انگشتر طلا گل و معرفی 10 نمونه‌ کم‌نظیر برای نوعروسان + قیمت و لینک خرید

انگشتر طلا گل و معرفی 10 نمونه‌ کم‌نظیر برای نوعروسان + قیمت و لینک خرید
انگشتر طلا گل، مورد علاقه هر خانم و دختر خانم بوده که از گزینه های انتخابی به عنوان انگشتر و حتی حلقه نامزدی فلاور است. در این مقاله سایت زر انواع مدل انگشتر گل طلا همراه قیمت و لینک خرید و نحوه نگهداری و انتخاب آن آورده شده است

انگشتر طلا گل یا حلقه نامزدی فلاور، از جمله زیورآلاتی است که از محبوبیت زیادی در بین عروسان برخوردار است و بسیاری از خانم‌ها به صورت دائم از آن استفاده می‌کنند. از این رو انگشترها در طرح‌های مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی انواع سلیقه‌ها باشند. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های انگشتر طلا زنانه، انگشتر گل طلا است که در این مقاله به خصوصیات این نوع انگشتر اشاره و نمونه‌هایی جذاب از آن به شما معرفی خواهد شد.

انگشتر طلا گل

انگشتر طلا گل چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

از دیرباز برای خلق بسیاری از آثار هنری از طبیعت و اجزای آن الهام گرفته می‌شود و گل به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین المان‌های طبیعت در طراحی و ایجاد این آثار نقش بسزایی داشته است. در هنر-صنعت جواهرسازی نیز از گل و فرم آن در ساخت بسیاری از زیورآلات استفاده می‌شود که انگشتر طلا گل از جمله محبوب‌ترین آن‌ها است.

انگشتر طلا گل چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بنابراین درباره انگشتر طرح گل طلا باید گفت این نوع انگشتر، تداعی‌کننده شکل گل است که در بسیاری از مدل‌ها، فرم گل براساس نحوه چینش و قرارگیری نگین‌های روی انگشتر خود را نشان می‌دهد. به‌علاوه نمونه‌های بدون نگین انگشتر گل که شکل گل از طریق تراش و فرم برش طلا ایجاد می‌شوند نیز از مدل‌های انگشتر طلا گل محسوب می‌شوند. این انگشترها با انواع طلا شامل طلا سفید، زرد و رزگلد و یا ترکیبی از آن‌ها و با تنوع بالا در مدل رکاب انگشتر ساخته می‌شوند.

انواع مدل‌های انگشتر طلا طرح گل

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره شد، مدل‌های انگشتر طلا طرح گل تنوع بالایی دارند و در انواع نگین‌دار  و بدون نگین در بازار عرضه می‌شوند. مدل‌های نگین‌دار، معمولا با کنار هم قرار گرفتن سنگ‌های قیمتی در کنار یکدیگر فرم گل را ایجاد می‌کنند که این سنگ‌ها معمولا ابعاد یکسانی ندارد و سنگ مرکزی بزرگتر از سایر سنگ‌ها در نظر گرفته می‌شود. به‌علاوه ممکن است جنس و رنگ سنگ‌های انگشتر گل طلا نیز با یکدیگر متفاوت باشد و ترکیبی از نگین‌ها، ظاهر جذابی را ایجاد کند.

انواع مدل‌های انگشتر طلا طرح گل

مدل‌های بدون نگین نیز با تمرکز روی طرح و نقش فلز طلا انگشتر ایجاد می‌شوند که در این نوع انگشتر گل طلا، طرح گل به صورت تخت یا سه‌بعدی طراحی و ساخته می‌شود و روی رکابی ساده یا نگین‌دار قرار می‌گیرد. از انواع مدل‌های انگشتر طلا طرح گل، انگشترهای گل رز هستند که بسیار محبوب‌اند و در بخش‌های بعدی مقاله به این مدل بیشتر پرداخته خواهد شد.

خصوصیات انگشتر طلا طرح گل بزرگ

خصوصیات انگشتر طلا طرح گل بزرگ

آن دسته از افرادی که به دنبال انگشتری درشت و جذاب هستند، احتمالا انواع مختلف انگشتر طلا گل را نیز در نظر دارند. چراکه بسیاری از مدل‌های انگشتر طرح گل، به دلیل وجود نگین‌های متعدد و یا طراحی کار، ابعاد کوچکی ندارند. این مدل انگشتر در حالت نگین‌دار، می‌تواند نگین‌های متعددی به شکل گل روی رکابی نسبتا پهن داشته باشد و یا شامل یک نگین تکی درشت به همراه نگینهای کوچک در اطراف آن باشد. مدل‌های بدون نگین نیز ممکن است طرح گل را به صورت غنچه یا شکفته در ابعاد چشم‌گیری داشته باشند.

انگشتر طلا گل بزرگ مناسب برای مجالس و میهمانی‌ها

بسیاری از خانم‌ها مایلند زیورآلاتی که استفاده می‌کنند ابعاد قابل توجهی داشته باشند و این موضوع را هنگام انتخاب انگشتر نیز مدنظر دارند. انگشتر گل طلا بزرگ نیز در انواع مختلف نگین‌دار و بدون نگین می‌تواند توجه این دسته از خانم‌ها را به خود جلب کند، به‌ویژه اگر دارای یک جواهر رنگی گران‌بها مانند یاقوت کبود یا زمرد در مرکز کار باشد. سنگ‌ درشتی مانند مروارید روی انگشتر طلا گل که از فروشگاه مروارید معتبر تهیه شده باشد نیز می‌تواند یک انگشتر چشم‌گیر را حاصل کند. انگشتر گل طلا بزرگ برای استفاده در بسیاری از مجالس و میهمانی‌ها مناسب است و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

انگشتر طلا گل بزرگ مناسب برای مجالس و میهمانی‌ها

نکات انتخاب انگشتر طلا طرح گل رز

همان‌‌طور که در قسمت‌های قبلی اشاره شد، انگشتر طلا طرح گل رز از جمله محبوب‌ترین مدل‌های انگشترهای گل طلا است و بسیاری از خانم‌ها به قرار گرفتن گل‌های رزمانند روی انگشتر علاقه دارند. این طرح گل رز در بسیاری از مدل‌ها، با نگین‌های بی‌رنگ یا رنگی مزین می‌شود و مدل‌های بدون نگین آن نیز در فروشگاه طلا و جواهر وجود دارد.

نکات انتخاب انگشتر طلا طرح گل رز

از این رو هنگام انتخاب انگشتر گل رز، بهتر است هر دو نوع مدل آن را در نظر داشته باشید. هم‌چنین از بین انواع رنگ طلا شامل طلای زرد، سفید و رزگلد، رنگی که با پوست دست شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید و به مناسب بودن اندازه آن برای انگشت خود، به ویژه اگر به صورت اینترنتی قصد خریداری انگشتر طلا گل را دارید، دقت داشته باشید. به این منظور پیشنهاد می‌شود مقاله سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ تعیین سایز انگشتر در 3 سوت را نیز مطالعه کنید.

ویژگی‌های انگشتر طلا گل رز شیک

از آن‌جا که انگشترهای گل رز قابل هماهنگ شدن با بسیاری از استایل‌ها هستند و برای هدیه دادن نیز انتخاب خوبی به نظر می‌رسند، انتخاب یک انگشتر گل طلا شیک با طرح رز و یا سایر طرح‌های گل، دارای اهمیت است.

ویژگی‌های انگشتر طلا گل رز شیک

انگشترهای با طرح گل با طراحی مدرن که از طلا سفید یا رزگلد ساخته شده باشند، جلوه شیک و جذابی خواهند داشت. هم‌چنین وجود نگین‌های بدون رنگ مانند الماس تراش برلیان یا سنگ‌های رنگی مانند انواع یاقوت، زمرد، آمیتیست و... یا ترکیبی از این انواع سنگ نیز می‌تواند ظاهری خاص به انگشتر طلا گل ببخشد.

انواع نگین‌های مورد استفاده در انگشتر طلا گل رز

انگشتر از جمله زیورآلاتی است که وجود نگین روی آن بسیار رایج است و بسیاری از افراد نیز مایلند یک انگشتر نگین‌دار را در دست داشته باشند. انگشتر طلا گل نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بسیاری از انواع این انگشتر، یک نگین بزرگ در وسط انگشتر و چند نگین کوچک‌تر در اطراف آن، فرم گل و یا گلبرگ را ایجاد می‌کنند. انگشترهای طلا با طرح گل رز نیز ممکن است در بخش‌هایی از گل یا تمام آن دارای نگین‌های رنگی یا بدون رنگ باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع نگین مناسب برای انگشتر طلا زنانه می‌توانید به مقاله معرفی 7 نگین از بهترین سنگ انگشتر برای خانم‌ها + خواص نیز سری بزنید.

انواع نگین‌های مورد استفاده در انگشتر طلا گل رز

نکات خرید انگشتر طلا طرح گل رز

برای خرید یک انگشتر طلا گل طرح رز یا هر نوع انگشتر دیگر لازم است به نکاتی توجه داشته باشید که مهم‌ترین آن خرید از فروشگاه طلا و جواهر معتبر است.

نکات خرید انگشتر طلا طرح گل رز

به‌خصوص اگر انگشتر مدنظر شما دارای سنگ قیمتی مانند الماس یا زمرد باشد، باید به اصل بودن سنگ نیز علاوه بر اصالت طلای کار توجه داشته باشید و از آن‌جا که این کار به راحتی امکان‌پذیر نیست، لازم است به کیفیت زیورآلات فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، اطمینان داشته باشید. به‌علاوه بهتر است به نکات مطرح‌شده در مقاله راهنمای خرید انگشتر طلا از 0 تا 100 - شناخت تا خرید انگشتر نیز توجه نمایید.

 

نکات نگه‌داری از انگشتر گل رز طلا

انگشتر طلا گل نیز مانند بسیاری از زیورآلات دیگر نیاز به نگه‌داری دارد. مهم‌ترین نکته در مورد حفظ و نگه‌داری انگشتر، توجه به جنس نگین آن است. سنگ‌های قیمتی سختی نسبت به یکدیگر سختی متفاوتی دارند و باید متناسب با مقاومت آن‌ها در برابر ضربه و خراش نگه‌داری شوند. بنابراین پس از شناخت خصوصیات سنگ روی انگشتر طلا گل خود، آن را در شرایط مناسب قرار دهید و یا از مواد شوینده یا چربی دور نگه‌ دارید. برای شستشو و جلا دادن نیز با توجه به جنس سنگ انگشتر خود، مطابق با روش‌های مربوطه عمل کنید.

نکات نگه‌داری از انگشتر گل رز طلا

نحوه تعیین قیمت انگشتر طرح گل طلا

قیمت انگشتر طلا گل مانند دیگر زیورآلات بر پایه طلا، براساس قیمت روز طلا، وزن طلا و اجرت کار تعیین می‌شود. هم‌چنین سنگ‌هایی که روی کار قرار دارند نیز روی قیمت انگشتر تاثیر مستقیم دارد. جنس سنگ و قیمتی یا نیمه‌قیمتی بودن آن، ابعاد، تعداد و نوع تراش سنگ روی قیمت تمام‌شده کار موثر است. برای اطلاع از قیمت نگین نیز می‌توانید به فروشگاه الماس یا سنگ موردنظر خود مراجعه نمایید.

قیمت انگشتر طرح گل طلا

خرید اینترنتی انگشتر طلا طرح گل

در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند طلا و جواهر را به صورت اینترنتی خریداری کنند تا ضمن صرفه‌جویی در وقت، انتخاب خود را با دقت و با بررسی جزئیات انجام دهند.

انگشتر بولگاری طلا طرح گل

یکی از فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر در ایران، گالری زر است که به‌روزترین زیورآلات از جمله انگشتر گل طلا را  با بهترین کیفیت عرضه می‌کند. در این فروشگاه امکان سفارشی‌سازی کار از جمله تغییر رنگ طلا، تغییر سایز نگین و... وجود دارد و افراد می‌توانند با اطمینان از اصالت و کیفیت طلا و سنگ‌های به‌کاررفته در زیورآلات این گالری، خرید خود را انجام دهند.

نمونه‌هایی از عکس انگشتر گل طلا

اگر مایلید نمونه‌هایی از انواع انگشتر گل طلا را ببینید می‌توانید در منابع خارجی مربوط به حوزه زیورآلات جستجو نمایید و مدل‌های زیبایی از این نوع انگشتر را مشاهده کنید. هم‌چنین در سایت‌های معتبر داخلی عرضه طلا و جواهر مانند گالری زر نیز نمونه‌های جذابی از انگشتر گل طلا قرار دارد که با بررسی آن‌ها می‌توانید انگشتر مدنظر خود را انتخاب کنید. در ادامه نیز مدل‌هایی از این نوع انگشتر زیبا به شما معرفی خواهد شد تا برای خرید یک انگشتر طرح گل برای خود یا هدیه دادن، ایده بگیرید.

عکس انگشتر گل طلا

انگشتر طلا گل زنانه دو رینگ جواهر نگین یاقوت، زمرد و برلیان مدل: rgf1823

اولین انگشتری که قصد معرفی آن را داریم، یک انگشتر طرح گل زیبا است که یادآور شکوه و رنگارنگی بهار است و با انتخاب آن گویی که یک سبد گل را روی انگشت خود دارید. این انگشتر طلا گل از جزئیات زیادی برخوردار است و گل‌های روی کار با نگین‌های گران‌بهای رنگی مانند یاقوت و زمرد تزئین شده است. به‌علاوه سنگ بی‌رنگ الماس با تراش برلیان نیز زینت‌بخش گلبرگ‌های روی کار است. این انگشتر کم‌نظیر شامل دو رکاب است که هم جلوه خاصی به انگشتر می‌دهد و هم استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. اگر به انگشترهای شلوغ و سنگ‌های رنگی علاقه دارید، این انگشتر می‌توانید انتخابی عالی برای شما باشد.

انگشتر طلا زنانه گل جواهر با نگین گارنت و برلیان: مدل rgf1813

فرم گل روی انگشترهای با طرح گل در بعضی مدل‌ها به راحتی قابل تشخیص است که انگشتری که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم نیز این ویژگی را داراست. سنگ گارنت باشکوه با تراشی که دارد، طرح گل را در این انگشتر زیبا به نمایش گذاشته است که اطراف آن را نیز نگین برلیان فراگرفته است. این انگشتر گل طلا، رکابی بسیار جذاب و چشم‌گیر دارد که به فرم شاخه و برگ در اطراف گل سرخ‌رنگ آن قرار دارد و بخشی از آن نیز با نگین‌های برلیان پوشیده شده است. این انگشتر نیز با نگین درشت و طراحی متفاوتی که دارد می‌تواند انتخاب بسیاری از خانم‌های مشکل‌پسند باشد.

انگشتر گل طلای سفید زنانه یاقوت کبود و برلیان طرح پروانه مدلrgf1808

گل و پروانه در ادبیات و بسیاری از آثار هنری همراه و یار یکدیگر در نظر گرفته می‌شوند و هر جا که حرف گل باشد، پروانه نیز خودنمایی خواهد کرد. از این رو در این قسمت به جای معرفی انگشتر گل طلا، به یک انگشتر بسیار زیبا با طرح پروانه می‌پردازیم. این انگشتر جذاب که از طلای سفید ساخته شده، شامل سنگ کم‌نظیر یاقوت کبود با تراش اشکی و الماس تراش برلیان است. نگین‌های برلیان، اطراف یاقوت کبود و بخش زیادی از رکاب انگشتر را پوشانده است. این انگشتر طراحی مدرنی دارد و برای کسانی که به وجود نشانه‌هایی از طبیعت روی زیورآلات خود علاقه دارند، جذاب خواهد بود.

انگشتر گل طلای سفید زنانه با یاقوت قرمز و کبود و الماس تراش برلیان:مدل rgf1676

اگر مایلید که طرح گل انگشتر به وضوح مشخص باشد و از وجود سنگ‌های رنگی روی آن لذت می‌برید، این قسمت مخصوص شماست. روی رکاب طرح‌دار این انگشتر  گل طلا زیبا، دو گل با گلبرگ‌هایی از جنس یاقوت کبود و یاقوت قرمز قرار گرفته است و جنس کار نیز تماما طلای سفید است. بخش‌هایی از رکاب انگشتر و در مرکز سنگ‌های رنگی، نگین الماس با تراش برلیان قرار دارد که درخشش و جلوه کار را مضاعف کرده است. این انگشتر برای هدیه دادن به دخترخانم‌ها و یا استفاده در میهمانی‌ها مناسب به نظر می‌رسد.

سخن پایانی

در این مقاله به ویژگی‌های یکی از محبوب‌ترین مدل‌های انگشتر زنانه یعنی انگشتر طلا گلیا انگشتر فلاور پرداخته و به نکاتی درباره خرید این انگشتر زیبا اشاره شد. هم‌چنین مدل‌های متنوع و جذابی از انگشتر طلا طرح گل نیز معرفی گردید که با مراجعه به گالری آنلاین زر که به‌روزترین زیورآلات را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند، قابل مشاهده و خریداری هستند.

سوالات متداول:

انگشتر طلا گل چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
S ChevronDown 18 N

انگشتر طرح گل طلا باید گفت این نوع انگشتر، تداعی‌کننده شکل گل است که در بسیاری از مدل‌ها، فرم گل براساس نحوه چینش و قرارگیری نگین‌های روی انگشتر خود را نشان می‌دهد.

قیمت انگشتر طرح گل طلا چگونه محاسبه می شود؟
S ChevronDown 18 N

قیمت انگشتر طلا گل مانند دیگر زیورآلات بر پایه طلا، براساس قیمت روز طلا، وزن طلا و اجرت کار تعیین می‌شود. هم‌چنین سنگ‌هایی که روی کار قرار دارند نیز روی قیمت انگشتر تاثیر مستقیم دارد. جنس سنگ و قیمتی یا نیمه‌قیمتی بودن آن، ابعاد، تعداد و نوع تراش سنگ روی قیمت تمام‌شده کار موثر است.

خرید اینترنتی انگشتر طلا طرح گل از سایت زر چگونه است؟
S ChevronDown 18 N

در این فروشگاه امکان سفارشی‌سازی کار از جمله تغییر رنگ طلا، تغییر سایز نگین و... وجود دارد و افراد می‌توانند با اطمینان از اصالت و کیفیت طلا و سنگ‌های به‌کاررفته در زیورآلات این گالری، خرید خود را انجام دهند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۰:۴۶ قبل از ظهر
نظرات (2)

پریوش بیابانی  ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۴:۳۳ بعد از ظهر

با سلام باید بگم اولآ من۵۷ سال از خدا عمر گرفتم در اینمدت طرح های زیادی رو دیدم ولی این طرح ونقشها واقعا زیبا ودلنشین هستند ومن بادیدن اینها آرزو میکردم ایکاش دوباره جوان میشدم و با جوانی درزیبایی این نقوش مدرخشیدم ،،

سایت زر  ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۳:۴۱ قبل از ظهر

با سلام خدمت شما خانم بیابانی واقعا طلا و جواهرات خصوصا انگشتر طلا گل وسوسه انگیز هستند با تشکر از نظری که ارسال فرمودید

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد