مديريت بازرگانی

تعداد کل: 37 صفحه 2 از 2
  • مهم‌ترین مانع موفقیت مالیمهم‌ترین مانع موفقیت مالی

    مهم‌ترین مانع ذهنی بر سر راه موفقیت‌های بزرگ مالی این است که برخی افراد معتقدند شایستگی ثروتمند شدن را ندارند.

    ۲۳ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت تبلیغات شهریمدیریت تبلیغات شهری

    مدیریت تبلیغات شهری یکی از مدیریت های زیر مجموعه سازمان است .

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • اصول بازاريابی تلفنیاصول بازاريابی تلفنی

    يكي از تاكتيك هاي مهم متقاعد كردن مشتريان آگاه امروزي كه حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پيوسته روبه افزايش است.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی چیست؟بازاریابی چیست؟

    بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شركت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر.در ‌واقع ‌مهم ‌نیست ‌كه ‌بازاریابی ‌را ‌چه ‌تعریف ‌كنیم.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • رسانه هاي مدرن و سهم ما رسانه هاي مدرن و سهم ما

    موسسه "ورونيس ساهلر استیونسون"، يك موسسه تحقيقاتي است كه هر ساله آماري جهاني را در مورد حوزه هايي نظير رسانه، اطلاعات و آموزش منتشر مي كند. بيست و سومين شماره از اين گزارش اخيرا منتشر شد.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • طرح و برنامه تبليغات (Advertising Plan)طرح و برنامه تبليغات (Advertising Plan)

    یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • تبليغات و رسانه ها در عصر اينترنتتبليغات و رسانه ها در عصر اينترنت

    خريداران الكترونيكي , پول و زمان را درهنگام سفارش دادن پس انداز مي كنند .

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۴ آبان ۱۳۸۸
  • نکاتی درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آننکاتی درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آن

    مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسطکاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

    بنگاههای کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی بوده و اهمیت آنها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بخوبی شناخته شده است

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • بازاريابي ويروسي حركت سلول به سلولبازاريابي ويروسي حركت سلول به سلول

    شرکتهايي از جمله ياهو، هات ميل و آ.او.ال از اين روش استفاده مي کنند .

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • هنر تبلیغاتهنر تبلیغات

    زماني كه شما يك هنر، مثلاً نقاشي را مي‌آموزيد، مي‌فهميد كه چگونه رنگ‌هاي دقيق و موادخام را درست به كار ببريد، به همان خوبي كه قلم‌هاي مناسب را براي شكل دادن به تخيلات‌ذهني به كار مي‌بريد.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند.به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند.

    در اين مقاله ده دليل ساده ولي مهم عنوان شده که مي توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • قيمت گذاري در بازارهاي الکترونيکقيمت گذاري در بازارهاي الکترونيک

    روند رو به رشد به کارگيري فناوري اطلاعات منجر به بروز و ظهور تجارت الکترونيک در قالب استفاده از بازارهاي الکترونيک در اکثر صنايع شده است.

    ۴ آبان ۱۳۸۸
  • الگوی فازی در مدیریت بازارالگوی فازی در مدیریت بازار

    اضر در بازار هستند (مشتریان موجود)، توجه داشته باشند و توجه كمتری را به مشتریانی كه هنوز وارد بازار شركت نشده اند یا آن را ترك كرده اند، معطوف دارند...

    ۲۷ مهر ۱۳۸۸
  • بازاریابی چیست؟بازاریابی چیست؟

    بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شركت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر.

    ۲۷ مهر ۱۳۸۸
  • رازهای موفقیت شبکه های تله شاپینگرازهای موفقیت شبکه های تله شاپینگ

    اگر با دقت بیشتری دور و بر خودمان را نگاهی بیندازیم ، احتمالاً در منزل خود و یا نزدیکانمان وسایلی را خواهیم دید که با یک تماس تلفنی و تحت تاثیر تبلیغات شبکه های تله شاپینگ ، با قیمتی متوسط به بالا ارسال شده است.

    ۲۷ مهر ۱۳۸۸
تعداد کل: 37 صفحه 2 از 2
نتایج یافت شده: 0 مورد