معرفی بهترین مدل‌های مدال طلا زنانه برای استفاده روزانه + عکس و لینک خرید

معرفی بهترین مدل‌های مدال طلا زنانه برای استفاده روزانه + عکس و لینک خرید
مدال طلا زنانه چه خصوصیاتی دارد و نحوه نگهداری و قیمت آن چقد می باشد؟ آیا هر مدل مدل طلا یا آویز طلا برای استفاده روزانه مناسب می باشد. در این مقاله ما به معرفی برترین مدل های مدال زنانه طلا و جواهر سایت زر می پردازیم

استفاده از یک پلاک طلا زنانه یا مدال طلا زنانه زیبا که با انواع استایل‌ها هماهنگی داشته باشد، یکی از مواردی است که مورد توجه بسیاری از خانم‌هاست و از این رو مایلند یک مدال جذاب را برای استفاده روزمره خود انتخاب کنند تا در عین زیبایی بخشیدن به ظاهر خود، استایل خود را تکمیل کنند. در این مقاله ویژگی‌های مدال طلا زنانه مناسب استفاده روزانه و نکات خرید آن مطرح و چند نمونه مدال زنانه فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر معرفی خواهد شد.

عناوین اصلی

مدال طلا زنانه

مدال طلای زنانه مناسب برای استفاده روزمره با انواع استایل‌ها

گردنبند، آویز و مدال طلا زنانه از جمله زیورآلات محبوب بسیاری از خانم‌ها است که به صورت تکی یا به همراه گوشواره هماهنگ با آن، زینت‌بخش صورت و گردن آن‌ها خواهد بود. مدال‌ یا آویز طلا زنانه با تنوع زیادی در بازار طلا و جواهر عرضه می‌شود و خانم‌ها با توجه به پسند خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

مدال طلای زنانه مناسب برای استفاده روزمره با انواع استایل‌ها

یکی از سبک‌های موردعلاقه خانم‌ها برای مدال طلا، شامل مدل‌هایی از آویز است که برای استفاده روزمره مناسب باشد، به‌طوری که نه چندان سنگین و مجلل باشد و نه ساده و بی‌فروغ. این‌گونه مدال‌ها معمولا ابعادی نه چندان بزرگ دارند و از نگین‌های بدون رنگ و رنگی در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. طراحی این مدال‌ها نیز می‌تواند حالت مدرن یا کلاسیک داشته باشد.

ویژگی‌های مدال طلا زنانه شیک

اگر به دنبال خرید یک مدال طلا زنانه شیک هستید که بتوان از آن به صورت دائم و روزانه استفاده کرد، مهم‌ترین نکته این است که به طراحی مدال دقت داشته باشید که طرحی به‌روز داشته باشد و ابعاد سنگ‌های به‌کاررفته در آن، چندان بزرگ نباشد و قرار گرفتن سنگ‌ها کنار هم روی کار، جلوه‌ای چشم‌گیر به آن بدهد.

مدال طلا زنانه شیک

مدال‌های زنانه شیک، شامل طرح‌های نمادین و یا المان‌های مربوط به طبیعت نیز می‌تواند باشد که به خوبی با رنگ‌های مختلف طلا و نگین‌های زیبا خود را نشان می‌دهد. اگر برای هدیه دادن قصد خرید یک مدال طلا زنانه شیک و درخور را دارید می‌توانید آویزی به همراه سنگ ماه تولد فرد موردنظر یا سنگ موردعلاقه او را در نظر داشته باشید.

انواع مدل مدال طلا زنانه بزرگ

مدال‌های زنانه بزرگ و چشم‌گیر مورد توجه بسیاری از خانم‌هاست که مایلند بدنه مدال یا بخش نگین آن ابعاد قابل توجهی داشته باشد که این نوع مدال‌ طلا زنانه نیز می‌تواند برای استفاده روزمره مناسب باشد. در این گونه مدال‌ها معمولا یک سنگ رنگی مانند فیروزه یا زمرد و... با ابعاد بزرگ نسبت به سایر المان‌های کار، در مرکز قرار می‌گیرد و اطراف آن با نگین‌های بی‌رنگ مانند الماس یا قطعات ظریف طلا تزیین می‌شود.

مدال طلا زنانه بزرگ

هم‌چنین این نوع مدال طلا زنانه می‌تواند بدون نگین نیز باشد که در این حالت معمولا یک طرح زیبا و خاص مانند قلب، مار و... با یک یا دو رنگ طلا برای ساخت آن در نظر گرفته می‌شود.

انواع نگین‌های مورد استفاده در مدال طلا زنانه ظریف

در بسیاری از مدل‌های مدل طلا زنانه، از نگین‌های رنگی و بدون رنگ استفاده می‌شود که جذابیت و جلوه کار را مضاعف می‌کند. وجود این جواهرات زیبا، به خصوص روی مدل‌های ظریف مدال و آویز زنانه باعث خوش‌جلوه شدن آن می‌شود.

مدال طلا زنانه ظریف

سنگ‌های زیبای رنگی مانند یاقوت سرخ و کبود، زمرد، آمیتیست و... روی این مدال‌ها معمولا ابعاد بزرگتری نسبت به سنگ‌های بی‌رنگ قیمتی مانند الماس تراش برلیان دارند و از سنگ‌های بدون رنگ، به طور معمول به تعدادی بیشتر و برای تزئین و افزایش درخشندگی آویز و مدال طلا استفاده می‌شود.

نکات نگهداری مدال زنانه طلا

مدال طلا زنانه نیز مانند سایر زیورآلات باید در شرایط مناسبی نگه‌داری شود تا علاوه بر این که از آسیب دیدن محفوظ بماند، دوام بیشتر و عمر طولانی‌تری نیز داشته باشد. نکته مهم در خصوص نگه‌داری مدال زنانه طلا، توجه به جنس و نوع سنگ به‌کاررفته در آن است. سنگ‌های قیمتی مختلف، سختی متفاوتی دارند و مقاومت آن‌ها در برابر خراش و ضربه با یکدیگر یکسان نیست.

نگهداری مدال زنانه طلا

بنابراین لازم است درباره جواهر روی مدال اطلاعات لازم را کسب کنید و مدال را در کنار زیورآلات با سنگ‌هایی با سختی بالاتر از آن قرار ندهید. به‌علاوه بهتر است مدال طلا زنانه با هر نوع سنگی از چربی، مواد آرایشی و شوینده‌های قوی دور نگه‌ داشته شود.

فاکتورهای موثر بر قیمت مدال طلا زنانه

قیمت هر نوع جواهرآلات از جمله مدال طلا زنانه تابع قیمت روز طلا، وزن طلا و اجرتی که برای کار با توجه به طراحی آن در نظر گرفته می‌شود، است. به‌علاوه جنس و وزن سنگ‌ها و جواهرات به‌کاررفته در مدال و آویز زنانه طلا تاثیر مستقیم روی قیمت تمام‌شده کار دارد. هر چه گوهر مدال، کمیاب‌تر باشد و ویژگی‌های شاخصی داشته باشد، قیمت مدال طلا زنانه نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

نکات خرید مدال طلا زنانه جدید

جدید و مد روز بودن مدال طلا نیز دغدغه بسیاری از خانم‌هایی است که قصد خرید یک مدال و آویز مناسب استفاده روزمره را دارند. مهم‌ترین نکته در مورد خرید یک مدال طلا زنانه با این ویژگی این است که خرید خود را از فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر به‌روز انجام دهید که بهترین مدل‌های ترند جواهرات را عرضه می‌کنند. به‌علاوه با جستجو در منابع خارجی و یا سایت‌های داخلی طلا و جواهر مانند گالری زر می‌توانید با نمونه‌های عالی از مدال طلا زنانه جدید آشنا شوید.

خرید اینترنتی جدیدترین مدال طلا زنانه

 با وجود این که کماکان خرید حضوری از فروشگاه‌های طلا و جواهر رایج است، آن دسته از افردای که مایلند با صرفه‌جویی در زمان و با صبر و حوصله طلا و جواهرات مدنظر خود از جمله مدال طلا زنانه را انتخاب کنند، به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی عرضه طلا و جواهر می‌روند.

جدیدترین مدال طلا زنانه

یکی از این فروشگاه‌های معتبر و به‌روز در بازار جواهرات، گالری آنلاین زر است که بهترین مدلهای مدال طلا را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند و خریدی خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این فروشگاه، امکان سفارشی‌سازی مدال طلا مانند تغییر رنگ طلا کار، تغییر وزن و سایز نگین آن و... وجود دارد که خرید از این فروشگاه را دلپذیرتر می‌کند.

نمونه‌هایی از عکس مدال طلا زنانه

اگر به دنبال آشنایی با نمونه‌هایی از مدال طلا زنانه زیبا و باشکوه هستید که با بیشتر استایل‌های شما هم‌خوانی داشته باشد و برای استفاده روزانه و دائم مناسب باشد، می‌توانید به ژورنال‌ها و منابع خارجی جواهرات سری بزنید. هم‌چنین با مراجعه به سایت‌های داخلی عرضه طلا و جواهر مانند گالری آنلاین زر، می‌توانید زیباترین نمونه‌های مدال و آویز زنانه طلا را مشاهده کنید. در ادامه نیز چند نمونه از بهترین مدل‌های مدال طلا زنانه ارائه خواهد شد که توجه‌ شما را جلب خواهد کرد.

مدال طلا زرد با نگین برلیان و فیروزه: مدل npdf13152

اولین مدلی که قصد معرفی آن را داریم، یک آویز زیبا شامل سنگ خوش‌رنگ فیروزه و الماس گران‌بها با تراش برلیان است. این مدال طلا زنانه چشم‌گیر دارای یک قطعه سنگ فیروزه به فرم اشکی است که بالا و پایین آن با طلای زرد با طرح‌هایی ظریف و سنتی‌شکل تزئین شده است و روی هر یک از آن‌ها نیز نگین‌های کوچک و درخشان برلیان قرار گرفته‌اند.

مدال طلا زرد فیروزه و برلیان

اگر به سنگ‌ فیروزه علاقه دارید و مایلید در ابعاد بزرگ از آن در زیورآلات خود استفاده کنید، این مدال طلای فیروزه‌نشان می‌تواند انتخابی عالی باشد.

مدال طلا و جواهر آمیتیست و برلیان طرح مادر و کودک مدل: npdf12996

مدال طلای بعدی که در این قسمت به شما معرفی خواهد شد، یک مدال زیباست که دارای طرحی مناسبتی و دل‌نشین است. این آویز زنانه، در دل خود یک طرح مادر و کودک ظریف و دوست‌داشتنی دارد که آن را برای هدیه به مادران به یکی از گزینه‌های عالی تبدیل می‌کند.

مدال طلا آمیتیست و برلیان طرح مادر و کودک

در ساخت این مدال طلا زنانه ماهی شکل از طلای زرد و سفید استفاده شده که بخش طلای سفید آن با سنگ الماس تراش برلیان پوشانده شده است. به علاوه یک سنگ کوچک آمیتیست با رنگ بنفش زیبای خود به قسمتی از بخش طلایی آویز تکیه داده است که زیبایی کار را دوچندان نموده است.

مدال طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان و مروارید: مدل npdf13153

اگر به دنبال یک آویز زنانه مدرن و درعین‌حال ساده و باشکوه هستید، این بخش مخصوص شما است. این مدال طلا زنانه جذاب که در این بخش معرفی می‌کنیم، دارای یک نگین تک مروارید درشت است که در مرکز کار خودنمایی می‌کند و دو قطعه طلای زرد در دو طرف آن قرار گرفته‌اند که زنجیر آویز به یکی از این قطعات طلایی متصل شده است.

مدال مروارید طلا زرد و برلیان

به‌علاوه در بالا و پایین سنگ مروارید، یک نگین کوچک برلیان نیز قرار گرفته است که درخشش و جذابیت مروارید را تکمیل می‌کند. این مدال زیبا برای استفاده روزانه مناسب است و با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شود.

مدال جواهر با نگین های رنگی و برلیان طرح طاووس مدل: npdf1178

در این بخش، یک مدال طلا زنانه کم‌نظیر و رنگارنگ به شما معرفی خواهد شد که مورد توجه کسانی که به وجود سنگ‌های رنگی روی زیورآلات علاقه‌مند هستند، قرار خواهد گرفت. این آویز زیبا، به شکل یک طاووس طراحی شده است و برای ساخت قسمت پر و بال آن، از سنگ‌های رنگی نظیر توپاز و آمیتیست استفاده شده است.

مدال طلا طرح طاووس زنانه

هم‌چنین در بدنه کار، سنگ الماس تراش برلیان به کار برده شده است. قسمت سر طاووس از طلای زرد و بدنه آن از طلای سفید ساخته شده تا چند رنگ بودن این مدال جذاب در رنگ فلز پایه آن نیز به نمایش گذاشته شود. این مدال انتخاب مناسبی برای کسانی است که به زیورآلات رنگی و با جزئیات زیاد علاقه دارند.

آویز طلا سفید با نگین فیروزه، یاقوت و الماس تراش برلیان مدل: npdf1159

با توجه به علاقه‌ای که بسیاری ازخانم‌ها به سنگ فیروزه با آن رنگ آبی دلفریبش دارند، در این قسمت هم یک مدال طلا زنانه فیروزه‌نشان به شما معرفی خواهد شد. نگین این آویز زیبا، از یک قطعه سنگ فیروزه درشت بیضی‌شکل تشکیل شده است که با فرم برجسته و ابعاد خود توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

مدال فیروزه طلا و جواهر زنانه

در چهار طرف این نگین فیروزه، تعدادی سنگ گران‌بها و خوش‌رنگ یاقوت قرمز روی زمینه‌ای مثلثی‌شکل قرار گرفته است که اطراف آن‌ها با نگین برلیان نیز پوشیده شده است. اگر به دنبال یک مدال زنانه طلا چندسنگی با مرکزیت فیروزه جذاب هستید، این آویز مناسب شماست.

آویز جواهر با نگین مروارید و الماس تراش برلیان طرح پروانه مدل: npdf1205

مدل بعدی که قصد معرفی آن را داریم، طرحی از طبیعت را در خود دارد که به شکلی مدرن و ظریف طراحی شده است. این مدال طلا زنانه پروانه‌نما، از دو رنگ طلای زرد و سفید تشکیل شده است که بال‌های پروانه را تشکیل می‌دهند و در مرکز پروانه نیز یک مروارید تکی درشت قرار گرفته است، گویی که پروانه بر این گوی درخشان سوار است.

مدال مروارید زنانه طلا و برلیان

بخش زیادی از بال و پر پروانه با نگین الماس با تراش برلیان پوشیده است که جلوه‌ای درخشان به کار داده است. این آویز زیبا می‌تواند هدیه مناسبی برای دخترخانم‌های جوان نیز باشد.

آویز جواهر با نگین آمیتیست و برلیان طرح گل مدل: npdf1195

 در این قسمت، یک آویز زنانه خوش‌رنگ و لعاب با طراحی چشم‌گیر را معرفی خواهیم کرد که توجه بسیاری از خانم‌هایی که به سنگ‌های رنگی علاقه دارند را به خود جلب می‌کند. این مدال طلا زنانه فوق‌العاده زیبا از نگین‌های سنگ آمیتیست ساخته شده است که فرمی گل‌مانند دارد. وسط گلبرگ‌های بنفش این آویز، نگین‌های متعدد الماس با تراش برلیان قرار گرفته است که جلوه کار رو مضاعف کرده است. اگر دوست دارید در زیورآلات خود یک آویز رنگی چشم‌نواز داشته باشد، می‌توانید این مدال زیبا را برای انتخاب در نظر بگیرید.

مدال طلا زنانه بزرگ طرح گل

آویز جواهر با نگین گارنت و الماس تراش برلیان طرح دو قلب مدل: npdf1194

اگر دوست دارید روی مدال طلایی که انتخاب می‌کنید نماد قلب را با نگینی سرخ‌رنگ داشته باشید، این بخش توجه شما را جلب خواهد کرد. در این مدل مدال طلا زنانه، دو عدد قلب برجسته با سنگ خوش‌رنگ گارنت کار شده است که روی قطعات مورب طلای زرد و طلای سفید قرار گرفته‌اند. این آویز جذاب دو رنگ، علاوه بر نگین گارنت، دارای نگین‌های کوچک برلیان نیز است که جلوه زیبایی به آن می‌دهند. این مدال زیبا، می تواند برای خانم‌های جوانی که به المان‌های عاشقانه روی زیورآلات خود علاقه دارند، جذاب باشد.

مدال طلای زنانه قلب گارنت و برلیان

آویز مروارید و الماس تراش برلیان با طلای سفید مدل: npdf1189

مدلی که در این قسمت قصد معرفی آن را داریم دارای طرحی کلاسیک و چشم‌گیر است که از طلای زرد ساخته شده است. نقش‌ونگارهای این مدال طلا زنانه باشکوه، آن را به یک آویز سنگین تبدیل کرده است که برای استفاده روزانه و یا میهمانی‌ها مناسب است. ویژگی مهم این مدال طلا، مرواریدنشان بودن آن است که در مرکز کار قرار دارد. حاشیه این آویز با سنگ الماس با تراش برلیان پوشانده شده است که نقش‌های آن را زیباتر نشان می‌دهد. این مدال طلا زیبا، برای هدیه دادن به خانم‌های کلاسیک‌پسند نیز پیشنهاد می‌شود.

مدال طلا با مروارید و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

آویز جواهر آمیتیست و الماس تراش برلیان مدل: npdf1214

در این بخش از معرفی مدال‌های طلا جذاب زنانه، آویزی را به شما معرفی می‌کنیم که موردپسند خانم‌هایی است که علاقه دارند بخش قابل توجهی از مدال طلا از جواهر تشکیل شده باشد. در این مدال طلا زنانه، از سنگ آمیتیست با رنگ دلفریب و بنفشی که دارد استفاده شده است که به فرم گل و اشک، بخش اعظم آویز را تشکیل داده است. رنگ طلایی که در این مدال به کار رفته است، رزگلد زیبا و ملیح است و قسمت‌های مختلف آویز نیز با نگین‌های کوچک برلیان تزئین شده است. این آویز خوش‌جلوه برای هدیه دادن به خانم‌های جوان، استفاده روزانه و یا در مجالس، انتخابی عالی است.

مدال طلا گل زنانه آمیتیست و برلیان

آویز قلب جواهر با نگین تورمالین و الماس تراش برلیان مدل: npdf1245

در این قسمت، برای طرفداران نماد قلب یک کار جذاب و چشم‌گیر در نظر گرفته‌ایم که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. یک قلب برجسته که با سنگ‌های کوچک تورمالین پوشیده شده است و با دو قطعه فلز باریک طلای سفید دربرگرفته شده است، توصیفی از این مدال طلا زنانه جذاب و دلفریب است. بخش طلای سفید که روی کار قرار دارد، شامل نگین‌های الماس با تراش برلیان است که در کنار رنگ بنفش تورمالین، جلوه‌ای کم‌نظیر به این آویز داده است. این مدال باشکوه نیز برای هدیه دادن و یا استفاده دائم بسیار مناسب است.

مدال قلب طلا زنانه تورمالین و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

سخن پایانی درباره انواع مدال طلا زنانه

در این مقاله درباره یکی از زیورآلات پرطرفدار یعنی مدال طلا زنانه مناسب استفاده روزمره، مطالبی مطرح و به نکات خرید آن نیز اشاره شد. به‌علاوه نمونه‌هایی زیبا و جذاب از مدال  زنانه طلا در مدل‌های مختلف معرفی شد تا کسانی که قصد خرید یک مدال و آویز زنانه چشم‌گیر را دارند، برای انتخاب خود ایده و تصمیم بگیرند. هم‌چنین به اهمیت خرید از فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر به‌روز و معتبر اشاره و گالری آنلاین زر به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید مدال طلا زنانه و سایر جواهرآلات معرفی شد.

سوالات متداول:

ویژگی‌های مدال طلا زنانه شیک چیست؟
S ChevronDown 18 N

اگر به دنبال خرید یک مدال طلا زنانه شیک هستید که بتوان از آن به صورت دائم و روزانه استفاده کرد، مهم‌ترین نکته این است که به طراحی مدال دقت داشته باشید که طرحی به‌روز داشته باشد و ابعاد سنگ‌های به‌کاررفته در آن، چندان بزرگ نباشد و قرار گرفتن سنگ‌ها کنار هم روی کار، جلوه‌ای چشم‌گیر به آن بدهد.

نگهداری مدال زنانه طلا چگونه باید باشد؟
S ChevronDown 18 N

مدال طلا زنانه نیز مانند سایر زیورآلات باید در شرایط مناسبی نگه‌داری شود تا علاوه بر این که از آسیب دیدن محفوظ بماند، دوام بیشتر و عمر طولانی‌تری نیز داشته باشد. نکته مهم در خصوص نگه‌داری مدال زنانه طلا، توجه به جنس و نوع سنگ به‌کاررفته در آن است. سنگ‌های قیمتی مختلف، سختی متفاوتی دارند و مقاومت آن‌ها در برابر خراش و ضربه با یکدیگر یکسان نیست.

قیمت مدال طلا زنانه چگونه تعیین می شود؟
S ChevronDown 18 N

قیمت هر نوع جواهرآلات از جمله مدال طلا زنانه تابع قیمت روز طلا، وزن طلا و اجرتی که برای کار با توجه به طراحی آن در نظر گرفته می‌شود، است. به‌علاوه جنس و وزن سنگ‌ها و جواهرات به‌کاررفته در مدال و آویز زنانه طلا تاثیر مستقیم روی قیمت تمام‌شده کار دارد. هر چه گوهر مدال، کمیاب‌تر باشد و ویژگی‌های شاخصی داشته باشد، قیمت مدال طلا زنانه نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴:۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد