معرفی 10 محصول منحصربه فرد برای کادو و هدیه طلا روز مرد و روز پدر

معرفی 10 محصول منحصربه فرد برای کادو و هدیه طلا روز مرد و روز پدر
هدیه طلا روز مرد و روز پدر، از مواردی است که دغدغه خیلی از ما برای روز مرد یا روز پدر می باشد. ما در این مقاله یک سری محصول و کادو طلا برای آقایان معرفی کرده ایم تا شما در صورت تمایل به خرید هدیه طلا از آنها بهره ببرید

هدیه طلا روز مرد و روز پدر یکی از گزینه‌های موجود برای افراد یک خانواده است. مردان در هر جایگاهی که باشند نقش تکیه‌گاهی محکم را برای دیگر اعضای خانواده ایفا می‌کنند. پدران از لحظه تولد فرزند خود نقش کارگردانی پشت پرده را ایفا می‌کنند. زحمات بی‌شماری که پدران می‌کشند در بیشتر مواقع پنهان می‌ماند؛ ولی به مسیر زندگی فرزندان شکل می‌دهد. در ادامه مقاله برای ایده دادن به بانوان عزیز نمونههایی مناسب آورده شدند. این مدل‌ها برای این روز خاص و مهم گلچین شده‌اند. که فهرستی از انواع کادو طلا  هدیه طلا برای روز مرد و یا پدر را می بینید پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

عناوین اصلی

هدیه طلا روز مرد و روز پدر

مردان در جایگاه همسر تبدیل به فردی فداکار و حمایتگر می‌شوند. در این جایگاه همواره در تلاش برای فراهم کردن رفاه و امنیت همسر خود هستند. برای مردانی در جایگاه فرزند یا برادر نیز اندک تفاوتی وجود دارد. یکی از روزهایی که در تقویم ایران برای قدردانی در نظر گرفته شده، روز مرد است. انتخابهدیه برای روز مرد از دغدغه بانوان محسوب می‌شود.

کادویی روز پدر از طلا

طلا انتخابی مناسب خواهد بود. محصولاتی از طلا در کنار داشتن جنبه زیبایی، جنبه سرمایه‌گذاری نیز دارند. برای مردان که همیشه دستی در اقتصاد خانواده دارند، هدیه طلا روز مرد و روز پدر به عنوان پشتوانه و سرمایه خوشایند خواهد بود. تنوع زیادی برای خرید هدیه روز مرد وجود دارد.

از انواع پلاک‌های مردانه به‌عنوان کادو طلا برای روز مرد استفاده کنید

یکی از زیورآلات پرکاربرد در میان آقایان، پلاک‌ها و آویزهای گردنی است که یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه طلا روز مرد و روز پدر می باشد. این محصولات به‌راحتی با استایل‌های گوناگون همخوانی پیدا کرده یا با دیگر زیورآلات ست می‌شوند. پلاک‌های گردنی انواع متنوعی دارند و می‌توانند سلیقه‌های گوناگون را پوشش دهند. از پلاک مردانه می‌شود به‌عنوان هدیه طلا روز مرد استفاده کرد. این محصول برای آقایان در هر سنی کاربرد دارد.

کادو طلا برای روز مرد - گردنبند طلا

آویز مردانه طلا با نگین الماس تراش برلیان مدل npdm1036

این مدل پلاک طلا طراحی ساده‌ای دارد. طراحی خاص این پلاک مناسب آقایان مینیمالیست یا ساده پسند است. این مدل گردن‌آویز بیشتر مناسب آقایانی خواهد بود که علاقهای به تجملات و زیورآلات پرزرق‌وبرق ندارند. پلاک موردنظر از طلای سفید طراحی شده و دور لبه بیرونی آن با چند قطعه الماس برش برلیان جلوه پیدا کرده است. برای پدران مسن یا همسرانی که به‌طورمعمول پوشش‌هایی بسیار ساده دارند، از این پلاک برای هدیه طلا روز مرد استفاده کنید.

آویز مردانه طلا - کادو روز پدر

پلاک و آویز طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان طرح بنز مدل npdm1059

مردان جوان یا آقایان میان‌سال و مسنی که در زمان جوانی به ماشین علاقه‌مند بودند، شیفته این پلاک می‌شوند و این محصول برای آنها به عنوان هدیه طلا روز مرد و روز پدر گزینه خوبی برای آنهاست. طراحی این پلاک با طلای زر است و نمایی از آرم برند بنز را به نمایش می‌گذارد. این گردن‌آویز برای نشان دادن بیشتر طرح بنز از الماس‌های برش برلیان استفاده کرده است. دور دایره و روی علامت مشهور میان آن مزین شده به الماس هستند و این پلاک را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای هدیه خاص روز مرد می‌کنند.

 

پلاک بنز مردانه طلا - کادو روز پدر

پلاک طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان طرح رولکس مدل npdm1068

برای آقایان خاص پسند که تمایل به استفاده از زیورآلاتی با طراحی منحصربه‌فرد دارند، چه مورد دیگری به‌جز این پلاک برای پیشنهاد هدیه روز مرد وجود دارد؟ این مدل گردن‌آویز طراحی تاجی شکل دارد. این تاج همانند تاج پادشاهان در داستان‌ها طراحی شده است. طراحی این پلاک از طلای زرد بوده و تمامی بخش‌های روی این پلاک با الماس‌های برش برلیان مزین شده‌اند.

 

پلاک طلا رولکس - کادو روز پدر

آویز و پلاک طلا شیر با نگین الماس تراش برلیان مدل npdm1070

شیر در فرهنگ ایران باستان نمادی برای دلاوری و شجاعت است؛ پس اگر به‌دنبال انتخابی خاص برای کادویی روز پدر از طلا هستید، پلاکی با طرح شیر می‌تواند نشان‌دهنده حس عمیق شما نسبت به رشادت‌های پدرتان باشد. در این پلاک شیر نری میان‌سال و بااقتدار دیده می‌شود که تاجی بر سر دارد. شیر و تاج آن با طلای زر طراحی شده‌اند؛ ولی روی آن‌ها پر از الماس‌های تراش برلیان است. این الماس‌ها حتی در بخش آویز پلاک نیز دیده می‌شوند و جلوه بیشتری به محصول می‌بخشند و همان طور که گفته شد یکی دیگر از گزینه های مناسب هدیه طلا روز مرد و روز پدر می باشد.

 

گردنبند و پلاک شیر طلا - کادو روز پدر

پلاک مردانه جواهر با نگین یاقوت کبود الماس تراش برلیان مدل npdm1032

برای آقایان کلاسیک پسند هیچ انتخابی بهتر از پلاکهایی که در آن‌ها جواهر به کار رفته باشد، وجود ندارد. این پلاک طلای سفید مردانه با یاقوت کبود نمایی خاص پیدا کرده است. طراحی مدرن این پلاک در کنار سادگی و جلوه خاص سبب شده تا این گردن‌آویز بهترين هديه طلا براي مردان در روز پدر باشد. سه قطعه یاقوت کبود برش دایره‌ای و تعدادی الماس برش خورده جواهرات این پلاک هستند.

 

پلاک گردنبند مردانه طلا - کادو روز پدر

جاسوئیچی را به چشم یک مورد از بین انواع هدیه برای روز مرد ببینید

آقایان در هر سن و سالی که باشند، دسته‌کلیدی را با خود حمل می‌کنند. این دسته‌کلید می‌تواند شامل کلیدهای منزل، محل کار یا ماشین و دیگر وسایل نقلیه باشد. شاید گمان کنید همسر یا پدرتان علاقه‌ای به لوازم تزئینی مانند جاسوئیچی ندارد؛ ولی انتخاب یک طراحی خاص از جاسوئیچی می‌تواند به چشم بهترین هدیه طلا روز مرد دیده شود. جاسوئیچی از لوازمی است که همواره همراه فرد بوده و می‌تواند یادآور هدیه دهنده آن باشد و برای شما که دنبال یک هدیه لاکچری می گردید نیز یک هدیه طلا روز مرد و روز پدر مناسب می باشد.

انواع جاسوئیچی‌ طلا مردانه کادو طلا برای روز مرد پدر

ماشین‌های خاص و مطرحی در جهان وجود دارند. هرکدام از این ماشین‌ها متعلق به برندی شناخته شده هستند. آرم این برندها یکی از طراحی‌های شگفت‌انگیزی می‌شود که می‌تواند برای طراحی پلاک‌هایی که قرار است به‌عنوان هدیه ای خاص برای روز مرد از طلا خریداری شوند، استفاده شود.

جاسوئیچی طلا و جواهر با نگین برلیان طرح بی ام و (BMW) مدل kgd1034

این جاسوئیچی طرح بی ام و دارد. برای طراحی این جاسوئیچی از طلای زرد استفاده شده است. بی ام و به‌خوبی با طلای زرد طراحی شده و در مرکز این آویز قرار دارد. بیرونی‌ترین دایره با جواهر الماس برش خورده مزین شده است. ترکیب درخشش جواهر بی‌رنگ الماس در کنار طلای زرد جلوه‌ای بی‌نظیر به این محصول داده است تا به گزینه‌ای برای کادویی روز پدر از طلا تبدیل شود؛ البته برای هدیه به همسر، برادر یا پسرتان نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

 

جاسوئیچی طلا ب ام و - کادو روز مرد

جاسوئیچی طلا و جواهر با نگین برلیان طرح لکسوس (Lexus) مدل kgd1045

از دیگر برندهای مطرح ماشین که لوگوی آن طراحی خاصی دارند، لکسوس است. آرم این برند دایره‌ای شکل نیست و به همین دلیل زیبایی خاصی دارد. آرم لکسوس در وسط این پلاک با طلای زرد طراحی شده است. بخش بیرونی کار نیز با طلای زرد بوده ولی استفاده از الماس‌های برش برلیان نمای متفاوتی به آن داده است. این جاسوئیچی یک ایده هدیه روز مرد محسوب می‌شود.

جاسویچی لکسوس طلا - کادو روز پدر

جاسوئیچی طلا و جواهر با نگین برلیان و یاقوت مازاراتی (Maserati) مدل kgd1024

مازاراتی یکی دیگر از برندهای شناخته‌شده و خوش‌سابقه‌ای است که لوگویی خاص و چشم‌نواز دارد. طراحی وسط این برند ما را به یاد عصای پوزیدن، خدای دریاها می‌اندازد. این مدل از طلای سفید تولید شده است. این بار در کنار الماس‌هایی که دورتادور مسیر دایره‌ای شکل جاسوئیچی استفاده شد‌ه‌اند، قطعاتی از یاقوت کبود دیده می‌شوند. این جواهر تمام صفحه پشتی طرح عصا را به خود اختصاص داده است؛ به همین دلیل اگر نمی‌دانید بهترین هدیه برای روز مرد چیست، این جاسوئیچی را انتخاب کنید.

جاسوئیچی طلا مازراتی- کادو روز پدر

جاسوئیچی طلا و جواهر با نگین برلیان طرح پورشه (Porsche) مدل kgd1049

یکی از جذابیت‌هایی که طراحی لوگوی برند پورشه دارد، رنگی بودن آن است. این مدل جاسوئیچی نیز قاعده اصلی این لوگو را رعایت کرده و روی آن رنگ‌های قرمز و مشکی دیده می‌شود. طلای زرد پایه اصلی طراحی این لوگو خواهد بود؛ ولی مسیری از الماس‌های تراش برلیان در بالاترین بخش لوگوی پورشه به چشم می‌خورند. این جاسوئیچی میتواند یک هدیه طلا روز مرد باشد.

جاسوئیچی طلا پورشه - کادو روز پدر

انتخاب خاص گیره کروات یا دکمه سرآستین طلا بهترین کادو برای مرد از طلا

برخی آقایان هستند که به استایل‌های شیک و رسمی یا دهه 90 میلادی علاقه‌ای ویژه دارند. اساس و پایه چنین تیپ‌هایی را کت‌وشلوار تشکیل می‌دهد. شاید موردی که از آن غفلت کرده باشید، زیورآلات لباس هستند. برای انواع کت‌و‌شلوار می‌توان از انواع دکمه‌سردست یا گیره کروات استفاده کرد؛ درنتیجه این موارد گزینه‌هایی مناسب به‌عنوان بهترین کادو برای مرد از طلا هستند و برای شما که دنبال یک هدیه مناسب و یادگاری بی نظیر می باشید نیز یک هدیه طلا روز مرد و روز پدر مناسب می باشد.

گیره کروات و دکمه سرآستین مردانه کادو طلا برای روز مرد و پدر

این محصولات ظاهر را آراسته‌، شکیل و گران‌قیمت نشان می‌دهند. انتخاب و تهیه این مدل از زیورآلات راحت‌تر از دیگر مدل‌ها است. حتی می‌توانید به خرید یک ست از گیره کروات با دکمههای سرآستین بیندیشید. این محصولات حتی می‌توانند با دیگر زیورآلات ست‌های ترکیبی تشکیل دهند و به همین دلیل گل سرسبد محصولات مناسب برای هدیه طلا روز مرد هستند.

گیره کروات طلای سفید با نگین الماس تراش برلیان و زمرد مدل cgm1143

این گیره کروات پایه‌ای از طلای سفید دارد. روی این محصول تک نگینی از زمرد به چشم می‌خورد. زمرد دایره‌ای شکل برش خورده و در مرکز گیره کروات قرار گرفته است. دو ردیف اریب و موازی از الماس برش برلیان در دو طرف زمرد قرار دارند. اگر به‌دنبال هدیه روز مرد برای همسر خود هستید، این گیره را انتخاب کنید.

گیره کروات طلا - کادو روز پدر

دکمه‌سردست طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان مدل cdm1334

از مدل‌هایی با طراحی چشم‌گیر برای دکمه سرآستین می‌توان به این محصول اشاره کرد. این محصول از طلای زرد تولید شده و شیارها یا پستی‌وبلندی‌هایی روی طراحی آن دیده می‌شود که جلوه بیشتری به آن میبخشد. روی بخش‌هایی از این دکمه‌های، نگین‌های الماس برش خورده دیده می‌شوند. این نگین‌ها اصالت کار را بیشتر کرده و این محصول را به گزینه‌ای برای کادو روز مرد از طلا تبدیل می‌کنند.

دکمه سردست طلا - کادو روز پدر

خرید بهترین هدیه طلا روز مرد از فروشگاه اینترنتی زر

تمامی محصولاتی که در این مقاله به عنوان هدیه طلا روز مرد و روز پدر دیدید، از سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر انتخاب و گلچین شده‌اند. این سایت نمونه‌های بسیاری برای انواع زیورآلات مردانه دارد که هرکدام می‌توانند به‌عنوان گزینه‌ای خاص و زیبا به‌عنوان هدیه روز مرد برای نامزد، همسر، پدر، برادر یا فرزند دیده شوند.

این محصولات شامل انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، جاسوئیچی، گیره کروات یا دکمه‌های سرآستین هستند. تمامی محصولات سایت زر از طلای 18 عیار تولید می‌شوند؛ ولی برای محصولات مردانه امکان استفاده از پلاتین به‌جای طلا وجود دارد.

حال که به چند ایده برای روز مردرسیدید، باید بدانید که از ویژگی‌های سایت فروشگاه طلا و جواهر زر امکان سفارشی‌سازی محصولات است. در این سایت شما می‌توانید رنگ طلا را از بین رنگ‌های زرد، سفید یا رزگلد انتخاب کنید. وزن محصول از دیگر ویژگی‌های قابل‌تغییر محصولات سایت زر است.

تعداد جواهرات، نوع آن‌ها یا رنگ جواهرات استفاده‌شده از دیگر ویژگی‌های قابل سفارشی‌سازی روی سایت زر است. اگر تمایل به حکاکی روی محصول خریداری‌شده داشته باشید، این حکاکی هزینه‌ای نداشته و هدیه‌ای از سمت مجموعه زر به‌پاس خرید شما خواهد بود و شما می توانید هدیه طلا روز مرد و روز پدر را جاودانه تر کنید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۹:۱۷ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد