اقتصاد بازرگانی

تعداد کل: 471 صفحه 8 از 24
  • تورم; باور نادرست اقتصادیتورم; باور نادرست اقتصادی

    در باور نادرست اقتصادی پیشین نشان داده شد که برخلاف ادعاهای گول زننده و عامه پسند، کنترل اعتبار شیوه بدون هزینه برای محدود ساختن میزان وام دهی بانک ها نیست.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • آشنایی با تفکر اقتصادی لودویگ میزسآشنایی با تفکر اقتصادی لودویگ میزس

    سیاست اقتصادی ایده آل، چه برای امروز چه برای روزگار آتی، در واقع خیلی ساده است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • دريچه اي نو بر روي كارآفرينان دريچه اي نو بر روي كارآفرينان

    آغاز يك كسب و كار جديد چالشي سخت، نوميدكننده و سرشار از نگراني است. اين كار به شجاعت و پايداري لجوجانه نياز دارد. كارآفرينان بايد براي برخورد با مشكلات عذاب آوري آماده باشند كه تنها با استقامت و پافشاري سخت و مداوم برطرف مي شوند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • نبايد هایی برای یک کارآفرین موفقنبايد هایی برای یک کارآفرین موفق

    وقتي شما از شركت خود سنگري امن ساختيد، شايد وسوسه شويد با دست و پنجه نرم كردن با دولت، موقعيت خود را مستحكم كنيد.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • پنج استراتژي جهت هوشمندانه کار کردنپنج استراتژي جهت هوشمندانه کار کردن

    فکر مي کنيد در يک ساعت کاري نمونه چند دقيقه تمرکز کامل داريد؟ ممکن است درک اين مطلب که اين زمان چقدر اندک مي باشد شما را متعجب کند.محققان نشان داده اند که اکثريت افراد ميتوانند بين 5 تا 10 دقيقه در هر ساعت کاري بيشتر موثر باشند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • نشانه‌هاي يك شغل زجرآورنشانه‌هاي يك شغل زجرآور

    ترسناك، دلتنگ‌كننده و زجرآور سه صفتي هستند كه بسياري از مردم در سراسر جهان كار خود را با آن‌ها توصيف مي‌كنند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا برند شما به راستی بهترین انتخاب برای مشتریان است؟آیا برند شما به راستی بهترین انتخاب برای مشتریان است؟

    در مورد شرایط واقع بین باشید که به طور مداوم در سازمان کند و کاو کنید و سوالات پایه‌ای از خود بپرسید....

    ۱۰ بهمن ۱۳۸۹
  • جذب نیروی کار مناسبجذب نیروی کار مناسب

    کمپانی اوراکل یک شرکت بین‌المللی است که در بیش از 140 کشور جهان فعالیت می‌کند. چنین سازمان عظیم و گسترده‌ای احتیاج به یک سیستم پويا و قوی برای پاسخ‌گویی به نیازهای مربوط به نیروی کار مناسب و مستعد دارد.

    ۶ بهمن ۱۳۸۹
  • کسب و کارهای بزرگ، مشروعیت جامعهکسب و کارهای بزرگ، مشروعیت جامعه

    امروزه نظام بازار و مشروعیت ماهوی کسب و کار به واسطه نرخ بالای بیکاری، افزایش فقر و ناخرسندی عمومی از بی‌توجهی سازمان‌ها به چالش کشیده می‌شود.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • استراتژی رهبری قیمت‌هااستراتژی رهبری قیمت‌ها

    در محیط پویا و رقابتی کنونی، اهمیت به‌کارگیری استراتژی مناسب در برابر رقبا بر هیچ مدیر دانایی پوشیده نیست. پیروی از استراتژی درست رقابت در چنین بازاری منجر به تثبیت موقعیت سازمان در صنعت متبوع می‌گردد.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • چگونه به روياهايتان تجسم ببخشيدچگونه به روياهايتان تجسم ببخشيد

    گوشه دنج و خلوتي را براي آرامش و تمدد اعصاب پيدا كنيد و روياها و آرزوهايي را كه در عالم واقع براي زندگي و كسب‌و‌كار خود داريد، با ديده‌ دل به تصوير بكشيد فكر خود را با روياهاي بزرگ و دوردست درگير كنيد و آن را تا اوج آسمان‌ها ببريد.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • تاثیرگذارترین محرک‌های فروش چه هستند؟تاثیرگذارترین محرک‌های فروش چه هستند؟

    واژه کلیدی B2B: تجارتی که در آن تبادلات بین شرکت‌ها صورت می‌گیرد و مشتریان یک شرکت، شرکت‌های دیگر هستند.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • تدوين يك طرح كسب و كارتدوين يك طرح كسب و كار

    وقتي كارآفريني وجود يك فرصت كاري را تشخيص مي‌دهد، قدم بعدي ايجاد يك طرح كسب و كار براي اين فرصت جديد است.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • ترسيم چشم‌اندازترسيم چشم‌انداز

    تقريبا همه كارآفرينان از جمله خود من افرادي علاقه‌مند به رويا هستيم و دوست داريم خواب‌هاي خوش و شيرين ببينيم.

    ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲ بهمن ۱۳۸۹
  • استرس‌های شغلی در دوران رکود اقتصادیاسترس‌های شغلی در دوران رکود اقتصادی

    زمانی را برای استراحت و خواب مناسب شبانه و همچنین فعالیت‌های آرامش بخش در طول هفته اختصاص دهید.

    ۳۰ دی ۱۳۸۹
  • بازاریابی یا ویزیتوری؟؟!!بازاریابی یا ویزیتوری؟؟!!

    هانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند....

    ۳۰ دی ۱۳۸۹
  • تعاریف کلیدی: آگهی، تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی، آوازه‌جویی و فروش تعاریف کلیدی: آگهی، تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی، آوازه‌جویی و فروش

    آگهی‌ها باعث می‌شوند محصولات (و یا خدمات)، مورد توجه مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه قرار گیرند.

    ۱۸ دی ۱۳۸۹
  • تبدیل سرمایه اجتماعی به سرمایه اقتصادیتبدیل سرمایه اجتماعی به سرمایه اقتصادی

    پیرامون بازاریابی دهان به دهان

    ۱۸ دی ۱۳۸۹
  • کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسطکاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

    شبکه سازی در فعالیتهای بازاریابی بنگاههای اقتصادی به معنای استفاده از شبکه‌های متنوعی است که پیرامون تعاملات و فعالیتهای عادی ساخته می شوند. تا کنون انواع مختلفی از این شبکه ها توسط محققان معرفی شده اند.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 471 صفحه 8 از 24
نتایج یافت شده: 0 مورد