قیمتی بسیار متنوعی را شامل شود بااین‌حال شما می‌توانید به‌سادگی، نمونه‌هایی بسیار ظریف و اقتصادی را در این مجموعه از جواهرات مشاهده کنید.

دستبند مردانه جواهر با نگین الماس تراش برلیان و یاقوت مشکی مدل bdm 1050 یک دستبند مردانه تنیسی با پهنای قابل‌ملاحظه است که ردیف‌هایی از الماس را در مرکز و دو ردیف یاقوت مشکی را به‌صورت ساپورت کننده در طرفین دو ردیف الماس مشاهده می‌کنید. این دستبند تنیسی طلا با اغلب ویژگی‌های مردانه سازگار است و محدوده‌ی سنی خاصی را نیز تعریف نمی‌کند.

دستبند الماس تراش برلیان با طلای سفید طرح تنیسی مدل bgd2051 نیز یک دستبند زنانه است که ریل‌های مستطیلی و عمدی متعددی را به‌صورت یک دستبند تنیسی طلا به نمایش گذاشته است و جلوه‌ای بااقتدار، ظریف و اسپورت را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید برای برونگرایانه تر جلوه دادن این دستبند، طلای پایه‌ی زرد یا رزگلد را به‌عنوان ویژگی سفارشی‌سازی در نظر بگیرید.

رمانتیک‌ترین ایده‌های دستبند تنیسی فلاور

دستبند تنیسی فلاور طلا

منظور از دستبند تنیسی طلا طرح فلاور، آن دسته از دستبندهایی است که طرحی از گل را در آناتومی خود به نمایش می‌گذارند. در این مورد، طرح گل می‌تواند وزن یکدست دستبند را شکسته و شکلی بسیار ظریف از یک گل که با شاخ و برگ خود به دور دستان شما گره‌خورده است را به نمایش بگذارد. اگر به دنبال ایده‌ای رمانتیک از دستبند تنیسی طلا برای فرد موردعلاقه‌ی خود هستید، چیزی مثل دستبند الماس تراش برلیان با طلای سفید طرح فلاور مدل bgd2039 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت دستبند تنیسی فلاور جواهر در کنار هر یک محصولات درج شده است و در هنگام مقایسه و انتخاب محصولات، نیازی به استعلام لحظه‌ای قیمت‌ها نخواهید داشت چراکه کلیه‌ی محاسبات به‌وسیله‌ی ماشین‌های محاسبه‌ی قیمت برخط برآورد شده و در کنار کلیه‌ی محصولات سایت درج می‌شوند.

دستبند طلا چیست؟

بهتر است بدانید که قیمت دستبند تنیسی برلیان طرح فلاور را می‌توانید با تغییر خلوص یا نوع سنگ قیمتی یا استفاده از گزینه‌های کاهش قیمت، به میزان چشمگیری کاهش داده و به بودجه‌ی در نظر گرفته‌شده‌ی خود نزدیک‌تر کنید.

جمع‌بندی مقاله دستبند تنیسی طلا

 دستبند تنیسی زنانه طلا و جواهر

در این مطلب تلاش شد تا مهم‌ترین ویژگی‌های دستبند تنیسی جواهر و تفاوت انواع دستبند تنیسی زنانه و مردانه در اختیار شما قرار بگیرد. دستبند تنیسی طلا محصولی پرجلوه و درعین‌حال با قیمت بهینه است که می‌تواند به‌طور روزمره نیز مورداستفاده قرار بگیرد. این موضوع به دلیل استفاده از تراش برلیان در این محصول است که اجازه می‌دهد کوچک‌ترین سنگ‌های قیمتی نیز درخششی حداکثری از خود به نمایش بگذارند.

طرح دستبند تنیسی از قابلیت‌های انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و شما می‌توانید با قرار دادن الگو و ایده‌های خود در مورد انواع دستبند تنیسی طلاحتی به‌صورت یک پیش‌طرح دستی و غیرحرفه‌ای، طراحی کامل و استاندارد محصول موردعلاقه‌ی خود را دریافت کرده و ایده‌ی خود را به یک جواهر حرفه‌ای تبدیل کنید.

سوالات متداول:

علت نام‌گذاری دستبند تنیسی چیست؟
S ChevronDown 18 N

این نام از حرفه‌ی یکی از خریداران سرشناس این نوع از دستبند معروف شده است. کریس اورت تنیس‌باز حرفه‌ای و سرشناسی است که در حین بازی چنین دستبندی را به دست داشت.

تفاوت طراحی انواع دستبند تنیسی مردانه و زنانه چیست؟
S ChevronDown 18 N

استفاده از انواع الماس سیاه یا تراش‌های ظریف یاقوت کبود در طراحی دستبند تنیسی مردانه امری رایج است.

دستبند تنیسی فلاور چیست؟
S ChevronDown 18 N

دستبند تنیسی طلا طرح فلاور، آن دسته از دستبندهایی است که طرحی از گل را در آناتومی خود به نمایش می‌گذارند. در این مورد، طرح گل می‌تواند وزن یکدست دستبند را شکسته و شکلی بسیار ظریف از یک گل که با شاخ و برگ خود به دور دستان شما گره‌خورده است را به نمایش بگذارد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱:۳۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد