مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 57 از 159
  • آشنایی با تفکر اقتصادی لودویگ میزسآشنایی با تفکر اقتصادی لودویگ میزس

    سیاست اقتصادی ایده آل، چه برای امروز چه برای روزگار آتی، در واقع خیلی ساده است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • نظام بانکی مبتنی بر اقتصاد اسلامینظام بانکی مبتنی بر اقتصاد اسلامی

    با آن که بهره مندی از نظام بانکی مبتنی بر اقتصاد اسلامی، از مهمترین عوامل پیش گیرنده مطالبات معوق است، پیدایش چنین حجمی از مطالبات معوق در نظام بانکی اسلامی کشور بسیار سؤال برانگیز است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • موریانه در بانک!موریانه در بانک!

    افزایش مطالبات معوق بانکی، به مثابه زنگ خطری است که نه تنها برای نظام بانکی، بلکه برای بخش واقعی اقتصاد هم به صدا درآمده است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • مديريت يا رهبري؟مديريت يا رهبري؟

    «مديريت» و «رهبري» داشته باشند و بدانند چگونه اين دو فعاليت براي تحقق موفقيت سازمان بايد با هم ترکيب شوند....

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • مديريت اسلامي از دیدگاه امام علي (ع)مديريت اسلامي از دیدگاه امام علي (ع)

    ، در هر دو حالت روحيه خود را نباخته و خود را در مسير اجراي فرامين الهي مي بيند و با وقار و اطمينان خاطر كار را ادامه مي دهد....

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • ويژگي هاي مدير اسلاميويژگي هاي مدير اسلامي

    هها حفظ خواهد كرد و به مديريت در كاهش فساد‏، و اداره جامعه كمك خواهد نمود....

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • تاثير فناوري اطلاعات بر اشتغال تاثير فناوري اطلاعات بر اشتغال

    امروزه فناوري اطلاعات به سرعت در حال رشد و گسترش است كه نه تنها باعث از دست رفتن مشاغل نمي شود بلكه مشاغل متعددي را در همه بخش‌هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي ايجاد مي كند. كه البته اشتغال در آنها نياز به داشتن تخصص لازم در زمينه فناوري است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • خبرنگاری اينترنتیخبرنگاری اينترنتی

    خبرنگاري اينترنتي داراي خصوصيت هاي مشتركي با خبرنگاري مطبوعاتي و راديو تلويزيوني و ويژگي هاي خاص اينترنت است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • عواملي که در طراحي محيط کار بايد مورد توجه قرار گيردعواملي که در طراحي محيط کار بايد مورد توجه قرار گيرد

    ولين عاملي که در طراحي محيط کار بايد مورد توجه قرار گيرد، عامل «سرو صدا» است. عامل «سرو صدا»رابطه آشکار و قابل پيش بيني با عملکرد افراد در محيط کار دارد؛ سر و صدا باعث کاهش عملکرد افراد و ناخشنودي آنها مي شود.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • دريچه اي نو بر روي كارآفرينان دريچه اي نو بر روي كارآفرينان

    آغاز يك كسب و كار جديد چالشي سخت، نوميدكننده و سرشار از نگراني است. اين كار به شجاعت و پايداري لجوجانه نياز دارد. كارآفرينان بايد براي برخورد با مشكلات عذاب آوري آماده باشند كه تنها با استقامت و پافشاري سخت و مداوم برطرف مي شوند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • نبايد هایی برای یک کارآفرین موفقنبايد هایی برای یک کارآفرین موفق

    وقتي شما از شركت خود سنگري امن ساختيد، شايد وسوسه شويد با دست و پنجه نرم كردن با دولت، موقعيت خود را مستحكم كنيد.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • استراتژي هاي مديران كارآفريناستراتژي هاي مديران كارآفرين

    اگر بخواهيم استراتژي هاي مديران كارآفرين را طبقه بندي كنيم، ساده ترين طبقه بندي آن است كه اين استراتژي ها را در قالب استراتژي هاي فردي و سازماني قرار دهيم.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • مديران كارآفرين مديران كارآفرين

    مديران كارآفرين نقش بسيار مهمي در تغيير و رشد اقتصادي دارند. سازمان هاي امروزي به مديران كارآفرين نيازمند است‎؛ مديراني كه تمايل دارند با هنجارهاي موجود هماوردي و چالش نمايند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • پنج استراتژي جهت هوشمندانه کار کردنپنج استراتژي جهت هوشمندانه کار کردن

    فکر مي کنيد در يک ساعت کاري نمونه چند دقيقه تمرکز کامل داريد؟ ممکن است درک اين مطلب که اين زمان چقدر اندک مي باشد شما را متعجب کند.محققان نشان داده اند که اکثريت افراد ميتوانند بين 5 تا 10 دقيقه در هر ساعت کاري بيشتر موثر باشند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • روشهاي مبارزه با فشار شغليروشهاي مبارزه با فشار شغلي

    فشار عصبي به عنوان يک واکنش حسي به وضعيت خارجي که نتيجه آن تغيير وضع جسمي، رواني و رفتاري کارکنان است، توصيف مي شود.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • نشانه‌هاي يك شغل زجرآورنشانه‌هاي يك شغل زجرآور

    ترسناك، دلتنگ‌كننده و زجرآور سه صفتي هستند كه بسياري از مردم در سراسر جهان كار خود را با آن‌ها توصيف مي‌كنند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • بازار پرسود تبليغات موبايلي بازار پرسود تبليغات موبايلي

    آن ها اين اطلاعات شخصي را به طور وسيعي دائما پخش مي كنند....

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • فرهنگ مشتری‌مداری چیست؟ فرهنگ مشتری‌مداری چیست؟

    سفری هزار کیلومتری با اولین قدم شروع می‌شود.

    ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
  • كمپاني هيولت پاكارد يا همان HPكمپاني هيولت پاكارد يا همان HP

    ادي شديدي قرار داشت....

    ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
  • مولفه‌هاي اعتماد در محيط كارمولفه‌هاي اعتماد در محيط كار

    در برخي فرهنگ‌ها، ايجاد اعتماد در محل كار به منظور از بين بردن مرز بين زندگي حرفه‌اي و شخصي صورت مي‌گيرد.

    ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 3162 صفحه 57 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد